Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 August 2007, 16:03   #1
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Thumbs down Liefdeskwestie

Lieve mensen hier aanwezig

De relatie tussen mijn vriend en mij gaat niet de goede richting uit met... Hij doet enkel dingen die hij graag doet (zoals zijn sport) en voor mijn hobby's of mijn voorstellen heeft hij geen oog. Ik ben tot nu toe altijd al meegeweest om naar zijn "belangrijke" wedstrijden te gaan kijken, terwijl hij nog maar 1 keer meegeweest is naar de plaats waar ik mijn hobby uitoefen en train (moderne dans). Vorige week heb ik hem bijvoorbeeld voorgesteld om vorige zaterdag te gaan wandelen voor een namiddagje en da's niet overdreven veel gevraagd, toch!? Vorige zondag wou ik met hem een daguitstapje maken naar een bekende stad, maar ook dat wou hij niet. Vorige week heeft hij me gemaild dat hij nog zou zien wat hij ging doen maar verder heeft hij er geen woord meer over gezegd. Zijn mama wel. Ze zei namelijk op die bewuste zondag van vorige week dus dat het geen goed idee was om op daguitstap te gaan omdat daar veel volk zou geweest zijn. Ik ben het beu dat ik altijd zijn zin "moet" doen. Als ik hem erover aanspreek, dan draait hij zijn gezicht weg zodat ik niet meer met hem kan communiceren. Dove mensen moeten immers naar het gezicht van hun gesprekspartner kijken om te zien wat hij of zij zegt. Bovendien stuurt zijn moeder mails in zijn plaats omdat hij geen correcte volzinnen kan vormen. SMS'en stuurt hij wel en ik ook wel naar hem. Hij heeft, denk ik, liever dat ik SMS naar hem omdat zijn moeder zich veel te veel moeit met zijn leven. Ik moet het ook niet hebben trouwens dat zijn mama alles bepaalt voor hem! Hij wordt bijna 30 jaar, God allemachtig! Dat betekent toch dat hij niet meer afhankelijk is van zijn ouders!!!!!????? Mijn omgeving merkt op dat ik precies met zijn ouders verkering heb in plaats van met hem en 't is nog waar ook!!!!! Zijn ouders gaan altijd blijven bepalen wat ik moet doen als ik zijn vriendin blijf en dat wil ik niet. Dat is logisch ook want men moet zijn of haar eigen leven leiden en niet "geleefd worden" door een andere persoon. Hij heeft een appartement en hij zegt me altijd waar hij verblijft (ofwel op zijn appartement ofwel bij zijn ouders) maar daar klopt ook veel niet van. Voor de rest zegt hij altijd dat hij niet kan tegen liegen (Ik heb nog nooit gelogen tegen hem en ben ook niet van plan om dat te doen!!!!!) maar ik heb de indruk dat hij net wél liegt tegen mij. Onthouden doet hij ook al niet. Ik vertel hem iets en 5 minuten later weet hij dat niet meer. Daarvoor zijn z'n mama en papa ook zo boos op hem. Ze zijn ook boos op hem omdat hij me negeert als ik iets wil vertellen tegen hem en zijn familie. Ik vind dat ik heel veel moeite doe om met hem te communiceren (o.a. gebarentaal leren) en heb het gevoel dat ik investeer en blijf investeren in hem maar hij doet dat dus niet... Als ik met hem samen op het appartement ben, wil hij enkel kussen en knuffelen als hij dat wilt. Met andere woorden: hij besist of hij me wilt kussen of niet. Zo laat hij me ook vaak alleen zitten in de zetel, doet hij me emmers water vullen zodat hij kan poetsen en eist hij dat ik later zijn strijk doe. Volgens mij heeft hij enkel iemand nodig daarvoor en geeft hij weinig of geen gevoel. Hij laat me ook zo achteraan in de wagen zitten terwijl zijn hond (die verdomde vlooienbal, GRRR!!!!!) vooraan zit. Ik heb hem daarop attent gemaakt en eiste dat ik vooraan zou zitten, wat dan ook gebeurd is maar met zijn tegenzin want hij zei dat zijn hond niet graag achteraan zit. Mijn antwoord: "Ik zit ook niet graag achteraan." Hij behandelt me precies als een slaaf en hij doet enkel zijn zin maar een relatie draait om geven en nemen, toch!!!!???? Ik heb tot nu toe altijd al veel gegeven maar heb er nog maar bitterweinig voor gekregen!! Vriendelijk zoals hij dat vroeger deed is ook verleden tijd. Toen we vorige week naar een wedstrijd zijn gaan kijken was hij meteen goedgemutst terwijl hij 'n paar uur daarvóór superlastig was. Na de match was hij heel vriendelijk en lief tegen me en gaf hij me al zijn aandacht. Toch maar rare toestanden allemaal, vind ik. Wat denk jij erover, Janjaap? 1000 X bedankt voor het lezen van deze mail en voor je antwoord.

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.