Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 June 2002, 21:25   #101
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het heeft toch geen zin om het jullie uit te leggen... trouwens ik ben geen rascist. Ik zeg helemaal niet dat mijn eigen ras slimmer is. Integendeel en dat blijkt hier maar weer eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 21:27   #102
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X




Maar het maakt nix uit of er een blank of een zwart iemand in die leefomgeving zit..
Het ligt niet aan het ras, maar de mens opzich..
Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil, jij bent beetje racistisch bezig hiero..
btw op je vraag waar ik vandaan kom, ben 100% nederlands, en ben blank..

Zet een sibirische tijger in een jungle en hij zal sterven
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 21:43   #103
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


Zet een sibirische tijger in een jungle en hij zal sterven
Stop toch us dieren met mensen te vergelijken..

Okey een vergelijking,

Zet je een blank iemand in de jungle gaat die dood
Zet je een zwart iemand in de jungle gaat die dood..

geen verschil zie je..

Nu met dieren:

Een siberische tijger gaat dood in de jungle
Een sumatraanse tijger gaat niet dood in de jungle..

Okey bewijs dat er een verschil tussen dieren en mensen zijn..
Maar alsjeblieft PFP zeg nu iets nuttigs in de plaats van die domme opmerkingen van je.. want die slaan echt nergens op

Enneh er is geen verschil tussen 'mensenrassen' zoals jij het noemt..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 22:10   #104
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz



*proest* ahum, hoe kan 'het ene mensenras' nou beter zijn dan 'het andere mensenras' als er maar 1 mensenras is?
hij denkt dat HET ras de mens opgesplitst is in meerdere 'rassen', zodoende....
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 22:13   #105
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
het heeft toch geen zin om het jullie uit te leggen... trouwens ik ben geen rascist. Ik zeg helemaal niet dat mijn eigen ras slimmer is. Integendeel en dat blijkt hier maar weer eens.
Jij post in een topic over racisme (de negatieve manier van onderscheid maken, want dat was het doel) dat je denkt dat het ene ras slimmer is dan de ander. Daarbij zei je dat je jezelf slimmer voelde dan anderen en dus gaat "Ik zeg helemaal niet dat mijn eigen ras slimmer is. " niet echt op he...


Dus schrap ". Integendeel en dat blijkt hier maar weer eens" ook maar
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 14:15   #106
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz



ben je echt zo dom of doe je maar alsof?

Als je mensen niet of wel mag heeft dat geen fok met discriminatie te maken, dat ligt dan gewoon aan die bepaalde personen die je niet mag vanwege hun karakter.

En er zitten hier wel degelijk racisten, ik ga geen namen noemen maar als je goed kijkt (wat voor sommige mensen heel moeilijk schijnt te zijn.. ) zie je dat uitspraken van bepaalde iemanden wel degelijk racistisch zijn.


En jij vindt dat discrimineren kan? Whoehahahahaha Dan ben jij dus ook een racist, maar daar was ik al achter gekomen.

ik ga niet in op deze zielige reacitie..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 14:19   #107
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ff ter informatie, wat Milkywayz zegt klopt eerder dan die vage antwoorden van jou bebsy
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 14:33   #108
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
ff ter informatie, wat Milkywayz zegt klopt eerder dan die vage antwoorden van jou bebsy
dat vind jij maar ik niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 14:35   #109
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
dat vind jij maar ik niet..
volgens mij ben je de enige..

Kan het ook verkeerd hebben..maar denk het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 14:42   #110
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


volgens mij ben je de enige..

Kan het ook verkeerd hebben..maar denk het niet
dan ben ik de enige wat boeit mij dat nou denk je nou echt dat ik daar wakker van lig.?

discrimineren is je eigen beter vinden dan een ander soort zoals homo,s buitenlanders of wat dan ook

Racisme is dat je de andere ras haat..

en geen boelshit met dat er geen rassen bestaan of whatever het is wel zo want anders hebben ze het woord racisme nooit uitgevonden of wel soms.. of hoe je het ook noemt..



en als iemand zegt dat sommige marokanen slecht zijn en andere weer niet discrimineert hij en dan is hij geen racist...


der is echt heel veel verschil tussen
RACISME en Discriminatie
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 15:43   #111
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


hij denkt dat HET ras de mens opgesplitst is in meerdere 'rassen', zodoende....
IS dat het niet dan? ben jij hetzelfde als een chinees...doe jij hetzelfde? eet je hetzelfde? er zijn wel verschillende rassen en als je zegt dat PFP er negatief over doet klopt ook niet....hij zegt alleen dat er verschil is in rassen en dat het ene ras "best is" beter of whatever kan zijn dan het andere ras.!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 15:59   #112
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


dan ben ik de enige wat boeit mij dat nou denk je nou echt dat ik daar wakker van lig.?

discrimineren is je eigen beter vinden dan een ander soort zoals homo,s buitenlanders of wat dan ook

Racisme is dat je de andere ras haat..

en geen boelshit met dat er geen rassen bestaan of whatever het is wel zo want anders hebben ze het woord racisme nooit uitgevonden of wel soms.. of hoe je het ook noemt..



en als iemand zegt dat sommige marokanen slecht zijn en andere weer niet discrimineert hij en dan is hij geen racist...


der is echt heel veel verschil tussen
RACISME en Discriminatie
ra·´cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaan


dis·cri·mi·´na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde, niet ter zake doende kenmerken
2 onderscheid





doos
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 16:00   #113
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans
IS dat het niet dan? ben jij hetzelfde als een chinees...doe jij hetzelfde? eet je hetzelfde? er zijn wel verschillende rassen en als je zegt dat PFP er negatief over doet klopt ook niet....hij zegt alleen dat er verschil is in rassen en dat het ene ras "best is" beter of whatever kan zijn dan het andere ras.!
fijn, dan hebben we toch lekker meerdere rassen, maar wil jij beweren dat een chinees beter is dan een amerikaan? Of dat een portugees minder is dan een fin? Dacht t niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:10   #114
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz


fijn, dan hebben we toch lekker meerdere rassen, maar wil jij beweren dat een chinees beter is dan een amerikaan? Of dat een portugees minder is dan een fin? Dacht t niet...
kijk hier maak je de fout
jij zegt: minder is
Dat heb ik niet gezegd. Hoe verklaar je dan dat negers over het algemeen sterker lichamelijk zijn dan blanken en dat japanners gemiddeld slimmer zijn dan blanken en negers.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:21   #115
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP



Dat heb ik niet gezegd. Hoe verklaar je dan dat negers over het algemeen sterker lichamelijk zijn dan blanken en dat japanners gemiddeld slimmer zijn dan blanken en negers.
leefomgeving/opvoeding...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:23   #116
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


leefomgeving/opvoeding...
precies maar dat is al duizende jaren zo dus de mensen zijn veranderd naar hun leefomgeving dus zijn de rassen wel degelijk verschillend van elkaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 19:07   #117
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


precies maar dat is al duizende jaren zo dus de mensen zijn veranderd naar hun leefomgeving dus zijn de rassen wel degelijk verschillend van elkaar.
maar maakt dat een ras beter aan een ander? nee. De een is sterk, de ander slim, weer een ander is creatief etc etc, maar ze zijn allemaal gelijk aan elkaar in waarde, of niet? Ik vind van wel
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 22:40   #118
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans
IS dat het niet dan? ben jij hetzelfde als een chinees...doe jij hetzelfde? eet je hetzelfde? er zijn wel verschillende rassen en als je zegt dat PFP er negatief over doet klopt ook niet....hij zegt alleen dat er verschil is in rassen en dat het ene ras "best is" beter of whatever kan zijn dan het andere ras.!
Hij denkt dat het ras de "mens" is opgedegeeld in slimme mensen, en aangezien we hier in een topic over racisme bezig zijn en hij zichzelf nogal slim vind (zie foumgedeelte psychologie), stelt hij zijn ras boven anderen.....

ik zei het daar even verkeerd (oh nee, ben ik nou een domme afrikaanse aap?)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 11:52   #119
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Hij denkt dat het ras de "mens" is opgedegeeld in slimme mensen, en aangezien we hier in een topic over racisme bezig zijn en hij zichzelf nogal slim vind (zie foumgedeelte psychologie), stelt hij zijn ras boven anderen.....

ik zei het daar even verkeerd (oh nee, ben ik nou een domme afrikaanse aap?)
Afrikaans weet ik niet maar dom ben je zeker aangezien je niet leest en niet wil begrijpen. vandaar dat jouw reply's volkomen onwaar zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 15:20   #120
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


Afrikaans weet ik niet maar dom ben je zeker aangezien je niet leest en niet wil begrijpen. vandaar dat jouw reply's volkomen onwaar zijn.
nah het probleem ligt dat jij jezelf niet eens snapt, dus dit is mijn laatste reply, want je moet eens bij jezelf beginnen, voordat je tegen anderen zegt dat ze fout zitten....

succes ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 15:22   #121
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


nah het probleem ligt dat jij jezelf niet eens snapt, dus dit is mijn laatste reply, want je moet eens bij jezelf beginnen, voordat je tegen anderen zegt dat ze fout zitten....

succes ermee
zijn we het daar over eens
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 19:44   #122
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by indolicious
Jullie kijken gewoon niet goed he
Buitenlanders zijn ook gewoon mensen net als JIJ en IK en het zijn geen "BUITENLANDERS" MAAR MENSEN.

Kdenk dat ik al te vaak mn mening over dit onderwerp heb moeten geven ik word er moe van ik stop ermee k hoop dat je zelf begrijpt dat je simpel bent..
later
je hebt echt helemaal gelijk hoor sirieus!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 19:46   #123
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans

lol....dreigen is echt weer iets voor buitenlanders als je ook maar iets fouts zegt of doet....oww wat typerend..!!
wat bedoel je nou weer met ECHT IETS VOOR BUITENLANDERS??
dat slaat helemaal nergens op ik vind dit zo triest he kword er helemaal scheit ziek van:r :r :r :r :r

rascisme sucks!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 23:57   #124
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind dit topic, vrij nutteloos..

ik bedoel als de boodschap nou nieuw is maar dat is niet het geval.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 19:43   #125
Sauron
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het ermee eens dat er verschillende rassen zijn. Dat hebben we zelf bedacht want we hebben zelf een betekenis aan het woord "ras" gegeven. Maar dat hoeft nog niet negatief te zijn. Jongens en meisjes zijn ook verschillend maar ook gelijk. Alle verschillende rassen zijn volgens mij dus gelijk aan elkaar, ik zou niet weten waarom niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:38   #126
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Echt een zielig zootje mensen hierow (op PFP,!Y!US!C!30X na) iedereen ontkent dat de MEESTE allochtonen crimineel zijn,,,,,dat ze je zonder reden bedreigen/inmekaar slaan!! dat ontkennen jullie allemaal....en die vage raxturk kan alleen maar stop racisme zeggen! k word er echt schijtziek van!:r :r :r
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:43   #127
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Racisten zijn de ergste mensen die er zijn, meeste mensen denken als 1 allochtoon crimineel doet, zijn ze dat allemaal, ga eens naar marokko of turkije en zie die gastvrijheid daar, dan leer je er misschien anders over denken. Echt zielig om zo te denken.

Maar een mening blijft een mening.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:54   #128
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Racisten zijn de ergste mensen die er zijn, meeste mensen denken als 1 allochtoon crimineel doet, zijn ze dat allemaal, ga eens naar marokko of turkije en zie die gastvrijheid daar, dan leer je er misschien anders over denken. Echt zielig om zo te denken.

Maar een mening blijft een mening.
Ik zei tog de MEESTE.......ik word hier ook schijtziek van!! >
Citaat:
Maar een mening blijft een mening.
Je hebt gelijk.....maar IK vind het steeds meer op feiten gaan lijken......maar oke.......& racisten zijn de ergste mensen die er zijn?????? als allochtonen niet zo crimineel/aggresief/opgefokt doen zijn er waarschijnlijk ook geen racisten.......



en nu benk zeker een wrede racist....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:54   #129
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Racisten zijn de ergste mensen die er zijn, meeste mensen denken als 1 allochtoon crimineel doet, zijn ze dat allemaal, ga eens naar marokko of turkije en zie die gastvrijheid daar, dan leer je er misschien anders over denken. Echt zielig om zo te denken.

Maar een mening blijft een mening.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:55   #130
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het met pim's mening eens was.....racist!
draag je lonsdale.....racist!
draag je kisten.....racist!
zeg je waar het op staat.....racist!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:57   #131
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ennuh allochtone mogen nederlanders wel uitmaken voor kaaskop en boer enz enz...zeg je wat terug....racist!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:57   #132
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jongen jij hebt blijkbaar geen hol verstand van de nederlandse samenleving dus als ik jou was zou ik maar je mond dicht houwe...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 23:15   #133
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn blijkbaar ook Allochtonen die racistisch doen tegen over Nederlanders, maar het zijn nog steeds Nederlanders die het er zo naar hebben gemaakt, denk je dat een allochtoon denkt van: ah Nederlanders lieten mij binnen in nederland, nu ga ik ze uitschelden? nee natuurlijk niet, ze hebben respect dan. Totdat er nederlands zijn die ze erop aanspreke, ey turk, steel je?
Ik heb buitenlandse vrienden en die zeggen zelf: Somige landgenoten maken ons land schandalig. Het zijn er maar een paar die die instelling hebben geloof me. De meeste niet!

Groeten Ruffryder
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 01:03   #134
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Er zijn blijkbaar ook Allochtonen die racistisch doen tegen over Nederlanders, maar het zijn nog steeds Nederlanders die het er zo naar hebben gemaakt, denk je dat een allochtoon denkt van: ah Nederlanders lieten mij binnen in nederland, nu ga ik ze uitschelden? nee natuurlijk niet, ze hebben respect dan. Totdat er nederlands zijn die ze erop aanspreke, ey turk, steel je?
Ik heb buitenlandse vrienden en die zeggen zelf: Somige landgenoten maken ons land schandalig. Het zijn er maar een paar die die instelling hebben geloof me. De meeste niet!

Groeten Ruffryder
dat geziek over racisme, het is tegenwoordig meer een term die misbruikt wordt dan een echt probleem.
tuurlijk is iedere vorm van racisme verkeert, of het nou een buitenlander, boer, hoer of invaliede is.

het maakt geen fuck uit.

respect dat zijn we kwijt, anders worden er geen mensen doodgetrapt.
en ja respect en rasicme hebben alles met elkaar te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 10:27   #135
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak

en ja respect en rasicme hebben alles met elkaar te maken.
Volledig mee eens, als je eenmaal respect heb voor de ander ga je hem ook niet discrimineren en uitschelden. Maar t probleem is, hoe win je dat respect terug?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 11:43   #136
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans
als je het met pim's mening eens was.....racist!
draag je lonsdale.....racist!
draag je kisten.....racist!
zeg je waar het op staat.....racist!
waarom begin je nu opeens over pim, lonsdale kleding en kisten?! dat heeft er werkelijk geen ene fok mee te maken en het blijkt maar weer dat jij te dom bent om te begrijpen waar het hier allemaal over gaat...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 12:56   #137
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz


waarom begin je nu opeens over pim, lonsdale kleding en kisten?! dat heeft er werkelijk geen ene fok mee te maken en het blijkt maar weer dat jij te dom bent om te begrijpen waar het hier allemaal over gaat...
Dat vond ik ook al nergens op slaan Milky, maar somige mensen maken connectie tusse lonsdale+kisten en Racisten.
Erg zielig
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 15:21   #138
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder


Volledig mee eens, als je eenmaal respect heb voor de ander ga je hem ook niet discrimineren en uitschelden. Maar t probleem is, hoe win je dat respect terug?
Dat gaat niet, in de tegenwoordige samenleving is dat niet meer mogelijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 15:26   #139
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Erg genoeg niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 16:56   #140
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder


Volledig mee eens, als je eenmaal respect heb voor de ander ga je hem ook niet discrimineren en uitschelden. Maar t probleem is, hoe win je dat respect terug?
teneerste door de politie wat meer daadkracht te geven, of iig meer midelen zodat het respect en vertrouwen daarvoor weer terug komt, en niet zoals nu, "de politie doet er toch niks aan" en verder moet je mensen stimuleren meer op elkaar te letten meer elkaar te helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 14:57   #141
Skrewdriver
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stop linkste terreur!!!

Waarom is een CP'86 wel verboden en de Antifa niet???
Die zijn toch verantoordelijk voor meer mishandelingen, aanslage en drijgementen dan al het rechts bij elkaar.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.