Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 August 2002, 18:05   #1
Arwen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Het blijft pijn doen

Een tijdje geleden wouden mijn vriend en ik voor het eerst met elkaar naar bed. We waren er allebei klaar voor.
Het begon heel goed, heel ontspannen maar toen hij hem erin deed, deed het gigantisch veel pijn bij mij. Ik weet dat de eerste keer pijn met doen(zoveel pijn dan? ) maar ik heb gezegd dat hij maar dor moest gaan. Ik neem namelijk aan dat die pijn ook weer moet verdwijnen. Maar de pijn verdween niet. En de keer daarop dat we het probeerde deed het nog veel pijn en ga zo maar door. We hebben besloten dat we er maar mee moesten stoppen, ik verkrampte al bij de gedachte ervan dus.

Wie weet waarom het zo'n pijn blijft doen? Ik heb het nog nooit eerder gedaan dus
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2002, 19:24   #2
Spookje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit/zat ongeveer met hetzelfde 'probleem'..
ik had daarover ook een thread geplaatst ('eerste keer') misschien staan daar nog wat dingen op waar je wat aan hebt..
Doe iig nog niks waar je niet aan toe bent en doe alles rustig aan.. Bij mij deed het ook veel pijn, en ik vond het ook eng.. maar nu gaat alles al veel beter..
Veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2002, 19:33   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

probeer wat glijmiddel, dan zou het minder pijn moeten doen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2002, 16:54   #4
goudvisje
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

ik wil eerst heel ff zegge dat de eerste keer niet altijd pijn hoeft te doen want heel veel mensen denken volgens mij dat het altijd moeilijk veel pijn doet maar dat is echt niet zo!!. maar heel ff verder op jou vraag. het kan natuurlijk dat je dan nog niet nat genoeg bent. het is dan misschien handig als je vriend je voordat jullie het gaan doen je eerst vingert om er zo cker van te zijn dat je nat bent. dan zou hij er eigenlijk gemakkelijk in moeten glijden. ook wordt je door het vingeren een klein beetje opgerekt waardoor het ook weer makkelijker moet gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2002, 14:17   #5
ViXEN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zeker weten dat je wel helemaal relaxed bent op zo'n moment?! misschien moet je je gedachten ff uitzetten en er gewoon van genieten ofzo, of is het echt een probleem dattet er niet inpast ofzo!?? dan moet je vriend misschien aan penisverkleining gaan denken neej ff serieus, het gaat vast wel over!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2002, 14:22   #6
ViXEN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon rustig doen!
alles op zn tijd....
en dan komt het ammel wel goed
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.