Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 November 2015, 10:11   #1
Evada
Lid
 
Geregistreerd op: 1 November 2015
Berichten: 2
Standaard Help help afspreken of niet?

Oke ik moet het even kwijt. Een jongen die ik ken, laten we hem S noemen, is verliefd op mij. Hij heeft het toegegeven en ik heb toen gezegd dat ik het nog niet wist, wat ook echt zo was. Ik weet gewoon nog niet wat ik voel.. De ene keer heb ik kriebels en denk ik doe niet zo moeilijk maar de andere keer denk ik van neee ik weet het nog niet. Nu begon hij eerst met heel veel flirten berichten sturen etc.. Maar wat nu het domme is, ik heb in een dronken bui (hij was ook van de wereld) met hem gezoend en de dagen hierna heb ik laten merken dat het allemaal wat snel ging😳.. Ik weet dat dit dom is, maar nu ging het dus wat rustiger aan en begon ik hem leuker te vinden! We appten weer wat meer en gingen op een dubbeldate enzo dus het ging beter. Alleen nu heb ik het idee dat hij weer wat te hard van stapel loopt! Hij wil met zijn tweetjes afspreken en wil me middernacht ineens bellen en dit gaat me weer veel te snel ik weet niet wat ik moet doen want ik heb gewoon tijd nodig!! Help me alsjeblieft! Zeg ik ja of neee en wat moet ik doen?
Evada is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.