Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 December 2003, 11:23   #301
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Lijkt mij niet. Eerst alles uitpraten, en dan pas kijken.
Waarom hoefde dat voor het bannen dan niet te gebeuren? Kom op zeg, ik heb bijna een week onterecht een ban, en eniger vorm van excuus voor onterechte beschuldigingen heb ik nog niet mogen vernemen Waarom een ban uitdelen en dán pas praten, beste youssef? Zo werkt dat toch niet? Bovendien is zonneklaar dat het om onzin gaat
 
Oud 19 December 2003, 12:13   #302
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Een ding lijkt mij al vrij duidelijk...
Of ie nu gebanned blijft of niet,
het gaat altijd een hele boel zever blijven.

Hij gaat er toch blijven over doormelken. Als je em nu gaat unbannen gaat ie het de hele tijd toch naar iedereen's hoofd blijven smijten. Dus... Misschien kan je hem beter gebanned laten, en na de periode unbannen. Volgens mij blijft de zever toch gewoon duren... Sorry bart... Maar ik denk het echt. Jij geraakt er toch nooit meer over.
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 12:14   #303
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

En nee, dit is helemaal niet gemeen bedoeld

Ik bedoel maar... Het kwade is geschiedde. Of je hem nu unbanned of niet, de zever en commentaar er omtrend blijft toch doorgaan.
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 12:24   #304
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan die redenatie in het geheel niet volgen. Dus wanneer je als staff fouten maakt, kun je ze beter maar zo laten en niet herstellen, omdat je dan gezever zou krijgen? Ik heb met NW al lang daarover gesproken, en gezegt dat we het zouden laten rusten, mits er wel rectificatie kwam omtrent het scheldwoord ruggenmergkanker, en dat is gebeurt. Maar om daarna nu een halve week erover te doen om te unbannen, vind ik wat lang duren. Je gaat voorbij aan het feit dat zíj degenen zijn die onterecht een ban uitdeelden. Als je het niet gemeen bedoelt, zou je júist tegen dat onrecht in moeten gaan, in plaats van het te hebben over gevolgen die je alleen maar kunt vermoeden, en waar je geen enkele reden voor hebt. Vraag maar aan NW, hoe we het erover gehad hebben zou ik zeggen

Trouwens, Saartje, hoe denk jij dan over Koelkast? Denk je dat na dit soort leugens híj nog geloofwaardig kan zijn? Of moeten we dat ook maar zo laten allemaal..
 
Oud 19 December 2003, 12:37   #305
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Een ding lijkt mij al vrij duidelijk...
Of ie nu gebanned blijft of niet,
het gaat altijd een hele boel zever blijven.

Hij gaat er toch blijven over doormelken. Als je em nu gaat unbannen gaat ie het de hele tijd toch naar iedereen's hoofd blijven smijten. Dus... Misschien kan je hem beter gebanned laten, en na de periode unbannen. Volgens mij blijft de zever toch gewoon duren... Sorry bart... Maar ik denk het echt. Jij geraakt er toch nooit meer over.
Ik begin jou anders ook een zever te vinden...ook maar een bannetje ?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 19 December 2003, 13:03   #306
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Ik begin jou anders ook een zever te vinden...ook maar een bannetje ?
Vrije meningsuiting de gexxte ...

Je kent me niet, en buiten dit topic heb je me waarschijnlijk ook nog nooit zien posten. Daarbij kan ik je mededelen dat jij me geen kloot kan schelen
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 13:09   #307
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ik echter wel raar vind is dat zijn kloon account gewoon nog posten kan. Dan kan je hem idd net zo goed unbannen
 
Oud 19 December 2003, 13:12   #308
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Vrije meningsuiting de gexxte ...

Je kent me niet, en buiten dit topic heb je me waarschijnlijk ook nog nooit zien posten. Daarbij kan ik je mededelen dat jij me geen kloot kan schelen
Heb zat posts van jou gelezen op andere subfora (ADB, F&P)

't ging me gewoon om het feit dat mensen dienen te worden geband omdat daar aanwijsbare redenen voor moeten zijn, en niet omdat een klein groepje iemand niet mag of vanwege wat persoonlijke racune tegen die persoon. 3/4 van dit forum kan ik missen als kiespijn, maar dat betekent niet dat ze dan allemaal een ban moeten krijgen omdat ik het toch niet erg zou vinden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 19 December 2003, 13:21   #309
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Heb zat posts van jou gelezen op andere subfora (ADB, F&P)

't ging me gewoon om het feit dat mensen dienen te worden geband omdat daar aanwijsbare redenen voor moeten zijn, en niet omdat een klein groepje iemand niet mag of vanwege wat persoonlijke racune tegen die persoon. 3/4 van dit forum kan ik missen als kiespijn, maar dat betekent niet dat ze dan allemaal een ban moeten krijgen omdat ik het toch niet erg zou vinden.
Nog eens... Heb ik gezegd dat hier iedereen gebanned moet worden die ik niet kan uitstaan?
wel dan... NEE...

En zo'n speciale bijdrage doe je ook niet aan dit forum. Ik heb je verder ook nog maar 5 keer normaal zien posten

Lijkt me wel raar dat jij over mij wel een oordeel kan vellen zonder je me kent, en ik over jou niet. Of dacht je dat ik aan jou ook direct een hekel ging krijgen omdat je met bartje omgaat ofzo? Fout gedacht meneertje
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 13:26   #310
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Wat ik echter wel raar vind is dat zijn kloon account gewoon nog posten kan. Dan kan je hem idd net zo goed unbannen
Dat is dus vanwege het feit dat die ban toch ten onrechte is. Bovendien is het onzin iemand eerst te bannen, en dan te gaan vergaderen, nietwaar Al praatte ik wat voor mijn beurt toen ik zei dat dat maar 1 post zou worden, maar ging er dan ook vanuit dat het unbannen wat sneller ging
 
Oud 19 December 2003, 13:29   #311
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Nog eens... Heb ik gezegd dat hier iedereen gebanned moet worden die ik niet kan uitstaan?
wel dan... NEE...

En zo'n speciale bijdrage doe je ook niet aan dit forum. Ik heb je verder ook nog maar 5 keer normaal zien posten

Lijkt me wel raar dat jij over mij wel een oordeel kan vellen zonder je me kent, en ik over jou niet. Of dacht je dat ik aan jou ook direct een hekel ging krijgen omdat je met bartje omgaat ofzo? Fout gedacht meneertje
Om terug te keren naar het onderwerp (over elkaar oordelen hoeft hier niet): wat vind je van Theo zijn argumenten?

Citaat:
't ging me gewoon om het feit dat mensen dienen te worden geband omdat daar aanwijsbare redenen voor moeten zijn, en niet omdat een klein groepje iemand niet mag of vanwege wat persoonlijke racune tegen die persoon.
Dat is namelijk de reden, die nadat daar teveel weerstand tegen geboden werd werd verbasterd naar: algemeen gedrag. Zo lusten we er dus nog wel een paar Maargoed, het heeft ook weinig zin nog verder te gaan gissen, we wachten maar af, kan inmiddels toch gewoon posten, dus dat is verder het punt niet
 
Oud 19 December 2003, 13:34   #312
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Om terug te keren naar het onderwerp (over elkaar oordelen hoeft hier niet): wat vind je van Theo zijn argumenten?
Mijn objectieve mening zegt dat er bewijzen maar moeten komen dan. Als dit topic toch geopend blijft, moeten er maar bewijzen gepost worden voor toch énige vooruitgang te kunnen boeken. Ofwel komen er bewijzen, ofwel word het topic gesloten en discussieren ze verder op staff, maar dit leid echt NERGENS naar Maar dat zag ik al aankomen van de eerste post in dit topic.

Verder keur ik je gedrag van daarvoor hélemaal niet goed, maar ik vind dat geen reden om je daarvoor persoonlijk aan te pakken, wat jij bij mij dus wel doet
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 13:37   #313
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Mijn objectieve mening zegt dat er bewijzen maar moeten komen dan. Als dit topic toch geopend blijft, moeten er maar bewijzen gepost worden voor toch énige vooruitgang te kunnen boeken. Ofwel komen er bewijzen, ofwel word het topic gesloten en discussieren ze verder op staff, maar dit leid echt NERGENS naar Maar dat zag ik al aankomen van de eerste post in dit topic.

Verder keur ik je gedrag van daarvoor hélemaal niet goed, maar ik vind dat geen reden om je daarvoor persoonlijk aan te pakken, wat jij bij mij dus wel doet
Laten we maar afwachten aldus, als ik unbanned ben mag er voor mij ook een slot op. Voor wat dat laatste betreft spreek ik je al
 
Oud 19 December 2003, 14:00   #314
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zie trouwens dat de stand van de poll bijna gelijk is getrokken..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 19 December 2003, 14:40   #315
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik zie trouwens dat de stand van de poll bijna gelijk is getrokken..
niet zo heel bijzonder als je kijkt bij who voted. als mensen nieuwe acounts aan maken en zo nog een keer stemmen he
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 19 December 2003, 14:45   #316
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
niet zo heel bijzonder als je kijkt bij who voted. als mensen nieuwe acounts aan maken en zo nog een keer stemmen he
Klote dat ze dat kunnen nakijken hé
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 14:47   #317
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jammer dat ik geen FB meer ben, want dan kon ik de poll aanpassen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 19 December 2003, 14:49   #318
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Jammer dat ik geen FB meer ben, want dan kon ik de poll aanpassen..
Tot ze jou eens *bijtrekken* en *aanpassen*
WishfulDreaming is offline  
Oud 19 December 2003, 15:12   #319
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Waarom hoefde dat voor het bannen dan niet te gebeuren? Kom op zeg, ik heb bijna een week onterecht een ban, en eniger vorm van excuus voor onterechte beschuldigingen heb ik nog niet mogen vernemen Waarom een ban uitdelen en dán pas praten, beste youssef? Zo werkt dat toch niet? Bovendien is zonneklaar dat het om onzin gaat
Omdat dit een uitzonderlijke situatie is. We gaan er vanuit dat een beheerder zijn werk normaal kan doen. Een ban bespreken van te voren is natuurlijk van de idiote. Op tijd ingrijpen lijkt me wel gepast namelijk.

Je laat niet eerst het hele forum onderspammen en gaat dan eerst even in Staff bediscussiëren of iemand gebanned moet worden of niet.

Nee, je bant een hoop mensen. En na mailwisseling e.a krijgen de onschuldigen toch echt wel hun gelijk. Hoe duidelijk het ook voor iedereen is.
Youssef is offline  
Oud 19 December 2003, 16:37   #320
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Omdat dit een uitzonderlijke situatie is. We gaan er vanuit dat een beheerder zijn werk normaal kan doen. Een ban bespreken van te voren is natuurlijk van de idiote. Op tijd ingrijpen lijkt me wel gepast namelijk.

Je laat niet eerst het hele forum onderspammen en gaat dan eerst even in Staff bediscussiëren of iemand gebanned moet worden of niet.

Nee, je bant een hoop mensen. En na mailwisseling e.a krijgen de onschuldigen toch echt wel hun gelijk. Hoe duidelijk het ook voor iedereen is.
Zo is het, Youssef. Als iemand het forum ondergespamt had, dan had zo gehandeld dienen te worden. En dus ook wanneer een beheerder een vreselijke ziekte toegewenst wordt (die jij mede-leden ook toewenst in dit topic. Heeft die OW je inmiddels al bereikt?)

Mocht daarna bewezen worden dat het dus onjuist en gelogen is, dan dient er net zo snel gehandeld te worden, lijkt mij niet meer dan logisch. En dan ga je niet als een bezetene kijken of je niet een andere aanklacht kunt verzinnen
 
Oud 19 December 2003, 21:17   #321
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Wink

Uiteraard, daar ga ik helemaal met je in mee. Maar ik ga telkens uit van het goede. Ik snap ook niet waarom Nightwolf, die naar mijn idee alles van de zaak af weet, niet eens heeft ingegrepen.

Youssef is offline  
Oud 20 December 2003, 02:07   #322
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

goed, ik heb bijna alle leden van Staff (behalve KK zelf) gesproken en zo uitvoerig mogelijk (naar mijn mening dan) gevraagd hoe goed ze op de hoogte waren van de ban van Bart enwat ze vonden van de reden van die ban en nog een kleine discussie met ieder.

de meerderheid heeft gezegd dat ze de ban onterecht vonden om de desbetreffende reden. hierbij wordt Bart's ban ongedaan gemaakt.

er is wel een maar t is een feit dat Bart in discussies de grenzen van de regels opzoekt. eens houdt t gewoon op en bij als dergelijk gedrag vaker voorkomt in een discussie, krijgt hij een OW daarvoor.

nog een feit is dat er tussen KK en Bart een persoonlijke vete rust. mocht een discussie zover komen dat die discussie op t forum tevoorschijn komt, worden desbetreffende personen gewaarschuwd aangezien ik iig die vete zat ben.

beide personen zullen goed in de gaten gehouden worden en zonodig wordt er gehandeld

verder is deze discussie nu ten einde. als er iemand nog vragen of op- of aanmerkingen, dan kan diegene me pm'en of aanspreken op msn.
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.