Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: welke is de zwaarste en sterkste?
de Italiaanse 2 16,67%
de Spaanse 4 33,33%
de Engelse 4 33,33%
de Duitse 0 0%
de Nederlandse 1 8,33%
de Franse 0 0%
anders nl. 1 8,33%
Stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 February 2003, 15:20   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Sterkste voetbalcompetitie,, waar?

Ik vind zelf de spaanse competitie. dat is gewoon duidelijk lijkt me.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 15:33   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind de engelse echt sterk. er lopen daar gigantisch veel spelers rond met kwaliteiten en als ik moet kiezen tussen engeland en spanje, ga ik toch voor het mooiere voetbal wat gespeeld wordt in engeland
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 15:40   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ik vind de engelse echt sterk. er lopen daar gigantisch veel spelers rond met kwaliteiten en als ik moet kiezen tussen engeland en spanje, ga ik toch voor het mooiere voetbal wat gespeeld wordt in engeland
dat er mooier voetbal gespeeld wordt vinnik geen goed argument.
Al kijk je naar de spaanse teams, die komen altijd gemiddeld veel verder dan andere clubs in de europeese toernooien.
Je ziet het ook bij Barcalona, in de competitie hebben ze het nog moeilijker dan in de CL, in de CL winnen ze alles.
Zelfs de duitse competitie is moeilijker dan de engelse.

Maar mooi voetbal is uiteraard in de premierleague te zien. maar dat is zeker niet de sterkste.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 15:51   #4
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dus omdat clubs verkomen in de CL is het een sterke competitie? vind ik geen goed argument. als je naar die engelse competitie kijkt. tsja het is moeilijk te beargumenteren, en ben daar nu ook te moe voor, maar als je ziet met hoeveel gemak die engelse soms kunnen winnen, ja zegt natuurlijk ook vrij veel he. maar me argumenten komen nog
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 16:04   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
dus omdat clubs verkomen in de CL is het een sterke competitie? vind ik geen goed argument. als je naar die engelse competitie kijkt. tsja het is moeilijk te beargumenteren, en ben daar nu ook te moe voor, maar als je ziet met hoeveel gemak die engelse soms kunnen winnen, ja zegt natuurlijk ook vrij veel he. maar me argumenten komen nog
ik vind het juist een goed argument dat ze ver komen in de CL. Kijk bijvoorbeeld naar als jou clupje tegen een Valencia moet spelen.. Je zag hoe vreselijk moeilijk het ajax werd gemaakt. En dan moeten ze tegen een Arsenal spelen. En dan zie je gewoon dat Ajax daar veel beter tegen op kan en misschien wel had kunnen winnen als Lobont niet op doel staat en van damme erbuiten gehouden werd. Dat PSV er zo triest tegen speelde komt door hun angst voor arsenal, arsenal komt met uitspraken dat ze alle wedstrijden gaan winnen in dit seizoen, en dan is psv bang. Ach ja, ook geen super goede argumenten, maar ik zie gewoon dat men het moeilijker heeft tegen spaanse clubs.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 16:12   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat de Italiaanse, Spaane en Engelse competitie niet zo veel voor elkaar onder doen. En de Bundesliga is ook vrij sterk. Het zijn gewoon over het algemeen gezien verschillende stijlen, al gaat dat ook steeds minder op volgens mij. Het echte "Engelse" voetbal bestaat bijv. vooral nog in de divisies onder de Premier League. In al deze landen spellen de topvoetballers uit de wereld. Maar ik zie er niet één competitie bovenuit steken eigenlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 16:42   #7
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 13 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

de spaanse, ben t wel eens met fitje wat ie zegt over bv de champions league....
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 16:54   #8
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De Spaanse...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 17:34   #9
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Italiaanse
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 17:59   #10
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik denk Italie, als je alleen al kijkt wat voor topclubs daar zitten ...
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 18:48   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Spider-Man
ik denk Italie, als je alleen al kijkt wat voor topclubs daar zitten ...
De laatste jaren is dat er Europees alleen niet echt uitgekomen. Pas dit jaar doen de Italiaanse topclubs weer goed mee in Europa. Maar ik ben het met je eens dat er in Italië altijd meerdere topclubs zijn die kans hebben op de scudetto ().
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 18:49   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb btw gestemd op "Anders nl.. de bovenste vier"
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 19:52   #13
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gelderland
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:10   #14
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga voor Engeland (weet ik ook het meeste van ) Want kijk maar wat voor een niveau daar gehaald wordt en hoeveel ploegen er strijden om de europese plaatsen die aan elkaar gewaagd zijn... (hmm, is ook in die ander competities.. maar ik blijf toch bij Engeland al is de Spaanse ook heel sterk )
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:49   #15
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou het eerlijk gezegd niet echt weten. de argumenten over goed presteren in de CL vin ik opzich een beetje zwak. Dan beoordeel je de competitie van een land niet, maar hoe deze teams naast hun competitie kunnen presteren in Europa. Als een competitie zo sterk is dan heeft een club dus meer moeite nodig om in die competitie in de top mee te draaien. Dat kan weer ten koste gaan van de prestaties in Europa...

tuurlijk word je van een sterke competitie bijna alleen maar sterker, maar voor sommige clubs kan het ook net iets teveel zijn om dat in Europa nog alles te laten zien

ik ben er nog niet helemaal uit maar denk toch wel dat ik voor Spanje ga kiezen.....
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.