Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Meerdere Relatie's Via Internet
Ja, Kan...ze komen er toch niet achter 10 22,22%
Nee, Absoluut niet, tis en blijft een verkering 29 64,44%
Geen mening 6 13,33%
Stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 July 2002, 23:47   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard Meerdere mensen verkering hebben over Internet

zijn jullie het met deze uitspraak eens? ik iig niet, ookal is het via internet je hebt met iemand en je kan toch niet met 2 mensne hebben :S
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 23:49   #2
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 23:50   #3
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Moet niet kunnen als het serieus is natuurlijk...je geeft dan een ander valse hoop en das nie liev
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 23:56   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

vind je t erg als ik t nie vat?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 00:45   #5
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jongens, je wilt toch geen meisje over internet. Je wilt een meisje wat je kan aanraken, elke dag. Wat je kan omhelzen, kan zoenen kan mee praten in reallife, in de ogen kijke
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 11:02   #6
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Het echte verliefde gevoel kan pas komen irl.
Ik bedoel. Je kan elkaars personage wel 'goed' leren kennen als je beide eerlijk bent online, maar zo maak je vrienden. Als je elkaar dan ontmoet, dan kan je echt gevoelends voor elkaar krijgen, en dat is pas verkering (naar mijn mening)
En als je weet hoe wat waar enz...
Dus ik blijf bij geen mening.
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 11:15   #7
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geen mening

t is en blijft toch een internetcomputertoetsenbordvingers-'relatie' en als je dat te serieus neemt sja..je weet nooit met wie je echt te maken hebt...dus.
aan de andere kant, als je beide persoon al aantal keren hebt gezien irl enzo, dan moet je of met geen nemen of met 1 en niet met allebei
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 14:43   #8
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhm..
geen mening..
wrom? te lang verhaal, geen zin om uit te leggen en het wordt toch niet gelezen omdat het niet te lezen valt omdat ik het toch zo vaagopschrijf

(wat kan ik toch goed om onderwerpen heenlullen he )
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 14:58   #9
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz
geen mening

t is en blijft toch een internetcomputertoetsenbordvingers-'relatie' en als je dat te serieus neemt sja..je weet nooit met wie je echt te maken hebt...dus.
aan de andere kant, als je beide persoon al aantal keren hebt gezien irl enzo, dan moet je of met geen nemen of met 1 en niet met allebei
idd, maar dan is het al een meer echte relatie waar we het over hebben..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:04   #10
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ik weet het niet, kan wel gevoelens hebben over het internet vind ik...maarja dat is puur om karakter en vind dat wel goed als je eerst ophet karakte afgaat

is mijn mening dan he
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:29   #11
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Internet-relatie vind ik pas echt zuigen, net of je niemand kan krijgen ..
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:29   #12
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

IRL dan
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:38   #13
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

komt omdat niet iedereen zo goed zelfverzekerd is als jij
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:07   #14
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

verkering hebben over t internet vinnik eigenlijk nerges op slaan..behalve als je elkar na een paar dagen gaat ontmoetuh dan...maar je moet niet MAAAAAAANDEN verkering hebben over internet en dan elkaar nog steeds niet gezien hebben en dan al zeggen(bijvoorbeeld):

okee doei schat khou van je

ofsowietsdergelijks

want dat vink gewoon :r:r:r:r

  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:13   #15
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind verkering over het internet nu ook niet echt ideaal.
Maar als je het dan toch doet...met één persoon ja.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 22:22   #16
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Irl heb ik ook een soort van meerdere verkeringen. Dus ik denk dat je over het internet ook wel meerdere scharreltjes ken krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 10:03   #17
GeldMaker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Irl heb ik ook een soort van meerdere verkeringen. Dus ik denk dat je over het internet ook wel meerdere scharreltjes ken krijgen.
Moet je trots op zijn


(kneus!)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 10:25   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 10:30   #19
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
komt omdat niet iedereen zo goed zelfverzekerd is als jij
dat heeft er niks mee te maken stijn

kijk stel je woont in groningen en je leert iemand kennen op een of andere chatbox en die woont nou net aan de andere kant van nederland, maastricht bijv.

Nou lekker dan, wanneer zie je elkaar dan?
''Toevallig'' heeft hij/zij dan geen telefoon of wilt het nummer niet geven, haar adres is geheim dus je kan hem/haar niet schrijven

En dan blijkt het 1 of andere vent van 60 te zijn waar je dan helemaal smoor op bent

''Ja schat, ik hou van je''
''Ik ook van jou''

:r :r :r :r

En dan nog, dadelijk heb je met iemand die op msn oid je de oren van het hoofd kletst, en dan ontmoet je elkaar, durft ze geen woord te zeggen ofzo

Nou, geef mij maar gewoon een IRL-Relatie, dan zie je elkaar tenminste nog, je vertrouwt haar beter etc.
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 10:55   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wrom zo negatief over internetrelaties? de situatie die jij beschrijft komt volgens mij echt totaal weinig voor. IRL zijn veel mensen geneigd om meer naar t uiterlijk te kijken ipv t innerlijk.....als je IRL op iemand verliefd word, dat is tzelfde als dat je via internet iemand heel goed leert kennen en steeds leuker begint te vinden en met elkaar belt enzo.....en dan uiteindelijk meet je elkaar ergens in nederland (of belgie ) maar dan moet t natuurlijk wel op een openbare plek zijn waar (redelijk) veel mensen komen want veiligheid gaat voor alles natuurlijk, vooral die van jezelf maar goed dan kan je dus in principe zeggen dat je ook iemand IRL hebt want je hebt diegene dan ontmoet enzo dus je kent haar/hem in t echte leven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 14:04   #21
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

bij mij is de ene persoon met wie ik chat echt wel anders dan een ander persoon waarmee ik chat en waar ik meer voor voel dan voor die ene......misschien heet dat niet verliefd zijn ofzow, maar je weet echt wel dat je voor de ene persoon met wie je chat veeeeeeel meer voelt dan een ander persoon waar je mee chat en als je elkaar dan irl ziet en het klikt dan nog steeds zo goed als op msn/chat, dan kan je toch zeggen dat je een relatie over het internet hebt???

stel, iemand woont verweg, je hebt 1x met hem/haar gechat en toen zag je hem/haar per ongeluk ergens...je krijgt gevoelens voor die persoon je blijft met hem/haar chatten en dan spreek je samen wat af...dan ben je toch ook verliefd op diegene, je kent hem/haar van uiterlijk en vooral het innerlijk...

oke misschien weird uitgelegd
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 16:25   #22
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Irl heb ik ook een soort van meerdere verkeringen. Dus ik denk dat je over het internet ook wel meerdere scharreltjes ken krijgen.
en als ze zegt dat ze mooi en blond is wordt je 9 van de 10 keer genaaid waar je bij staat

ik ben het met santos en milkywayz eens, je kan zo een valse foto sturen en dan wordt je gezien als een lekker ding terwijl het in het echt wel eens zo kon zijn dat het die persoon niet is. oja en internet relatie is een beetje voor nurds zonder een sociaal leven IMHO

(ik bedoel dan een relatie waarbij je elkaar nooit ziet maar alleen maar viritueel spreekt)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 20:31   #23
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

relaties over internet hebben wel voordelen en ik heb er ervaring mee.......
maar ut is moeilijk om diegene waar je verkering mee hebt 100% te vertrouwen, je kan iemand van alles voorlullen op internet en dat vin ik het grootste probleem.......en iemand kan gewoon wel 100 andere vriendinnen hebben
Een ander nadeel is dat de verliefdheid gauw over gaat.. ik bedoel je hebt diegene nog nooit gezien of misschien alleen een foto en je bent gewoon verliefd op de foto en op de dingen die diegene zegt die misscien helemaal niet waarzijn.
Er zijn wel voordelen, want kunt niet op het uiterlijk van iemand vallen, en je kan ook een stiller persoon beter leren kennen als ie gewoon eerlijk is.

Ohhja over de stelling nog ff: ik vind dat je altijd eerlijk moet zijn ook over internet, en je niemand moet bedriegen, want het is nie lievv voor de gene die jou vertrouwd......
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 21:28   #24
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Santos
Internet-relatie vind ik pas echt zuigen, net of je niemand kan krijgen ..
Somige mensen communiceren beter via internet, wat doe jij anders hier op het forum? Communiceren, omdat dat je goed afgaat! Somige doen dat met liefde ook.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 21:34   #25
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

ik zou nooit in internet relaties bbeginnen strax blijkt jou "vriendin" een man van 40 te zijn ofso.
in amerika gebeurt het al en hier kan het makkelijk ook.
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 21:35   #26
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

internet relaties, ik xou er nooit aan beginnen, vraag me af hoe laag je daarvoor moet zijn, maar vind het net als een gewone relatie, niet aardig als je dat als een cd collectie behandeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 22:01   #27
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik kan me niet voorstellen hoe je verliefd kan worden op het internet. Je kan je misschien wel interesseren voor een persoon, maar die wil je dan toch IRL zien.
Waarop wordt je verliefd dan, over het internet? IRL val ik op iemands d´r uitstraling.
Volgens mij wordt je op het internet verliefd op iemand hoe jij denkt dat die persoon is, dus eigenlijk op een eigen gemaakt beeld van die persoon.

Nogmaals ik kan me er echt niks bij voorstellen....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 22:37   #28
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Ik kan me niet voorstellen hoe je verliefd kan worden op het internet. Je kan je misschien wel interesseren voor een persoon, maar die wil je dan toch IRL zien.
Waarop wordt je verliefd dan, over het internet? IRL val ik op iemands d´r uitstraling.
Volgens mij wordt je op het internet verliefd op iemand hoe jij denkt dat die persoon is, dus eigenlijk op een eigen gemaakt beeld van die persoon.

Nogmaals ik kan me er echt niks bij voorstellen....
neuh, dat was mijn id ook maar blijkbaar kasn dat anders ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 00:11   #29
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit nu midden in zo'n situatie, een meisje is verliefd op me(zegt ze) en die ga ik over een maand ongeveer ontmoeten, ik zelf heb ook wel gevoelens voor haar, dus liefde over internet kan, ook al het is geen aanrader om eraan te beginnen, maar je ontkomt er niet aan, je word het gewoon, voor de rest, als je zo iemand regelmatig ontmoet moet je afstandsrelatie nemen, zit dat er niet in, kan je het maar beter vergeten..

enneh je moet gewoon 1 relatie, want als je over het internet hebt, dan voel je liefde, en dat moet je niet voor meerdere mensen voelen, dus 1 relatie, hoe maakt niet uit..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 18:01   #30
Chickel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou de gast waar ik nu al een tijdje meej heb enzo
die heb ik ook via t internet leren kennen ik vond hem wel leuk
maar volgens mij kan je niet echt mega verliefd worden op t internet t kan wel zo zijn dat je je gewoon helemaal fijn voelt
door wat die zegt maaar echt "de persoon zelf" leuk vinden
neej dat kan niet maar goed om meer ontopic te gaan lulen
Nou ik vind dat je zowel irl als op internet t bij een moet houden
ik bedoel weetje hoe triest t is je geeft die ander wel een mega fijn gevoel als die " ook verliefd is
mjaah t zal wel !
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2002, 17:56   #31
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Irl heb ik ook een soort van meerdere verkeringen. Dus ik denk dat je over het internet ook wel meerdere scharreltjes ken krijgen.
Het zal natuurlijk wel kunnen, maar ik vind het smerig, of het nu irl of over internet is:r .
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2002, 08:53   #32
-neo-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

I agree
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2002, 10:50   #33
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

~is het volledig met nightdire eens~
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2002, 19:29   #34
halladio
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Irl heb ik ook een soort van meerdere verkeringen. Dus ik denk dat je over het internet ook wel meerdere scharreltjes ken krijgen.
ehehe
idd
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 19:38   #35
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is jammer dat het wordt verpest door mensen die er misbruik van maken, daardoor wordt vaak iemand die een internet relatie heeft voor gek verklaard.

ik denk gewoon dat het je overkomt als het toevallig door internet komt nou ja boeiuh als beide eerlijk tegen elkaar zijn en ze elkaar kunnen vertrouwen vind ik dat het moet kunnen.

en het is inderdaad waar wat klootzak ( <--- je bent veel te cool om een klootzak te zijn) zegt, via internet kunnen stillere typetjes gemakkelijker contact leggen en ja er zijn ook mensen die zo beter kunnen communiceren.
niks mis mee dus, dus een beetje heel erg zielig om te zeggen dat dat alleen maar voor kneusjes is.

Laatst aangepast door moucie : 14 August 2002 om 19:40
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.