Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2003, 18:48   #1
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard zwanger

Vraagje voor de meisjes.
Wat zouden jullie doen moesten jullie op dit moment zwanger zijn? Zouden jullie het kindje houden of toch abortus overwegen en waarom?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 18:51   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jarenlang strijden ze om de vrouwenemancipatie. Maar als het om kinderen gaat, dan hebben de vrouwen ineens een voorrecht... pffft
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 18:58   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

ik zou abortus plegen, of de wetenschap het toelaat weet ik alleen niet
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:06   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
jarenlang strijden ze om de vrouwenemancipatie. Maar als het om kinderen gaat, dan hebben de vrouwen ineens een voorrecht... pffft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:30   #5
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


"vraagje voor de meisjes (...) zouden jullie abortus laten plegen"

etc etc, staat vol man-onvriendelijke troep.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:33   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ohhh...ja oke maar zij moeten m 9 maanden dragen plus de verantwoordelijkheden die ze op zich moet nemen en blablabla
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:39   #7
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
ik zou abortus plegen, of de wetenschap het toelaat weet ik alleen niet
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:53   #8
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Abortus. Ik wil geen kinderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:56   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
Abortus. Ik wil geen kinderen.
en de kinderen jouw niet $$
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 19:57   #10
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ohhh...ja oke maar zij moeten m 9 maanden dragen plus de verantwoordelijkheden die ze op zich moet nemen en blablabla
onzin, als de man alleen het kind wil opvoeden...dan is de vrouw het moreel verplicht om het kind te houden op die manier. Netzo als de vrouw wel kind wil en man niet, dat de vrouw het dan houdt.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 20:26   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

moreel verplicht? wat een onzin, dan kan ie t anders bij een ander maken gelukkig is t niet wettelijk verplicht hun moeten t kind 9 maanden lang dragen en de mannen niet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 21:03   #12
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Als ge het kunt maken, moet ge het maar kunnen opvoeden ook
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 21:54   #13
TRC
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Als ge het kunt maken, moet ge het maar kunnen opvoeden ook
Zulde ook zo spreken als ge het zelf voorhebt?
TRC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 22:44   #14
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

en de kinderen jouw niet $$
ach, k heb liever geen kinderen dan kinderen die zijn zoals jij.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 08:42   #15
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by TRC

Zulde ook zo spreken als ge het zelf voorhebt?
Jups... Is goed

1. Ik neem de pil
2. Ik vrij veilig...
3. Ik heb ook niet seks met de eerste en de beste

Als ik dan toch nog zwanger geraak, zal ik ook mijn verantwoordelijkheid opnemen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 10:26   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoals saar zegt,als je de verantwoordelijkheid neemt om te sexen,neem je de verantwoordelijkheid voor een kind...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 10:58   #17
TRC
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zoals saar zegt,als je de verantwoordelijkheid neemt om te sexen,neem je de verantwoordelijkheid voor een kind...
Nu een grote mond, maar ik wil het je toch wel eens zelf zien doen hoor.
TRC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:05   #18
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je verantwoord sext hoef je in principe geen verantwoordelijkheid te nemen voor een kind want dan kan er geen kind komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:14   #19
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bommelding
Als je verantwoord sext hoef je in principe geen verantwoordelijkheid te nemen voor een kind want dan kan er geen kind komen.
jij hebt duidelijk het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes niet gesnapt...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:15   #20
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TRC

Nu een grote mond, maar ik wil het je toch wel eens zelf zien doen hoor.
ik ben dol op kinderen,en zou dr zelf graag eentje hebben,dus moest het voorvallen zou'k het echt wel houwen...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:21   #21
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


jij hebt duidelijk het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes niet gesnapt...
O toch wel hoor ken het verhaal van binnen en van buiten. Als jij vrijt met condoom en je vriendin neemt de pil dan neem je verantwoordelijkheid is het niet? Hoe groot is de kans nu dat je vriendin zwanger raakt? 1/10000 ???
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:32   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bommelding


O toch wel hoor ken het verhaal van binnen en van buiten. Als jij vrijt met condoom en je vriendin neemt de pil dan neem je verantwoordelijkheid is het niet? Hoe groot is de kans nu dat je vriendin zwanger raakt? 1/10000 ???
ze blijft er zijn

en hoeveel zijn er die zowel met condoom vrijen én de pil pakken?vooral in serieuze relaties?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:38   #23
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik en mijn vriendin en ken er nog veel die het ook met alle 2 doen en ken er dan ook veel die zwanger geraakt zijn omdat ze niet durfden achter condooms gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:46   #24
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bommelding
ik en mijn vriendin en ken er nog veel die het ook met alle 2 doen en ken er dan ook veel die zwanger geraakt zijn omdat ze niet durfden achter condooms gaan.
jullie mss,maar k kan je wel verzekeren,de meeste betrouwen gewoon op de pil...ik ook trouwens...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 11:52   #25
TRC
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ik ben dol op kinderen,en zou dr zelf graag eentje hebben,dus moest het voorvallen zou'k het echt wel houwen...
Ja ik ook, daar nie van, ma er zijn er hier toch sommige die veel blabla zijn, ma als het echt zou gebeure...
TRC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 12:00   #26
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TRC


Ja ik ook, daar nie van, ma er zijn er hier toch sommige die veel blabla zijn, ma als het echt zou gebeure...
ik wil al een jaar een kindje hoor k mag gewoon niet van mn vriendje en van mn mama
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 12:26   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 13:34   #28
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
moreel verplicht? wat een onzin, dan kan ie t anders bij een ander maken gelukkig is t niet wettelijk verplicht hun moeten t kind 9 maanden lang dragen en de mannen niet
w00t w00t...triesstttt!! Zij moeten hoeven niet een kind 9 maanden te dragen voor jou, zodat de vader daarna kan zorgen dat een mens voor 70+ jaar leeft...

goed afgewogen beslissing van je 9 maanden is natuurlijk een hele tijd.

Bij een ander maken? hallo jongen, we hebben het hier niet over een fiets die je dan bij een andere fabriek koopt (ander merk)....
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 13:35   #29
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa


ach, k heb liever geen kinderen dan kinderen die zijn zoals jij.
Tis natuurlijk lastig als je kinderen hebt die slimmer zijn dan de moeder, zouden de kinderne de moeder moeten heropvoeding e.d.


  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 13:48   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Zij moeten hoeven niet een kind 9 maanden te dragen voor jou, zodat de vader daarna kan zorgen dat een mens voor 70+ jaar leeft...
watte?

Citaat:
goed afgewogen beslissing van je 9 maanden is natuurlijk een hele tijd.


Citaat:
Bij een ander maken? hallo jongen, we hebben het hier niet over een fiets die je dan bij een andere fabriek koopt (ander merk)....
hehe je neemt dat te letterlijk en verkeerd.....als de vrouw geen kind wilt, zou je haar dan dwingen om je kind te dragen? zo ja, dan vind ik DAT triest
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 16:54   #31
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
hehe je neemt dat te letterlijk en verkeerd.....als de vrouw geen kind wilt, zou je haar dan dwingen om je kind te dragen? zo ja, dan vind ik DAT triest
voor die slechts 9 maanden? Ja, netzo als een vrouw het recht NEEMT (wordt de man dan gevraagd om abortus? nee) een kind te houden. Maar je snapte duidelijk de eerste alinea nog niet, daaarom leg ik um zo ook uit.

Citaat:

hence, you miss the sarcasm, maar dat komt weer omdat je de eerste alinea niet begreep dus hier komt die:

(uitleg eerste alinea)

Een vrouw hoeft een kind slechts 9 maanden te dragen, waarvan de eerste 5 maanden nauwelijks bijzonder zijn, daarna begint de "last" pas. 4 maanden dus ongeveer, maar laten we uitgaan van toch 9 zware maanden voor de vrouw.

Het kind leeft daarna +- 70 jaar. Wat zijn die 9 maanden als de man zorgt voor de rest van de 70 jaar die hun kind leeft?
Die 9 maanden vallen daarbij zo goed als in het niets van het hele leven van het kind. (aan het einde geen kind meer natuurlijk) Daarom heeft de vrouw de morele verplichting de vader er meer bij te betrekken en dus het kind "schenken" als hij dat wil, netzo als de vrouw dat met zichzelf zou doen als zij het kind zou willen en de man niet.

Laatst aangepast door Fade of Light : 3 August 2003 om 16:58
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 17:08   #32
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

oh oke ik snap die eerste alinea nu

maar nee, je moet er gewoon beide achter staan...als de 1 er nog nie klaar voor is, dan kan je toch beter ff wachten samen? ik bedoel, je zegt t zelf....t duurt 'maar' 9 maanden voordat t kind ter wereld is dus wrom haasten als je dan nog op zo'n jonge leeftijd (als tiener dus) een heel leven voor je hebt? ik wil ook wel kinderen hebben hoor maar dan ga ik m'n vriendin niet dwingen om haar dan gelijk zwanger te maken (want daar gaat t om in dit topic )
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 19:51   #33
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bommelding


O toch wel hoor ken het verhaal van binnen en van buiten. Als jij vrijt met condoom en je vriendin neemt de pil dan neem je verantwoordelijkheid is het niet? Hoe groot is de kans nu dat je vriendin zwanger raakt? 1/10000 ???
Uhu, daar heb je je punt.
De kans is vrijwel onbestaand. Daarom dat ik ook ALS het mis zou gaan, nog steeds mijn verantwoordelijkheid zou opnemen. Hoe klein de kans ook is, dat ik zwanger zou worden

Ooit al eens nagedacht dat sommige medicatie bijwerkingen uitoefenen op de pil? Dan maakt het trouwens de kans ineens een pak groter.... Maar ... men mening blijft... Ik zou het houden
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 20:08   #34
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
oh oke ik snap die eerste alinea nu

<knip>
daar gaat het dus niet om. Het gaat erom dat vrouwen vaak wel het voorrecht toegeschreven krijgen om uiteindelijk als laatste een beslissing te nemen over het kind. biologisch gezien ligt het natuurlijk zo, maar moreel gezien, vind ik het een erg slechte zaak.

Zeker gezien de actie over vrouwenemancipatie van de laatste tig jaren. Gelijke rechten best, maar je kan over de scheef gaan en pro-feministisch worden. Minstens net zo fout.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 20:38   #35
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

ik ben misshcien heel egoistisch maar een kind in mijn buik zou ik laten weghalen, zelfs als de vader et zou willen houden. Ik wil sowieso geen kinderen, en het dragen van een kind levert mijn lijf de nodige schade op, dus dat doe ik gewoon niet

Als de vader toch zo graag een kind wil hebben moet ie gewoon niet bij mij zijn sorry maar ik doe dat echt niet, ik ben feministisch en FoL heeft zeker een punt, en ik zal et ook echt niet buiten de vader om doen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat ik et zou houden
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 20:52   #36
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zoals saar zegt,als je de verantwoordelijkheid neemt om te sexen,neem je de verantwoordelijkheid voor een kind...
ik sluit me hierbij aan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 20:56   #37
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik moet zeggen dat ik kinderen de laatste maanden liever ben gaan zien dan daarvoor. ik wilde eerst geen kinderen, nu zou ik er al over gaan nadenken. maar mocht ik nu zwanger zijn, zorry, ik houd het niet. waarom? simpel: ik verdien het geld niet om een kind te onderhouden, ga nog naar school, woon bij mijn ouders, ben niet klaar voor zoveel verantwoordelijkheid...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 21:00   #38
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben tegen abortus, en zou het daarom ook niet laten weghalen.
het is je eigen schuld als je onveilige sex hebt, dus vind ik dat je dan ook voor de gevolgen moet opdraaien.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 21:08   #39
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot
ik ben tegen abortus, en zou het daarom ook niet laten weghalen.
het is je eigen schuld als je onveilige sex hebt, dus vind ik dat je dan ook voor de gevolgen moet opdraaien.
gaat dat ook op bij verkrachtingen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 21:28   #40
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn duidelijk veel mensen die tegen abortus zijn en die dingen aanhalen zoals 'het is je eigen schuld als je onveilige seks hebt, dus dan moet je ook voor de gevolgen kunnen opdraaien'

Deels kan ik daar ook wel mee akkoord gaan, je ben verantwoordelijk voor wat je doet. Maar vinden die mensen het dan beter om een kind op de wereld te zetten dat ze op dat moment meestal niet zo'n goed leven kunnen bieden?

Moest ik nu een kind krijgen dan zou ik het totaal niet zo'n goed leven kunnen geven zoals ik dat later wel zou kunnen. Ik ben er te jong voor, ik woon nog thuis, ik studeer en verdien niet genoeg geld, dan vind ik het vrij dom om een kind te houden. Dan lijkt het mij een veel betere oplossing om abortus te plegen. En dat is in mijn ogen dan niet egoïstisch, dan denk ik ook aan het kind.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 22:00   #41
Plum
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Jups... Is goed

1. Ik neem de pil
2. Ik vrij veilig...
3. Ik heb ook niet seks met de eerste en de beste

Als ik dan toch nog zwanger geraak, zal ik ook mijn verantwoordelijkheid opnemen
Precies ( ik heb wel geen tijd voor een kind,vooral niet door school/werk dus de komende 7 jaar wil ik echt geen kinderen, en als ik de pil gebruik en een comdoom en ik wordt toch zwanger
( lijkt me sterk) dan zou ik het niet weg laten halen)

ps: ik ben nieuw hier...Hoi hoi haha

Groetjes Plum
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 12:43   #42
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Ik wil sowieso geen kinderen, en het dragen van een kind levert mijn lijf de nodige schade op, dus dat doe ik gewoon niet
vooral dat laatste komt heel egoïstisch over...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 22:40   #43
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
. Ik wil sowieso geen kinderen, en het dragen van een kind levert mijn lijf de nodige schade op, dus dat doe ik gewoon niet

De ene generatie werkt verder aan een andere... De mens is gemaakt om voort te planten... Learn to live with it
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:25   #44
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik zou het weg laten halen, het kind zou dan alleen van Mijn ex-vriend kunnen zijn en het is net 4 dagen uit dus weglaten halen.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 21:28   #45
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Houden...

en wel omdat ik een (mijn!) kindje nooit weg zou kunnen halen en ik er dan ook voor zou willen zorgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 23:31   #46
DarK-RaiN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
De ene generatie werkt verder aan een andere... De mens is gemaakt om voort te planten... Learn to live with it
Daar sluit ik me bij aan
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 11:03   #47
Mliekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weglaten halen, hoe dan ook. Ik ben veel te jong voor een kind, ik ga naar school, wil hierna gaan studeren. Dan gaat heel mijn toekomst eraan, want studeren en een kind is niet de meest makkelijke combinatie, en het kind heeft geen leven omdat ik gewoon geen tijd/geld voor een kind heb. Ik zou het ook weghalen als mijn vriend het zou willen houden. Je moet alleen een baby nemen als je het allebei wilt.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 11:26   #48
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Weg laten halen (ook al zou ik er natuurlijk erg verdrietig om zijn)
maar ik wil nog iets van een 4jaar studeren, dus is een kind onmogelijk..
Duss, gelieve pas ten vroegste binnen 6jaar of zo..


Citaat:
Originally posted by earshot
ik ben tegen abortus, en zou het daarom ook niet laten weghalen.
Ook als je weet dat je kind zwaar misvormd/mongool/ ... is??
Zou je dan nog altijd tegen abortus zijn?
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 19:05   #49
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mliekje
weglaten halen, hoe dan ook. Ik ben veel te jong voor een kind, ik ga naar school, wil hierna gaan studeren. Dan gaat heel mijn toekomst eraan, want studeren en een kind is niet de meest makkelijke combinatie, en het kind heeft geen leven omdat ik gewoon geen tijd/geld voor een kind heb. Ik zou het ook weghalen als mijn vriend het zou willen houden. Je moet alleen een baby nemen als je het allebei wilt.
het is moeilijk,maar studeren en een kind is te combineren,hebben dr al genoeg bewezen...
ik blijf bij mn idee,volwassen genoeg voor sex,is volwassen genoeg voor een kind
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 21:31   #50
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
het is moeilijk,maar studeren en een kind is te combineren,hebben dr al genoeg bewezen...
ik blijf bij mn idee,volwassen genoeg voor sex,is volwassen genoeg voor een kind
wat een bullshit
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.