Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 2,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 April 2005, 08:21   #51
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
nee, in de meeste gevallen is het absoluut geen goede basis. en ik ga ook niet zeggen dat zo'n relatie evident is. er mogen dan mss geen problemen zijn tussen de partners, maar je mag ook de omgeving niet vergeten. wij hadden nu wel redelijk veel geluk dat onze omgeving nogal ruimdenkend was. ze zagen ons als twee jonge mensen die verliefd waren geworden, een normale zaak dus.
jij mzzl, waren mijn ouders maar zo..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 12:19   #52
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Maar Bootje..hoe kun je nou op 1 lijn zitten als de een 15 is en de ander 28? Ik vind dat wel een schokkend verschil.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 12:33   #53
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
Maar Bootje..hoe kun je nou op 1 lijn zitten als de een 15 is en de ander 28? Ik vind dat wel een schokkend verschil.
tsja, het is misschien raar, maar het ging wel. en als ik nu terugkijk, dan denk ik: hoh, 16, best jong eigenlijk. ik weet nog dat ik toen eens gedacht heb: was onze relatie niet beter 4 jaar later begonnen? ik moet nog studeren, hij niet meer... en ja, je merkt dat ook wel dat dat wringt. dat is telkens een nieuwe situatie, eerst middelbare school, dan universiteit. het is geen leuk vooruitzicht om te weten dat je je vriendin niet zal kunnen zien wanneer je maar wil (examens).
maar het feit dat ik hem nu nog altijd graag zie, wil dan ook wel weer veel zeggen. wanneer ik binnen drie jaar afgestudeerd ben, zullen we wellicht hetzelfde leven leiden en ik hoop eigenlijk dat dan alles weer goedkomt. mocht ik ervan overtuigd zijn dat we nooit meer samen zullen zijn, dan was ik al lang verdergegaan.
als ik iemand anders van 15-16) hoor zeggen dat ze een vriend heeft van zoveel jaar ouder, denk ik ook: oh, zo'n puber die denkt dat ze volwassen is.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2005, 11:32   #54
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje

als ik iemand anders van 15-16) hoor zeggen dat ze een vriend heeft van zoveel jaar ouder, denk ik ook: oh, zo'n puber die denkt dat ze volwassen is.
kdenk nie dak volwassen ben whor..(voel me ff aangesproken) maar het klikt gwn tussen hem en mij en kheb er niet voor gekozen om een (veel) oudere vriend te hebben..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 11:13   #55
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij zijn relaties met zo'n groot leeftijdsverschil niet onmogelijk,het is gewoon direct veel ingewikkelder dan wanneer je beiden dezelfde leeftijd hebt.
je komt gewoon veel praktische problemen tegen, je leeft in een hele andere wereld, andere vrienden,... Het is gewoon moelijker en je moet alletwee al meer investeren om al een heleboel problemen te overwinnen, daarnaast komen natuurlijk de gewoon relatieprobs bij hé.

Wat ik dus wil zeggen is dat ik het wel mogelijk acht, mits goeje afspraken. Je moet ook goed bestand zijn tegen reacties van je omgeving die niet altijd even prettig zijn hé.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 15:48   #56
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zolang de kinderen niet te jong zijn en je niet echt pedo bent moet het kunnen als je beide gelukkig bent
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 18:29   #57
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

15 en 19 lukt nog wel denk ik. Da's 4 jaar verschil, maar veel hangt natuurlijk af of jullie ook qua denken op dezelfde golflengte zitten. Je hebt mensen van 15-16 die zich volwassen kunnen opstellen, terwijl je ook mensen hebt van 19-20 die zich gedragen als een kleuter.

Ik en mijn vriend schelen ongeveer 6 jaar. Hij wordt dit jaar 26 en alles gaat ook goed. Van dat leeftijdsverschil is op zich niet veel te merken. Wel zijn de zaken iéts lastiger te regelen aangezien hij werkt, en ik nog 4j doorstudeer
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 17:26   #58
siebren
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sprankle
maakt niks uit k heb ook een vriend van 20 en ik ben 15 en dat gaat harstikke goewd hoor ;-)
vind een leeftijdsverschil van max. 3 jaar en een vriend van 20 en jij bent 15 hij is al 2 jaar volwassen en jij word dat pas over 3 jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2005, 15:02   #59
Weebl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik vind je behoorlijk sneu als je 20 ben en een 15 jarige vriendin heb..
mijn grens (21 jr zelf) ligt echt wel op een jaartje of 18/19..
iemand van 28 met een vriendin van 15 vind ik ronduit belachelijk.
'nee pa ze komt niet op je verjaardag ze heeft balletles'

daarbij zijn meisjes tussen de 16 en 20 het ergst... erna weten ze wel wat ze willen..
daarbij wil ik zeker niet een vriendin die denkt dat ze volwassen is. ik wil er wel wat mee te belven hebben.

Wat een bullshit!! Sorry hoor!
Zelf ben ik 17 en ik heb net iets gehad met een man van 28. En JA ik weet wat ik wil, ook al zit in de leeftijd waarvan jij denkt dat meisjes dat niet weten. Ik voel me behoorlijk beledigt door je, en ik denk dat dat op zijn plaats is... :@
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2005, 16:09   #60
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weebl

Wat een bullshit!! Sorry hoor!
Zelf ben ik 17 en ik heb net iets gehad met een man van 28. En JA ik weet wat ik wil, ook al zit in de leeftijd waarvan jij denkt dat meisjes dat niet weten. Ik voel me behoorlijk beledigt door je, en ik denk dat dat op zijn plaats is... :@
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 14:03   #61
miss-tamara
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heey ..
ik vind dat oowk nergens op slaan ik vind dat het kan zelf ben ik dertien en ik ben verliefd op een jonge van 17 .
ik ben bijna 14 en hij bijna 18
we kunne het heel goed vinden samen en ik denk oowk wel dat het wat gaat worden.
ik vind als je echt verliefd bent dat leeftijd er niks mee te maken heb
xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:50   #62
BlonDiej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja sommige leeftijden kunnen niet maar ik ken iemand met 11 jaar leeftijdsverschil en die gaan al langer als een jaar met elkaar en dat gaat nog steeds goed maar ja,, het is ieder zijn eigen keuze
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 16:27   #63
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weebl

Wat een bullshit!! Sorry hoor!
Zelf ben ik 17 en ik heb net iets gehad met een man van 28. En JA ik weet wat ik wil, ook al zit in de leeftijd waarvan jij denkt dat meisjes dat niet weten. Ik voel me behoorlijk beledigt door je, en ik denk dat dat op zijn plaats is... :@

ik ben elke zin begonnen met ik denk en ik vind.
en ik WEET zeker dat ik op mijn 28e niet achter een 17jarig meisje aan ga. ieder zijn ding.
Jij bent een van de uitzonderingen die 11 jaar leeftijdsverschil hebt op je 17e. Dat is zeker niet de norm.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 18:36   #64
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weebl

Wat een bullshit!! Sorry hoor!
Zelf ben ik 17 en ik heb net iets gehad met een man van 28. En JA ik weet wat ik wil, ook al zit in de leeftijd waarvan jij denkt dat meisjes dat niet weten. Ik voel me behoorlijk beledigt door je, en ik denk dat dat op zijn plaats is... :@
Doe aub iets aan die grote taalfout.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 19:26   #65
Wo(w)man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben 18 (bijna, nog paar daagjes), maar ik zou best wat aangaan met een jongen van 24 of 25 hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2005, 23:02   #66
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

ik 20 en mn ex is 17..
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 19:21   #67
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ff mijn verhaal

HALLO he!

Kheb me spontaan aangemeld toen ik al die reacties las!

Ik heb altijd gezegd dat ik niet iets wilde hebben met een jongen die veel ouder is dan ik.
Nu heb ik al TWEE JAAR verkering met iemand die 6 jaar ouder is. ik ben echt niet verliefd op em geworden omdat ie ouder is, en dat zo'n relatie niet zou werken is BULLSHIT!!

Ik ben 17 en hij is 23 en het gaat echt heel goed.
Mijn ouder vonden het eerst eng dat ik contact had met iemand die zoveel ouder is (ik heb hem nog op internet ontmoet ook)
maar na een half jaar bellen en msn-en is hij een keer bij ons langsgekomen (hij woont 100 km verderop) en m'n ouders waren helemaal gerustgesteld. Het gaat niet om de leeftijd, maar om de persoon. en dat je een k*t-relatie hebt gehad met een meisje die jonger is dan jij kunnen al die andere meisjes toch ook niks aan doen??? Ze had net zo goed evenoud kunnen zijn als jij en nog steeds niet bij je passen.

Het is gewoon een feit dat meisjes iets eerder puberen dan jongens (of heb je je nooit afgevraagd waarom bij de meeste stellen de man ouder is?). Als je in de disco een meisje tegenkomt is dan het eerste wat je vraagt "Ik hoop dat je niet meer dan drie jaar jonger dan ik ben, want dan wordt et toch niks" SUKKEL!!!
Je vind iemand leuk om wie die is, en niet omdat ie evenoud is als jij!!!!

Ik hoop dat je t zelf nog es meemaakt, want wij hebben het super samen en leeftijd doet er dan niet meer toe!

THINK ABOUT IT
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 19:48   #68
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik denk dat de discussie meer maatschappelijk ligt dan gevoel. Gevoel kan een mens echt helemaal niets aan doen. Extreme pedo's uitgezonderd. Zoals eerder gezegt is 17 - 23 normaal, VIND ik. Maar 13 - 19 klinkt alweer heel anders. Naar mate je ouder wordt en ook volwassener (zo na 16 gok ik) dan kan je wel relatie aangaan met mensen die ouder dan je zijn (voor de meiden dan).
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 20:17   #69
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

in je verhaal zit wel wat en ook omdat je uit ervaring praat ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 20:24   #70
sweety_loves
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

heey, ik vind dat leeftijdsverschil geen enkele rol hoeft te spelen in een relatie, zolang je je er samen fijn bij voelt.
ikzelf heb een relatie gehad met een jongen van 25 toen ik zelf nog 15 was. dat ging uitstekend.
liefde, eerlijkheid, vertrouwen en vriendschap.
daar draait een relatie om en niet om leeftijd.

xXx sweety_loves
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 20:35   #71
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

15-25 vind ik dan nog niet acceptabel :\.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 20:59   #72
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat je acceptabel vind heeft denk ik ook te maken met wat je om je heen ziet gebeuren.

Als om je heen (bij je ouders, ooms-tantes, grootouders, buren, vrienden) het leeftijdsverschil nooit groter is dan 2 of 3 jaar zul je het al snel raar vinden als er een koppel is dat 5 of 6 jaar in leeftijd verschilt. Je gevoel keurt het dan af.

Als om je heen het leeftijdsverschil wat vaker wat groter is zul je er minder raar van opkijken en zal je gevoel het ook sneller goedkeuren.

Ook als je zelf een relatie begint met iemand werkt het zo. Je bent toch bang om afgekeurd te worden door familie en vrienden en dus zoek je iemand die voldoet aan de verwachtingen die familie en vrienden hebben.
Als leeftijd daarin belangrijk is zul je wel 3x nadenken voordat je een relatie aangaat met een meisje dat 6 jaar jonger is of een jongen die 6 jaar ouder is.

Als er om je heen al meerdere relaties met leeftijdsverschil zijn zal het jou ook minder uitmaken dat er in jouw eigen relatie leeftijdsverschil is.

Ik denk dus dat je minder naar je omgeving moet luisteren en meer naar je eigen gevoel (en dus niet gaan nadenken over wat de mensen er wel niet van zullen denken).

Als je verliefd bent ben je verliefd en daar kan je verder niets aan doen: Je kan het alleen laten overgaan of er iets mee (proberen te) doen

Het is een lang verhaal geworden, ik hoop dat jullie de tijd nemen om dit te lezen.


Ciao....... en veel suc6 in de liefde
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 21:01   #73
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation duzzz

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
15-25 vind ik dan nog niet acceptabel :\.
Waarom niet?

Dat maakt toch niks uit?

Ik heb een vriendin die op haar 13de al wel op zichzelf had kunnen wonen, qua niveau was ze echt wel 5 jaar ouder, omdat ze altijd alleen thuis was en voor haar eigen eten moest zorgen enz.
Ik ken ook een jongen van 25 die het wel best vind om thuis te wonen, alles wordt er voor hem gedaan en hij kan misschien nog net het aan-knopje van het koffiezetapparaat vinden!

Wie had het hier over leeftijdsverschil??

Als je op dezelfde golflengte zit, is er toch niks aan de hand.
En in dit geval is mijn vriendin 'geestelijk' ouder dan die jongen van 25.

Leeftijd is ook maar iets dat ze ooit eens bedacht hebben (omdat ze niks beters te doen hadden).
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 21:05   #74
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: duzzz

Citaat:
[i]
Leeftijd is ook maar iets dat ze ooit eens bedacht hebben (omdat ze niks beters te doen hadden). [/b]
Nee, het is bedacht om de mensen te leren tellen. Alleen ging het leren tellen blijkbaar errug langzaam in die tijd
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:25   #75
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik heb een jaar en 8 maanden iets gehad met iemand die 5 jaar ouder was dan ik. Ja het kan wel werken, maar bij mij op den duur niet meer. Ik ging me irriteren aan kleine dingetjes. Ik zat bijvoorbeeld voor m'n examens, was enthousiast over open dagen waar ik heen was geweest, etc, en dan had hij zoiets van 'ja joh leuk voor je'.

Ook was ik 15 toen ik iets met hem kreeg, hij was toen 20. Hij was mijn eerste echte vriendje, terwijl hij al meer vriendinnetjes had gehad. Ik was aldoor benieuwd hoe het met iemand anders zou zijn, hij had dat absoluut niet.

Ik kon met veel van zijn vrienden niet goed opschieten, en ook bij hem thuis was het altijd wel lastig om gespreksonderwerpen te vinden. Zijn vrienden zagen mij als een stom 16jarig huppelkutje, en zijn oudste broer is 32, dat praat gewoon lastig

Natuurlijk waren dit niet de enige redenen dat het uiteindelijk niet goed ging tussen ons, maar wel voor een groot deel. Je hoort mij niet zeggen dat een relatie tussen mensen met een groot leeftijdsverschil nooit kan werken, mijn ouders schelen bijv. ook 7 jaar. Maar ik denk dat je dat leeftijdsverschil op jongere leeftijd veel meer merkt dan op oudere leeftijd. Voor mij werkt het in ieder geval voorlopig niet
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 08:44   #76
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb gister nog eens met wat 15 jarige meisjes gepraat voor een project, maar dat gaat hem toch niet worden hoor...
laat staan over 5 jaar, dan ga ik mezelf toch een beetje vies vinden denk ik....
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 13:51   #77
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik heb gister nog eens met wat 15 jarige meisjes gepraat voor een project, maar dat gaat hem toch niet worden hoor...
laat staan over 5 jaar, dan ga ik mezelf toch een beetje vies vinden denk ik....
Ja hoor!

Wie zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn???

Of denk je gewoon dat je heel volwassen bent ofzo??

Als ik jou hoor praten wil ik ook niks meer met iemand die 5 jaar ouder is

sorry hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 15:25   #78
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

goed idee.
meisjes van 15 kunnen zich heel volwassen gedragen ja.
Dat vind ik eerder on natuurlijk, ik heb liever gewoon iemand die volwassen IS. 20 en zich gedraagd als 20 en niet 13 en zich gedraagd als 19.
Ik blijf erbij dat je niet spoorrt als je 25 jaar ben en achter 15jarige meisjes aangaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 15:55   #79
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind ik ook, als volwassen man wil je toch niet eens meer zo'n (in mijn ogen dan nog steeds) klein kindje van 15/16?
Ik weet wel dat iedereen steeds jonger volwassen wordt en dan meisjes van 15 graag denken dat ze volwassen maar dat is in het algemeen dus echt niet zo.
Kan je als 25 jarige geen vriendin van je eigen leeftijd vinden dat je het bij zulke jonge meiskes moet gaan zoeken?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 18:11   #80
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Vind ik ook, als volwassen man wil je toch niet eens meer zo'n (in mijn ogen dan nog steeds) klein kindje van 15/16?
Ik weet wel dat iedereen steeds jonger volwassen wordt en dan meisjes van 15 graag denken dat ze volwassen maar dat is in het algemeen dus echt niet zo.
Kan je als 25 jarige geen vriendin van je eigen leeftijd vinden dat je het bij zulke jonge meiskes moet gaan zoeken?


jezus....

duidelijk dat jullie nog nooit echt verliefd zijn geweest
dat hou je echt niet tegen

jammer voor je
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 02:35   #81
liabell
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard leeftijd

Zal altijd proberen iemand van de eigen leeftijd te viden. als eerste, en een beetje experimenteren kan geen kwaad, aleen nooit geen sex voor je 16 bent is een goed begin!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 08:27   #82
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies-in-love
jezus....

duidelijk dat jullie nog nooit echt verliefd zijn geweest
dat hou je echt niet tegen

jammer voor je
pedofielen zijn ook verliefd op die kleine kinderen.
zegt nog niet dat ik dat ook maar vind kunnen...

en ik denk dat iedereen hier wel eens verliefd geweest is en ook wel eens op een wat jonger meisje of oudere jongen.
Maar je gaat mij niet wijs maken dat een jongen van 25 op hetzelfde niveau zit als een 15 jarig meisje.
Sowieso zijn de leefomgevingen totaal anders, heeft de jongen 10 jaar meer levenservaring, het meisje mag sommige dingen gewoon nog niet by law, de jongen heeft waarschijnlijk stuk meer ervaring met relaties.
Maargoed 15 is makkelijk scoren....

edit: dat ik 15 en 25 geen ideale combinatie vind heeft er echt geen reet mee te maken of ik wel eens verliefd geweest ben of niet.

Laatst aangepast door anemic : 11 June 2005 om 08:33
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 09:17   #83
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
goed idee.
meisjes van 15 kunnen zich heel volwassen gedragen ja.
Dat vind ik eerder on natuurlijk, ik heb liever gewoon iemand die volwassen IS. 20 en zich gedraagd als 20 en niet 13 en zich gedraagd als 19.
Ik blijf erbij dat je niet spoorrt als je 25 jaar ben en achter 15jarige meisjes aangaat.
amen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 15:14   #84
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
pedofielen zijn ook verliefd op die kleine kinderen.
zegt nog niet dat ik dat ook maar vind kunnen...

en ik denk dat iedereen hier wel eens verliefd geweest is en ook wel eens op een wat jonger meisje of oudere jongen.
Maar je gaat mij niet wijs maken dat een jongen van 25 op hetzelfde niveau zit als een 15 jarig meisje.
Sowieso zijn de leefomgevingen totaal anders, heeft de jongen 10 jaar meer levenservaring, het meisje mag sommige dingen gewoon nog niet by law, de jongen heeft waarschijnlijk stuk meer ervaring met relaties.
Maargoed 15 is makkelijk scoren....

edit: dat ik 15 en 25 geen ideale combinatie vind heeft er echt geen reet mee te maken of ik wel eens verliefd geweest ben of niet.


jezus.. niet op die manier!!!

jij hebt et nooit meegemaakt en ik zit er middenin!!!

en jij gaat mij ff vertelle dat ik fout bezig ben???

dacht et nie!!!

jammer voor je...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 15:45   #85
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies-in-love
jezus.. niet op die manier!!!

jij hebt et nooit meegemaakt en ik zit er middenin!!!

en jij gaat mij ff vertelle dat ik fout bezig ben???

dacht et nie!!!

jammer voor je...
ik dacht dat jij zei dat het om 17 en 23 ging? dat is sowieso al anders dan 15 en 25.
nieman zegt dat jij fout bezig bent, iedereen geeft alleen aan hoe hij/zij zich zou voelen bij een relatie met zo'n leeftijdsverschil.
ik vind dat je wel erg overtrokken reageert.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 16:26   #86
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het zelf nooit meegemaakt hebt kun je niet zo'n mening hebben over zo'n relatie. je weet niet hoe het is, maar je bent er wel keihard tegen.

ik snap het hele punt van deze topic ook niet...

je bent verliefd of je bent et niet en daar heb je geen menig van anderen bij nodig, als et goed is..

sorry als ik vaag reageer, niet helemaal de bedoeling
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 19:50   #87
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies-in-love
als je het zelf nooit meegemaakt hebt kun je niet zo'n mening hebben over zo'n relatie. je weet niet hoe het is, maar je bent er wel keihard tegen.

ik snap het hele punt van deze topic ook niet...

je bent verliefd of je bent et niet en daar heb je geen menig van anderen bij nodig, als et goed is..

sorry als ik vaag reageer, niet helemaal de bedoeling
je reageert inderdaad apart en voor zo'n volwassen standpunt als je zelf denkt te maken ook behoorlijk kinderachtig.

ik weet prima hoe meisjes van 15 zijn en ik weet prima hoe verliefdheid grenzen kan verleggen.
Ik weet ook prima dat in de meeste gevallen 15 en 25 niet gaat.
Ook weet ik prima dat meisjes zich vaker ouder voelen dan ze acten.
Ik heb zelf genoeg ervaring met relaties om er een mening over te kunnen vormen.

het is sowieso een beetje onzin om te zeggen dat je niet ergens over mag oordelen als je het niet zelf heb meegemaakt.

En als je niet geinteresseerd ben in meningen van anderen reageer niet op mn posts. r zijn genoeg (meisjes) die net als jou denken..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 20:01   #88
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik denk dat het voor 15jarige meisjes toch wel iets interessants en spannends heeft, zo'n oudere kerel Ik bedoel, je zal nooit een meisje van 25 met een jongen van 15 zien
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 22:15   #89
Schyghostzo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 16, word binnenkort 17 en mijn vriendin is onlangs 18geworden. En we begrijpen mekaar perfect en zijn gelukkig, das toch het enige wat telt?

Wat kunnen jaartallen zegen over een relatie?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2005, 14:35   #90
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weetje "anemic", als ik al je andere reacties bekijk (vooral bij andere topics) denk ik niet dat ik nu je wel serieus ga nemen...

Ik ben gelukkig en dat verandert niet door jou mening

Ik vind nog steeds dat je niet zo over iets kan praten als je t zelf nooit zo meegemaakt hebt.

Zo'n leeftijdsverschil kan echt wel werken, ookal heb jij het anders ervaren.

Misschien is het leeftijdsverschil niet een ideale combinatie, maar een ideale relatie kan het echt WEL zijn, en als je samen ouder wordt, begrijp je elkaar steeds beter.
En dat is het aller belangrijkste
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 20:20   #91
ikku321
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij kun je nooit zeker weten niet verliefd te worden op iemand die veel jonger of ouder is.

Ikzelf ben verliefd geworden op iemand die 8 jaar ouder is dan mij. Dat heb ik van te voren echt niet gepland hoor. En denk je nou heus dat ik zelf niet eerst iets heb gehad van, dit kan toch eigenlijk niet. Maar als je van elkaar houdt kan dat dus wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2005, 16:56   #92
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies-in-love
Weetje "anemic", als ik al je andere reacties bekijk (vooral bij andere topics) denk ik niet dat ik nu je wel serieus ga nemen...

Ik ben gelukkig en dat verandert niet door jou mening

Ik vind nog steeds dat je niet zo over iets kan praten als je t zelf nooit zo meegemaakt hebt.

Zo'n leeftijdsverschil kan echt wel werken, ookal heb jij het anders ervaren.

Misschien is het leeftijdsverschil niet een ideale combinatie, maar een ideale relatie kan het echt WEL zijn, en als je samen ouder wordt, begrijp je elkaar steeds beter.
En dat is het aller belangrijkste

volgens mij moet jij mijn posts nog een keer doorlezen want ik zeg de hele tijd dat het wel KAN werken maar in de meeste gevallen VERRE VAN IDEAAL IS.
Het enige wat ik een beetje raar vind is 13, 14,15 jarige meisjes met 25 jarige jongens
en dan vind ik vooral die jongens niet sporen.
En of je me serieus neemt zie je zelf maar, je neemt je zelf iig way TE serieus dat je daarvoor andere posts gaat lezen van mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2005, 20:02   #93
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
volgens mij moet jij mijn posts nog een keer doorlezen want ik zeg de hele tijd dat het wel KAN werken maar in de meeste gevallen VERRE VAN IDEAAL IS.
Het enige wat ik een beetje raar vind is 13, 14,15 jarige meisjes met 25 jarige jongens
en dan vind ik vooral die jongens niet sporen.
En of je me serieus neemt zie je zelf maar, je neemt je zelf iig way TE serieus dat je daarvoor andere posts gaat lezen van mij.
Volgens mij denken die jongens van 25 alleen maar "lekker nauw kom je gauw" en de rest intereseert ze niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 14:03   #94
ikku321
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mrinsane, daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Ken veel mensen rond die leeftijd, nou die denken niet zo hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 17:50   #95
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is dat belangrijk? Gaat het hier niet om wat JIJ vindt ?

Als anemic hier zo over denkt, hoef jij nog niet gelijk in de strijd te gaan ook al vind je dat hij ongelijk heeft. Hij zal z'n mening niet veranderen.

Oh ja en leeftijdsverschil:
Het hangt er precies vanaf wat voor levenservaring je al hebt.
De een ontwikkelt zich eerder dan de ander.
En dan praat voor zowel 20 jaar verschil of 8 jaar bijvoorbeeld.
Je kunt zelf wel inschatten in een relatie of het mogelijk is.

Ik bedoel, mijn vriend is bijna 2 jaar ouder dan ik ( ik 18 hij 20 ) en soms merk ik zelfs bij ons kleine leeftijdsverschil dat hij iets volwassener en vastbeslotener is. Dat kan.

Het ligt natuurlijk ook aan je karakter.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 19:45   #96
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies-in-love
nou, die meisjes van jou worden wel steeds jonger zeg....
hoe ver ga je nog naar beneden voor je gelijk krijgt?

btw: ik zit er middenin (vandaag al 2 jaar) dus ja, ik neem mezelf best wel serieus


ok, je andere posts: je vindt et 'ronduit belachelijk',
je vindt et 'vies',
wij zijn 'niet volwassen genoeg', en 'gedragen ons alsof we dat wel zijn',
en er zijn 'heel veel meisjes die net zo denken als ik...'

tegen wie zeg je dat dan allemaal?
het hele punt van een forum en topics is om je mening te geven, die hoeft niet perse gericht te zijn op iemand, maar gewoon op de situatie in het algemeen. Zoals Anemic ook doet dus.
Maar als jij graag wilt denken dat zijn algemene posts ook op jou slaan, dan moet je dat vooral doen

Hij vindt het ronduit belachelijk als een jongen van 25 iets krijgt met een meisje van 15, zegt dat iets over jouw eigen situatie of of je al dan niet verliefd / gelukkig bent? Nee helemaal niet zelfs. Als jij gelukkig bent en jullie geen last hebben van het leeftijdsverschil dan is dat fijn voor jullie beiden en dan moeten jullie vooral zo doorgaan
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 20:37   #97
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat er best wel een leeftijdsverschil zou mogen zijn. Ikzelf zou echt geen relatie beginnen met iemand die even oud is als mij, het zou gewoon niet klikken.
Ik ben best wel volwassen voor mijn leeftijd, en dat zeggen mensen die mij voor de eerste keer zien, waar ik mee internet chat(aan mijn praatgedrag eigenlijk),en mijn vriendinnen en vrienden.(ik heb bv. een vriend van 19 en daar kom ik super mee overeen, wel ni op gebied van liefde enzo he, maar toch)(ik kan mij al inbeelden wat sommige mensen nu denken over dat ik zeg dat ik volwassen ben, maar dat kan mij niet veel schelen.)
Ik heb pas een relatie achter de rug met een jongen die 16 wordt(ik word 13) en dat ging super. Sommige mensen vinden 3 jaar verschil al veel, maar ik dus niet. 2 of 3 jaar verschil mag er best in zitten. Alleen als je jonger dan 20 bent denk ik dat het wel moeilijker wordt als dat 4 jaar of meer is.
Vanaf 20 zit je wel meer op dezelfde lijn. Maar ik vind persoonlijk dat meiden best wel wat volwassener kunnen zijn dan andere(ze zijn niet allemaal hetzelfde he) En in een relatie kan het zijn dat de 2 partners niet op dezelfde lijn zitten, en andere verwachtingen hebben(bv. sex) maar het kan evengoed zijn dat dat perfect klikt. Het hangt volgens mij dus gewoon van persoon tot persoon af. En ik heb ergens ook iets gelezen dat iemand als die 25 is niet met een meisje van 16 wil, en dat kan ik wel begrijpen. Dat verschil is wel wat te groot vind ik. Als je 25 bent denk ik dat het meisje best 20 jaar of ouder is, maar minder toch niet.
Dat was dus ff mijn mening
Groetjes Evelientje!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 22:58   #98
Svenne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mmm, kben zelf 21 jaar en nu is er een 16-jarig meisje eigelijk smoorverliefd op mij. Ik heb haar enkele weken terug op de voetbal ontmoet en we komen heel goed overeen, qua karakter en gewoontes enzo ...

Ma er is toch ietske dat mij tegenhoudt om daar een relatie mee te beginnen ... want 5 jaar is denk ik toch wel op't randje, alhoewel ze zelf al wel vrij rijp is voor haar leeftijd in mijn ogen.

Ne goeie vriend (25) heeft nu een relatie met een 18-jarig meisje, en dit gaat goed, maar ik denk (alhoewel dat het raar klinkt) dat meisjes op deze leeftijd al een ietske rijper zijn ...

Wat denke jullie ?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 17:30   #99
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svenne
Mmm, kben zelf 21 jaar en nu is er een 16-jarig meisje eigelijk smoorverliefd op mij. Ik heb haar enkele weken terug op de voetbal ontmoet en we komen heel goed overeen, qua karakter en gewoontes enzo ...

Ma er is toch ietske dat mij tegenhoudt om daar een relatie mee te beginnen ... want 5 jaar is denk ik toch wel op't randje, alhoewel ze zelf al wel vrij rijp is voor haar leeftijd in mijn ogen.

Ne goeie vriend (25) heeft nu een relatie met een 18-jarig meisje, en dit gaat goed, maar ik denk (alhoewel dat het raar klinkt) dat meisjes op deze leeftijd al een ietske rijper zijn ...

Wat denke jullie ?
Tja, ik heb geen idee hoe 'rijp'(?) dat meisje is. Maar ik vind 21 en 16 jaar niet een heel groot verschil hoor.
Maar je zegt zelf dat je haar pas enkele weken geleden hebt ontmoet, misschien moet je eerst maar eens met haar afspreken. Kijken hoe dat gaat, of het klikt enzo. Dan kun je alsnog bepalen of je haar wel 'rijp' genoeg vindt of niet. Dat is nu nog moeilijk te bepalen misschien?

Have fun anyway
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 18:14   #100
Svenne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, merci voor de goeie raad

Maar 'k heb da ook is aan één van de moderators gevraagd en die waarschuwt dat als dat meisje het in haar hoofd zou halen om naar de politie te gaan (lol), aloewel ik dit niet zie gebeuren, maar als dit wel een feit is, ik zou kunnen aangeklaagd worden voor vermeende " verkrachting " of iets in die aard, dat doet mij wel 2 keer denken voor ik eraan zou beginnen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.