Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 July 2010, 22:00   #1
Soldieroflove
Lid
 
Geregistreerd op: 1 July 2010
Berichten: 7
Standaard Onzekerheid

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem dat ik nu even van mij probeer af te schrijven. Hopenlijk kunnen jullie me wat helpen, wat ik op dit moment zeker kan gebruiken.

Ik heb een grote maand geleden een meisje leren kennen, waar ik sindsdien meer en meer contact mee heb. Een tijdje geleden is bij mij het besef gekomen dat ik echt wel behoorlijk verliefd ben op dit meisje, maar zoals velen heb ik het er zeer moeilijk mee dit kenbaar te maken. We hebben altijd een fantastische tijd samen en smsen de laatste tijd echt zeer veel (meestal 15 tot 20 berichten per dag, vaak met onnuttige info, maar we blijven wel in contact). Vorige week zijn we dan es 2 dagen naar zee gegaan (een kennis van haar had een appartement aan zee dat we mochten gebruiken) en hadden we opnieuw een fantastische tijd. 'S avond keken we samen naar een film en lagen we tegen elkaar (zij tegen mij, ik met mijn arm om haar, zijn mijn hand vast houdend). Daarna hebben we (hand in hand) ng een nachtwandeling langs de kust gemaakt en zijn we (samen) gaan slapen. Er is niets gebeurd op gebied van zoenen ofzo, maar we hielden wel vaak onze handen vast, zij lag op mijn borst, .... Gewoon alsof we echt al een relatie hadden, maar er gebeurde dus niets. Na die nacht zijn we ng een dag aan ze gebleven en naar huis vertrokken, zonder er iets gebeurd is. 2u daarna begon ze weer te smsen over iets dat echt niet nodig was.

Nu, een lang verhaal, maar ik vraag me nog altijd af of ze gevoelens voor mij heeft of niet. Ik durf de mijne sowieso niet kenbaar maken, gewoon omdat ik doodsbang ben dat ik haar, als ze me afwijst, zal verliezen als goede vriendin, en dat wil ik niet. Een tijdje geleden had ik trouwens net hetzelfde voor en werd ik toch nog afgewezen, dus mijn angst heeft ook een deftige basis. Maar ik vraag me echt af of meisje dergelijke avonden ook beleven met gewone vrienden of er echt gevoelens zijn? Ik vrees ook dat zij echt te hoog gegrepen is voor mij, wat ook niet helpt uiteraard. Ik heb het gevoel dat ze gewoon vrienden wil zijn.

Hopelijk kunnen jullie me dus wat helpen.
Soldieroflove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2010, 22:20   #2
Longcat
LANGE KAT
 
Longcat's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2009
Locatie: Pleincollege faplaan 12
Berichten: 206
Standaard

Ze ligt op je borst en jullie houden elkaars hand vast.
Echt waar, maak het jezelf makkelijk en vraag gewoon wat ze voelt. Zo nodig in een smsje (terwijl dat niet echt romantisch is).

Hopelijk heb je er wat aan.
__________________
Longcat is looooooooooooooooooooooooooooooooooooong!
Longcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2010, 22:21   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Jij moet absoluut niet denken dat ze te hoog gegrepen is voor jou. Wat ik hier uit dit verhaal opmaak is dat ze net zo gek is op jou als jij op haar, dus ik zou zeggen, probeer een romantische situatie te creëren (dat appartementje was een mooie kans ) en geef haar dan een kus als dat mooi aanvoelt op dat moment
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2010, 11:26   #4
s99xx
Lid
 
s99xx's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 June 2010
Locatie: België
Berichten: 52
Standaard

ervoor gaan zou ik zo zeggen

(uw verhaal lijkt echt hard op wat ik ook heb meegemaakt, ook aan zee enzo. En ik ben nu samen met die goede vriend van toen in die tijd )
s99xx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2010, 20:18   #5
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Geef d'r eens een kusje. Aan de hand daarvan kun je zien of ze ook in dat opzicht wat met je wilt.

Zo moeilijk is dit toch niet lijkt me?
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2010, 10:52   #6
Soldieroflove
Lid
 
Geregistreerd op: 1 July 2010
Berichten: 7
Standaard

Bedankt alvast voor de reacties

Het feit dat ik niet zo'n held ben in dergelijke situaties helpt natuurlijk niet, maar mss dat ik inderdaad best voorzichtig pols hoe het zit. Maar ondertussen heb ik toch al enkele berichtjes gekregen die het positieve laten vermoeden, maar ik ga het vel van de beer niet verkopen voor die geschoten is natuurlijk. Maar als ik berichten krijgt dat ze me mist en hoopt snel terug te zien laat toch het beste vermoeden denk ik?
Soldieroflove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2010, 12:30   #7
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Soldieroflove Bekijk Bericht
Het feit dat ik niet zo'n held ben in dergelijke situaties helpt natuurlijk niet,
Ik moets wel even lachen om je nick.

En ja, dat is positief.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2010, 12:36   #8
Kwalvis
Geen Zeester
 
Kwalvis's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 July 2010
Locatie: Dat gaat je niks aan.
Berichten: 563
Standaard

Vraag gewoon of ze wat voor je voelt, dat is een doodnormale vraag.

Dat deed ik ook toen we elkaar een maand kende, en ze zij ja.
__________________
Dying is for fools!
Kwalvis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.