Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2003, 23:00   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Sticky: spuug hier uw gal over de KNJB

Jah, het lijkt me verstandig dat allemaal in 1 thread te doen, en dat Tuur die sticky maakt, want ik vrees dat ik namelijk bijzonder vaak mijn frustratie kwijt moet dit jaar. Aangezien ook jullie clubs ongetwijfeld een keer genaaid worden, kunnen jullie hier ook alles van je af typen!

Welnu, ik trap af, net zoals mijn cluppie dat ook deed om 20:00 uur vanavond. Om 20:08 uur had ik het alweer geheel gehad voor de rest van het jaar. Dhr. Bossen, in de volksmond 'kankerlijer' genoemd, had me alweer dusdanig 'overpissed' gemaakt dat ik eigenlijk meteen naar huis wilde. In de eerste 8 minuten mocht dhr. Van Bommel de schenen van onze Addo en Van Dessel zowat blauw schoppen zonder dat daar ook maar één fluitsignaal van dhr. Bossen tegenover stond, terwijl Luijpers voor zowat het laten van een scheet 2 vrije trappen tegen kreeg. Na 8 minuten maakte hij het wel erg bond. Anastasiou werd randje 16, in doorgebroken situatie zowat doormidden getrapt door ik meen Collin (kan iemand anders zijn). Bossen restte slechts één ding, rood voor de PSV'er, en een vrije trap voor Roda. Niets van dat alles, doorspelen mannen!

Mijn toch al behoorlijke frustratie werd nog extra gevoed toen dhr. Kaasman even later met zijn dikke teen het leer achter Kujovic werkte, waardoor PSV met ongehoord veel mazzel op voorsprong kwam. Ik zag de bui alweer hangen. Een 800-tal mongolen uit de omgeving van Eindhoven waren ineens ook te horen, maar we zijn niet anders gewend van deze boeren Grote jongens, you only sing when you're winning! Het vervolg van de 1e helft was niet om aan te zien. Waterreus die vanaf minuut nummer 11 tijd ging rekken, dhr. Bossen die door een haag van 22 spelers kon zien dat de bal nog net even werd aangeraakt door een Roda-speler (terwijl de grens achterbal aangaf). Vanaf dat moment onplofte het stadion, en werd deze man voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt. Nog nooit heb ik opa's van een jaar of 70 zo tekeer zien gaan tegen een KNJB'er. Zelfs de dames konden zich niet langer beheersen.

Anastasiou moet ongeveer doormidden getrapt zijn in de 35?! minuut, want dhr. Bossen floot zowaar voor een pingel Yannis benutte hem zelf, waardoor het 1-1 werd. 5 minuten later 2-1! Het was ineens muisstil bij de echte die-hards van PSV. Echter ik wist toen al lang dat die stand niet kon blijven staan met dhr. Bossen binnen de lijnen. Aan de 2-2 had Bossen geen enkele schuld, dat was gewoon dom verdedigd van Roda, een een goede actie van Kaasman. Wat daarna gebeurde had niets meer met neutraal fluiten te maken. Wattereus mocht Vicelich gewoon in zijn gezich meppen, en Bossen deed niets (gaf wel Vicelich en een PSV'er geel). Addo soliciteerde al de hele wedstrijd naar een kaart, en kreeg hem (uiteraard) ook. Mijns inziens terecht, maar geef dan ook in de 8e minuut rood, en geef ook Waterreus rood, grote jongen! Sonkaya kreeg uiteraard ook zijn 2e prent, waardoor we met 9 man stonden. PSV was echter de hele wedstrijd al nergens, dus bleef het 2-2. Of zou bossen nog een 3e helft laten spelen? Dat was niet het geval, waardoor we slechts een schamel puntje overhielde aan de ouverture. Ik heb echter al genoeg gezien. Europees zit er niet in met de KNJB. Jammer maar helaas.

Nu zal iedereen weer gaan zeuren over: dat kan gebeuren, of je overdrijft, of 'wees blij met een punt'. Niets van dat alles. Vandaag is men (wederom) te ver gegaan. Hiertegen valt niet te voetballen. De 2 rode kaarten voor Roda waren welicht terecht, maar waren niet gevallen als Bossen gewoon zijn werk had gedaan, en objectief was geweest. Zo, de eerste post in deze thread is meteen een mooie. Ben benieuwd hoeveel pagina's hij wordt .

Tot slot: Grote jongens uit eindhoven! Beetje fluiten wanneer Soetaers na 3 jaar afscheid neemt van zijn club. STELLETJE MONGOLEN!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:05   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat belicht je de zaak toch weer prachtig van slechts 1 kant

ik zei t nog tegen mezelf van te voren ( ) : na de wedstrijd post bart een lang stuk met gezeik over hoe vreselijk roda benadeeld is...... en jaaaaaaaaa wor hehe

overigens vond ik de scheids ook echt HEEL slecht maar zeker niet naar 1 kant toe

truste
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:16   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
wat belicht je de zaak toch weer prachtig van slechts 1 kant

ik zei t nog tegen mezelf van te voren ( ) : na de wedstrijd post bart een lang stuk met gezeik over hoe vreselijk roda benadeeld is...... en jaaaaaaaaa wor hehe

overigens vond ik de scheids ook echt HEEL slecht maar zeker niet naar 1 kant toe

truste
En ik zal je zeggen dat ik al vrijwel letterlijk deze reactie wist Slaap lekker, en geniet maar van het punt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:19   #4
Flem
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

cool man, iedereen een andere naam geven.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:29   #5
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
En ik zal je zeggen dat ik al vrijwel letterlijk deze reactie wist Slaap lekker, en geniet maar van het punt
(ben nog wakker )

nou van het punt geniet ik niet bepaald. lekker begin ist niet he

btw ff offtopic ik ben er eindelijk achter wat dat nou voor nummertje was wat verwerkt zit in dat stukkie dat je me laatst stuurde van theo maassen en hans teeuwen --> het is van eddy zoey!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:34   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
(ben nog wakker )

nou van het punt geniet ik niet bepaald. lekker begin ist niet he

btw ff offtopic ik ben er eindelijk achter wat dat nou voor nummertje was wat verwerkt zit in dat stukkie dat je me laatst stuurde van theo maassen en hans teeuwen --> het is van eddy zoey!
Gezien het wedstrijdbeeld zou ik anders dik tevreden zijn als ik jou was Met een onpartijdige scheids tussen de lijnen (helaas zijn die zéér schaars! Maar Dick Jol wil nog wel eens een goede dag hebben!) had Roda geheid gewonnen.

Off-topic, en nu de titel dan graag nog?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 01:38   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Bijna, heb m al
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 10:25   #8
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard




de penalty was terecht(geen rode kaart waard ofzo), de 2 rode kaarten waren terecht, van Dessel zei gister zelf dat het de bedoeling was van Bommel uit zijn spel te brengen en het was niet nodig dat alleen op voetbalende manier op te lossen aldus van Dessel op canal +.
Addo was dan ook met niets anders bezig.

Het opstootje met Waterreus en Vichelich zorgde voor een gele kaart voor van Bommel(Vichelich heeft geen geel volgens teletekst)

Maar die gele kaart was wel terecht geweest, want volgens de instructies van de knvb aan de scheidsrechters moeten de 2 spelers die een opstootje beginnen geel krijgen.

En om de knvb de knjb te noemen als ze in het voordeel van PSV fluiten is ook nogal dubieus
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 12:02   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange



de penalty was terecht(geen rode kaart waard ofzo), de 2 rode kaarten waren terecht, van Dessel zei gister zelf dat het de bedoeling was van Bommel uit zijn spel te brengen en het was niet nodig dat alleen op voetbalende manier op te lossen aldus van Dessel op canal +.
Addo was dan ook met niets anders bezig.

Het opstootje met Waterreus en Vichelich zorgde voor een gele kaart voor van Bommel(Vichelich heeft geen geel volgens teletekst)

Maar die gele kaart was wel terecht geweest, want volgens de instructies van de knvb aan de scheidsrechters moeten de 2 spelers die een opstootje beginnen geel krijgen.

En om de knvb de knjb te noemen als ze in het voordeel van PSV fluiten is ook nogal dubieus
Jij hebt dan ook alleen de beelden gezien. Je hebt de rest van de wedstrijd, waar alles dat ook maar enigzins twijfelachtig kon zijn in het voordeel van PSV werd beslist. Dat maakt het zo goed als onmogelijk om een aanval op te zetten. Met mensen zoals jij, die puur oordelen op TV, en dan verder niet kijken, is het onmogelijk een goede discussie aan te gaan (er weas niet eens discussie mogelijk)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 17:58   #10
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

zijn er eigenlijk statistieken bekend over sterftecijfers rondom kerkrade in vergelijking met de rest van Nederland?

denk dat het toch zeker veel hoger moet liggen ten gevolge van stress aangezien ze elke week weer zo zwaar benadeeld worden en ze zich elke week weer zo ontzettend op laten fucken door dit ongetwijfeld chronisch partijdige gefluit? Altijd, maar dan ook altijd zijn zij de lul, het is niet eerlijk! Nederland tegen Kerkrade!

of zal t toch een beetje bij bartje zitten?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 18:12   #11
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is die sympathie van jou voor Eindhoven en PSV nu ook over Bert?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 22:30   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
zijn er eigenlijk statistieken bekend over sterftecijfers rondom kerkrade in vergelijking met de rest van Nederland?

denk dat het toch zeker veel hoger moet liggen ten gevolge van stress aangezien ze elke week weer zo zwaar benadeeld worden en ze zich elke week weer zo ontzettend op laten fucken door dit ongetwijfeld chronisch partijdige gefluit? Altijd, maar dan ook altijd zijn zij de lul, het is niet eerlijk! Nederland tegen Kerkrade!

of zal t toch een beetje bij bartje zitten?
Dat bedoel ik dus, het is vechten tegen de bierkaai. Hugo, dit is geen topic om discussies aan te gaan, want die win je toch niet, ze zijn ook niet te winnen. Wij worden meer genaaid dan andere clubs, of jij dat nu wil geloven of niet. Dit topic is om het van je af te schrijven.

@ Arie: nee, PSV kan er weinig aan doen dat ze bevoordeeld worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 22:47   #13
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wij worden meer genaaid dan andere clubs, of jij dat nu wil geloven of niet. Dit topic is om het van je af te schrijven.
Wat naar joh.
Maar hoe komt het dan dat jullie meer genaaid worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 23:32   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat reacties, van willekeurige Fora:

aardig begin van het seizoen, tenminste eens een strijdend Roda, weliswaar ten koste van 2 rode kaarten maar dit zie ik veel liever dan een mat elftal wat zich naar de slachtbank laat leiden. Er had wellicht zelfs nog wel wat meer in gezeten, zonder die irritante Kezman en Bossen hadden we die 5-0 wellicht toch wel gehaald
__________________________________________________ _
Over scheids Bossen wil ik alleen dit zeggen, het bleek nog eens duidelijk dat er met 2 maten gemeten werd. Als je sommige beslissingen één voor één bekijkt, kan er nog vaak genoeg een reden gevonden voor het één of het ander, maar hij wekte gewoon een algemene indruk dat PSV niet mocht verliezen. Als iemand als Kezman steeds als een dolle stier in volle sprint verhaal komt halen, dan reageer je daar als referee toch op en laat je dat niet zo maar gebeuren om maar eens een voorbeeld te noemen.
__________________________________________________ _

Tja, het blijft frustrerend, die gedachte dat je met een fatsoenlijke scheids wél gewonnen had. Wat betreft die wachtrijen, heren RJC en Koempel. Bij Zuid stond inderdaad geen rij, maar bij West (ingang 7) stonden ze bijna tot de Burger King
__________________________________________________ _
Met de KNVB moet ik nog zien of wij europees gaan halen..
__________________________________________________ _

...vol emotie, passie, en ergernis. Dat laatste had vooral te maken met de aanwezigheid met het grootste stuk stront uit de historie van het mondiale voetbal: Mark van Bommel en de lamlendige scheidsrechter die wel erg opzichtig zijn van hogerhand opgelegde opdracht (kut KNVB-er) ten uitvoer bracht: De kampioen moest hoe dan ook het openingsduel van de Eredivisie op haar naam schrijven.
__________________________________________________ _


I rest my case Hugo..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 00:01   #15
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Nah ik heb de samenvatting gezien en ik moet zeggen dat ik het gedeeltelijk eens ben met bart, wat die psv'ers deden in de beginminuten (Van Bommel) kon niet en toen moesten er al kaarten uitgedeeld worden.

En bij de zogezegde opstootjes met de keeper van PSV kregen de verkeerde mensen een kaart

Raar voetbal bij jullie
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 00:35   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Nah ik heb de samenvatting gezien en ik moet zeggen dat ik het gedeeltelijk eens ben met bart, wat die psv'ers deden in de beginminuten (Van Bommel) kon niet en toen moesten er al kaarten uitgedeeld worden.

En bij de zogezegde opstootjes met de keeper van PSV kregen de verkeerde mensen een kaart

Raar voetbal bij jullie
Mjah, en dan heb je t nog maar over de samenvatting, hehe
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 10:28   #17
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dat bedoel ik dus, het is vechten tegen de bierkaai. Hugo, dit is geen topic om discussies aan te gaan, want die win je toch niet, ze zijn ook niet te winnen. Wij worden meer genaaid dan andere clubs, of jij dat nu wil geloven of niet. Dit topic is om het van je af te schrijven.

@ Arie: nee, PSV kan er weinig aan doen dat ze bevoordeeld worden
Hoe weet jij dan zo zeker dat jullie het meest genaaid worden van alle clubs in de eredivisie?
Eerst loop je te zeggen dat wij hier alleen maar de samenvatting hebben gezien, en niet heel de wedstrijd. Maar jij kan wel beoordelen op slechts de live wedstrijden voor Roda en voor de rest de samenvattingen, dat jullie het meest benadeeld worden...

Overigens zeg ik niet dat jullie vrijdag niet benadeeld zijn, maar tis wel erg makkelijk te stellen dat jullie het meest benadeeld worden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:09   #18
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat reacties, van willekeurige Fora:

aardig begin van het seizoen, tenminste eens een strijdend Roda, weliswaar ten koste van 2 rode kaarten maar dit zie ik veel liever dan een mat elftal wat zich naar de slachtbank laat leiden. Er had wellicht zelfs nog wel wat meer in gezeten, zonder die irritante Kezman en Bossen hadden we die 5-0 wellicht toch wel gehaald
__________________________________________________ _
Over scheids Bossen wil ik alleen dit zeggen, het bleek nog eens duidelijk dat er met 2 maten gemeten werd. Als je sommige beslissingen één voor één bekijkt, kan er nog vaak genoeg een reden gevonden voor het één of het ander, maar hij wekte gewoon een algemene indruk dat PSV niet mocht verliezen. Als iemand als Kezman steeds als een dolle stier in volle sprint verhaal komt halen, dan reageer je daar als referee toch op en laat je dat niet zo maar gebeuren om maar eens een voorbeeld te noemen.
__________________________________________________ _

Tja, het blijft frustrerend, die gedachte dat je met een fatsoenlijke scheids wél gewonnen had. Wat betreft die wachtrijen, heren RJC en Koempel. Bij Zuid stond inderdaad geen rij, maar bij West (ingang 7) stonden ze bijna tot de Burger King
__________________________________________________ _
Met de KNVB moet ik nog zien of wij europees gaan halen..
__________________________________________________ _

...vol emotie, passie, en ergernis. Dat laatste had vooral te maken met de aanwezigheid met het grootste stuk stront uit de historie van het mondiale voetbal: Mark van Bommel en de lamlendige scheidsrechter die wel erg opzichtig zijn van hogerhand opgelegde opdracht (kut KNVB-er) ten uitvoer bracht: De kampioen moest hoe dan ook het openingsduel van de Eredivisie op haar naam schrijven.
__________________________________________________ _


I rest my case Hugo..
kerel wat een jankerds moet een stel reacties van rodaliefhebbers ons nu overtuigen ofzo lekker selectief

en voor iemand die alleen maar van zich af wil schrijven en geen discussie aan wil gaan moet ik zeggen dat je aardig je best doet je gelijk te halen as usual


  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:12   #19
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
zijn er eigenlijk statistieken bekend over sterftecijfers rondom kerkrade in vergelijking met de rest van Nederland?

denk dat het toch zeker veel hoger moet liggen ten gevolge van stress aangezien ze elke week weer zo zwaar benadeeld worden en ze zich elke week weer zo ontzettend op laten fucken door dit ongetwijfeld chronisch partijdige gefluit? Altijd, maar dan ook altijd zijn zij de lul, het is niet eerlijk! Nederland tegen Kerkrade!
:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:21   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Hoe weet jij dan zo zeker dat jullie het meest genaaid worden van alle clubs in de eredivisie?
Eerst loop je te zeggen dat wij hier alleen maar de samenvatting hebben gezien, en niet heel de wedstrijd. Maar jij kan wel beoordelen op slechts de live wedstrijden voor Roda en voor de rest de samenvattingen, dat jullie het meest benadeeld worden...

Overigens zeg ik niet dat jullie vrijdag niet benadeeld zijn, maar tis wel erg makkelijk te stellen dat jullie het meest benadeeld worden.
Het lijkt me nauwelijks voor te stellen dat andere clubs nóg meer genaaid worden dan wij, met name vorig jaar (en nu begint het dus weer opnieuw). Jullie horen nooit veel over ons, aangezien we naast dat we genaaid worden, ook nog eens doodgezwegen worden in de media. Maar waarom denk je nou dat 20.000 man zwaaien met rode kaarten Denk je dat dat zomaar is? Nee, omdat iedereen het spuugzat is. Maar aangezien de media er toch geen aandacht aan besteed, schiet het nog geen sodemieter op. En dan is het bijzonder moeilijk om jullie aan het verstand te peuteren dat het terminaal is. Wanneer Roda tegen Feyenoord-uit speelt bijvoorbeeld, en alle kleine beslissinkjes vallen in het voordeel van jullie (willekeurig voorbeeld hoor!), dan valt dat niet op. Dan kan ik later wel gaan lopen roepen dat het wéér een en al ellende was, maar geen hond die het dan geloofd. Feyenoord heeft dan gewonnen, en dan roepen jullie ook nog eens samen de momenten dat hij een beslissing nam in het voordeel van Roda die hij niet had moeten nemen, en dan ben je weer terug bij af. Het is gewoon onmogelijk daartegenop te boxen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:37   #21
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Hoe weet jij dan zo zeker dat jullie het meest genaaid worden van alle clubs in de eredivisie?
Eerst loop je te zeggen dat wij hier alleen maar de samenvatting hebben gezien, en niet heel de wedstrijd. Maar jij kan wel beoordelen op slechts de live wedstrijden voor Roda en voor de rest de samenvattingen, dat jullie het meest benadeeld worden...

Overigens zeg ik niet dat jullie vrijdag niet benadeeld zijn, maar tis wel erg makkelijk te stellen dat jullie het meest benadeeld worden.

daar heeft de goede man een prima punt
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:44   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
daar heeft de goede man een prima punt
En daar had ik een kwartier geleden al op gereageert
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 12:59   #23
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
En daar had ik een kwartier geleden al op gereageert
en daar kwam ik ook net achter


die topic stond al tijdje open bij me idd...
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 17:30   #24
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het lijkt me nauwelijks voor te stellen dat andere clubs nóg meer genaaid worden dan wij, met name vorig jaar (en nu begint het dus weer opnieuw). Jullie horen nooit veel over ons, aangezien we naast dat we genaaid worden, ook nog eens doodgezwegen worden in de media. Maar waarom denk je nou dat 20.000 man zwaaien met rode kaarten Denk je dat dat zomaar is? Nee, omdat iedereen het spuugzat is. Maar aangezien de media er toch geen aandacht aan besteed, schiet het nog geen sodemieter op. En dan is het bijzonder moeilijk om jullie aan het verstand te peuteren dat het terminaal is. Wanneer Roda tegen Feyenoord-uit speelt bijvoorbeeld, en alle kleine beslissinkjes vallen in het voordeel van jullie (willekeurig voorbeeld hoor!), dan valt dat niet op. Dan kan ik later wel gaan lopen roepen dat het wéér een en al ellende was, maar geen hond die het dan geloofd. Feyenoord heeft dan gewonnen, en dan roepen jullie ook nog eens samen de momenten dat hij een beslissing nam in het voordeel van Roda die hij niet had moeten nemen, en dan ben je weer terug bij af. Het is gewoon onmogelijk daartegenop te boxen

Maar doe jij niet precies hetzelfde? De momenten dat een scheids jou club benadeelt blijven altijd langer hangen dan dat hij in het voordeel fluit, simpelweg omdat in het voordeel fluiten je meestal ontgaat.


Maar goed laten we met z'n alle een brief schrijven naar de KNVB, om te eisen dat Roda met 8 punten alsvast aan de competitie begint. Dit om het expres benadelen van de scheidsrechters te compenseren!

Ohja, van Hulten boort Feyenoord ook een pingel door de neus, en geeft hem wel aan nec...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 17:51   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Maar doe jij niet precies hetzelfde? De momenten dat een scheids jou club benadeelt blijven altijd langer hangen dan dat hij in het voordeel fluit, simpelweg omdat in het voordeel fluiten je meestal ontgaat.


Maar goed laten we met z'n alle een brief schrijven naar de KNVB, om te eisen dat Roda met 8 punten alsvast aan de competitie begint. Dit om het expres benadelen van de scheidsrechters te compenseren!

Ohja, van Hulten boort Feyenoord ook een pingel door de neus, en geeft hem wel aan nec...
Dat bedoel ik dus.. Een standaart reactie van iedereen is altijd: jou club wordt dus ook wel eens bevoordeeld! En daarna komen ze meestal met een rits voorbeelden waar hun club ook wel eens iets onthouden is. Of je het nu wilt geloven of nie, theo, maar ik kan bijzonder objectief kijken naar een wedstrijd. Ik sta bij de mensen om me heen bekend als ras-pessimist. Ik kan vrij veel hebben van een scheidsrechter, maar de laatste paar jaar wordt het echt té erg.

Overigens, 8 punten is nog te weinig in feite, vorig jaar missen we zeker 10 punten (3 in Groningen, 3 in Heerenveen, waar Temmink wist te melden dat Roda die wedstrijd toch niet zou winnen, daar zorgde hij wel voor, en de rest zou ik even na moeten kijken. Maar denk o.a. aan het verplaatsen van al die wedstrijden tegen het einde )

En de beslissingen in ons voordeel? Welgeteld één hele penalty hebben we gehad vorig jaar Gevoeglijk geen rode kaarten mee, helemaal niets nakkes nada
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:12   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank

Ohja, van Hulten boort Feyenoord ook een pingel door de neus, en geeft hem wel aan nec...
Je bedoelt die bal tegen de hand van zo'n NEC'er? Dat is niet het onthouden van een penalty door de scheidsrechter, dat is een gebrek aan spelregelkennis van jouw kant.

Over Bart z'n geklaag: de scheidsrechter had gerust kaarten mogen trekken voor de overtredingen van van Bommel. Het neerhalen van Ananans door Colin is iets meer twijfelachtig, maar ik had niets kunnen zeggen als daar rood voor getrokken was. De twee rode kaarten aan Rjc-kant was niets op af te dingen natuurlijk, maar dat heb je zelf ook in de gaten.

Of Roda structureel wordt benadeeld kunnen wij geen discussie voeren. Jij hebt te maken met een gekleurd beeld plus een sfeer onder Roda-fans dat dat zo is... Aan de andere kant hebben wij daar voor niet genoeg te maken met Roda. Het zegt wel iets dat Roda, dat volgens mij de vierde club was qua doelpunten voor, slechts een penalty krijgt. Maar of er sprake is van het structureel benadelen van Roda, ik weet het niet, waarschijnlijk ligt de waarheid in het midden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:20   #27
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Je bedoelt die bal tegen de hand van zo'n NEC'er? Dat is niet het onthouden van een penalty door de scheidsrechter, dat is een gebrek aan spelregelkennis van jouw kant.
Nee ik bedoel een moment met Kees van Wonderen die vol neer geschopt in de 16, maar wat de NOS er gewoon vakkundig uitknipt...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:24   #28
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Of ik volg overigens Roda ook te weinig om serieus te beoordelen over of Roda het meest wordt benadeeld. Net als Bart te weinig andere clubs volgt om daar een oordeel over te kunnen geven.

Maar als ik lees dat Bart een objectieve kijk heeft omtrend de wedstrijden van Roda, moet ik toch wel even lachen.
Overigens niks om je voor je te schamen, ik ben ook niet objectief hoor.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:41   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Of ik volg overigens Roda ook te weinig om serieus te beoordelen over of Roda het meest wordt benadeeld. Net als Bart te weinig andere clubs volgt om daar een oordeel over te kunnen geven.

Maar als ik lees dat Bart een objectieve kijk heeft omtrend de wedstrijden van Roda, moet ik toch wel even lachen.
Overigens niks om je voor je te schamen, ik ben ook niet objectief hoor.
Ik ben wél objectief, Theo. Hoe kun jij daar nu over oordelen? Overigens volg ik alle andere clubs ook op de voet. Al is er een GG-Divisie wedstrijdje dan kijk ik nog. Lees ontzettend veel kranten enzovoorts. Ook buitenlands voetbal volg ik op de voet!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:52   #30
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik ben wél objectief, Theo. Hoe kun jij daar nu over oordelen? Overigens volg ik alle andere clubs ook op de voet. Al is er een GG-Divisie wedstrijdje dan kijk ik nog. Lees ontzettend veel kranten enzovoorts. Ook buitenlands voetbal volg ik op de voet!
Dus jij bent beoordeeld over je club? Soms verblindt door clubliefde? Bekijk je het niet door een geel-zwarte bril?
Okay dan niet, moet ik zeggen dat ik het knap van je vind.

Je kan wel alles op de voet volgen, maar je zit niet overal op de tribune. Dus jij bent ook slecht aangewezen op de beelden die de makers van de NOS jouw voorschotelen. Zo heb jij vandaag niet kunnen zien, dat Feyenoord gewoon een zuivere pingel onthouden is, dit omdat de makers van de NOS het moment er uitgehaald hebben (schandalig!).
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 17 August 2003 om 19:56
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 19:56   #31
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zuivere strafschop van van Wonderen, dat moment was trouwens gewoon een kopie toen ie die goal tegen ajax maakte en tegen zijn oog werd geschopt alleen nu werd ie daarvool al neergeschopt. Mwah kwam gewoon ineens in me op tijdens de wedstrijd En nog een moment dat Kuyt en een NEC-er samen met gestrekt been erin gaan maar Feyenoord een vrije trap tegen krijgt. Ik kan tegenwoordig geen goede scheids meer opnoemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 20:09   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Dus jij bent beoordeeld over je club? Soms verblindt door clubliefde? Bekijk je het niet door een geel-zwarte bril?
Okay dan niet, moet ik zeggen dat ik het knap van je vind.

Je kan wel alles op de voet volgen, maar je zit niet overal op de tribune. Dus jij bent ook slecht aangewezen op de beelden die de makers van de NOS jouw voorschotelen. Zo heb jij vandaag niet kunnen zien, dat Feyenoord gewoon een zuivere pingel onthouden is, dit omdat de makers van de NOS het moment er uitgehaald hebben (schandalig!).
Ik zie het zelfs vaak nog negatiever dan het is. Voor de wedstrijd tegen PSV had ik er absoluut geen vertrouwen in dat we ook maar met een kleine nederlaag weg zouden kunnen komen. Op de tribune ben ik vaak één van de laatste die iets aan de scheidsrechter wijdt (daar waar de rest van het stadion al op de banken staat). Maar de laatste 1,5 jaar is het echt té gek aan het worden. Ik mis een heleboel leuke reisjes dit jaar, dankzij de KNJB!

Voor de rest zie ik iedere ploeg wél 2x per jaar live aan het werk, Theo! Das meer dan de meesten. Daarnaast doe ik het dus met de beelden van de NOS, helaas, het is niet anders. Maar zoveel genaaid worden als ons lijkt me praktisch onmogelijk. Dan zou de ene helft van Nederland ook gemiddeld per jaar 10 punten moeten missen, die zou iemand anders erbij moeten krijgen Aangezien wij ze nergens erbij krijgen..

Ik heb Feyenoord-NEC bekeken, Theo, en ik zag wel een situatie waar iets gebeurde, of bedoel je een andere?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 20:19   #33
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou dan krijge we hier vitesse-ajax

ik heb het van het vitesse forum, en ben het volkomen eens

1: Sladan stond weer eens lekker met zijn armen te maaien, wat krijgt ie van Jol: slechts geel
2. 5 minuten laten heeft ie weer zijn armen los, mept Claessens in zijn muil, alleen een vingertje: niet meer doen, jodenvriendje.
3. Amoah kan door lopen op Lobont, wordt aan zijn arm getrokken, geel.
4. Overtreding op Mbamba, Jol wacht voordeel af, komt er niet uit, laat doorgaan. 1 minuut later: overtreding op Sikora, jol wacht voordeel af, komt er niet, vrije trap.
5. 88e minuut. Schot op goal; er loopt duidelijk een @#%$ meters buitenspel (in de buurt van waar de bal zich bevindt), de bal wordt niet goed weggewerkt, Sneyder maakt 1-2.
6. Amoah springt tegen Lobont op, gewoon een overtreding, die kankerSikora moet weer even een wit voetje halen bij zijn jodenvriendjes, gaat heel cool tegen Amoah duwen en die krijgt geel.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 20:28   #34
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Ik heb Feyenoord-NEC bekeken, Theo, en ik zag wel een situatie waar iets gebeurde, of bedoel je een andere?
Situatie was niet uitgezonden op tv
Gekleurde televisie!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 21:06   #35
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
nou dan krijge we hier vitesse-ajax

ik heb het van het vitesse forum, en ben het volkomen eens

1: Sladan stond weer eens lekker met zijn armen te maaien, wat krijgt ie van Jol: slechts geel
2. 5 minuten laten heeft ie weer zijn armen los, mept Claessens in zijn muil, alleen een vingertje: niet meer doen, jodenvriendje.
3. Amoah kan door lopen op Lobont, wordt aan zijn arm getrokken, geel.
4. Overtreding op Mbamba, Jol wacht voordeel af, komt er niet uit, laat doorgaan. 1 minuut later: overtreding op Sikora, jol wacht voordeel af, komt er niet, vrije trap.
5. 88e minuut. Schot op goal; er loopt duidelijk een @#%$ meters buitenspel (in de buurt van waar de bal zich bevindt), de bal wordt niet goed weggewerkt, Sneyder maakt 1-2.
6. Amoah springt tegen Lobont op, gewoon een overtreding, die kankerSikora moet weer even een wit voetje halen bij zijn jodenvriendjes, gaat heel cool tegen Amoah duwen en die krijgt geel.


geef toe dat jol slecht heft gefloten, maar dan doel ik op dat hij de wedstrijd gewoon niet onder controle had.

de meeste punten die hier aangegeven worden slaan nergens op

punt

1 zelfs konterman zegt dat het gewoon een duel was tussen verdediger en aanvaller. net op het moment dat ik wou springen maakte zlatan zich breed

2 iedereen kon zien dat zlatan puur een duel aanging voor de bal hij raakte claessens op de borst, maar meneer ging liggen met pijn aan het gezicht. (wk rivaldo verhaal)

3 werd niet aan zn arm getrokken maar werd van de zijkant omver gedouwd door een te harde "schouderduw". ook hier was iederen het over eens rood was teveel geweest.

4 mee eens

5 zoals de nieuwe (hij is er eigelijk al behoorlijk lang) buitenspelregel zegt. als men niet hinderlijk buitenspel loopt mag het spel doorgaan. hij liep totaal niet hinderlijk buitenspel dus..

6ik vond niet eens dat amoah een overtreding maakte. hij vloog volgens mij gewoon achterhem langs en raakte hem een beetje met zn arm

1-1 was eerlijker geweest maar echt benadeeld is vitesse niet hoor jol floot gewoon een slechte wedstrijd
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 21:11   #36
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


3 werd niet aan zn arm getrokken maar werd van de zijkant omver gedouwd door een te harde "schouderduw". ook hier was iederen het over eens rood was teveel geweest.
Ik had rood wel op z'n plaats gevonden...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 21:15   #37
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wie weet deed Zlatan niks, maar dan nog heeft Forza gelijk, aangezien die Ibrahomovic langzamerhand moet weten dat hij losse armpjes heeft, en het dus blijkbaar nog steeds nie heb geleerd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 21:18   #38
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Ik had rood wel op z'n plaats gevonden...
dan was ik te voorbarig

Laatst aangepast door maupstar : 17 August 2003 om 21:20
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 21:21   #39
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Is dat eigenlijk een nederlandse traditie om in elke match wel opstootjes te hebben ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 22:17   #40
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Is dat eigenlijk een nederlandse traditie om in elke match wel opstootjes te hebben ?
Helaas niet, maar nu komt daar hopelijk verandering in
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 00:27   #41
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
nou dan krijge we hier vitesse-ajax

ik heb het van het vitesse forum, en ben het volkomen eens

1: Sladan stond weer eens lekker met zijn armen te maaien, wat krijgt ie van Jol: slechts geel
2. 5 minuten laten heeft ie weer zijn armen los, mept Claessens in zijn muil, alleen een vingertje: niet meer doen, jodenvriendje.
3. Amoah kan door lopen op Lobont, wordt aan zijn arm getrokken, geel.
4. Overtreding op Mbamba, Jol wacht voordeel af, komt er niet uit, laat doorgaan. 1 minuut later: overtreding op Sikora, jol wacht voordeel af, komt er niet, vrije trap.
5. 88e minuut. Schot op goal; er loopt duidelijk een @#%$ meters buitenspel (in de buurt van waar de bal zich bevindt), de bal wordt niet goed weggewerkt, Sneyder maakt 1-2.
6. Amoah springt tegen Lobont op, gewoon een overtreding, die kankerSikora moet weer even een wit voetje halen bij zijn jodenvriendjes, gaat heel cool tegen Amoah duwen en die krijgt geel.
Dit is weer iets te veel door een Vitesse-bril gezien denk ik, maar er zit wel een kern van waarheid in. Het is gewoon een feit dat Sladan als een helicopter de bal probeer te koppen, maar een bewuste elleboogstoot was het niet denk ik. Geel terecht. In het duel met Claessens was het helemaal een ongelukkige samenloop en wat aanstellerij van Claessens. Neemt trouwens niet weg dat die hand van Sladan wel weer in de buurt van zijn
Punt 3 heb je gelijk in. Als Amoah door had gekunnen had hij op Lobont af kunnen gaan. Een rode kaart leek me meer op z'n plaats, hoewel er nog wel een Ajacied in de buurt was en Amoah naar de buitenkant moest... Twijfelachtig, maar ik denk dat het wel rood had moeten zijn.
Over punt 4 kan ik niet oordelen, punt 5 was geen buitenspel ogv 'nieuwe' buitenspel regel en mbt punt 6 heb jij gelijk. Amoah ging er onbesuisd in, geel dus wel op z'n plek, maar voor die Ajacied (sikora dus) die het opstootje begon werd geen geel getrokken, wat dus wel had gemoeten. Het kan wel zijn dat Jol niet had gezien wie er begon.

Kortom: ik vind dat Jol niet zijn beste wedstrijd floot, maar over het algemeen genomen zijn zijn beslissingen wel te rechtvaardigen, hoewel het ook makkelijk anders had gekund.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 01:16   #42
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

onee, voor mijn slaapje eerst nog het verhaal over de knvb van bart lezen!!

zoals te verwachten weer zo'n lap tekst van o.a bart over genuil wat ik helemaal niet intressant vind om te lezen. (want de race "welke club is het zieligst" vind ik tering saai)
Van veel NEC'ers heb ik inderdaad eerlijk gehoord " we kwamen goed weg tegen Feyenoord, ze hadden wel een pingel mogen hebben! " dus in dat punt geloof ik arie en thea helemaal.
Samenvatting wordt het idd niet getoond beetje leip dan.

dat stukkie van forza lees ik niet eens, want met ajax is het altijd het zelfde verhaal. of hij loopt weer te ijlen over dat vitesse heb verloren.
beide hoef ik niet te weten
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 12:30   #43
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Is dat eigenlijk een nederlandse traditie om in elke match wel opstootjes te hebben ?
Mooi toch die opstootjes!
Zie ik veel liever dan elkaar sportief telkens een schouderkloppie geven.
Alleen de regel dat nu standaard beide spelers geel krijgen is natuurlijk weer te debiel voor woorden, want zo naai gemakkelijk iemand twee keer geel aan.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:44   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat vinden we eigenlijk van die ronduit briljante regel van beide geel geven? Jaapie Uilenberg werd gisteren mooi vastgeluld door Hugo Borst, maar net toen het echt interessant werd kwam Jack er weer tussendoor fietsen (waarschijnlijk de afspraak datr Jaap het niet te lastig mocht krijgen). Hugo had uiteraard gelijk in zake Ibrahimovic trouwens, tot die redenatie was ik zelf nog nie gekomen trouwens.

Maarem, allebei geel?! Dan kun je dus gaan lopen uitlokken als iemand al geel heeft. Briljante regel van de KNJB!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:48   #45
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat vinden we eigenlijk van die ronduit briljante regel van beide geel geven? Jaapie Uilenberg werd gisteren mooi vastgeluld door Hugo Borst, maar net toen het echt interessant werd kwam Jack er weer tussendoor fietsen (waarschijnlijk de afspraak datr Jaap het niet te lastig mocht krijgen). Hugo had uiteraard gelijk in zake Ibrahimovic trouwens, tot die redenatie was ik zelf nog nie gekomen trouwens.

Maarem, allebei geel?! Dan kun je dus gaan lopen uitlokken als iemand al geel heeft. Briljante regel van de KNJB!
dit vertelde tank mij enkele centimters boven jou ook al
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:56   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
dit vertelde tank mij enkele centimters boven jou ook al
LOL Niet gelezen Ken je nog zeggen wat je ervan vindt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 14:10   #47
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
LOL Niet gelezen Ken je nog zeggen wat je ervan vindt
wat denk je nou zelf?
geweldige regel natuurlijk. Zo is het minder moeilijk om een belangrijke speler van de tegenpartij het veld uit te pleuren terwijl je er zelf meer iets minder van merkt. SLim gedaan hoor deze regel.
Maar jah, zulke dingen zijn we van de knvb toch wel gewend?]


  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 14:12   #48
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het stomme was dat Uilenberg gewoon zei dat Smit misschien die kaart had gekregen voor de overtreding vóór het opstootje, terwijl toch duidelijk bleek van niet en het ging om die nieuwe regel
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 16:18   #49
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
dit vertelde tank mij enkele centimters boven jou ook al
Stond ook op lunaticnews...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 16:33   #50
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Stond ook op lunaticnews...
En werd gisteren ook aangehaald bij de NOS...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.