Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 17 May 2005, 09:28   #1
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Franse zinnetjes..

Wie kan me even een beetje helpen met de onderstaande zinnetjes (voor een mondeling)?Thanks!

* Een meerderheid van de Fransen is van plan om tegen de Europese grondwet te stemmen bij het referendum dat eind mei in Frankrijk zal worden gehouden.

* Eerdere peilingen in Frankrijk lieten een kleine meerderheid voor de grondwet zien.

* Ook blijkt dat een groot aantal/percentage niet eens van plan is te gaan stemmen.Namelijk, maar liefst 53 procent.

Laatst aangepast door xLesjuhx : 17 May 2005 om 15:33
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 17:44   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard Re: Franse zinnetjes..

* Een meerderheid van de Fransen is van plan om tegen de Europese grondwet te stemmen bij het referendum dat eind mei in Frankrijk zal worden gehouden.
La plupart des français ont en vue de voter contre la constitution europienne sur (?) le référendum lequelle ce passera à la fin du mai en France.

* Eerdere peilingen in Frankrijk lieten een kleine meerderheid voor de grondwet zien.
Autrefois des recherches/enquêtes (ik dacht eigenlijk zelf eerst aan iets zoals marktonderzoek (des études de marché), maar ik kan er niet echt een woord op plakken) ont montré un petit majorité.

* Ook blijkt dat een groot aantal/percentage niet eens van plan is te gaan stemmen.Namelijk, maar liefst 53 procent.
Aussi on voit qu'un grand pourcentage (des français) n'ont pas l'intention pour aller voter/faire sont choix, (?).

Mss best dat nog iemand het even controleert, want zo betrouwbaar is mijn Frans niet. En er zijn een paar woorden die ik niet ken, dus ze best pas overnemen na een controle.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 20:46   #3
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Franse zinnetjes..

Heel erg bedankt joh Volgens mij zijn ze wel goed!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.