Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 September 2005, 13:25   #51
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En als je het overigens echt gevolgd hebt dan weet je dat Nol al uitgekotst werd toen Wiljan nog in Den Bosch zat

Dat ontken ik ook niet

Wat vind je trouwens van de prestaties van Kujovic ook dit seizoen weer volgens jou een van de beste keepers van Nederland maar ik vind van niet.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 13:43   #52
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Die maakte voorgaande seizoenen ook af en toe van die kolderieke blunders hoor.. (terwijl het verder geen slechte doelman is overigens).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 15:38   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Die maakte voorgaande seizoenen ook af en toe van die kolderieke blunders hoor.. (terwijl het verder geen slechte doelman is overigens).
Vorige 2 jaren heeft hij geen enkele kolderieke blunder gemaakt, hoor. Zeer betrouwbare doelman tot dit jaar.
Tja, ook hij deelt ogenschijnlijk in de malaise. Maar wat wil je met de bejaarde Gerie Senden voor je. Gelukkig is Bodnar weer terug en heeft Voigt laten zien op halve kracht het nog beter te doen dan Senden in het hart van de defensie.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 18:23   #54
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nou sorry Bart, maar ik kan me van de beste man zeker nog wel blunders herinneren, vooral uit de periode dat PSV interesse voor hem zou hebben. En dat is zo'n anderhalf seizoen geleden hooguit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 18:56   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nou sorry Bart, maar ik kan me van de beste man zeker nog wel blunders herinneren, vooral uit de periode dat PSV interesse voor hem zou hebben. En dat is zo'n anderhalf seizoen geleden hooguit.
Toch raar dat alleen sinds Johan Derksen die kul de wereld in heeft geholpen iedereen dat vindt, behalve de Roda JC-supporters die de man toch steeds aan het werk zien. Kujovic heeft in zijn eerste jaar door communicatiestoornis wat foutjes gemaakt, werd ook terecht even vervangen door Roorda maar de man spreekt nu vloeiend Nederlands en was sindsdien ijzersterk. Over die periode die jij nu noemt, tja.. Je zult het wel gedroomd hebben vannacht.. In die periode werd hij trouwens met 2x zoveel punten als de nummer 2 speler van het jaar.

Dit jaar lukt helemaal niets en regent het tegengoals. In 2 wedstrijden maakte hij opzichtig fouten, nouja, kan gebeuren. Desnoods zetten ze weer even wat wedstrijden de 2e keeper erop, maar beweren dat hij de vorige jaren blunderde is de grootst mogelijke onzin..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 19:49   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat het een goede doelman is lijdt ook geen twijfel.. kan me van vorig seizoen ook geen blunders ofzo van hem herinneren, maar in die tijd dat die transfer naar PSV speelde maakte hij ook zeker enkele lelijke blunders.

Maakt verder ook totaal niet uit. Ook zonder Kone moet dit Roda veel meer resultaat kunnen halen dan dit.

Heracles staat overigens ook weer uit bij Heerenveen voor. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit het hele seizoen volhouden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2005, 23:25   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Koné is de kapstok waar het hele elftal aan ophing en waar iedere speler zich aan optrok. De rest is op Sergio na behoorlijk beperkt en profiteerde van de ruimte die Koné creëerde, hij hield per slot van rekening altijd minimaal 2 tegenstanders bezig. Zelfs Alex kreeg nooit een poot tegen hem aan de grond.. De spelers die overblijven blijken niet meer dan gemiddelde spelers te zijn en bovendien kan de hele speelwijze nu omgegooid worden.

Die tijd dat de interesse van PSV speelde was het einde van het seizoen 2003-2004. Dat was Kujovic zijn beste periode. De Roda-defensie was de op 3-na-beste van de eredivisie en na de winterstop verloor Roda mar 3 duels. Ben ik benieuwd in welke wedstrijden Kujovic dan zo opzichtig blunderde.

FC Groningen Roda JC 2-2 (2 tegengoals uit corners, dom van de verdediging)
Roda JC Vitesse 2-0 (de 0)
FC Twente Roda JC 1-2 (Roda staat het hele duel onder druk, countert 2x naar 1-2, Kujovic houdt Roda op de been)
Roda JC FC Utrecht 1-1 (prachtige goal van Tanghe. Verder heeftie niks te doen gehad)
RKC Waalwijk Roda JC 1-1 (zelfde verhaal als Twente. Bij tegengoal van Boutahar is Kujovic kansloos)
Roda JC NEC 4-0 (Weer de 0)
Roda JC SC Heerenveen 0-1 (Jaarlijkse cadeautje van de KNVB aan Heerenveen. Vayrynen mag 10 meter buitenspel toch door en Kujovic is logischerwijze kansloos)
Feyenoord Roda JC 3-0 (Roda-defensie blundert 2x opzichtig. Verder de 2-wekelijkse strafschop in de Kuip waar Kujovic ook geen blaam treft)
Roda JC Willem II 6-1 (Bij de tegengoal van Danny Mathijssen komt Luijpers weer eens veel te laat)
Ajax Roda JC 4-2 (Die wedstrijd dat Anastasiou 2x scoort tegen Roda. Verder een kansloze pot waar Kujovic erger voorkomt)
Roda JC FC Zwolle 1-1 (Tegengoal van V. Dintheren komt voort uit een fout van Senden. Tegen het einde zorgt Kujovic ervoor dat Roda nog blij mag zijn met een punt)
PSV Roda JC 1-2 (Niet Koné maar Kujovic zorgt ervoor dat Roda 3 punten meeneemt vanuit Eindhoven)
ADO Den Haag Roda JC 1-0 (Schrijnend slecht duel van Roda-kant waar ADO aan het doelsaldo had kunnen werken. Op het schot van Vd Gun is Kujovic kansloos)
Roda JC FC Volendam 1-0 (Alweer een superslecht duel. In de 2e helft krijgt Volendam 4 opgelegde kansen die Kujovic allemaal uit het doel ranselt)
NAC Breda Roda JC 0-0 (Duel met weinig kansen maar dus ook geen fouten)
RBC Roosendaal Roda JC 1-4 (RBC krijgt het eerste uur kans op kans op kans. Toch komt Roda 0-2 voor en op de prachtige uithaal van Luijten is Kujovic kansloos)
Roda JC AZ 3-1 (AZ krijgt nauwelijks een kans. Doelpunt van Wisse komt uit een rebound nadat Kujovic eerst een schot van Landzaat nog knap pakt. Eerder behoed hij Roda voor een 0-1 achterstand in een 1 tegen 1-duel met Landzaat)
Roda JC RKC Waalwijk 2-1 (Tegengoal in de laatste minuut, uit een rebound, zelfde soort goal als tegen AZ)

Ja, neem me niet kwalijk. Ik hoor dit namelijk zó vaak en ik irriteer me er gewoon mateloos aan. Het is feitelijk gewoon niet waar wat iedereen beweert. Die fout tegen Twente in zijn eerste jaar (waar hij bij een 1-3 stand voor Roda 5 minuten voor tijd de bal snel uitwerpt en die komt bij een Tukker terecht die m er ineens inschiet, wordt nog 3-3) blijft iedereen maar steeds herinneren. Derksen roept vervolgens 3x op TV en 1x in VI in zijn collumn dat Kujovic de zwakste schakel zou zijn van Roda en iedereen in het land vindt dat ineens. Als je dan vraagt om eens een blunder te noemen dan komt nooit iemand met een voorbeeld. Jij noemt nu in ieder geval al een 'tijdspanne' waarin je dan denkt dat dat geweest moet zijn en het blijkt dus helemaal niet zo te zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik niet minder benieuwd ben hoe hij zich uit deze vormcrisis gaat redden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 12:15   #58
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Trouwens wat wel een boeiende ontwikkeling is dat Heracles het heel goed doet maar dat dat als gevolg heeft dat er een club nacompetitie moet spelen die toch al een aantal jaartjes eredivisie spelen. Oke het is vooruit kijken want Heracles heeft nog een lange competitie voor zich maar toch.

Er van uitgaande dat RBC en Sparta onderaan eindigen en Heracles niet ontstaan er problemen voor Groningen, Ado, Roda(zonder Kone ) Utrecht, NEC, en Willim II, Vitesse of toch Heracles?

Wat is jullie voorspelling?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 13:57   #59
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Heracles speelt vooralsnog volgend jaar in de CL

Het stijgt een beetje nar t koppie daar. Ik verwacht dat ze nog in een dip zullen komen, iig deze goede lijn zullen ze niet lang volhouwen. Ik denk dat RBC en Groningen problemen kunnen krijgen maar voor de rest is nu nog alles onduidelijk voor mij
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 14:47   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Trouwens wat wel een boeiende ontwikkeling is dat Heracles het heel goed doet maar dat dat als gevolg heeft dat er een club nacompetitie moet spelen die toch al een aantal jaartjes eredivisie spelen. Oke het is vooruit kijken want Heracles heeft nog een lange competitie voor zich maar toch.

Er van uitgaande dat RBC en Sparta onderaan eindigen en Heracles niet ontstaan er problemen voor Groningen, Ado, Roda(zonder Kone ) Utrecht, NEC, en Willim II, Vitesse of toch Heracles?

Wat is jullie voorspelling?
Ik denk Roda zonder Koné. Wiljan staat ook voor trouwens, dus dan spelen we de vernieuwde na-competitie met Vitesse
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 15:41   #61
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Nou Vitesse heeft gewonnen, maar het maakt niets uit want als het een verkeerde deal blijkt voor Roda krijgt de supportersvereniging toch gratis drank
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 17:46   #62
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Nou Vitesse heeft gewonnen, maar het maakt niets uit want als het een verkeerde deal blijkt voor Roda krijgt de supportersvereniging toch gratis drank
Wat heeft dat met de winst van Vitesse te maken?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 20:00   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Overigens zijn we in 4 wedstrijden nu al 2x genaaid door de KNVB, want die 2-0 was nog niet eens op de lijn .

En Feyenoord kreeg zoals altijd in de kuip ook de goals weer eens cadeau. Alles wat een beetje twijfelachtig is gaat zoals altijd in het voordeel van de topclubs. Onbegrijpelijk onbegrijpelijk dat daar niet eens een halfwakkere journalist op inspringt. Als je er een studie van maakt weet je zeker dat je je gelijk kunt halen. Hmm, eens kijken of dat past in bij mijn afstuderen hopelijk volgend jaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 21:20   #64
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Cadeau?
Ja Kalou lopt 10 cm buitenspel, in de snelheid van het spel nauwelijks waarneembaar..
Bij twijfel dient de aanvallende partij voordeel te krijgen...

Voor de rest weinig cadeau, NEC had pech dat de ballen er niet in gingen.
Weinig dubieuze beslissingen in het voordeel van ons...dus waar je het nou weer over hebt?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 21:21   #65
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Trouwens die hele "ijzeren rinus" geloof ik voor geen meter..

Al moet ik wel zeggen dat ik ook bij deze bal dacht dat ie niet over de lijn was.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 21:46   #66
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haags Sappie
nee, nu dat heracles op kunst( ) - gras voetbalt wens ik ze het aller slechste toe.

Voetbal moet je op ECHT gras spelen in een stadion ZONDER dak



btw: RKC - Roda
ik weet niet of ja al n btje goed op dat veldje van heracles heb gelet he, maar ik vind t toch echt wel t fijnste veldje wat er ligt in de nederlandse stadions. Oke niet alle velden zijn oke (omniworld), maar heracles heeft t goed voor mekaar zeker wel n blijvertje, hoop ik
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2005, 22:48   #67
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Cadeau?
Ja Kalou lopt 10 cm buitenspel, in de snelheid van het spel nauwelijks waarneembaar..
Bij twijfel dient de aanvallende partij voordeel te krijgen...

Voor de rest weinig cadeau, NEC had pech dat de ballen er niet in gingen.
Weinig dubieuze beslissingen in het voordeel van ons...dus waar je het nou weer over hebt?
Vreemd alleen dat die regel van 'bij twijfel altijd voordeel aan de aanvallende partij' in de Kuip áltijd alleen maar toegepast wordt in het voordeel van Feyenoord.

Dat deze bal niet over de lijn was lijkt me toch wel heel duidelijk. Blijkbaar twijfelde die grens, en ja.. Dan gaat het voordeel naar de aanvallende partij hè..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 08:26   #68
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou de FCGroningen maakt wederom een kutseizoenstart, ook al was de start zo mooi met het rooster RBC Roosendaal, RKC Waalwijk, Heracles en Sparta.
Toch heeft Groningen uit 4 wedstrijden slechts 3 punten gehaald
Gelukkig kan volgend weekend waarschijnlijk Erik Nevland weer spelen, laten we hopen dat deze man ons weer gaat redden
Het moet alleen aanvallend nog beter en dan voornamelijk in de afronding van de kansen en dan winnen we zo heel wat wedstrijden
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 10:28   #69
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jullie hebben tenminste nog hoop op een spits.. Als Nevland terug is gaat het bij Groningen wel weer een beetje draaien. Spelen we met Roda trouwens nog wel een keertje lekker in het Oosterpark, vraag ik mij even hardop af?
Het is simpelweg een straf om supporter te zijn van Roda. Na drie weggegooide jaren onder de deerniswekkende prutser Vloet, leek tegen Twente even het oude Roda te herrijzen. Er werd druk gezet, offensief gevoetbald en volslagen verdiend gewonnen.
En toen meende dit bestuur dat het wel een prettig idee was om sportieve hara kiri te plegen. Gaat u daar maar liggen...
Nee, het is te hopen dat ze bij Roda financieel wijzer van geworden zijn van de Kone-deal, want op alle andere fronten is de schade niet te overzien. We zitten met een onthoofd elftal, een zwaar gefrustreerde trainer en een volslagen gedesillusioneerde supportersschare...

"Welkom Thuis In Parkstad, Huub!"
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 11:47   #70
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

lat, paal. 3 onnodige doelpunten tegen, spelers die niet durven te knallen voor doel. poeh, ja dan win je niet.
Ik denk trouwens dat die bal op de paal gewoon een doelpunt was, alleen twijfelde de grens niet, maar dacht hij dus zeker te weten dat het geen doelpunt was
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 18:03   #71
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vreemd alleen dat die regel van 'bij twijfel altijd voordeel aan de aanvallende partij' in de Kuip áltijd alleen maar toegepast wordt in het voordeel van Feyenoord.

Dat deze bal niet over de lijn was lijkt me toch wel heel duidelijk. Blijkbaar twijfelde die grens, en ja.. Dan gaat het voordeel naar de aanvallende partij hè..
Ik kan me nog wel genoeg potjes herinneren waar twijfel ook de uitspelende ploeg het voordeel kreeg, ook in de Kuip..

Twee keer tegen Utrecht, Heerenveen..

Was je punt nou? Dat Feyenoord dankzij de scheids won?
Het is toch de regel dat bij twijfel de schieds het spel laat doorgaan, om het voetballen te bevoordelen..

Spijtig voor Roda, dat deze bal wordt goedgekeurd.. Maar ja wat wil je, tegen het grote RKC thuis heeft iedereen de scheids tegen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2005, 18:55   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ik kan me nog wel genoeg potjes herinneren waar twijfel ook de uitspelende ploeg het voordeel kreeg, ook in de Kuip..

Twee keer tegen Utrecht, Heerenveen..

Was je punt nou? Dat Feyenoord dankzij de scheids won?
Het is toch de regel dat bij twijfel de schieds het spel laat doorgaan, om het voetballen te bevoordelen..

Spijtig voor Roda, dat deze bal wordt goedgekeurd.. Maar ja wat wil je, tegen het grote RKC thuis heeft iedereen de scheids tegen.
Nee hoor, ik doelde niet alleen op Feyenoord. Ook Ajax, PSV en Heerenveen halen nu eenmaal punten die niet gehaald zouden worden wanneer de scheids niet een dubieuze beslissing door laat gaan, of juist bij de tegenstander wel toestaat.

Het is toch te treurig voor woorden dat je maar 3 voorbeelden kunt noemen waarbij Feyenoord ongelukkig was? Ik kan je alleen al in de wedstrijden tegen Roda de laatste 2 jaar dubieuze momenten opnoemen.

Wat mijn punt is is dat er niet eens iemand daar een goede studie naar doet; topclubs die overduidelijk bevoordeeld worden/de rest die benadeeld wordt in uitwedstrijden. We hoeven daar niet omheen te draaien; op een enkele uitzondering na gebeurt dat nu eenmaal. Zelfs Derksen geeft dat toe. Probleem is dat er nooit concreet iets tegen gedaan wordt. Toon het eens (wetenschappelijk) aan dat het zo is. Ben benieuwd hoeveel aandacht je dan van media krijgt daarvoor

Tuurlijk kun je stellen dat bij twijfel voordeel naar de aanvallende partij moet gaan. Maar Tank, laten we eerlijk zijn, wanneer Grot eenzelfde soort goal had gemaakt, denk je nu echt dat die dan ook goedgekeurd was?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 11:25   #73
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Je onhoudt cruciale momenten...

Een fout bij 3-0, vergeet je zo weer. Moet trouwens zeggen dat ik van de afgelopen seizoenen veel ben vergeten..Vroeger wist ik bijna alles, tegenwoordig moet ik veel meer opzoeken.

Topclubs zorgen er vaak ook eerder voor dat de scheids geen rol meer van de betekenis kan spelen in het wedstrijd verloop. Niet dat wij wel eens geholpen worden hoor, maar vaak genoeg hebben wij ook de scheids tegen, alleen dan is het al niet meer beslissend. Omdat het kwaliteitsverschil tussen de ploegen al een voorsprong op het bord heeft gebracht.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 14:00   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het gaat toch ook juist om fouten op cruciale momenten? Wat boeit het als we een pingel meekrijgen als 'goedmakertje' als het al 3-0 staat daar waar de scheids bij de 1-0 cruciaal in de fout ging? Dat is dan toch niet 'gelijk' trekken?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 15:39   #75
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En ik zeg juist dat topclubs minder cruciale fouten tegen krijgen omdat zij meer kwaliteit bevatten, dus als de scheids een fout maakt is het niet meer cruciaal..

Omdat topclubs dan al afstand hebben genomen van de tegenstander..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 13 September 2005 om 15:42
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 18:41   #76
Dlin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1.Ajaks
2.PSV
3.AZ
4.Vitesse
5.Feyenoord
6.SC Heerenveen
7.NAC Breda
8.Roda JC
9.FC Utrecht
10.FC Twente
11.FC Groningen
12.Willem II
13.RKC Waalwijk
14.NEK
15.Sparta Rotterdam
16.ADO Den Haag
17.Heracles Almelo
18.RBC Roosendaal
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 20:36   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
En ik zeg juist dat topclubs minder cruciale fouten tegen krijgen omdat zij meer kwaliteit bevatten, dus als de scheids een fout maakt is het niet meer cruciaal..

Omdat topclubs dan al afstand hebben genomen van de tegenstander..
En ik constateer dan juist weer dat topclubs juist niet bevoordeeld worden omdat ze al zoals jij dat noemt 'afstand genomen hebben', maar er juist 'doorheen gesleept worden' door arbiters. De voordeeltjes voor de subtop en de rest komen vaak te laat.

Meest schrijnende voorbeeld heeft voor mij nog steeds plaats gehad búiten het veld, toen Peter van den Berg, destijds nog bij RKC, niet vrijgesproken werd terwijl aantoonbaar kon worden gemaakt dat hij onschuldig was, en tegelijkertijd alle spelers van de 'top 3' om dubieuze redenen werden vrijgesproken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 21:47   #78
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Als we dan toch over schorsingen gaan praten..

Was het niet Henk Fraser die als enige speler die pas na z'n herstel van z'n blessure (Fraser liet zich opereren toen hij een schorsing kreeg) zijn schorsing moest ondergaan? Daarna nóóit meer voorgekomen...

Voor middenmotors en dergelijke zijn fouten van de scheids eerder cruciaal, omdat zij het voetballend veel moeilijker hebbben.

Wil niet zeggen dat dat voorbeeld van Van der Berg complete onzin is, want dat was inderdaad wagelijke klassenjusitie van de KNVB..
Speelde volgens mij rondom de bekerwedstrijd Feyenoord - ajax toch? Waar overigens van Hooijdonk volledig terecht werd vrijgesproken.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 21:55   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

En ik meen dat Zlatan en nog een Ajacied (Chivu ofzo?) ook vrijgesproken hebben.

Wat bedoelie met dit precies?
Citaat:
Voor middenmotors en dergelijke zijn fouten van de scheids eerder cruciaal, omdat zij het voetballend veel moeilijker hebbben.
Ik zou zweren dat wanneer middenmoters net zo'n voordelen zouden hebben als de topclubs dat zij heel wat vaker die zogenaamde top 3 punten afhandig zouden maken. Ook daardoor zou de competitie een stuk spannender zijn (hebben we echt geen play-offs voor nodig, maar dat geldt wel voor meer natuurlijk..)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:30   #80
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Chivu werd wel geschorst nav een slaande beweging naar Song, wie nou de derde was in het hele verhaal weet ik ff niet meer.


Een middenmotor staat over het algemeen niet ff op 2-0 zodat ze een fout van de scheids kunnen lijden..

Bij een moeizame wedstrijd is zo'n fout veel dodelijker (zie afgelopen vrijdag).
Een topclub heeft daar vaak gewoon minder last van. Die winnen vaak al op kwaliteitsverschil.
NEC verliest niet door een fout van de scheids, maar gewoon door een gemis aan kwaliteit/geluk tov Feyenoord.
Sparta - Feyenoord zelfde verhaal. Sparta speelt de eerste helft veel beter, schied stapelt fout op fout, en wordt van uit de Feyenoord-aanhang voor alles en nog wat uitgemaakt. Tweede helft wordt er orde op zaken gesteld.

Niemand die zich aan het einde van het seizoen zal herineren dat er een lul floot op het kasteel..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:31   #81
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ja volgens mij werd Zlatan bestraft voor een elleboog, tegen De Nooijer of van der Berg, meen de laatste...

Werd wel 1-0 door Bosvelt, véél belangrijker!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:37   #82
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank

Bij een moeizame wedstrijd is zo'n fout veel dodelijker (zie afgelopen vrijdag).
Een topclub heeft daar vaak gewoon minder last van. Die winnen vaak al op kwaliteitsverschil.
NEC verliest niet door een fout van de scheids, maar gewoon door een gemis aan kwaliteit/geluk tov Feyenoord.
Sparta - Feyenoord zelfde verhaal. Sparta speelt de eerste helft veel beter, schied stapelt fout op fout, en wordt van uit de Feyenoord-aanhang voor alles en nog wat uitgemaakt. Tweede helft wordt er orde op zaken gesteld.
Een fout bij de 1-0 vind ik curciaal. Dat Feyenoord daarna nog op 2-0 en 3-0 komt ligt toch voornamelijk aan het feit dat NEC wel móet komen.

Feyenoord-Roda vorig jaar was hetzelfde verhaal. Het staat 2-1, Roda drukt, maakt de 2-2 en de grens vlagt voor buitenspel. Terecht blijkt naderhand, maar dat kon hij nooit zien door een haag van 10 spelers. Ik wil wedden dat hij andersom niet had gevlagd. 10 minuten later krijgt Feyenoord vanwege een onschuldige valpartij een pingel, die hij andersom ook nóóit gegeven zou hebben. Daarna wordt het nog 4-1.

Kun je dan zeggen dat zonder al die beslissingen Feyenoord ook wel gewonnen had? Misschien, maar feit is wel dat dit soort duels van de 17 thuiswedstrijden van Feyenoord zeker een keer of 5, 6 voorkomen. Natuurlijk is het dan buitenspel, en inderdaad, de verdediger maakt contact met de aanvaller, DUS is er wat voor te zeggen. Maar waar het om gaat is dat het andersom zelden of nooit het geval is.

Uitwedstrijden is wat anders. Ik ben geneigd te beweren dat het daarin nog wel eens zou kan zijn dat 'de voordeeltjes elkaar wel opheffen', maar andersom ben ik overtuigd van niet..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:37   #83
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ja volgens mij werd Zlatan bestraft voor een elleboog, tegen De Nooijer of van der Berg, meen de laatste...

Werd wel 1-0 door Bosvelt, véél belangrijker!
Die laatste zat toen nog bij RKC. Meen dat het de Nooijer was inderdaad
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:44   #84
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Opvallend dat NEC juist voor de 1-0 gevaarlijker was en meer kwam, dan daarna..

Maar goed, het blijven veronderstellingen. We zouden het is een seizoen kunnen proberen bij te houden..
Misschien komt er dan een beter beeld. Want met uitspraken als "andersom zou het niet/wel zo zijn geweest!" schieten we eerlijk gezegd weinig mee op..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:44   #85
Haags Sappie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was inderdaad de Nooijer
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:49   #86
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Opvallend dat NEC juist voor de 1-0 gevaarlijker was en meer kwam, dan daarna..

Maar goed, het blijven veronderstellingen. We zouden het is een seizoen kunnen proberen bij te houden..
Misschien komt er dan een beter beeld. Want met uitspraken als "andersom zou het niet/wel zo zijn geweest!" schieten we eerlijk gezegd weinig mee op..
Kom kom Tank, wanneer ligt de bal in de Kuip voor de tegenstander op de stip bij het heel licht vasthouden van het shirt?

Maargoed, ik ga eens proberen of ik het bij kan houden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 09:59   #87
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Kom kom Tank, wanneer ligt de bal in de Kuip voor de tegenstander op de stip bij het heel licht vasthouden van het shirt?

Maargoed, ik ga eens proberen of ik het bij kan houden
In de Kuip krijgen wij zelf ook niet zoveel pingels..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 10:32   #88
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dlin
1.Ajaks
2.PSV
3.AZ
4.Vitesse
5.Feyenoord
6.SC Heerenveen
7.NAC Breda
8.Roda JC
9.FC Utrecht
10.FC Twente
11.FC Groningen
12.Willem II
13.RKC Waalwijk
14.NEK
15.Sparta Rotterdam
16.ADO Den Haag
17.Heracles Almelo
18.RBC Roosendaal
Oprotten stakker
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 11:52   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
In de Kuip krijgen wij zelf ook niet zoveel pingels..
Pardon?

Feyenoord-Den Bosch (een cadeautje naar de 2-1, bij een 1-1 stand. Toen het eenmaal 4-1 stond kreeg FCDB in de laatste minuut er eentje terug).
Feyenoord-Willem II
Feyenoord-NAC (amstelcup, ook al zo'n onzin-penalty)
Feyenoord-Roda (ook een cadeautje, bij een cruciale stand weer)

Dat zijn er alleen al 4 die ik me nog voor de onveruimde geest kan halen, waarvan er 3 duidelijke invloed hadden op het wedstrijdverloop. Alleen die tegen Willem II deed er niet zozeer toe. Het gaat me er niet om of Feyenoord die wedstrijd nu anders wel of niet had gewonnen, maar om het nemen van een cruciale beslissing. Kun jij me cruciale beslissingen in het nadeel van Feyenoord-thuis noemen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2005, 16:38   #90
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Den Bosch eens!
Roda, stomme overtreding van die back van jullie. Lichte overtreding, maar moet je niet doen in de 16...

NAC ik zou het niet meer weten, weet alleen dat het oersaai was, en NAC amper gevaarlijk. Voor de rest was alleen het sneeuwballen gevecht de moeite waard.

Heerenveen thuis laatste wedstrijd, Huntelaar vermeend buitenspel en scoort de 1-3
Utrecht bekerfinale werden we ook aardig benadeeld.

Eerste twee die me ff binnenschieten...

Voor de rest veel verloren van ons zelf afgelopen seizoen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2005, 16:39   #91
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En gisteren Greene natuurlijk! Als we daar al pingels voor gaan geven...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2005, 17:05   #92
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Sneeuwballengevecht Die pingel die wij tegen kregen sloeg simpelweg nergens over, wat mij betreft einde verhaal..

Die van gister was zwaar bestraft, maar dan hebben we het ook over een onbevooroordeelde scheids van de Uefa, laat die maar vaker fluiten in Nederland!

Die bekerfinale was te genant voor woorden, maar een goedmakertje van de KNVB. Het mocht absoluut niet zo zijn dat Utrecht nog eens benadeeld werd denk ik..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2005, 17:34   #93
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sneeuwballengevecht Die pingel die wij tegen kregen sloeg simpelweg nergens over, wat mij betreft einde verhaal..

Die van gister was zwaar bestraft, maar dan hebben we het ook over een onbevooroordeelde scheids van de Uefa, laat die maar vaker fluiten in Nederland!

Die bekerfinale was te genant voor woorden, maar een goedmakertje van de KNVB. Het mocht absoluut niet zo zijn dat Utrecht nog eens benadeeld werd denk ik..
Tsjah gisteren terechte pingel...
Greene beweert dat ie op de bal valt, terwijl het meer weghad van een Pieter van den Hoogenband die wegduikt voor z'n 50 meter vrij...

Trouwens, er fluiten toch al af en toe belgen hier? Vond dat geen slecht initiatief!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2005, 17:52   #94
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb die Belgen vooralsnog louter goede wedstrijden zien fluiten inderdaad!

Iemand laatst Jaap. U gezien bij Studio Voetbal? Er schijnen sinds zijn aanstelling veel meer arbiters uit de omgeving van Losser te fluiten En Dick J. fluit geen thuisduels van FC Twente meer..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2005, 08:49   #95
Haags Sappie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dick J. is echt te zwakbegaafd om een fluit vast te mogen houden. Ik heb hem altijd al een dramatische scheids gevonden net zoals die van Dongen....


Nee, doe mij Luinge maar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2005, 10:00   #96
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik heb die Belgen vooralsnog louter goede wedstrijden zien fluiten inderdaad!

Iemand laatst Jaap. U gezien bij Studio Voetbal? Er schijnen sinds zijn aanstelling veel meer arbiters uit de omgeving van Losser te fluiten En Dick J. fluit geen thuisduels van FC Twente meer..
achja, dat laatste, kan dat niet gewoon door de scheids zelf worden aangegeven ofzo? dick jol heeft sinds fc den bosch - feyenoord in 1999 ook 5 jaar niet in de vliert gefloten ofzo
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 17:07   #97
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Bart waren er al spandoeken/spreekkoren voor het vertrek van Steven en de terukeer van Wiljan?

Ik lach er maar wat mee maar 17 is serieus ernstig
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 21:10   #98
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Bart waren er al spandoeken/spreekkoren voor het vertrek van Steven en de terukeer van Wiljan?

Ik lach er maar wat mee maar 17 is serieus ernstig
Wat een goede, steeds die smily weer via img invoegen . Natuurlijk willen we Huub niet inruilen tegen de slechtste trainer na Koster (toevallig koploper) in de clubgeschiedenis . Wel moet Hendriks eindelijk 6 voet onder de grond gestopt worden, hij is per slot van rekening in zijn eentje verantwoordelijk voor het verhuren van onze beste speler en het niet aantrekken van een fatsoenlijke vervanger+een fatsoenlijke middenvelder . Wiiiiijjj gaan naar Sittard toe & Nooooool verhuurt zijn nieren nog!

Lekker weekend weer, 0-2 bij Roda en Alemannia Aachen verliest met 5-1 tegen die k*t-ossies van Cottbus, ondaks weer massale steun over 750 km
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 18 September 2005 om 21:14
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 22:46   #99
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Maar goed, het blijven veronderstellingen. We zouden het is een seizoen kunnen proberen bij te houden..
Alsof ze het wisten, hè Tank?

Deel I:

Feyenoord-Heerenveen staat 1-1 en het ziet er somber uit. Wat gebeurt er in de Kuip? Heerenveen krijgt een rode kaart waar 'op zich wat voor te zeggen is'. Andersom was die kaart nóóit gegeven. Feyenoord wint 5-1 en krijgt bij de 5-1 nog een cadeautje dmv een 'elfmeter'..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 22:50   #100
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoewel die Bosschaert behalve een zeer beperkte voetballer ook een enorme matennaaier is, was die rode kaart gewoon zeer terecht... En andersom was-ie ook gegeven lijkt mij, maar daar kun je dus echt geen zak van zeggen...
Maar de kaart was wel zeer bepalend voor het wedstrijdverloop, maar dat is vooral te wijten aan Klaasje. Penalty was ook niet onterecht overigens naar mijn idee.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.