Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 June 2003, 22:14   #51
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Daarnaast had Roda inderdaad ook beter zelf van Zwolle, RBC en Groningen kunnen winnen. Die uitwedstrijden werden ruim verloren, terwijl Roda in normale doen daarvan toch moet kunnen winnen
hmm, RBC heeft thuis niet veel verloren. Alleen van Ajax, PSV, utreg en natuurlijk NEC.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2003, 22:32   #52
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Daarnaast had Roda inderdaad ook beter zelf van Zwolle, RBC en Groningen kunnen winnen. Die uitwedstrijden werden ruim verloren, terwijl Roda in normale doen daarvan toch moet kunnen winnen
Groningen uit kan best lastig zijn hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 11:22   #53
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tijs, het gaat erom dat ik jou en heel jaar niet hoor. Je hebt helemaal niets over voor je club (mwahaha, je club Hoe kan ik dat zeggen ). Ik ga voor het vuur voor ze, en had alle vertrouwen in een goede afloop, dat mag je toch wel laten blijken? Alle arbitrale dwalingen ga ik hier niet nog een keer opnoemen, want dan krijg ik cliché's naarmijn hoofd van mensen die altijd de scheids mee hebben, en mij proberen te doen geloven at het over 34 wedstrijden we rechtgetrokken wordt. Daar heb ik geen zin in, ik noem alleen even de wedstrijden waar we op zijn zachtst gezegd 'benadeeld' zijn (op zijn minder zachtst gezegd, gewoon genaaid ):
NAC-uit, RBC-uit, Groningen-uit, AZ-thuis, Boerenveen-uit, PSV-thuis, Zwolle-uit, 3 wedstrijde in een week, NEC-Zwolle, en de bekerfinale, en de licentie die Utreg en NAC kregen aan het bein van het jaar !!

Wat nou overwinning van Utreg terecht? Oke, dan is dit een vrijbrief aan een gezonde club als Roda om dan ook maar 40 miloen euro meer uit te gaan geven! Wedden dat we dan volgend jaar heel veel wedstrijden terecht gaan winnen?

--> Op zijn zachtst gezegt niet gelukkige beslissingen:

De eerste goal viel wel uit de lucht; De Jong scoorde na een weggewerkte corner van buiten het strafschopgebied met een stijve volley de 1-0. Glucevic profiteerde meteen na de hervatting van de rush die Tanghe van Paauwe mocht maken, dezelfde Glucevic mocht ook de 3-0 maken, een goal die voor buitenspel had moeten worden afgevlagd. De slotfase had sensatie kunnen opleveren, moeten opleveren, maar Bossen had Bombarda een strafschop moeten geven, toen hij door Schut naar de grond werd getrokken.

Ach ja, welicht heeft dhr. Bossen een doorgeladen pistool ontvangen thuis, dat Utreg een goedmakertje moest krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 11:46   #54
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Los gezien van het feit dat Utreg financieel schandalig bezig is geweest, speelden ze deze wedstrijd gewoon goed -stukken beter dan Feyenoord- en hebben ze dus terecht gewonnen.
De scheids heeft aan beide kanten beslissingen genomen waar je over kan discussieren, maar (ja ik zeg het weer, en PSV heeft de scheids echt niet altijd mee ) dat heft elkaar min of meer op. En als je vindt dat Utreg dit keer iets meer geluk heeft gehad, tja, vorig jaar zijn ze zwaar genaaid, denk dat de meeste mensen het wel met me eens zullen zijn dat ze dit verdiend hebben.

Maar ik snap je frustratie wel hoor, zou t ook echt kut vinden als je zo net naast Europees grijpt...

  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 11:56   #55
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is geen frustratie daarover, maar de frustratie over het voortdurend moeten opboxen tegen mensen die maar beween dat het elkaar wel allemaal opheft. Mensen ervan proeren te overtuigen dat wij in de regel als club die voor veel mensen vrij ver reizen is, toch écht ove het algemeen gewoon fatale punten missen door blunders (ik wil het niet eens meer blunder noemen, het heeft ontzettend veel weg van bewust naaien). Als je zoiets probeert uit te leggen aan mensen, krijg je áltijd het verhaal van dat je je calimero voelt, en dat iedereen daar wel last van heeft. Zelfs wanneer tegen het einde van de rit gewoon 2 wedstrijden van ons worden verplaatst voor een griepje bij NAC (ik zal mar niet beweren at zij daardoor wél europees hebben, ik kijk wel uit!), beweren mensen dat dat toeval is. Ook wanneer dhr. Temmink onze speler Soetaers een half uur voor tijd in Heerenveen, bij een 2-2 stand weet te vertellen dar Roda toch niet gaat winnen schudden mensen meewarig hun hoofd. Dát s de frustratie, niet zozeer dat je het net niet redt, dat gebeurt iedereen wel eens, zou jij maar al te goed moeten weten met PSV en het CL-syndroom. Maar dít is de echte frustratie.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 12:45   #56
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan dit niet naar sport worden verplaatst
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 14:09   #57
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik ga er wel vanuit dat dat wij volgend jaar ook wel wat arbitrale beslissingen mee zullen krijgen zo werkt het bij Utrecht ook. Eerste jaar fout, maken we het tweede jaar wel goed!

Tuurlijk was Utrecht de betere, en heeft dan verdiend gewonnen. Maar het blijft toch zuur dat je tegenstander uit buitenspelpositie mag scoren terwijl er bij 2-0 nog een doelpunt van ons wordt afgekeurd, en bij 3-1 een penalty wordt onthouden...

En heel Nederland zag het weer, de pers, de andere media, de supporters, alle spelers, behalve Bossen...

Maar goed, als we bij Feyenoord al in schijnbewegingen, die 11-jarige al beheersen, trappen, dan heb je ook niet veel recht op commentaar op andere.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 14:15   #58
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEH...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 16:23   #59
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
De eerste goal viel wel uit de lucht; De Jong scoorde na een weggewerkte corner van buiten het strafschopgebied met een stijve volley de 1-0. Glucevic profiteerde meteen na de hervatting van de rush die Tanghe van Paauwe mocht maken, dezelfde Glucevic mocht ook de 3-0 maken, een goal die voor buitenspel had moeten worden afgevlagd. De slotfase had sensatie kunnen opleveren, moeten opleveren, maar Bossen had Bombarda een strafschop moeten geven, toen hij door Schut naar de grond werd getrokken.

Ach ja, welicht heeft dhr. Bossen een doorgeladen pistool ontvangen thuis, dat Utreg een goedmakertje moest krijgen
heb je opzich wel gelijk bartje, maar werd Kuijt ook niet onterecht afgevlagd voor buitenspel in de 1e helft toen hij zo had door kunnen lopen naar Lodewijks? en hield de Nooijer Kuijt in de 2e helft niet vast en floot Bossen toen voor een overtreding van Kuijt, terwijl hij bij een voorzet zo had kunnen scoren? Tuurlijk is het zuur als je genaaid wordt en je komt ook met mooie voorbeelden, maar met een verdediging met Paauwe, Loovens en de Nooijer kom je gewoon tegen een fel strijdend Utrecht met 2 goede spitsen ontzettend in de problemen. Loovens is opzich wel een goede verdediger, maar voetballend vind ik het helemaal niet veel voorstellen. Jammer voor die jongen, want hij heeft wel de goede Feyenoordinstelling. De Nooijer komt verdedigend weer te kort en het blijkt maar weer eens dat hij voetballend ook tekort komt als van Wonderen (de creativere man/de opbouwer van 8eruit..) er niet bij is. Paauwe op linksback gaat al een heel seizoen niet goed en Song liep er gister ook maar een beetje bij en verloor veel duels.

je kan iedereen en alles de schuld gaan geven, maar je moet wel een beetje realistisch zijn en eerst naar je eigen team gaan kijken... Frustratie is er uiteraard, want het had anders kunnen lopen als bv. die goal van Van Hooijdonk was goedgekeurd of Feyenoord een strafschop had gekregen in de 77e minuut. Maar als er verder zoveel duels worden verloren, omdat de Utrechtspelers feller zijn..tsja dan verdien je het ook niet echt...

overigens vond ik na bestudering van de videobeelden de 3-0 geen buitenspel...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 16:34   #60
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

leuk dat utrecht (terecht) heeft gewonnen. gun het ze ook na vorig jaar. ik vind het alleen wel super jammer dat utrecht europa in gaat en roda niet. je mag denk ik wel aannemen dat dat niks gaat worden na de leeg loop van al die spelers bij utrecht.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 16:52   #61
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

Paauwe op linksback gaat al een heel seizoen niet goed en Song liep er gister ook maar een beetje bij en verloor veel duels.

Op Twente-uit na heb ik niks goeds gezien van heel de die Song, maar ja commercieel interessante Aziaten moeten vooral blijven staan op het veld

Evenals Emerton die het hele seizoen ook niks heeft laten zien.
Ik denk dat bij Feyenoord nu gewoon goed moeten inventariseren, wat elke speler wil. En als er dan jongens weg willen, geef ze dan maar lekker mee met een strik er omheen.

Gewoon gaan bouwen aan een nieuwe generatie, en een nieuw team. Dus absoluut niet gaan saneren in je eigen jeugdopleiding, doe dat maar pas als je al die satelietclubs aan banden hebt gelegd....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 18:03   #62
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tijs, het gaat erom dat ik jou en heel jaar niet hoor. Je hebt helemaal niets over voor je club (mwahaha, je club Hoe kan ik dat zeggen ). Ik ga voor het vuur voor ze, en had alle vertrouwen in een goede afloop, dat mag je toch wel laten blijken?
Ach.. moet ik dan hele posts vol lullen over PSV en hoogste woord hebben altijd? Maar wat hoor jij hier nou eigenlijk allemaal wel van mij, Bart? Zo veel post ik niet hoor...

Ik heb respect voor jou als trouwe supporter, dan ben ik idd niet, maar als jij van te voren zo hard gaat roepen dan moet je niet gaan huilen als ik jou hard uitlach als het toch misgaat..



Dus, daag Bartje...
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 18:18   #63
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

`k vind het kut voor bartje. zo iemand gun je toch wel europees. qua elftal lijkt het me ook vrij duidelijk dat roda het beste van de drie clubs, nac nec utreg, europa in kan gaan. toch de beste selectie van die drie. maarja zo is het niet gelopen en ondanks de arbitrale bunders hebben deze drie clubs het wel verdient. verder vind ik de reactie van bartje wel terecht op tyskie, en vind ik remco reeel overkomen, wat ook wel is gezegd mag worden. wat remco al zegt niemand heeft het , of in mindere mate, over de overtredingern op kuijt. en verder die "pingel" , bombarda hield ook vast. pierre`s doelpunt was dan wel onterecht afgekeurd. en verder is de zege van utreg wel verdient. \

waar ik me wel aan irriteer is dat mensen het over de bestolen cup van vorig jaar hebben. NIEMAND heeft het over die penalty waarmee utreg op 2-1 komt, alleen over die 2-2. maar die 2-1 is net zo onterecht als die 2-2 die uit een randje-buitenspel doelpunt voortkwam
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 19:05   #64
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bartje, ga maar keertje met ons mee hoor
'k vind het echt kut voor je, we zouden samen naar moskou ofzo gaan, dat smsje heb ik nog wel ergens..

En superjood, ik meen me nog heeeel vaag te herinneren dat ik vorig jaar zei dat die pingel ook onterecht was... maar daar viel nog over uit te wijden als scheids, want zo ken ik veel pingels waarvan ik denk "tjah?"... dat 2-2 doelpunt niet dat was buitenspel. punt.
(voor de rest heb je gelijk hoor, 2x foutje van der scheidsrechter)

Maar oke, Utrecht was beter, alleen jammer dat een scheidsrechter er dan weer een vervelende draai aan moet geven
maar tis niet anders.. als je als club van Feyenoord had gewonnen waren wij de lul geweest..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 16:51   #65
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

herinneringen in de sport blijven mooi, ook vanwege de emoties. dit vind het mooie van sport. eersty een vrolijke gestemde bart, daarna vol met emoties en verdriet. dit vind ik het mooie van sport. hoe denken jullie daarover?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 18:34   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bart? Das Gregoor van Dijk toch Rare snuiter
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.