Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 August 2007, 13:20   #1
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Talking Liefdeskwestie

Lieve mensen op www.liefde.leerlingen.com

Het beste is me gisteren overkomen! Ik ben bij de ouders van mijn vriend nog eens geweest gisteren en hij heeft zijn liefde voor mij tegenover zijn ouders betuigt! Zijn mama heeft me 'n dikke knuffel gegeven en was aan het wenen omdat ze zo blij is voor ons. Mijn vriend zou graag hebben dat ik overweeg om bij hem beginnen te blijven slapen. Hij gaat me ook de sleutels geven van zijn huis en wenst dat ik bij hem kom wonen op lange termijn. Hij wilt ook later bij mij blijven en hij wil met me trouwen. Die zaken moet ik allemaal nog bespreken met hem (ik ben nog niet van plan om mijn ouderlijk huis uit te trekken) uiteraard maar dat ziet er toch positief uit, toch? Gisteren zei mijn vriend ook nog dat hij me vandaag iets gaat geven... Ter informatie: ik heb gisteren een geschenkkorf met eten (koekjes, honing, chocolade, champagne...) gegeven aan de papa van mijn vriend omdat hij verjaart. Volgende week kan ik kennismaken met de rest van de familie van mijn dove vriend. Ik kijk er al naar uit. Het geeft me toch het gevoel dat ik welkom ben in hun familie. Zijn mama zegt dat zij de me graag ziet omdat haar zoon mij ook graag ziet. Bij mijn ouders en familie is dat ook zo. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld, behalve dan bij mijn familie uiteraard. Mijn dove vriend wil een ring laten maken voor ons beiden met onze namen erin en de datum waarop we de eerste keer gekust hebben en vanaf wanneer we dus een duo zijn. Zo spannend allemaal!!!!! Ik ben echt benieuwd wat ik straks ga krijgen van hem. Zo, lieve mensen, dit moest toch even van mijn hart. Hebben jullie plannen voor dit weekend? Geniet er maar van dan! Ik heb sinds kort ook geleerd dat het goed is om meer te relativeren want het leven is veel te kort om altijd te zeuren...

Lieve en opgewekte groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2007, 13:56   #2
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik vind het allemaal heel leuk voor je!

Maar waarom elke keer een nieuw topic openen?
En je zit hier niet op www.liefde.leerlingen.com maar op forum.leerlingen.com
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.