Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 August 2007, 07:11   #1
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Thumbs up Liefdeskwestie

Lieve mensen

De relatie tussen de dove jongen en ik is gisteren weer goed verlopen; hij heeft me uit zichzelf kussen gegeven en hij heeft zelf gezegd dat hij me graag ziet en dat hij altijd bij mij wilt blijven. Da's zeer positief uiteraard maar ik stel mezelf de vraag waarom hij enkel lief is als hij dat wil en niet als ik zijn aandacht vraag... Ik voel me "als een jojo" qua gevoelens! Dat kan toch niet de bedoeling zijn!? Als hij zo nu en dan eens zin heeft om bij mij te zijn, me te knuffelen en te kussen en me te zeggen dat hij belooft dat hij voor altijd bij mij gaat blijven, moet ik meteen klaarstaan voor hem en ook lief zijn maar dat is het dan ook. Mijn humeur hangt dan ook van hem af en dat is niet gezond, lijkt me. Als ik denk dat het dan eens goed gaat op liefdesvlak, leef ik waarschijnlijk in een droomwereld. Ik wil niet dat mijn dromen telkens aan diggelen geslaan worden. Wat denken jullie? Dank je voor je antwoord.

Lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2007, 07:47   #2
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Had je dit niet gewoon in je andere topic kunnen zetten?

Maar om inhoudelijk erop in te gaan: als jij niet gelukkig bent in de relatie en je het idee hebt dat hij je inderdaad als slaaf ziet, waarom blijf je dan bij hem? Of confronteer hem met zijn gedrag.
Ik denk dat je zelf ook gelukkig moet zijn en niet alleen hij. Op een bepaald moment moet je voor jezelf kiezen.
Maar ik persoonlijk zou hem wel confronteren met wat hij allemaal wel en niet doet!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2007, 16:30   #3
Shadow_Cat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het eens met DarkAngel, je moet eens goed met hem praten en als je je niet meer gelukkig voelt dan moet je gewoon de stap nemen om bij hem weg te gaan. Hij is het j niet waard op deze manier..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.