Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 May 2002, 22:31   #51
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by indolicious
Jullie kijken gewoon niet goed he
Buitenlanders zijn ook gewoon mensen net als JIJ en IK en het zijn geen "BUITENLANDERS" MAAR MENSEN.

Kdenk dat ik al te vaak mn mening over dit onderwerp heb moeten geven ik word er moe van ik stop ermee k hoop dat je zelf begrijpt dat je simpel bent..
later
heb je het over mijn reply?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 21:58   #52
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan

*** wat wou je doen? Mij t land uitschoppen. Kom maar hier zou ik zeggen zullen we s kijke of je dan nog steeds zo'n grote bek hebt. En aangezien wij buitenlanders altijd meteen ons hele land ophalen doe ik dat ook maar. En geweren dragen we ook altijd he? K dan hebben we die ook bij ons. Kom maar hier zou ik zeggen...

De clue van deze reply: pff wat zuigen van anti-buitenlanders toch. Blegh :r
lol....dreigen is echt weer iets voor buitenlanders als je ook maar iets fouts zegt of doet....oww wat typerend..!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 22:07   #53
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans

lol....dreigen is echt weer iets voor buitenlanders als je ook maar iets fouts zegt of doet....oww wat typerend..!!
Sans, je hebt wel gelijk.. dit is wel een mooi vb. ja
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 22:55   #54
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja altijd hetzellefde


ook mogen hun allemaal turkse vlaggen in hun auto hebbe op de achterklep en turkse vlaggen op hun jas en sjaal, en als wij dat doen hebbie of een steen door je ruit of je wordt de tyfus getrapt door een groep, want alleen doen ze niet omdat je dan een "racist" ben.

laat ze lekker de cholera krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 09:01   #55
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Stop Rascisme!!

Citaat:
Originally posted by raxhel
dat we allemaal het zelfde zijn
Dat zijn we niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 10:01   #56
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans

lol....dreigen is echt weer iets voor buitenlanders als je ook maar iets fouts zegt of doet....oww wat typerend..!!
och iemand denkt weer slim te zijn, eihoofd
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 10:01   #57
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Sans, je hebt wel gelijk.. dit is wel een mooi vb. ja
ff meelopen met iemand toppie! (cough)
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 12:51   #58
rmd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Stop Rascisme!!

Het zal nooit stoppen
want er zullen altijd mensen zijn die iets hebben tegen buitenlanders het best is ze negeren want anders maakt je het toch erger
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 14:28   #59
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


ff meelopen met iemand toppie! (cough)
Ik loop niet mee,

Ik lees wat Sans zeg en hij heeft wel gelijk met wat die zegt..
Maar om het zelfde verhaal weer op te lullen vind ik niet nodig dus ik zeg gewoon dat ik het met hem eens ben
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 16:28   #60
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Ik loop niet mee,

Ik lees wat Sans zeg en hij heeft wel gelijk met wat die zegt..
Maar om het zelfde verhaal weer op te lullen vind ik niet nodig dus ik zeg gewoon dat ik het met hem eens ben
je loopt je hele leven al met de hype mee volgens mij
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2002, 19:48   #61
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by indolicious


lees eerst de topic maar eens door simpelerd
*zucht* de jeugd van tegenwoordig
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 06:47   #62
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


je loopt je hele leven al met de hype mee volgens mij
neuh hoor, ik heb me eige mening over racisme, maar Sans die had gelijk, zoals buitenlanders vaak doen, hij begon te dreigen..
en nu niet zeggen dat ik dom ofzo, buitenlanders dreigen altijd, is me gvd al 10x overkomen dat zo'n buitenlander een vriend van me in elkaar ramt zonder rede.. dus ik heb genoeg rede ervoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 16:06   #63
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


neuh hoor, ik heb me eige mening over racisme, maar Sans die had gelijk, zoals buitenlanders vaak doen, hij begon te dreigen..
en nu niet zeggen dat ik dom ofzo, buitenlanders dreigen altijd, is me gvd al 10x overkomen dat zo'n buitenlander een vriend van me in elkaar ramt zonder rede.. dus ik heb genoeg rede ervoor..
is wel zo ja.. en al als je bijvoorbeeld zeg tegen een marokaanse jongen of wat dan ook dat ie een eikel is word je meteen als een racist gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 16:15   #64
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Originally posted by !Y!US!C!30X

zoals buitenlanders vaak doen, hij begon te dreigen..


dus jij wilt zeggen dat alle buitenlanders altijd lopen te dreigen? *zucht*

en nu niet zeggen dat ik dom ofzo, buitenlanders dreigen altijd,

je bent dom.
Buitenlander dreigen altijd? Echt wel, ik dreig nu, ik dreig in mn slaap, ik dreig als ik voetbal als ik dans als ik gym als ik naar school ga, ik dreig 24 uur per dag.
is me gvd al 10x overkomen dat zo'n buitenlander een vriend van me in elkaar ramt zonder rede.. dus ik heb genoeg rede ervoor..

ja heel lief dat je voor je vriendjes opkomt, maar wie weet wat die vriend van jou 8 van de 10 keer heeft gedaan? en ze hebben jou toch neits gedaan? *zucht*
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 16:26   #65
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz
Originally posted by !Y!US!C!30X

zoals buitenlanders vaak doen, hij begon te dreigen..


dus jij wilt zeggen dat alle buitenlanders altijd lopen te dreigen? *zucht*

en nu niet zeggen dat ik dom ofzo, buitenlanders dreigen altijd,

je bent dom.
Buitenlander dreigen altijd? Echt wel, ik dreig nu, ik dreig in mn slaap, ik dreig als ik voetbal als ik dans als ik gym als ik naar school ga, ik dreig 24 uur per dag.
is me gvd al 10x overkomen dat zo'n buitenlander een vriend van me in elkaar ramt zonder rede.. dus ik heb genoeg rede ervoor..

ja heel lief dat je voor je vriendjes opkomt, maar wie weet wat die vriend van jou 8 van de 10 keer heeft gedaan? en ze hebben jou toch neits gedaan? *zucht*
Kijk us.. ik weet niet waar je woont, maar in Alkmaar begint het echt vervelend te worden..het zijn 9 van de 10 mensen die niet van nederlandse afkomst zijn,die ruzie(vechten) hebben..
En dan verw8en ze nog dat ik zeg ' Buitenlanders doen het net zo vaak als de nederlandse bevolking'
Neeh dat is niet zo, pijnlijk genoeg niet
En ik weet niet of jij buitenlands bent, zowel ik zeg niet dat jij het doet, maar een heleboel buitenlanders doen het wel,(ff de cijfers, 90% criminaliteit Rotterdam buitenlandse afkomst) ik ben op school al stuk of 10x geconfroteerd met dit soort grappen..
Langzamerhand begint dat toch een agressie van binnen op te bouwen..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 16:35   #66
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz
Originally posted by !Y!US!C!30X

zoals buitenlanders vaak doen, hij begon te dreigen..


dus jij wilt zeggen dat alle buitenlanders altijd lopen te dreigen? *zucht*
Je bent een van de weinige dussss wees er maar trots op *ZUCHT*




JAAAAA nu ben ik zkr weer een racist JAAAJAAAAA!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 16:46   #67
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sans

Je bent een van de weinige dussss wees er maar trots op *ZUCHT*




JAAAAA nu ben ik zkr weer een racist JAAAJAAAAA!!!!!!
Je bent geen racist! je zegt waar het HELAAS wel naar toe staat..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 18:06   #68
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Je bent geen racist! je zegt waar het HELAAS wel naar toe staat..

helaas..? sorry hoor maar geen HELAAS.. ze moeten eens weten hoe ze zijn die stomme ********* en dit heb ik niet tegen alle buitenlanders.. hoor voor dat ik dat weer naar me kop krijg..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 18:15   #69
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy



helaas..? sorry hoor maar geen HELAAS.. ze moeten eens weten hoe ze zijn die stomme ********* en dit heb ik niet tegen alle buitenlanders.. hoor voor dat ik dat weer naar me kop krijg..
Ik bedoelde met 'HELAAS' van, jammer dat MilkyWayz 1 van de enige is die zich nog wel gedraagt als buitenlander..
Het horen de meeste te zijn maar helaas is dat niet zo
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 22:07   #70
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kap maar jullie gasten zijn echt DOMDOMDOMDOMDOM
wat een supernerds :r :r :r
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 17:03   #71
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
kap maar jullie gasten zijn echt DOMDOMDOMDOMDOM
wat een supernerds :r :r :r
supernerds?? wáren het maar supernerds, dan hadden ze tenminste een béétje het idee dat ze weten wat ze zeggen..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 17:06   #72
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz


supernerds?? wáren het maar supernerds, dan hadden ze tenminste een béétje het idee dat ze weten wat ze zeggen..
pff met jullie valt dus ook niet meer te discussieren, geef me mening en dan ben ik meteen dom en een supernerd, slaat toch nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 17:51   #73
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


pff met jullie valt dus ook niet meer te discussieren, geef me mening en dan ben ik meteen dom en een supernerd, slaat toch nergens op
wil je discussiëren??? dat kan, dan zal ik ff mijn mening geven op de laatste paar reply's ok? dan kunnen we leuk discussieren, jottum.



Originally posted by !Y!US!C!30X


Kijk us.. ik weet niet waar je woont, maar in Alkmaar begint het echt vervelend te worden..het zijn 9 van de 10 mensen die niet van nederlandse afkomst zijn,die ruzie(vechten) hebben..

dus jij ziet alleen de slechte kanten van buitenlanders? LoL, hoe cliché, dat doen vele anderen ook hoor, dus denk niet dat ik je fout vind, maar ik vind het raar, want bij ons zijn het toch de Nederlandse kindjes die ruzie zoeken met alles en iedereen dat ademt, maar dat wil toch niet zeggen dat de andere 15.999.500
Nederlanders fout zijn? Omdat het bij jou zo is dat veel buitenlanders ruzie zoeken, vind jij alle buitenlanders (dus de mensen uit Canada, Amerika, Noorwegen, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Mongolië, China, Turkije, Egypte, Zuid-Afrika etc etc etc etc etc) slecht?! Je weet dat dat ongelooflijk veel mensen zijn, hč?

En dan verw8en ze nog dat ik zeg ' Buitenlanders doen het net zo vaak als de nederlandse bevolking'

verwachten ze dat? NEE, weet je wat ze verwachten? Dat die fokking vooroordelen die mensen over buitenlanders hebben ophouden.
Omdat er een klein groep van buitenlanders ruzie zoekt, vallen de andere buitenlanders, die zich prima gedragen, in het niets, en daar wordt niet op gelet. Want waar let iedereen op? Op wat er op het nieuws komt, wat er onderzocht wordt enzo, maar wat komt er op het nieuws? Ruzie's e.d. Wat wordt er onderzocht? Hoeveel procent van de ruziezoekers buitenlands is. En dat is zo fout. Kijk eens op straat en kijk hoeveel van de buitenlanders geen ruzie heeft. Ik wil wedden dat dat meer is dan al die kutprocenten die door die kutmedia wordt onderzocht.

En ja, ik weet dat jij het daar niet over had, maar dit is gewoon een uitgebreide reactie op dat 9 van de 10 mensen die ruzie heeft buitenlands is, wat jij zei. En als ik die reply verder lees zie ik dit staan:

(ff de cijfers, 90% criminaliteit Rotterdam buitenlandse afkomst)


Fok die cijfers, weetje wat ze moeten doen?? Ze moeten die mensen die die onderzoeken doen gewoon die testjes hun aarsch uit raggen.




Originally posted by Sans

Je bent een van de weinige dussss wees er maar trots op *ZUCHT*




JAAAAA nu ben ik zkr weer een racist JAAAJAAAAA!!!!!!


Weetje wát jij bent? Een gek die niet weet waar hij over praat. Ik ben écht níét 1 van de weinige buitenlanders die zich weet te gedragen. Er zijn meer dan genoeg anderen die zich prima gedragen en die hier een nieuw bestaan willen opbouwen. Maar er is altijd wel een zooitje die het moet verstieren, en in dit geval zijn het volgens jou dus de buitenlanders die ruzie zoeken/maken/hebben. Die verstieren het voor de anderen die zich gedragen. "oh kijk, die hebben ruzie" 'ja wat verwacht je dan, dat zijn een buitenlanders' Alsof Nederlanders nooit ruzie hebben? Dat schijnheilige gedoe van iedereen komt me echt de strot uit, en vooral dat schijnheilige gedoe van mensen zoals jij.

Originally posted by Bebsy



helaas..? sorry hoor maar geen HELAAS.. ze moeten eens weten hoe ze zijn die stomme ********* en dit heb ik niet tegen alle buitenlanders.. hoor voor dat ik dat weer naar me kop krijg..


"ze"? Als je het niet tegen alle buitenlanders heb tegen wie heb je het dan? De buitenlanders die zich gedragen? De buitenlanders die zich niet gedragen? De mensen uit Marokko? De mensen uit Turkije? Of de mensen uit Griekenland? Polen? Noorwegen? Rusland? Wees dan even duidelijk wat je bedoeld, want zulke domme reply's hebben gewoon geen inbreng in deze discussie..


Originally posted by !Y!US!C!30X


Ik bedoelde met 'HELAAS' van, jammer dat MilkyWayz 1 van de enige is die zich nog wel gedraagt als buitenlander..
Het horen de meeste te zijn maar helaas is dat niet zo


1 van de enige?! Daar ga je dus gelijk al de fout in. Ik ben niet 1 van de 'enige', ik ben 1 van de vele die zich gedraagt.

"die zich nog wel gedraagt als buitenlander.." als buitenlander? Ik gedraag me niet als een buitenlander. Deed ik dat maar, weetje waarom niet? Omdat ik niet mn hele leven die kutopmerkingen naar mn hoofd gesmeten wil krijgen 'oh kijk, die gedraagt/kleedt zich anders dan wij, wat stom, zal wel weer zo'n moeilijk kindje zijn die de hele dag op straat loopt en ruzie zoekt' Ik kots op die opmerkingen en op de mensen die ze maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 19:53   #74
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En wat als nu blijkt dat er een ras superieur is aan de ander. Wat dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 20:11   #75
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Milkywayz.. ik snap je best wel, niet alle buitenlanders zijn slecht! maar ze hebben zich te gedragen vind ik..
En bij mij op school zijn het toch vaak de buitenlanders die ruzie hebben, niet dat ik wil zeggen dat de nederlanders nooit ruzie hebben, maar meestal de buitenlanders..
En hun gaan vaak verder dan alleen schelden, ze zijn agressiever..
En ik word er gewoon ziek van dat de straten stuk veiliger was als een groot deel van de buitenlanders er niet waren(de criminele buitenlanders)en dat zijn er veel, dat weet ik, omdat ik ze ken, hier in Alkmaar is er 1 wijkje waar alleen maar buitenlanders wonen en geen blanke die het durft te betreden, dat is toch niet meer normaal, of vind jij van wel?
Dat soort mensen moeten echt oprotten, maar die worden weer door de wet beschermd vanwege racisme, nou dat vind ik niet meer normaal, en ik zeg niet dat alle buitenlanders weg moeten, maar een groot deel wel omdat dat gewoon criminelen zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 20:43   #76
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
En wat als nu blijkt dat er een ras superieur is aan de ander. Wat dan?
FOUT, wat als jij denkt dat er een ras superieur is aan een ander?

ER is geen verschil in mensenras, dat is dom geblaat, want wat zijn de grenzenv an een ras volgens jou?

haren in een scheding, blauwe ogen en een hitlergroet elke morgen?

Laatst aangepast door Fade of Light : 31 May 2002 om 15:26
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 14:54   #77
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
Milkywayz.. ik snap je best wel, niet alle buitenlanders zijn slecht! maar ze hebben zich te gedragen vind ik..
En bij mij op school zijn het toch vaak de buitenlanders die ruzie hebben, niet dat ik wil zeggen dat de nederlanders nooit ruzie hebben, maar meestal de buitenlanders..
En hun gaan vaak verder dan alleen schelden, ze zijn agressiever..
En ik word er gewoon ziek van dat de straten stuk veiliger was als een groot deel van de buitenlanders er niet waren(de criminele buitenlanders)en dat zijn er veel, dat weet ik, omdat ik ze ken, hier in Alkmaar is er 1 wijkje waar alleen maar buitenlanders wonen en geen blanke die het durft te betreden, dat is toch niet meer normaal, of vind jij van wel?
Dat soort mensen moeten echt oprotten, maar die worden weer door de wet beschermd vanwege racisme, nou dat vind ik niet meer normaal, en ik zeg niet dat alle buitenlanders weg moeten, maar een groot deel wel omdat dat gewoon criminelen zijn
Tuurlijk hebben ze zich te gedragen, ik ga hun gedrag ook niet goedpraten, maar het moet van 2 kanten komen. Ik moet wel zeggen dat de buitenlanders die ruzie zoeken zich gewoon moeten gedragen, daar heb je gelijk in want ruzie maken zouden ze in hun eigen land ook niet zo extreem vaak doen..

En wat je zegt dat die ruziemakende buitenlanders worden bescherm door de wet vanwege rasicme, dat slaat nergens op. Ruzie heeft niks met rasicme te maken, discrimineren, dat is rasicme, maar wanneer spreek je van discriminatie? Ik vind wel dat er buitenlanders zijn die veel te snel van rasicme spreken.
En ik weet niet of er bij die ruzie's van jullie gediscrimineerd wordt, maar zo niet, dan hebben ze niks met die wet tegen rasicme te maken..
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 15:01   #78
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz



En wat je zegt dat die ruziemakende buitenlanders worden bescherm door de wet vanwege rasicme, dat slaat nergens op. Ruzie heeft niks met rasicme te maken, discrimineren, dat is rasicme, maar wanneer spreek je van discriminatie? Ik vind wel dat er buitenlanders zijn die veel te snel van rasicme spreken.
En ik weet niet of er bij die ruzie's van jullie gediscrimineerd wordt, maar zo niet, dan hebben ze niks met die wet tegen rasicme te maken..
Hier heb ik ff iets op aan te merken, als je bv. ff het verhaal van tim in een ander topic te nemen, Sommige turken die komen met messen je bedreigen als je niet je mobieltje aan hun geeft bv.
De politie doet er niks tegen en als jij ook maar in ding bij hun doet ofzo ben je meteen een racist..
ander voorbeeld, als een buitenlande jouw zomaar slaat is het nix ergs, sla ik een buitenlander ben ik meteen een racist,
Dat bedoel ik met beschermd door de wet..het klopt niet helemaal..
En in mijn ruzies gaat het niet over racisme..(Zal niet durven)
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 16:30   #79
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


FOUT, wat als jij denkt dat er een ras superieur is aan een ander?

ER is geen verschil in mensenras, dat is dom geblaat, want wat zijn de grenzenv an een ras volgens jou?

haren in een scheding, blauwe ogen en een hitlergroet elke morgen?
Lijkt me duidelijk? wat is het verschil tussen een siberische en een aziatische tijger?

Wat als nu word bewezen dat het ene ras dommer is dan de andere? wat dan? Ik geloof daar namelijk in
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 16:44   #80
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


Wat als nu word bewezen dat het ene ras dommer is dan de andere? wat dan? Ik geloof daar namelijk in
De menselijke 'rassen' zijn allemaal even slim, het kleurtje maakt nix uit hoor, maar als ze dommer zullen zijn(wat ik niet geloof) dan kom het door de opvoeding..
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 18:04   #81
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

Lijkt me duidelijk? wat is het verschil tussen een siberische en een aziatische tijger?

Ik denk de vacht...en dan? zijn ze dommer? en wil dat dan zeggen dat die eventuele relatie ook bij mensen aanwezig is?

Jij bent nogal dom, want je komt met een stelling, zonder enige onderbouwing behalve "daar geloof ik namelijk in" (wat geen argument is overigens)
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 18:07   #82
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daarbij pfp, wil ik graag weten of je zelf ook inziet dat je een fascist bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 18:26   #83
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja ik denk het gewoon. Het zal inderdaad grotendeels aan de cultuur liggen maar ik geloof erin. Een gemiddelde japanner zal slimmer zijn dan de gemiddelde afrikaan. terwijl afrikanen sterker zijn dan japaners etc.

Er is dus wel degelijk verschil....
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 18:27   #84
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
daarbij pfp, wil ik graag weten of je zelf ook inziet dat je een fascist bent?
Ga jij maar eens leren wat dat betekent
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 19:20   #85
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
fas·´cis·me (het ~)

1 politiek systeem berustende op ultranationalistische, autoritaire en onverdraagzame beginselen
Het enige dat niet overeenkomt is dat het politiek en lutranationalistisch....

Dit is een topic over racisme en als je dan ineens aankomt in "ik geloof dat het ene ras slimmer is dan de ander" dan vind ik toch dat je behoorlijk laat doorschemeren dat je "het ene ras autoritair boven het ander" vindt en automatisch onverdraagmzaam (zo niet, dan ben je dom bezig door die ideeen van je in een topic te plaatsen waar het over racisme gaat)
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2002, 20:01   #86
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
"ze"? Als je het niet tegen alle buitenlanders heb tegen wie heb je het dan? De buitenlanders die zich gedragen? De buitenlanders die zich niet gedragen? De mensen uit Marokko? De mensen uit Turkije? Of de mensen uit Griekenland? Polen? Noorwegen? Rusland? Wees dan even duidelijk wat je bedoeld, want zulke domme reply's hebben gewoon geen inbreng in deze discussie..
ik heb het tegen de buitenlanders die zich misdragen.. en ik heb geen zin om de hele tijd dat op te schrijven als je zelf slim bent weet je dat ik dat bedoel ok.?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 09:08   #87
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Het enige dat niet overeenkomt is dat het politiek en lutranationalistisch....

Dit is een topic over racisme en als je dan ineens aankomt in "ik geloof dat het ene ras slimmer is dan de ander" dan vind ik toch dat je behoorlijk laat doorschemeren dat je "het ene ras autoritair boven het ander" vindt en automatisch onverdraagmzaam (zo niet, dan ben je dom bezig door die ideeen van je in een topic te plaatsen waar het over racisme gaat)
ach... Ik zeg niet dat het blanke ras slimmer is. Maar je kan gewoon niet ontkennen dat het ene ras mischien meer aanleg heeft voor dit en het andere voor dat.
En voor de rest opgerot! mij een beetje voor rascist uitmaken
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 09:55   #88
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ach... Ik zeg niet dat het blanke ras slimmer is. Maar je kan gewoon niet ontkennen dat het ene ras mischien meer aanleg heeft voor dit en het andere voor dat.
En voor de rest opgerot! mij een beetje voor rascist uitmaken
Je uitspraken zijn ook racistisch, als iemand ergens beter in is dan heeft dat ooit geleerd in zijn leven, maar dat kleurtje zegt niet dat die ergens beter of slechter in is..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 11:42   #89
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Je uitspraken zijn ook racistisch, als iemand ergens beter in is dan heeft dat ooit geleerd in zijn leven, maar dat kleurtje zegt niet dat die ergens beter of slechter in is..
dus jij ontkent de evolutie theorie?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 12:49   #90
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


dus jij ontkent de evolutie theorie?
Waar slaat deze opmerking op?
volg hem trouwens ook niet helemaal..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 13:40   #91
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Waar slaat deze opmerking op?
volg hem trouwens ook niet helemaal..
Jij zegt dat er geen verschil is tussen de rassen van mensen. alleen het uiterlijk dan... Het gaat vooral om de habitat en de evolutie. Een Olifant in India heeft toch ook een ander gedrag dan een olifant in Afrika?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 15:38   #92
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjahh ze zeiden laatst op school dat het in marroko heel gewoon was om iemand in mekaar te slaan als ze grote bek hadden.
jahhh

en hier is dat anders. hier kan dat nu niet. en daar kunnen ze zich niet aan wennen, ik kan me ook wel voorstellen hoe moeilijk dat is.

en ik las net nog een paar domme reacties van " het zijn altijd die buitenlanders" enz.

nou laat diegene maar lekker cholera krijgen, ik ken een heleboel allochtonen en het zijn allemaal keurig aangepaste nederlanders. er zijn er ook een paar lijpe bij en ik zou graag willen dat die personen zich eens de les wordt voorgelezen

maarjah hoe is dat mogelijk??????

en oja, ik begin langzamerhand ook het vertrouwen in een paar ontiechelijk domme, sneue, trieste en zeer tragische personen te verliezen...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 13:22   #93
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


Jij zegt dat er geen verschil is tussen de rassen van mensen. alleen het uiterlijk dan... Het gaat vooral om de habitat en de evolutie. Een Olifant in India heeft toch ook een ander gedrag dan een olifant in Afrika?
En hoe komt het dat een olifant in india anders is dan in afrika, door zijn leefomgeving, goedzo, en niet doordat die een ander soort ofzo is, en zo geld het ook voor mensen, een mens is verschillend door zijn leefomgeving en niet door zijn ras..
Denk voortaan ff wat beter over je antwoorden, want dit vind ik niet echt snugger, mensen met dieren vergelijken
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 13:32   #94
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wie weet hier de verschil van racisme en dicrimanitie.?
ik leg het wel even uit


racisme is als je een hele ras zoals homo,s/buitenlanders/muziekstijl zoals gothic gabbers of wat dan ook over een kam haalt


discrimantie is dat je niet allemaal van de andere ras haat.



dus kortom als je een paar marokanen niet mag en andere weer wel is dat discrimanatie
als jij alle buitenlanders over een kam haalt ben je een racist..


en ik heb de hele topic gelezen en ik zie amper racisten hier maar gewoon mensen die discrimeneren en ik vind dat dat kan want het is een vrij land..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 13:45   #95
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
wie weet hier de verschil van racisme en dicrimanitie.?
ik leg het wel even uit


racisme is als je een hele ras zoals homo,s/buitenlanders/muziekstijl zoals gothic gabbers of wat dan ook over een kam haalt


discrimantie is dat je niet allemaal van de andere ras haat.



dus kortom als je een paar marokanen niet mag en andere weer wel is dat discrimanatie
als jij alle buitenlanders over een kam haalt ben je een racist..


en ik heb de hele topic gelezen en ik zie amper racisten hier maar gewoon mensen die discrimeneren en ik vind dat dat kan want het is een vrij land..

ben je echt zo dom of doe je maar alsof?

Als je mensen niet of wel mag heeft dat geen fok met discriminatie te maken, dat ligt dan gewoon aan die bepaalde personen die je niet mag vanwege hun karakter.

En er zitten hier wel degelijk racisten, ik ga geen namen noemen maar als je goed kijkt (wat voor sommige mensen heel moeilijk schijnt te zijn.. ) zie je dat uitspraken van bepaalde iemanden wel degelijk racistisch zijn.


En jij vindt dat discrimineren kan? Whoehahahahaha Dan ben jij dus ook een racist, maar daar was ik al achter gekomen.


Laatst aangepast door MilkyWayz : 2 June 2002 om 18:43
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 13:49   #96
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
wie weet hier de verschil van racisme en dicrimanitie.?
ik leg het wel even uit


racisme is als je een hele ras zoals homo,s/buitenlanders/muziekstijl zoals gothic gabbers of wat dan ook over een kam haalt


discrimantie is dat je niet allemaal van de andere ras haat.



dus kortom als je een paar marokanen niet mag en andere weer wel is dat discrimanatie
als jij alle buitenlanders over een kam haalt ben je een racist..


en ik heb de hele topic gelezen en ik zie amper racisten hier maar gewoon mensen die discrimeneren en ik vind dat dat kan want het is een vrij land..
ligt het nou aan mij of klopt hier niet zoveel van
en btw er zitten geen racisten op dit forum..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 17:52   #97
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


En hoe komt het dat een olifant in india anders is dan in afrika, door zijn leefomgeving, goedzo, en niet doordat die een ander soort ofzo is, en zo geld het ook voor mensen, een mens is verschillend door zijn leefomgeving en niet door zijn ras..
Denk voortaan ff wat beter over je antwoorden, want dit vind ik niet echt snugger, mensen met dieren vergelijken
ja door de leefomgeving daardoor ZIJN de rassen ANDERS
Ik weet niet wat jij komt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 19:02   #98
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ja door de leefomgeving daardoor ZIJN de rassen ANDERS
Ik weet niet wat jij komt


Maar het maakt nix uit of er een blank of een zwart iemand in die leefomgeving zit..
Het ligt niet aan het ras, maar de mens opzich..
Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil, jij bent beetje racistisch bezig hiero..
btw op je vraag waar ik vandaan kom, ben 100% nederlands, en ben blank..

  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 20:41   #99
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ja door de leefomgeving daardoor ZIJN de rassen ANDERS
Ik weet niet wat jij komt
de mens is 1 'ras' om in jouw termen te blijven...en je ideeen over 'het ene mensenras is beter dan het andere mensenras' is wel degelijk fascistisch
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 20:45   #100
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


de mens is 1 'ras' om in jouw termen te blijven...en je ideeen over 'het ene mensenras is beter dan het andere mensenras' is wel degelijk fascistisch

*proest* ahum, hoe kan 'het ene mensenras' nou beter zijn dan 'het andere mensenras' als er maar 1 mensenras is?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.