Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 July 2003, 11:30   #1
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard jonge meiden die zich ouder voelen...

ik krijg de laatste tijd echt wel het sch**t van al die 14-jarige meiden die zichzelf zoveel ouder voelen... allemaal gaan ze wel om met mensen die veel ouder zijn en vinden ze mensen van hun leeftijd veel te kinderachtig terwijl ik alleen maar kan denken van,kind, speel met je barbiepoppen...allemaal voelen ze zich zo volwassen maar ze zijn allemaal nog zo naiëve kippen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 11:37   #2
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar kan ik me ook zwaar aan ergeren, van die meisjes, jaar of 14/15 die dan gaan zegge dat ze uitgegroeid zijn en vrouwen lichaam hebbe, gaan ze vooral met jonges van een jaar of 18 om (die geen vriende van hun eige leeftijd hebbe) vaak zijn de jonges ook maar op 1 ding uit, met het meisje iets krijgen.

ik zelf denk dat die meisjes juist in de pubertijd zitte, en daarom stoer wille over kome, omdat ze met oudere mense omgaan, en omdat die oudere mense met hun omgaan!

maarja meisjes van 14 die opeens alleen maar seriues zijn en met oudere jonges omgaan hebbe niet door, dat ze daardoor heel veel van hun LEUKE jeugd missen, en dat overslaan en nooit terug zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 12:45   #3
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
daar kan ik me ook zwaar aan ergeren, van die meisjes, jaar of 14/15 die dan gaan zegge dat ze uitgegroeid zijn en vrouwen lichaam hebbe, gaan ze vooral met jonges van een jaar of 18 om (die geen vriende van hun eige leeftijd hebbe) vaak zijn de jonges ook maar op 1 ding uit, met het meisje iets krijgen.

ik zelf denk dat die meisjes juist in de pubertijd zitte, en daarom stoer wille over kome, omdat ze met oudere mense omgaan, en omdat die oudere mense met hun omgaan!

maarja meisjes van 14 die opeens alleen maar seriues zijn en met oudere jonges omgaan hebbe niet door, dat ze daardoor heel veel van hun LEUKE jeugd missen, en dat overslaan en nooit terug zien.
mee eens
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 17:59   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
mee eens
idd, forza heeft zo af en toe ook zijn wijze woorden
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 18:40   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
daar kan ik me ook zwaar aan ergeren, van die meisjes, jaar of 14/15 die dan gaan zegge dat ze uitgegroeid zijn en vrouwen lichaam hebbe, gaan ze vooral met jonges van een jaar of 18 om (die geen vriende van hun eige leeftijd hebbe) vaak zijn de jonges ook maar op 1 ding uit, met het meisje iets krijgen.

ik zelf denk dat die meisjes juist in de pubertijd zitte, en daarom stoer wille over kome, omdat ze met oudere mense omgaan, en omdat die oudere mense met hun omgaan!

maarja meisjes van 14 die opeens alleen maar seriues zijn en met oudere jonges omgaan hebbe niet door, dat ze daardoor heel veel van hun LEUKE jeugd missen, en dat overslaan en nooit terug zien.
de eerste keer dat ik jou iets wijs' hoor zeggen . Probeer dat vaker joh

Ow jah enne zo denk ik er ook over
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 19:31   #6
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zelf ben ook 14 en heb al veel meegemaakt.
niet iedereen wil geestelijk verder zijn.
ik wou ook dat ik gewoon nog kinds was maar dat ben ik nou eenmaal niet doordat ik over heel veel dingen na ben gaandenken
over het leven enzo. ik ben zoiezo al depressief dus tja als ik dan mijn "leuke jeugd"oversla dan kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 20:41   #7
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jonge meiden die zich ouder voelen...

Citaat:
Originally posted by psychobunny
ik krijg de laatste tijd echt wel het sch**t van al die 14-jarige meiden die zichzelf zoveel ouder voelen... allemaal gaan ze wel om met mensen die veel ouder zijn en vinden ze mensen van hun leeftijd veel te kinderachtig terwijl ik alleen maar kan denken van,kind, speel met je barbiepoppen...allemaal voelen ze zich zo volwassen maar ze zijn allemaal nog zo naiëve kippen
ik voel me ook oud! tsja.. ik ga ook alleen maar om met bejaarden van 60+ ik ben heel stoer namelijk
we praten graag over de bridgeclub en hoe moeilijk het wel niet lopen met een looprek, en natuurlijk roddelen over de hunky verplegers

  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 21:32   #8
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: Re: jonge meiden die zich ouder voelen...

Citaat:
Originally posted by L_angeldc


ik voel me ook oud! tsja.. ik ga ook alleen maar om met bejaarden van 60+ ik ben heel stoer namelijk
we praten graag over de bridgeclub en hoe moeilijk het wel niet lopen met een looprek, en natuurlijk roddelen over de hunky verplegers

__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 10:26   #9
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
ik zelf ben ook 14 en heb al veel meegemaakt.
niet iedereen wil geestelijk verder zijn.
ik wou ook dat ik gewoon nog kinds was maar dat ben ik nou eenmaal niet doordat ik over heel veel dingen na ben gaandenken
over het leven enzo. ik ben zoiezo al depressief dus tja als ik dan mijn "leuke jeugd"oversla dan kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen.
Jij had geen keus, maar de dames (nou ja...) in kwestie gedragen zich vrijwillig ouder.

Terwijl dat ouder gedragen slechts een dekmantel is voor onzekerheid. Een open deur: in de leeftijdsgroep 14/15 jaar is het erg belangrijk wat anderen van je vinden. Uit angst om afgewezen te worden ga je je dus ouder gedragen dan dat je bent, terwijl je er geestelijk nog niet klaar voor bent.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 11:31   #10
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Das triest als je beweerd dat je op je 14e bent uitgegroeid, dan ben je gewoon een plankje!! En je zult dan altijd zo blijven....
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 11:41   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Vrouwen... eigelijk is het wel een grappig iets...

Eerst willen ze zich steeds maar ouder voor doen...
En van het moment dat ze ouder zijn,
willen ze zich weer jonger voor doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:38   #12
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Vrouwen... eigelijk is het wel een grappig iets...

Eerst willen ze zich steeds maar ouder voor doen...
En van het moment dat ze ouder zijn,
willen ze zich weer jonger voor doen
ja dat klopt ...
maar jah, mensen zeggen dat ik er ouder uitzie... terwijl dat daar helemaal niet op doel echt vreemd
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 18:31   #13
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke

ja dat klopt ...
maar jah, mensen zeggen dat ik er ouder uitzie... terwijl dat daar helemaal niet op doel echt vreemd
dat kan, wat zijn jou gevoelens ten opzichte van bridge?

wil je in mijn stoere clubje??

maja ik bedoel je (algemene je niet jou bedoeld ) kan er misschien wel oud uitzien ofzo, maar je ogen verraden je. ik zie wel es van die meidjes fietsen of lopen of wat dan ook, maar je kan toch wel zien dat ze jonger zijn dan zoals ze zich gedragen hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 11:18   #14
dyfusica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm ik zou me nu bestwel aangesproken moeten voelen

maarja om eerlijk te zijn zou ik dolgraag gewoon ook dom willen doen net zoals de andere 14 jarigen maar t lukt me gewoon bijna nooit
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 11:57   #15
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by dyfusica
hmm ik zou me nu bestwel aangesproken moeten voelen

maarja om eerlijk te zijn zou ik dolgraag gewoon ook dom willen doen net zoals de andere 14 jarigen maar t lukt me gewoon bijna nooit
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:22   #16
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dyfusica
hmm ik zou me nu bestwel aangesproken moeten voelen

maarja om eerlijk te zijn zou ik dolgraag gewoon ook dom willen doen net zoals de andere 14 jarigen maar t lukt me gewoon bijna nooit


Met andere woorden ik voel me beter als de rest...

  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:24   #17
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo bedoelt ze het denk ik niet ik snap wel wat ze bedoelt het is moeilijk om alsof te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:51   #18
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moeilijk om te doen alsof je 14 bent??

meid wees toch jezelf en probeer niet ouder of volwassener te zijn dan je bent, wat heeft dat voor nut?
en je hoeft echt niet 14 te zijn om dom te doen of wat dan ook, je kan zo oud zijn als een omaatje en toch nog gekke domme dingen doen die gewoon leuk zijn om te doen.
waarom zou je altijd serieus en zogenaamd volwassen willen zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 21:58   #19
dyfusica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh




Met andere woorden ik voel me beter als de rest...

dat bedoel ik helemaal niet

maar meer omdat ik al redelijk wat heb meegemaakt dat ik daarom niet zo onbezorgt kan doen als veel 14 jarigen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 22:04   #20
mootje86
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
moeilijk om te doen alsof je 14 bent??

meid wees toch jezelf en probeer niet ouder of volwassener te zijn dan je bent, wat heeft dat voor nut?
en je hoeft echt niet 14 te zijn om dom te doen of wat dan ook, je kan zo oud zijn als een omaatje en toch nog gekke domme dingen doen die gewoon leuk zijn om te doen.
waarom zou je altijd serieus en zogenaamd volwassen willen zijn?
helemaal mee eens

iedereen moet gewoon zichzelf zijn en niet zich voordoen alsof hij/zij ouder is
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 07:18   #21
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik voel me juist jong!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 09:18   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dyfusica


dat bedoel ik helemaal niet

maar meer omdat ik al redelijk wat heb meegemaakt dat ik daarom niet zo onbezorgt kan doen als veel 14 jarigen
k ga niet beweren dat je nix hebt meegemaakt,maar als je 14-jarigen bezig hoort hebben ze allemaal al zoveel meegemaakt,en is hun leven 1 hoopje miserie...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 10:12   #23
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
ik zelf ben ook 14 en heb al veel meegemaakt.
niet iedereen wil geestelijk verder zijn.
ik wou ook dat ik gewoon nog kinds was maar dat ben ik nou eenmaal niet doordat ik over heel veel dingen na ben gaandenken
over het leven enzo. ik ben zoiezo al depressief dus tja als ik dan mijn "leuke jeugd"oversla dan kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen.
dat heb k ook gehad. K denk dat ouders hun kinderen steeds meer betrekken bij dingen dat eigelijk nog niet nodig is voor een kind van 13/14 jaar. T is zonde dat je je jeugd over slaat omdat die juist zo leuk is je hoeft je dan tenminste nog niet druk te maken om alles. Ik heb er altijd een hekel aan gehad dat ik niet met kinderen van me eigen leeftijd om kon gaan omdat k ze zo kinder8tig vond k heb het wel vaak genoeg geprobeert maar het werkt niet als jij al anders denkt en die andere kinderen niet. Nu pas kan ik het wel vinden met mensen van me eige leeftijd
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 21:15   #24
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
daar kan ik me ook zwaar aan ergeren, van die meisjes, jaar of 14/15 die dan gaan zegge dat ze uitgegroeid zijn en vrouwen lichaam hebbe, gaan ze vooral met jonges van een jaar of 18 om (die geen vriende van hun eige leeftijd hebbe) vaak zijn de jonges ook maar op 1 ding uit, met het meisje iets krijgen.

ik zelf denk dat die meisjes juist in de pubertijd zitte, en daarom stoer wille over kome, omdat ze met oudere mense omgaan, en omdat die oudere mense met hun omgaan!

maarja meisjes van 14 die opeens alleen maar seriues zijn en met oudere jonges omgaan hebbe niet door, dat ze daardoor heel veel van hun LEUKE jeugd missen, en dat overslaan en nooit terug zien.
mee eens

Ook erger ik me eraan dat die pubertjes zich kleden alsof ze 21 zijn terwijl ze er zo dan helemaal niet uit zien.
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 21:26   #25
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach,. t boeid mij niet zo eigenlijk. Je moet ieder in zn waarde laten. enkel als ze grote bekken gaan trekken kenne ze dr ook 1 terug verwachten. Ga een heerlijke plaat luistern ofzo ipv je aan zulk dinge te ergeren
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 21:40   #26
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Vorig jaar werd ik zelf strontziek van de meisjes van de brugklas enzo...
Dan komen ze heel netjes en lief vroeg op school dan gaan ze naar de toilet op school en dan komen ze eruit met 30 kilo make-up..
En dan gaan ze naar de jongens van de 4/5/6e klas en dan gaan ze zich als een sletje gedragen bij ze enzo..
En ze krijgen steeds een grotere bek
Toen ik in de 1e zat was ik echt niet zo..
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2003, 17:44   #27
Freedom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Vorig jaar werd ik zelf strontziek van de meisjes van de brugklas enzo...
Dan komen ze heel netjes en lief vroeg op school dan gaan ze naar de toilet op school en dan komen ze eruit met 30 kilo make-up..
En dan gaan ze naar de jongens van de 4/5/6e klas en dan gaan ze zich als een sletje gedragen bij ze enzo..
En ze krijgen steeds een grotere bek
Toen ik in de 1e zat was ik echt niet zo..

  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 12:38   #28
Michelleke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Vorig jaar werd ik zelf strontziek van de meisjes van de brugklas enzo...
Dan komen ze heel netjes en lief vroeg op school dan gaan ze naar de toilet op school en dan komen ze eruit met 30 kilo make-up..
En dan gaan ze naar de jongens van de 4/5/6e klas en dan gaan ze zich als een sletje gedragen bij ze enzo..
En ze krijgen steeds een grotere bek
Toen ik in de 1e zat was ik echt niet zo..

hee da vind ik nu ook se. al die meisjes van 13 gedragen zich als echt sletten, en die jonges profiteren daar natuurlijk superhard van. ik vind het maar niets ze, toen ik 13 was, was ik nog heel erg braaf en nu heeft men zusje van 13 nota bene dreadlocks late zette zoals men zusje van 18! waar gaat dat heen? uitschot ja
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2003, 18:11   #29
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Michelleke
hee da vind ik nu ook se. al die meisjes van 13 gedragen zich als echt sletten, en die jonges profiteren daar natuurlijk superhard van. ik vind het maar niets ze, toen ik 13 was, was ik nog heel erg braaf en nu heeft men zusje van 13 nota bene dreadlocks late zette zoals men zusje van 18! waar gaat dat heen? uitschot ja
nou kijk, ik vind dreadlocks nou niet echt een goed voorbeeld van meisjes die zich ouder voordoen.
ik wist niet dat een bepaalde leeftijd was om dreadlocks te hebben maar kan zijn dat ik iets gemist heb toen ik 2 weken op vakantie was?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2003, 18:34   #30
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
14e
Citaat:
Originally posted by Little Angel
plankje
lol
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 21:20   #31
WaveKid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb al een aantal keren meegemaakt dat ik tijdens het uitgaan een leuk meisje tegenkwam en dan begon ik een gesprek. Het meisje begint dan te giegelen en zegt de meest onzinnige dingen. Vervolgens vraag ik dan hoe oud ze zijn. Zijn ze 15 jaar oud! In een uitgaansgelegenheid waarbij de minimumleeftijd 18 jaar is. Dan is het wel vervelend, maar ja, ik ben ook 'jong' geweest.

WaveKid
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 22:25   #32
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen gewoon werden opgehangen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2003, 11:09   #33
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen gewoon werden opgehangen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2003, 17:02   #34
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen gewoon werden opgehangen
mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 06:53   #35
moosie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
ik zelf ben ook 14 en heb al veel meegemaakt.
niet iedereen wil geestelijk verder zijn.
ik wou ook dat ik gewoon nog kinds was maar dat ben ik nou eenmaal niet doordat ik over heel veel dingen na ben gaandenken
over het leven enzo. ik ben zoiezo al depressief dus tja als ik dan mijn "leuke jeugd"oversla dan kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen.

ik snap wat je bedoeld ik asl miesje zijnde heb ook al heel wat mee gemaakt ik bel zelf 15 ff tussen door
de dood van andere, haat, zelf de dood gezien, ruzies thuis, weg lopen van huis, school dat ik hate nu nog hoor.
en heb een tijdje met watuodere jongens gehad dus ik werd gekonvronteert met de "volwassen" dingen en daardoor ben ik nu zo als ik nu ben ik ben 15 maar gedraag me uoder omdat ik der wel wat op weet op de "volwasse manier"
en het heeft ook bij mij met me uoders te maken die willen dat ik klein blijf en ja dat wil ik niet ik wil groot zijn uit gaan enz enz enz.
maar goed dus je bent niet de enige
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 19:27   #36
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen gewoon werden opgehangen
zucht, die goeie ouwe tijd....
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 22:13   #37
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die kids het leuk vinden om zo te gedragen, moeten ze dat vooral doen. Ze komen later wel achter dat ze niet serieus werden genomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 15:16   #38
Plum
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jonge meiden die zich ouder voelen...

Citaat:
Originally posted by psychobunny
ik krijg de laatste tijd echt wel het sch**t van al die 14-jarige meiden die zichzelf zoveel ouder voelen... allemaal gaan ze wel om met mensen die veel ouder zijn en vinden ze mensen van hun leeftijd veel te kinderachtig terwijl ik alleen maar kan denken van,kind, speel met je barbiepoppen...allemaal voelen ze zich zo volwassen maar ze zijn allemaal nog zo naiëve kippen
ben ik helemaal mee eens ja

En vaak kijken ze jou als (18jarige) nog zo stom aan,( want zij zijn wijzer,stoer en ouder) , TE VEEL MAKE UP, uitdagende kleding......
irritant,brutaal,Kapsones! AAAHHH verschrikkelijk :kwaaist: ....

OP die leeftijd had ik hele andere dingen aan me hoofd ( dansen,sporten)

de tijd veranderd...Jammer hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 18:29   #39
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het kan toch zijn dat je gedrag ouder is dan je leeftijd, komt ook door wat je meegemaakt hebt in je leven, iemand die vaak op zijn zusje heeft moeten passen kan al veel verantwoordelijker zijn en zich ouder gedragen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 21:33   #40
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anoesjuh
dat heb k ook gehad. K denk dat ouders hun kinderen steeds meer betrekken bij dingen dat eigelijk nog niet nodig is voor een kind van 13/14 jaar. T is zonde dat je je jeugd over slaat omdat die juist zo leuk is je hoeft je dan tenminste nog niet druk te maken om alles. Ik heb er altijd een hekel aan gehad dat ik niet met kinderen van me eigen leeftijd om kon gaan omdat k ze zo kinder8tig vond k heb het wel vaak genoeg geprobeert maar het werkt niet als jij al anders denkt en die andere kinderen niet. Nu pas kan ik het wel vinden met mensen van me eige leeftijd
Ik vind dat van die grieten van die leeftijd ook altijd zo ver gezocht. Kom op zeg...juist die zullen meer en meer het slachtoffer worden van ouwere jongens en hun behoeften. Poppetjes van die leeftijd kunnen dan soms wel wat verder zijn maar op mij komen ze meestal alleen maar naief over. Die trappen zowat in ieder compliment van oudere jongens die er toevallig een beetje leuk uitzien. Dadelijk wordt het nog normaal ook dat je combinaties van 14-25 krijgt. Die jongen die is echt niet uit op iets heel serieus hoor en denk aan alle problemen dat het met je school gaat veroorzaken. Dan kun je beter nog 2 tot 3 jaar wachten met het nemen van een ouwere knul omdat je dan zelf al beter ontwikkeld bent en op het einde van je middelbare schooltijd loopt.

Ikzelf heb me op een bepaald moment ook wel ouder gevoeld maar erg veel verder kom je er toch niet mee (op een paar kwesties dan die je nog zult tegenkomen waar je dan al wel een antwoord op hebt). Alhoewel ik daarmee mijn middelbare schooltijd wel een heel stuk heb kunnen opleuken.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 22:07   #41
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet mee eens, ik was 14 toen ik mijn vriend leerde kennen hij was 21 en we hebben nu al bijna 3 jaar met elkaar
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 22:10   #42
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch vind ik dat iets raars hebben...

Ik ben zelf 20 maar kan me niet voorstellen om met een zo jong iemand iets aan te knopen. Wat moet je daar nu mee...als een beetje ontwikkelde 20+ jongen zet ik mijn vraagtekens bij dit. Of het kan zijn dat hij duidelijk niet zo ver is ....

of je hebt zoals in jouw geval gewoon een uitzondering. Die schijnen toch de regel te bevestigen.

Laatst aangepast door Xessex : 6 October 2003 om 22:20
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 08:36   #43
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rosa_angelkiz
niet mee eens, ik was 14 toen ik mijn vriend leerde kennen hij was 21 en we hebben nu al bijna 3 jaar met elkaar
Kijk dan ging jij als 14 jarig om met mensen van 21 dat willen ze hier duidelijk maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 08:56   #44
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wil jij ermee zeggen dat jij je wel volwassen voelt?
December 10, 1986
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 10:12   #45
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Originally posted by Eelcotje
wil jij ermee zeggen dat jij je wel volwassen voelt?
December 10, 1986


ze is toch al 16 hoor
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 10:00   #46
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb volwassen maar toch nog een kind

Ik was ook al snel volwassen ging met oudere jongens om maar dah was gewoon omdat k me tussen hun thuisvoelde en nie om stoer te doen ofzo. Maar echt thuis zittuh enzo deed k nie k deed wel gewoon dingen die meisjes van 14 doen: uitgaan, winkelen en veel tijd besteden aan juh uiterlijk. k heb wel echt iets teguh van die mensuh die op hun 14 al een veel oudere vriend krijguh en dan alleen nog maar alles met hem doen en nix meer met vrienden of vriendinnen. halloo je tienerjaren zijn de best.
xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 18:12   #47
rosa_angelkiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dobbo
Kijk dan ging jij als 14 jarig om met mensen van 21 dat willen ze hier duidelijk maken.

dat is niet zo ik ging niet met mensen van 21 om dat ik hem leerde kennen is puur toeval
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 10:24   #48
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rosa_angelkiz
dat is niet zo ik ging niet met mensen van 21 om dat ik hem leerde kennen is puur toeval
ohw ja dat kan ik ook niet ruiken he
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2003, 21:10   #49
zusje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm ik ben 15 en voel me gewoon 15. Denk ik. Hoe voelt het als je je 15 voelt?? HOe kan ik dat nou weten:S Ga gewoon met mensen van mn eigen leeftijd om, maar ook veel met oudere mensen, tsja die ken ik en daar kan ik goed mee opschieten! Word ook vaak ouder geschat, tsja kan ik het helpen da'k dan kennelijk "wijs" over kom..Tis niet alleen uiterlijk maar ook als ik gewoon met mensen praat enzo hoor ik vaak dat ik ouder lijk, nahja het zij zo! Doe er geen moeite voor maar maakt me ook eerlijk gezegd weinig uit.. Mn vriend is ruim 4 jaar ouder, maar ik kende die gozer al zo'n jaar voordat ik wat met hem kreeg, zit gewoon op dezelfde golflengte met hem! Tsja...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 19:12   #50
ashley10
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by zusje
Hmm ik ben 15 en voel me gewoon 15. Denk ik. Hoe voelt het als je je 15 voelt?? HOe kan ik dat nou weten:S Ga gewoon met mensen van mn eigen leeftijd om, maar ook veel met oudere mensen, tsja die ken ik en daar kan ik goed mee opschieten! Word ook vaak ouder geschat, tsja kan ik het helpen da'k dan kennelijk "wijs" over kom..Tis niet alleen uiterlijk maar ook als ik gewoon met mensen praat enzo hoor ik vaak dat ik ouder lijk, nahja het zij zo! Doe er geen moeite voor maar maakt me ook eerlijk gezegd weinig uit.. Mn vriend is ruim 4 jaar ouder, maar ik kende die gozer al zo'n jaar voordat ik wat met hem kreeg, zit gewoon op dezelfde golflengte met hem! Tsja...

lekker doen wat men zelf wilt
leven en laten leven is mijn moto
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.