Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 9 July 2004, 17:53   #1
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard 3D Shooter (next generation)

Laten we beginnen met vroeg, je had een paar wapens kon niet springen en je had een paar kleine kut levels, tegenwoordig zijn de levels zogroot dat je tig minuten kan rond lopen zonder dat je iemand ziet, je kan springen (dodgen) auto's rijden vliegtuigen besturen, basedefence gebruiken noem het maar op het is bijna allemaal wel mogelijk maar hoe gaat niet nou verder?

Qua beweging en acties die de poppetjes kunnen denk ik dat ze kunnen liggen en andere kleine acties kunnen doen zoals maar een klein beetje bukken en dergelijk

Wapens zullen volgens mij niks mee veranderd worden kan me ook geen echt nuttige nieuwe wapens kunnen bedenken

Voertuigen: mechs zullen een leuke entree kunnen maken en meer vliegende gevallen (zie matrix).

Muren, grond en andere matrialen zullen allemaal bij kleine explosies tot grote veranderen raket + muur = gat in muur.



Wat zijn jullie ideeen over de nieuwe generatie spelletjes
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 18:11   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

je ziet het nu al...vehicles om die grote afstanden te overbruggen...

en die grote levels vind ik juist het verneukeratieve van de nextgen fps games.. doe mij maar een lekker potje q2/q3 ..daar zijn de levels tenminste nog fatsoenlijk uit je kop te leren
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 18:25   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je ziet het nu al...vehicles om die grote afstanden te overbruggen...

en die grote levels vind ik juist het verneukeratieve van de nextgen fps games.. doe mij maar een lekker potje q2/q3 ..daar zijn de levels tenminste nog fatsoenlijk uit je kop te leren
Grote levels dat wordt het helemaa let maar op


Er bestaat toch niks beterz dat er op tig verschillende plaatsen dikke battles worden gevoert om een klein stukje grond in een tering grote map

* Pakspul is U2004-ONS verslaafd
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2004, 00:07   #4
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik sluit me hier aan bij Pakspul, grote maps zijn de toekomst.

Ten eerste zodat je dan allerlei taktische effecten erbij krijgt.. Zoals je bovenop een berg achter een boom verstoppen, en dan je maten rugdekking geven die de vijandelijke vlag gaan vangen.

Ten tweede omdat je dan voertuigen krijgt, zoals bv bij Ut2004 Onslaught
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2004, 12:19   #5
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

lol jullie vinden ut2004 groot probeer joint operations of operation flashpoint maar vooral operation flashpoint is zielijk realistisch ik vond het altijd zo cool om in een heli te zitten niet als piloot maar gewoon achter op de bank te zitten en gewoon commando's te geven waar ze heen moesten

en er is ook een fps genaamt savage waar als je online speelt 2 taken kan uitvoeren of als ceo een rts taak vervullen of als voetsoldaat rondrennen

en niet te vergeten mijn favo game avp2 waar je als alien rond kan rennen het voelt zo natuurlijk

maar de enigste next gen fps die ik heb gespeelt is farcry dat spel is ziekelijk zo goed dat het is

ik kijk al erg uit naar half life 2 en doom 3 want mijn god hoe goed zal dat wel niet zijn
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2004, 14:10   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Savage!
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2004, 14:57   #7
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Tribes 2 vond ik vroeger ook ontzettend machtig vet grote levels lekker raggen met voertuigen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2004, 17:01   #8
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Tribes 2 vond ik vroeger ook ontzettend machtig vet grote levels lekker raggen met voertuigen
je kan nu tribes 1 legaal downloaden maar ik vond het geen reet aan
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 09:48   #9
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ik kijk al erg uit naar half life 2 en doom 3 want mijn god hoe goed zal dat wel niet zijn [/b]
ik heb de gelekte development versie van HL2. het ziet er allemaal erg fijn uit. eye-candy! al is mijn versie vrij onspeelbaar door een gebrek aan verhaallijn. maar, het geeft een goed idee van wat we kunnen verw88.

doom3 ga ik vanavond testen..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.