Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2002, 08:49   #1
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy een goede vriendin wil dood...

Hey Allemaal,

Ik zit met een probleem waar ik maar niet uit kom.
Een half jaar geleden heb ik contact gekregen met een meisje. Zij is het zusje van de vriend van mijn zus. Ze had toen al een zelfmoord poging achter de rug. Overdosis aan voorgeschreven maagtabletten. Toch ben ik erg bevriend met haar geworden. Ze is tegen mij echt een schat van een meid en ik begrijp eerlijk gezegt niet waarom ze dood wil. Ik denk zelfs dat het gewoon aandacht vragerij is. Haar broer vertelde dat ze schijnheilig doet tegen mij. Ze vertelt alles heel anders aan mij, maar volgens hem terroriseerd ze het hele gezin. Wat ik opzich heel goed kan geloven. Ik mag haar heel erg, maar weet echt niet wat ik moet doen. Wie heeft ook zoiets meegemaakt en/of kan mij helpen?

Liefs Nanne
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 15:54   #2
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen idee wat je hieraan kunt doen en ik kan ook niet beoordelen of ze inderdaad aandacht vraagt of dat het menens is..ik weet niet hoe ze is en of ze inderdaad het gezin terrorriseerd...ik kan je dus niet helpen..maar misschien kan een psych haar helpen??of een maatschappelijk werker...ik weet t niet...
veel succes...ik hoop dat het goed komt...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 18:32   #3
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey Lydia,

Ze wil niet met een psycholoog praten... Ze is er al meerdere malen geweest, maar ze zegt altijd: Weet ik niet, weet ik niet meer... Maar ik hou gewoon een beetje afstand denk ik. Lijkt me het slimste!
Maar alsnog thanx voor je respons,

xx Nanne
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 21:35   #4
gona
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey

ik herken mezelf heel erg in dat meisje. misschien kan ik je helpen, of haar.. k weet t ook niet maar k wou toch even reageren. misschien heb je dr wat aan.
ik denk niet dat ze zelf weet wat er aan de hand is em wat de waarheid is en dat ze zelf er ook graag uit wilt komen. Dat ze heel erg met dr zelf in de knoop zit.
En t is misschien wel zo dat ze thuis lastig is ofzo maar ik geloof niet dat dat is wat ze wil daar kiest niemand voor.
Ik schrijf wel ff vanuit mezelf nu. ik hoop dat ze ooit iemand vind die ze echt goed kan vertrouwen en bij wie ze dr verhaal kwijt kan. een zm poging doe je echt niet voor niets. T is een schreeuw.
Ik begrijp ook zeker dat het heel moeilijk voor jou is omdat ze ook geen hulp wil maar wel jouwn aandacht enzo
sorry t is een beetje warrig k hoop dat je nog reageerd k hoop dat ik dan wat meer tijd heb om t wat minder warrig op te scrhijven
succes
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 08:30   #5
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een psycholoog inschakelen misschien? en bovendien. JIJ kunt wel willen dat zij niet dood wil. maar als zij niet KAN leven (volgens haar dan ) dan kan je haar beter later denk ik.. maar verders heb ik er niet veel verstand van dus help ik je niet vrees ik
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 16:33   #6
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ookal is dit een manier van aandacht vragen, is het wel een "zieke" manier dus er zit toch iets niet goed.
Maar 1 tip: laat haar niet vallen!
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.