Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > WK Voetbal 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :)

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 June 2006, 11:11   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard WK gevoel

Even los van al die belachelijke carnavaleske Oranje koorts, hoe leeft het WK bij jullie?

Bij mij duurde het om duistere redenen even, maar sinds vandaag begint het te kriebelen en krijg ik er echt zin in. Ik bedacht me namelijk dat vrijdag de eerste wedstrijd al is terwijl ik daarvoor heel lang dacht dat het nog ver weg is?
 
Oud 6 June 2006, 12:22   #2
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons leeft het wk wel en niet Hier in huis wordt er niet vele over voetbal gepraat, naar voetbal gekeken enz. (behalve door mij). We hebben zo'n straatvereniging en daarmee hebben we wel besloten dat de hele straat onder de flaggetjes komt te hangen enzo dit is inmiddels al gebeurt. Echt super gaaf dat je nu over al van die oranje vlaggetjes zien, en nederlandse flaggen enzo. We hadden thuis ook nog 2 nederlandse flaggetjes, k heb m'n moeder daarmee wel zo gek gekregen dat ik die voor de ramen mocht hangen voor thuis Verder hoor je hier niet echt veel over t wk, ja op school en gewoon onder paar vrienden, maar verder niet echt. Maar ik denk dat dat wel komt als 1e wedstrijd eenmal achter de deur is. Verder heb k er wel echt zin in!! Bne ook van plan om alle wedstrijd te gaan kijken(ook als k boven moet zitten omdat dr bneden iets anders gekeken moet worden).
 
Oud 6 June 2006, 13:41   #3
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Het is best grappig om te zien dat de meeste meiden ineens afspraken gaan maken om ergens de wk wedstrijden van Nederland te gaan kijken. Terwijl ze er normaal niks van moeten weten en gaan zeiken als een man de samenvattingen of een wedstrijd wil kijken.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 6 June 2006, 13:42   #4
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

oja::
maar dit is anders... zeggen ze dan
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 6 June 2006, 15:39   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik kijk zowiezo alle voetbalwedstrijden.
Maar ik heb net die week toetsweek en er is dan feestweek in ons supergrote dorpje
Dus dat word zowat de helft missen van het wk.

Maar ik heb dr wel zin in
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Oud 6 June 2006, 16:07   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Puur als voetballiefhebber kan ik haast niet wachten. Met enkele jongens van Roda en Aachen gaan we wat speelsteden af de komende tijd. Dordtmund staat op de planning wanneer Duitsland-Polen is. Köln bij Engeland-Zweden en Frankfurt bij Nederland tegen ik meen Argentinië. Whatever, voor de sfeer in Nederland hoef ik het niet te doen, maar de sfeer onder de echte fans is natuurlijk briljant en zo dichtbij als nu komt het voorlopig nooit meer, dus daar moet je van genieten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 6 June 2006, 21:13   #7
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Het is best grappig om te zien dat de meeste meiden ineens afspraken gaan maken om ergens de wk wedstrijden van Nederland te gaan kijken. Terwijl ze er normaal niks van moeten weten en gaan zeiken als een man de samenvattingen of een wedstrijd wil kijken.
Ik geef toe ik kijk het 'normaal' niet altijd.. Maar ik vind het wel altijd leuk.
Nu is mijn stage vrijdag afgelopen en schooljaar dus heb ik alle tijd om het te kijken..
Ik vind het altijd wel leuk.
Doordat het het wk is, is het gevoel er net wel een tikkeltje extra, maar het is niet zo dat ik het normaal nooit wil kijken.
JennyMindTricks is offline  
Oud 7 June 2006, 08:44   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Whatever, voor de sfeer in Nederland hoef ik het niet te doen, maar de sfeer onder de echte fans is natuurlijk briljant en zo dichtbij als nu komt het voorlopig nooit meer, dus daar moet je van genieten!
Ok mee eens. Maar juich je wel als Nederland scoort?
 
Oud 8 June 2006, 21:10   #9
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

We hebben vandaag alles gekocht wat maar Oranje is, dus ja bij ons kriebelt het ook
AmbyPur is offline  
Oud 9 June 2006, 05:37   #10
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ok ik heb totaal nergens last van heh!!! welke kriebels waar hebben jullie het over.. het is voetbal

ok beetje extreem.. maar nee ik heb geen kriebels komt omdat ik niet van voetbal houdt en ik kijk ook niet alleen speciaal naar nederland maarjah als ik bij iemand kijk (wat haast overmijdelijk is) dan mjah moet ik wel meekijken... oh wel.. je moet wat..
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 9 June 2006, 09:31   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur
Ok mee eens. Maar juich je wel als Nederland scoort?
Ligt aan de wedstrijd. Als het de bekende ellende is zoals altijd (199 uitgezonderd dan word ik er niet enthousiast van. Hooguit van een mooie goal, dat kan ik als liefhebber altijd wel waarderen .
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 June 2006, 14:37   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar van het spel van Duitsland gaat je hart wel sneller kloppen?
 
Oud 9 June 2006, 16:00   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur
Maar van het spel van Duitsland gaat je hart wel sneller kloppen?
Ik ben toch ook niet voor Duitsland dit toernooi? Ik had sympatie voor Duitsland voorgaande toernooien omdat de oneindig sympatieke Rudi Völler bondscoach was. Tegenwoordig met een etter als Borowski kan ik er niet meer warm van worden. Dit keer ben ik voor Engeland vanwege de geweldige support en Spanje omdat ik dat gewoon een leuk land vind
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 June 2006, 16:14   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok dat is aanvaardbaar
 
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.