Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 June 2005, 22:02   #101
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Keurige reactie van Van Bommel weer bij Studio Sport vandaag! Ondanks zijn Fortuna-verleden krijg ik steeds meer respect voor die gast. Ik was al lang uitgeflipt..
Ik denk dat dit ook wel iets zegt over de manier waarop van Basten hiermee omgaat. Als van Basten in de communicatie in gebreken zou zijn gebleven zou van Bommel ook waarschijnlijk niet zo hebben gereageerd..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:11   #102
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nou gaan we toch niet de credits voor Van Bommels keurige gedrag bij Van Basten leggen? Hiddink is communicatief ook heel sterk, en toch kon hij niet met Davids overweg.. Ik denk dat dit soort zaken toch heel erg van de spelers zelf uitkomen.

Wat wel mee zal spelen is natuurlijk Van Bommels drang om er straks in Duitsland bij te willen zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:21   #103
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Nou ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft. Als het nou echt onzin was waarmee van Basten was gekomen dan had van Bommel ook wel de kont tegen de krib gegooid..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 10:11   #104
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En na een hoogtepunt voor van Persie in Oranje, nu weer een dieptepunt in zijn leven..

Citaat:
Robin van Persie vast wegens aangifte verkrachting

Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 10:17

ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie zit vast in Rotterdam wegens een aangifte van verkrachting tegen hem, meldde een woordvoerster van het Openbaar Ministerie dinsdag.
Nadere toelichtingen doet ze niet.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 10:14   #105
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Beetje jammer dit.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 10:15   #106
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hebben we hier ook een jury?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 10:25   #107
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dan zou het er niet goed uitzien voor hem.

PSV-fans hebben tegenwoordig een hekel aan dat knulletje sinds hij zich via sms afmeldde, Ajax-fans al helemaal sinds die knokpartij en bij Feyenoord is hij bepaald niet vriendschappelijk weggegaan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 15:01   #108
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Wat voor mensen denk je dat er in zo'n jury zouden mogen?

Geen mensen die hem schuldig vinden omdat hij een bepaalde clubvoorkeur heeft hoor
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 15:53   #109
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dan zou het er niet goed uitzien voor hem.

PSV-fans hebben tegenwoordig een hekel aan dat knulletje sinds hij zich via sms afmeldde, Ajax-fans al helemaal sinds die knokpartij en bij Feyenoord is hij bepaald niet vriendschappelijk weggegaan.
Gelukkig zijn er in Nederland ook nog heel veel mensen die niet van voetbal houden en laat staan fan zijn van Ajax, PSV of Feyenoord ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 23:01   #110
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Robin van Persie is nog niet veroordeeld hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 23:49   #111
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Robin van Persie is nog niet veroordeeld hoor
Waar staat of zegt iemand dat dan?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 15:07   #112
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Gelukkig zijn er in Nederland ook nog heel veel mensen die niet van voetbal houden en laat staan fan zijn van Ajax, PSV of Feyenoord ..
Oja, natuurlijk.. Voetbalhaters zouden hem ook schuldig achten.

Gelukkig hebben we geen jury-systeem hier, anders zouden zelfs koekwauzen als Wiljan V. uit S. in de jury kunnen komen te zitten.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 15:16   #113
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Die laat niet met zich sollen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 16:43   #114
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Die laat niet met zich sollen!

Hij had weer een column in vi waarin hij schrijft dat hij het prima heeft gedaan bij Roda en ik kon me prima vinden in zijn argumenten

Als Huub er nu iets van bakt bij Roda dan komt dat omdat door Wiljan de organisatie geweldig was en is.

Laatst aangepast door Nickchange : 15 June 2005 om 16:46
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 21:40   #115
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Hij had weer een column in vi waarin hij schrijft dat hij het prima heeft gedaan bij Roda en ik kon me prima vinden in zijn argumenten

Als Huub er nu iets van bakt bij Roda dan komt dat omdat door Wiljan de organisatie geweldig was en is.
Ik heb van de 3 jaar Wiljan precies 2 wedstrijden niet live gezien (wel in samenvatting). Ik spreek/sprak tientallen mensen in de organisatie, spelers, bestuursleden en ook Wiljan zelf regelmatig.

In zijn eerste jaar heeft hij inderdaad de organisatie op poten gezet, maar was het voetbal niet geweldig. Dragende spelers (Sonkaya, Sergio, Cristiano, Van Dijk, Filipovic, Anastasiou, Van Dessel) presteerden uiterst wisselvallig en gingen zienderogen slechter presteren.

In zijn 2e jaar ging het van kwaad tot erger. Sonko en Koné begonnen goed, maar gingen steeds slechter voetballen. Sonkaya ging weg en Sergio mocht ook weg voor een zacht prijsje. In de cup vlogen we eruit tegen de Baronie en voor de competitie waren we al rond de winterstop uitgespeeld. Meerwaarde van Wiljan in jaar 2? 0,0.

En over het afgelopen jaar zullen we het maar helemaal niet hebben. Eindelijk zag hij dat Sergio een vrije rol moest hebben en hij was meteen het enige lichtpuntje dit jaar. De rest leek het voetballen wel verleerd te zijn. 3 jaar lang zieloos voetbal. Spelers worden gek van Wiljan (Luijpers zei het nog het meest treffend? 'Wie er naast me staat komend weekend? Ehm.. Mag ik even tossen? Daar is geen touw aan vast te knopen'). Sergio op de vraag wat Wiljan hem geleerd heeft in 3 jaar: eeeeuuuuhmmm.. Ja, wel wat tactische dingen.. (na lang denken). Voorzitter Kuijer in de seizoenkaartenaanvraag: 'Het tijdperk Vloet is voorbij'. Betere reclame kun je niet maken toch?

Hoe Stevens het gaat doen valt te bezien natuurlijk. Maar één ding staat vast: zo klinisch als de laatste 3 jaar zal het níet zijn. Ik ben dan heel benieuwd wat zijn 'argumenten' wel niet zijn.

Maargoed, dit was een NL XI-taltopic en aangezien Vloet dat nooit zal halen is het erg off-topic
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 22:24   #116
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Waar staat of zegt iemand dat dan?
'een dieptepunt in zijn leven' wordt er gezegd, nou is op zich de verdachtmaking natuurlijk al een dieptepunt, maar we weten er gewoon helemaal niets van en wie weet is het wel een vrouw (wier beroep er iets mee te maken zou hebben volgens de advocaat van Van Persie ) die Van Persie wil naaien, excuus voor de woordkeuze
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 22:32   #117
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nou, ik zou een verdenking van verkrachting zeker wel een dieptepunt in mijn leven vinden... En even later geef je al aan dat dat inderdaad zo is. Niet moeilijk dan. Of het nu werkelijk zo is of niet, het is sowieso een dieptepunt in je leven.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 00:35   #118
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ja lijkt me ook.. Alleen (terechte al dan niet onterechte) verdachtmakingen zijn imho al dieptepunten..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 10:06   #119
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Julliue hebben gelijk. Als we maar niet gaan speculeren over zijn schuld of onschuld, daar heb ik altijd zo'n hekel aan
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 10:08   #120
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat hij schuldig is, wat jij?

Je hebt gelijk...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2005, 23:11   #121
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat zal Van Bommel zich in de handen vrijven in Barcelona Zou het geluk van Don Marco dan nu eindelijk op zijn?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 00:36   #122
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Geluk heb je niet nodig in een oefenwedstrijd...

Ik heb de hele pot niet gezien, maar t schijnt dat ze goed speelden? Komt hem juist weer perfect uit denk ik.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 10:09   #123
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Als van Basten niet de verdediging ander liet spelen in de 2e helft, was dit nooit gebeurd. En dat weet San Marco ook wel hoor.
Het Nederlands elftal speelde bij vlagen superieur
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 11:09   #124
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Heb de wedstrijd helaas niet gezien maar het is mooi om te zien dat iedereen positief is hoewel als het om het Nederlands elftal gaat zijn de meesten wel iets té optimistisch maar gezien de opstelling twijfel ik dit keer eigenlijk niet.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 12:04   #125
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat zal Van Bommel zich in de handen vrijven in Barcelona Zou het geluk van Don Marco dan nu eindelijk op zijn?
Opvallend is dan dus juist dat van Bommel niet gemist werd op het middenveld.

Owjah.. Je grote vriend Makaay speelde ook de tweede helft. In de spits, waar hij volgens jou altijd moet staan. Hij imponeerde echter niet en was in mijn ogen niets beter dan van Nistelrooy.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 16:18   #126
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Opvallend is dan dus juist dat van Bommel niet gemist werd op het middenveld.

Owjah.. Je grote vriend Makaay speelde ook de tweede helft. In de spits, waar hij volgens jou altijd moet staan. Hij imponeerde echter niet en was in mijn ogen niets beter dan van Nistelrooy.
Door jou werd hij misschien niet gemist, dat wil niet zeggen dat dat niet zo is.

Owjah, raar dat Makaay ze in de Bundesliga er wel voortdurend in weet te schieten. Misschien iets met vertrouwen te maken en met het feit dat bijvoorbeeld Kuijt gewisseld werd en Robben geen bal afspeelde? Ach, laten we maar niet weer in dat oeverloze gekeuvel vervallen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2005, 16:38   #127
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Inderdaad, want als je die lijn volgt moet Seedorf onmiddellijk ook weer het Nederlands elftal in.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 13:12   #128
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat vonden we van gisteravond???
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 13:20   #129
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik kan er maar 1 ding over zeggen eigenlijk.


__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 14:11   #130
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wat een houthakkers zeg! Kun je echt niets mee met zo'n tegenstander.. Wel slecht op zich dat van Nistelrooy en Cocu zich zo laten forceren door die lui, maar ja.. Je kan ook niet alles pikken. Van Nistelrooy begon trouwens al te kutten met die eigen goal van die gozer. Op zich vind ik ook dat soort strijd best vermakelijk..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 16:39   #131
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Makaay had zich vast niet laten provoceren!!



Zonder gekheid: van deze hele kwalificatiereeks zijn we geen steek wijzer geworden. De groep leek te licht om echt conclussies te kunnen trekken over hoe het ervoor staat. Tsjechië zal zich wel plaatsen als beste nummer 2 waardoor het duel in Praag ook een veredelde oefenpot wordt. Geen enkele echte test dus. Pas in Duitsland zal volgend jaar duidelijk worden waar het elftal echt staat..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 8 September 2005 om 20:47
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 18:26   #132
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja dat heb je nu eenmaal. Ik zou t heel verstandig van de fifa vinden om een A en een B poule te maken. Maar dat komt er vast niet door omdat al die kleine k*t landjes ook allemaal 1 stem hebben bij de vergaderingen dus dat gaat denk nooit lukken jammer genoeg
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 20:13   #133
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tjechie is er tot nu toe allesbehalve zeker van om als beste nummer 2 te eindigen. Vier ploegen staan nog boven hen. Dus Tjechie moet winnen van Nederland en Finland en hopen dat drie van die vier landen punten verliezen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 20:42   #134
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Wat een houthakkers zeg! Kun je echt niets mee met zo'n tegenstander.. Wel slecht op zich dat van Nistelrooy en Cocu zich zo laten forceren door die lui, maar ja.. Je kan ook niet alles pikken. Van Nistelrooy begon trouwens al te kutten met die eigen goal van die gozer. Op zich vind ik ook dat soort strijd best vermakelijk..
Mwah ik vond die actie van Van Nistelrooy wel vet op zich, die had ik niet zien aankomen en voor de kaarten maakt het niet uit want die worden toch geschrapt na de kwalificatiereeks
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 20:55   #135
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Tjechie is er tot nu toe allesbehalve zeker van om als beste nummer 2 te eindigen. Vier ploegen staan nog boven hen. Dus Tjechie moet winnen van Nederland en Finland en hopen dat drie van die vier landen punten verliezen..
Whatever, het is in ieder geval niet een duel op het scherpst van de snede..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 20:58   #136
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Voor Nederland niet nee, wat dat betreft heb je helemaal gelijk... Voor Tjechie overigens dus duidelijk wel.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2005, 21:36   #137
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard



__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2005, 00:21   #138
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Professioneel of niet, waarschijnlijk had ik zowel in het geval van Cocu (een bouaouzannetje op een medespeler voor mn neus) en Van Nistelrooy (90 minuten provocatie, gebaartjes, vallen en schoppen) me ook niet in kunnen houden en ook m'n gram gehaald.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2005, 08:39   #139
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Professioneel of niet, waarschijnlijk had ik zowel in het geval van Cocu (een bouaouzannetje op een medespeler voor mn neus) en Van Nistelrooy (90 minuten provocatie, gebaartjes, vallen en schoppen) me ook niet in kunnen houden en ook m'n gram gehaald.
Inderdaad Ruud is onze nieuwe held
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 21:25   #140
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik ben benieuwd hoe lang van Basten, nu de jongelingen van Ajax zo'n beetje op zijn, nog om Affalay heen kan..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 00:59   #141
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Minpuntje is alleen dat hij nog meer kaarten pakt dan het hele Vitesse-middenveld bij elkaar... 1 op 1 loopt die gozert tot nu toe.

Maar persoonlijk bevalt Ibi me erg goed. Maar waarschijnlijk zal Urby Emmanuelson eerder geselecteerd worden? (heerlijk die Calimero-bril )
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 10:28   #142
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie


haha meesterlijk ja
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2005, 12:33   #143
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

We kunnen weer gaan zeiken, de selectie is bekend gemaakt.

Vlaar nog steeds? De man die werd weggespeeld in de uitwedstrijd tegen dat Samara ofzo... wat heeft hij verder dit seizoen al laten zien?
VoH? Raakte slechts een bal goed dit seizoen..
Boateng?
De Cler? (ok, wellicht een van de weinige alternatieven als linksback)
Lindenbergh? Koning middelmaat.

Weet iemand trouwens wat de reden is dat Kromkamp al enkele wedstrijden niet bij de selectie van Villareal zat? Blessure?

Geen Makaay, van Bommel, Afellay (terecht overigens, maar niet erg consequent als ik door mijn PSV-brilletje kijk).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2005, 12:49   #144
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

om nog maar te zwijgen over het selecteren van babel...
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2005, 23:53   #145
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik vind de Cler toch de beste Nederlandse speler op die plek. Verder ben ik ontzettend blij dat Edje dr wee beej is. Wat betreft de selectie van Vlaar, snap ik ook niet zoveel van omdat die kerel dit seizoen geen bal heb laten zien. Babel is eigenlijk de man bij Ajax die de spitspositie in hoort te vullen, hij krijgt zijn kans daar niet voor en op de flank doet ie het eigenlijk best ruk (hij komt zijn man wel voorbij, maar die voorzet is 10x niks, maar dat kan ook door Roosje en Angelos komen natuurlijk). Verder zie ik Nederland met dit elftal wel een op plaatsje bij het WK. Wat betekend dat we weer met zn allen, in t oranje, volle kroegen, al lallend, de wedstrijden mogen volgen
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2005, 12:32   #146
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Verder zie ik Nederland met dit elftal wel een op plaatsje bij het WK. Wat betekend dat we weer met zn allen, in t oranje, volle kroegen, al lallend, de wedstrijden mogen volgen
Ik kan haast niet wachten

Van Bommel zou een foutje hebben gemaakt tegen Udinese volgens Marco. Zijn goede dingen zag hij ook wel ('hij scoorde uit een kopbal tegen Betis toen zij al met 10 man speelde'). Oftewel, om in aanmerking te komen voor een selectie moet Van Bommel onfeilbaar worden. Andere spelers mogen wekelijks falen.

In dat kader bezien mogen we ervan uitgaan dat Marco Fenerbaçe-PSV en Ajax-Arsenal niet gezien heeft, anders moesten we maar eens gaan beginnen met nog wat spelers op de neutralisatielijst van mevrouw Verdonk te gaan zetten. Ongelofelijk gewoon.

Over Makaay zei Marco het volgende: 'de andere spitsen zijn gewoon beter'. Ik kijk in de krant naar het lijstje en zie warempel de namen Babel en Vennegoor erop staan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2005, 12:50   #147
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoewel ik het volkomen met je eens ben dat Vennegoor Oranje-onwaardig heeft gepresteerd dit seizoen, moet je hem niet gaan vergelijken met Makaay. Vennegoor is duidelijk een breekijzer voor van Basten en ook als dusdanig geselecteerd.
Maar Babel is een centrumspits die noodgedwongen op links staat te ballen en daar niets klaarmaakt. Ik denk niet dat Makaay op die plek het slechter zou doen. Sowieso vraag ik me af wat van Basten met Babel wilt doen. Op linksbuiten heeft hij betere alternatieven in Robben en eventueel van Persie of Kuijt. Als centrumspits dan, terwijl hij bij Ajax linksvoor speelt? Zou niet erg consequent zijn en bovendien is Makaay dan 30x beter.

Maar misschien is het allemaal tactiek... dit soort jongens zijn goed genoeg om simpel een WK te halen, maar hebben als team op het WK niet veel te zoeken, aan de hand van de 'Duitsers' (van Bommel en Makaay) gaat Oranje wereldkampioen worden?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2005, 12:26   #148
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tja.
Urby de Furby, Matthijsen, Vlaar, Castelen, Vennegoor, Boateng, Babel...
En Kromkamp staat toch ook consequent wissel bij Villareal?

Geen: van Bommel, Davids, Robben (blessure), Makaay (op zich wel terecht, maar als je dan andere namen ziet die wel in de selectie zitten)...

Waarom wordt Maduro opgeroepen als middenvelder, terwijl hij bij Ajax altijd als centrale verdediger speelt? Dit zou van Basten toch niet doen?

Citaat:
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Nigel de Jong, Urby Emanuelson (Ajax), Joris Mathijsen, Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV), André Ooijer (PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 4 November 2005 om 14:51
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2005, 15:02   #149
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat is er met Davids aan de hand dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2005, 15:21   #150
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Unhappy

waarom Landzaat boven van Bommel verkozen? vind ik VB toch echt wel beter.. en Davids er weer niet bij, jammer de bammer.. lijkt me juist dat ie tegen Italie weer een kans moet krijgen..
Makaay op het moment terecht..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.