Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 June 2004, 16:07   #1
yvie83
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Jongen die ik leuk vind doet vaag tips asjeblieft..

vind een jongen erg leuk, hij weet het wel en heb het gezegt tegen hem, maar hij is erg vaag, hij zei toen niks erop terug, hij zij alleen we zien wel, want ken je nog niet helemaal goed enzo wil je eerst vaker zien. ik zei nog een keer door de tel dat ik hem erg leuk vond, toen zei hij er eigelijk niks over, maar weer hetzelfde ja ik zie het wel heb je nog nooit meer dan 3 keer gesproken..

als ik hem dus bel en zeg wat ik het weekend heb gedaan dan vraagt ie altijd van en heb je nog leuke jongens gezien? ik zo nee oh nou kan toch, toen zei ik alle leuke jongens komen alleen uit rotterdam, daar woont ie dus, en ik vind het niet gezellig om uit te gaan waar jij niet bent, zonder jou uitgaan is niet gezellig, toen zei hij nou dat zal wel neit hoor er lopen heel veel leuke jongens rond

en nu was terug van vakantie van vorig weekend, toen zei ie en leuk geweest en ik zo verteld dat ik met een meisje was wezen stappen die echt 5 jongens had die avond, zei hij en daar heb je zeker toch ook wel iets van meegpikt, en ik zo nee joh

ik noem even wat voorbeelden van wat ie altijd zegt door de telefoon, ik heb zoiets van wil die dat ik een andere jongen heb ofzow, lijkt er niet echt op dat ie mij ziet zitten he
hij zegt dat ie ook in het weekend wel soms met meisjes zoent als ie ze leuk vind
hij heeft nog nooit vaste vriendin gehad, alleen wat losse voor paar dagen/weken/of weekend
ik heb echt het idee dat ie mij helemaal niet ziet staan maarja we gaan wel afspreken volgende week, ik heb zoiets als je ene meisje helemaal niet ziet zitten dan ga je toch niet afspreken met haar? (mij dus)
ik vroeg ook van als je maar geen spellletjes speelt met me, en toen zei ie nee dat zou ik niet doen hoor ik spreek niet zomaar met andere meisjes af dat is maar heel soms.
zou ie onzeker zijn of verlegen ofzow of niet weten wat ie er mee aan moet dat een meisje hem leuk vind omdat ik zelf nog nooit een vriendin heeft gehad?? zou het bij hem lang duren voordat ie iemand echt leuk vind?? ja sommige jongens vinden na 1 avond al iemand leuk en sommige hebben lang tijd nodig toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2004, 17:09   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz dat ie steeds vraagt of je misschien nog een jongen hebt gehad is denk ik alleen dat ie op de hoogte wilt blijven van jou situatie. i.c.m. het feit dat ie zegt dat ie wel eens met een meisje zoent in t weekend enzo kan er óf op wijzen dat ie een player is en jou als volgend doelwit heeft gekozen, óf dat ie gewoon op deze manier wilt laten zien van: kijk ik ben de perfecte jongen voor jou, want ik kan ook anderen krijgen...

Maar iig dat ie op de hoogte van jou wilt blijven is wel een teken dat ie geinteresseerd is en niet zozeer een teken dat hij wilt dat je met een ander gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2004, 18:10   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dat denk ik ook. hij is echt wel geinteresseerd in je en hij vraagt het om op de hoogte te blijven.. ik denk ook dat hij wat onzeker is en bang is dat jij uiteindelijk toch iemand anders wel leuker vind.

de meeste jongens vinden een meisje leuk als ze haar voor de eerste keer zien, dat hoeft natuurlijk niet voor hem te gelden. heb je nu voor de eerste keer iets met hem afgesproken?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2004, 18:36   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Na de 1e 2 alinea's kwam ik tot de conclusie dat ie homoseksueel is.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2004, 18:43   #5
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Na de 1e 2 alinea's kwam ik tot de conclusie dat ie homoseksueel is.
héhé, die gedachte ging ook door m'n hoofd
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2004, 23:18   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Na de 1e 2 alinea's kwam ik tot de conclusie dat ie homoseksueel is.
dat zou ook kunnen, maar ik heb de beschrijving van de situatie op mezelf toegepast, en dus kwam ik tot die analyse.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2004, 08:56   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat zou ook kunnen, maar ik heb de beschrijving van de situatie op mezelf toegepast, en dus kwam ik tot die analyse.
moet je niet gaan denken dat ik net als jij die beschrijving van de situatie op mezelf heb toegepast.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.