Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 August 2007, 10:34   #1
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Liefdeskwestie

Lieve Janjaap en andere mensen hier aanwezig

Helaas heb ik nog geen antwoord gevonden op de site van www.liefde.leerlingen.com. Zou je me je antwoorden op mijn vorige inzendingen (nogmaals) op deze site willen plaatsen, aub? Dank je. Ondertussen heb ik je nog wat uitleg gegeven over wat ik allemaal al "beleefd" heb met de dove jongen (zie vorige inzendingen). Ik vind dat hij soms "rare streken" heeft. Ik moet zo bijvoorbeeld achteraan in zijn wagen zitten zodat zijn hond vooraan kan zitten. Gisteren heb ik dat gezegd en ben ik vooraan gaan zitten. Dat doe je toch niet, je lief achteraan laten zitten!? Toen ik een paar dagen geleden bij hem thuis kwam, gaf hij me niet eens een kus of knuffel om goeiedag te zeggen. Ik vroeg hem waarom dat was en hij gaf me dan een kus op mijn mond. Zijn moeder vroeg hem ook waarom hij me 1 kleine kus gegeven heeft in plaats van 3 grote. Hij heeft me die dan gegeven, omdat zijn moeder 't hem zei. Ik vind dat hij bitterweinig affectie toonde. Bovendien knuffelt hij constant zijn hond en is hij dan blij daarvoor. Ik loop daar voor spek en bonen bij als we met zijn hond gaan wandelen, net als ik er ook zo bijloop als hij zijn hobby beoefent. Als we dan een vrij moment hebben, gaat hij iets drinken met mij in de kantine van zijn sportlokaal, waardoor het WEER die sport is! Ik zit er dan weer maar bij voor niets. Hij knuffelt dan weer zijn hond in plaats van mij. Op sommige momenten, ook zoals gisteren bijvoorbeeld, zette hij zijn wagen aan de kant en begon hij me te kussen en te knuffelen, zonder dat ik 'm dat gevraagd had. Hij "zei" (toonde met gebaren) toen dat hij eerst naar de sport wou kijken. Zijn vorige vriendin was boos en heeft hem verlaten omdat hij bitterweinig ook had voor haar. Op straat "vergeet" hij me vast te pakken of me 'n hand te geven. Hij heeft ook gezegd dat hij "vergeten" was om me bij hem thuis een kus en een knuffel te geven. Ik moet volgens mijn ouders in mijn achterhoofd houden dat hij gehandicapt is (hij kan noch horen, noch spreken - dat laatste probeert hij wel, maar hij kraamt gewoon rare geluiden uit) en kan me daardoor wel eens kunnen verkrachten (ik ben al verschillende keren naar zijn huis geweest als hij er alleen is of enkel zijn hond bij hem is). Gisteren ging hij nogal "wild" tekeer in de wagen, in die zin dat hij redelijk bruusk (bruut is misschien niet 't goede woord...?) mijn borst vastpakte. We hebben afgesproken dat ik morgen thuis bij hem ga terwijl er niemand anders is (hopelijk is zijn hond er dan ook niet want gisteren in de wagen ging zijn aandacht toch weer even naar zijn hond als we aan het kussen waren). Moet ik nu "schrik hebben" dat hij dingen zou doen die ik niet wil? Gisteren heeft hij in de wagen ook gevraagd of ik nog kussen wil / wou of ik wou dat hij stop(te). Ik heb gezegd dat ik nog kussen wou maar ik weet niet of hij daarmee nu echt seks bedoelt of enkel verder kussen en strelen. Ik heb anders ook een idee: ik kan hem tonen hoe ik wil dat hij mij streelt. Ik kan bijvoorbeeld heel zachtjes met mijn hand over mijn borsten strelen en hem vragen of hij dat ook zo doet. Toen ik hem gisteren eerst zag was bij precies boos. Ik heb 'm dat gevraagd en hij zei dat dat niet waar was. Nadat we naar zijn sporttoestanden gaan kijken zijn werd hij blijer. Komt dat nu door die sport of door het feit dat we gekust en geknuffeld hebben? Mijn omgeving zegt dat hij gehandicapt is en blijft en dat dat 'n hele grote rol zal spelen waarvan ik me ook bewust ben. Lieve Janjaap en andere mensen hier aanwezig, waarom zijn er toch al die zorgen? Ik heb de indruk dat die kerel blij is als zijn zin gedaan wordt en als hij dingen doet die hij graag doet. Ik heb iets voorgesteld dat ik graag zou doen in het weekend met hem maar hij toonde met gebaren dat "we nog wel zullen zien", met andere woorden dat hij niet wilt. Maar in een relatie kan het toch niet altijd van 1 kant komen...? Het bewijs dat hij lief kan zijn, wordt toch ook geleverd, aangezien hij me gisteren toonde met gebaren dat hij me graag ziet en dat hij zelfs binnen 100 jaar nog steeds een koppel wil zijn met mij en dat ik niets hoef te vrezen. Ik denk dat hij dat voelt dat ik daarvoor wat schrik heb, want elke keer denk ik dat (maar zeg ik 'm niets daarover) en 5 minuten later zegt hij dat ik niets hoef te vrezen. Misschien hebben doven een extra zintuig om die dingen aan te voelen?

Toch wat verdrietige kusjes en een leuk weekend gewenst!
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2007, 11:33   #2
ikkes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi, wat een vreemd verhaal. Maar je zei dat die jongen doof is. Maar dan hoeft hij nog niet van die gekke dingen te doen lijkt mij. Want hij is niet verstandelijk gehandicapt doordat hij doof is. Wat wel zou kunnen, is dat hij denkt dat ie het zich kan veroorloven om zo te doen omdat hij doof is. Ik zou het er gewoon is met hem over hebben, want het lijkt mij dat, ookal is die doof, dat ie hier niet zomaar mee weg mag komen. niet dat je hem gelijk aan de kant zet natuurlijk maar gewoon is praten derover.

succes der mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2007, 12:54   #3
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

sorry, heel die text ga ik nu niet lezen
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2007, 21:22   #4
xjh44
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
sorry, heel die text ga ik nu niet lezen
waarom antwoord je hier dan?

Ik zou het er eens met hem over hebben. Een goed gesprek kan wonderen doen. Als hij je echt graag ziet, zal hij je gevoelens respecteren. Vertel hem ook dat je er wat mee zit dat je denkt dat hij zijn hond liever ziet dan jij (rare zin maar soit)

grtz,
good luck,
mee*
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2007, 15:24   #5
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Dag xjh44

Soms doet hij zo raar en ben ik onzichtbaar voor hem en zegt hij me dat ik moet opkrassen als hij wilt gaan slapen bv (hij is zo impulsief) en op andere momenten heeft hij enkel oog voor mij. Volgens mij is er nog iets meer aan de hand dan enkel het feit dat hij doof is. Hij is zo ook eens flauwgevallen toen hij bij mijn ouders thuis de eerste keer kwam eten. Hij heeft ook de tuin ondergekotst zonder boe of ba. 10 minuten nadien is hij vertrokken (dat was 2 weken geleden). Nog een ander voorbeeld: ik was gisteren bij hem thuis en we waren leuk en gezellig aan het knuffelen en kussen. Allemaal leuk... TOT hij 'n (volgens hem) leuk programma ziet en dan zit ik echt naast hem voor spek en bonen. Hij ziet me gewoon niet meer staan!!!!! Gisteren heeft hij ook uitgelegd hoe allerlei elektrische apparaten bij hem thuis werken en hij eist dat ik strijk voor hem. Ik heb het beloofde cadeau ook niet gekregen (hij vergeet haast alles wat hij zegt). Ofwel word ik zijn gedrag gewoon, ofwel stop ik ermee. Ik vind dat hij echt onbeleefd is op die "negatieve momenten" en ben niet zeker of ik heel mijn leven met hem kan doorbrengen. Als hij later kinderen heeft bv, zal hij er niet voor kunnen zorgen, want hij zal ze 's nachts niet horen (door zijn doofheid) en hij doet verder echt raar soms, zodat ik schrik heb van hem. Dat is toch niet normaal dat men schrik heeft van zijn of haar lief hè!?

Lieve groetjes van Melanie
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2007, 17:32   #6
xjh44
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heej,

moest ik jou zijn, ik zou het echt eens goed met hem bespreken. Misschien kan je je ouders ook inlichten? Of zijn ouders? Misschien kan je zijn ouders vragen of hij gewoon zo doet of hij altijd zo is, ... ?

sterkte en een dikke knuffel,

Xaartj*
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2007, 20:09   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ik zou:
1 Een heel goed gesprek hebben.
2 Hem dumpen omdat ie niet goed in z'n hoofd is.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2007, 09:15   #8
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Liefdeskwestie

Dag repliers ...

Mijn ouders zeggen ook dat ik hem beter dump. Zijn ouders zeggen dat hij altijd al een "chaotisch" en "druk" persoontje geweest is. Ze zeggen ook dat hij zeer koppig kan zijn elke keer als hij zijn zin niet krijgt. Zo is het toch ook geen leven met hem!?
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2007, 15:11   #9
xjh44
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou zeggen, je hart volgen. Misschien kunnen jullie beste vriendne blijven of even mekaar neit meer zien? Daarna kan je beslissen of je met hem samen wil blijven...

Succes, sterkte, dikke knuffel!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 07:22   #10
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Dag iedereen

Gisteren is mijn vriendonverwacht komen aanbellen bij mij thuis. We hebben elkaar exact 25 min gezien. Ik hou er niet van dat hij zulke dingen doet & heb 'm dan ook 'n mail gestuurd om 'm dat te laten weten. Binnen een paar dagen wil hij dat ik ga dineren met hem & zijn familie. Als ik het zo zie, zal ik er weer voor spek & bonen bijzitten (hij zal niet kunnen blijven aan tafel zitten) & zal zijn familie mij uithoren over van alles. Daar heb ik totaal geen zin in!!!!! Ik heb echter al 1 keer geweigerd om te gaan dineren met zijn ouders & familie dus nu kan ik dat eigenlijk niet meer doen uit beleefdheid. Hij & zijn ouders eisen precies dat ik alles laat vallen voor hen maar zo werkt 't niet!!!!! Ik moet op de dag waarop we afgesproken hebben mijn favoriete sport (als hobby) beoefenen maar dat zal nu niet gaan door die afspraak. Ik ben het beu dat hij me verwaarloost & dat ik alles in het werk moet stellen om bij hem te zijn.

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 14:10   #11
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Blijkbaar houdt hij toch niet genoeg van je, zo uit je verhalen te lezen is zijn hond belangrijker voor hem.
Je kan praten met hem daarover maar ik weet niet of dat zal helpen, want mischien gaat hij het dan alleen maar doen, omdat het moet.

Ik zou alles voor mijn vriendin over hebben en wil dan ook zoveel mogelijk bij haar zijn.

succes

Laatst aangepast door Sick Boy : 13 August 2007 om 18:32
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2007, 16:31   #12
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Mischien houd ie wel van je maar dan nog, als jij niet kan leven met zijn gedrag wordt het toch nooit iets.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 08:00   #13
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Dag iedereen die 'n reply gepost heeft

Ik heb weer superlieve sms'jes ontvangen van hem (hij mist me, hij wil voor altijd bij me blijven, hij wil niet dat ik 'm verlaat) maar die zijn in strijd met wat hij me vroeger gezegd heeft. Zo wil hij dat ik blijf slapen in de toekomst (hij heeft me dat "gezegd" via gebarentaal) maar i nzijn sms 'jes staat dat hij wilt dat ik nu al blijf overnachten. Waarom dan nog? Ik zal er toch voor spek & bonen bijliggen waarschijnlijk...Ik hoef toch niet bij hem te blijven uit medeleven of medelijden hè??
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 19:39   #14
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

veel te lang om te lezen.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2007, 08:13   #15
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Lieve mensen

Ik was gisteren bij mijn dove vriend en er is iets heel leuks gebeurd! Omdat hij aan het "praten" (gebarentaal) was met me, heb ik gevraagd of hij de tv uit wou zetten wat hij dan ook gedaan heeft. Hij heeft me dan gevraagd of ik naar zijn slaapkamer wou gaan. We begonnen elkaar te kussen, te strelen, elkaars geslachtsdelen te stimuleren, enz. Het was hemels! ;D Hij vroeg ook nogmaals of ik bij hem wou blijven slapen maar ik wil daarmee nog wat wachten. Hij vond het ok. Ik heb 'm gezegd en getoond wat ik graag en minder graag heb bij het kussen en strelen enz en hij heeft er rekening mee gehouden. Hij heeft ook gezegd dat hij mijn lichaam mooi vindt, WOW! Zo, dit moest toch even gezegd worden hèh.

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2007, 18:18   #16
Sick Boy
Lid
 
Sick Boy's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2007
Locatie: Noordwijkerhout
Berichten: 180
Standaard

Blij dat het de goede kant opgaat, maar mocht het in de toekoemst weer slecht gaan, dan moet je gewoon praten met hem en zeggen wat je dwarszit.
Sick Boy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2007, 09:11   #17
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Thumbs up

Lieve mensen

Ik heb eergisteren de relatie met de dove jongen beëindigd. Ik kon niet meer tegen zijn gedrag. Het is veel beter zo, vind ik!!! Ik voel me opgelucht. Ik heb naar hem en naar zijn ouders 'n mail gestuurd met de uitleg erin. Toch heeft hij me eergisteren ('s avonds) nog 'n SMS gestuurd met de vraag of ik van hem hou en waarom ik het uitgemaakt heb. Mijn antwoord was simpel: hij moet zijn mail controleren! Volgens mij heeft zijn mama de mail achtergehouden voor hem om hem te beschermen. Ik heb al meerdere malen gemerkt dat zijn mama 'n schijnheilige is en denk dat ze de mail gewist heeft uit zijn postvak. Zo zie je maar!! Ze probeerde me ook constant te manipuleren en me zelfs op te zetten tegen mijn ouders. Gelukkig is dit alles voorbij, oef! Ik ben er heel blij mee!

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2007, 11:37   #18
Anubis
Lid
 
Geregistreerd op: 3 August 2004
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Lijkt me inderdaad beste idee om het uit te maken, maar kon je hem dat dan niet persoonlijk "zeggen". Via mail is echt zo onpersoonlijk.

Ik weet niet hoe oud je bent maar je komt me nog redelijk jong over. Bij het minste dat er gebeurt verander je helemaal van gedacht. Als hij iets doet dat je niet zint wil je hem direct dumpen en dan omdat hij gewoon een berichtje stuurt is hij weer de hemel voor je. Volgens mij zijn jullie allebei gewoon te wispelturig en te jong van geest om een serieuze relatie te hebben.
Anubis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.