Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 June 2003, 12:22   #1
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Waarom?

waarom vraag ik me wel is af...

...waarom is het me nog nooit gelukt een meisje te versieren, als het klikt (en dat is vaak het geval) zecht altijd iets in me hoofd dat ik er niet naar toe moet / mag gaan hoewel ik wel erg graag wil en ben gewoon hetero. Was op Pinkpop zaterdag avond nog het geval, vandaar ook deze topic, zij liep zelfs op mij af, dat is me nog nooit overkomen met meisjes, het gevoel het verlangen was grootter bij haar dan bij andere meisjes waarmee het wel is klikte, waarom doe ik dan niets?
Toen ik van de markt af ging en ik met veel zelfvertrouwen het gewoon ging probren was ze gone, shit wat heb ik gedaan, dacht ik....
Heb nog steeds trauma's van die zaterdag op pinkpop.
het liedje;
"Felix Da Housecat - Walk With Me" helpt daar dan wel weer bij (één van me lievelings liedjes) maarja ik hoop dat ik snel weer een kans krijg...en hoop dat ik dan wel durf / wil.

Concl.
Ik snap me zelf niet meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2003, 12:40   #2
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

raap jezelf wat meer bij elkaar en probeer iets! niet zo bang zijn voor een blauwtje, ik bedoel de meeste meiden zijn de kwaadsten niet, en die spijt achteraf is gewoon te kut

succes!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2003, 13:57   #3
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Waarom?

Citaat:
Originally posted by Underworld
waarom vraag ik me wel is af...

...waarom is het me nog nooit gelukt een meisje te versieren, als het klikt (en dat is vaak het geval) zecht altijd iets in me hoofd dat ik er niet naar toe moet / mag gaan hoewel ik wel erg graag wil en ben gewoon hetero. Was op Pinkpop zaterdag avond nog het geval, vandaar ook deze topic, zij liep zelfs op mij af, dat is me nog nooit overkomen met meisjes, het gevoel het verlangen was grootter bij haar dan bij andere meisjes waarmee het wel is klikte, waarom doe ik dan niets?
Toen ik van de markt af ging en ik met veel zelfvertrouwen het gewoon ging probren was ze gone, shit wat heb ik gedaan, dacht ik....
Heb nog steeds trauma's van die zaterdag op pinkpop.
het liedje;
"Felix Da Housecat - Walk With Me" helpt daar dan wel weer bij (één van me lievelings liedjes) maarja ik hoop dat ik snel weer een kans krijg...en hoop dat ik dan wel durf / wil.

Concl.
Ik snap me zelf niet meer.
dit gevoel ken ik

Ik heb vrijdag een meisje ontmoet (ook zij kwam op mij af) was heel leuk, we smsten elkaar en op msn, heb haar zelfs al gebeld. maar net op haar school, waar ze boeken in moest leveren, ben ik naar haar toegeweest, maar ze zei niet veel, en ik wist ook niet precies wat ik moest zeggen. Kan dit komen omdat het gewoon zo op school was en omdat haar zus erbij was die naar huis wilde en zij dus meeging of doordat haar vriendinnen erbij waren?? kweet het zelf niet meer. Kan iemand me helpen??
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2003, 16:52   #4
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard Re: Re: Waarom?

Citaat:
Originally posted by Lars17
Ik heb vrijdag een meisje ontmoet (ook zij kwam op mij af) was heel leuk, we smsten elkaar en op msn, heb haar zelfs al gebeld. maar net op haar school, waar ze boeken in moest leveren, ben ik naar haar toegeweest, maar ze zei niet veel, en ik wist ook niet precies wat ik moest zeggen. Kan dit komen omdat het gewoon zo op school was en omdat haar zus erbij was die naar huis wilde en zij dus meeging of doordat haar vriendinnen erbij waren?? kweet het zelf niet meer. Kan iemand me helpen??
probeer haar een keer alleen te spreken. Als je elkaar zo kort kent is het allemaal wat onwennig nog. Gun het zeker wat tijd!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 14:53   #5
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zal het onthouden, heb haar net wel mee naar de bios gevraagd, of was dat ook nog te vroeg?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 14:55   #6
Fabolous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lars17
ik zal het onthouden, heb haar net wel mee naar de bios gevraagd, of was dat ook nog te vroeg?

en hoe was het afgelopen? was het nog wat geworden??
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 15:21   #7
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze zei ja, maar we moeten nog gaan, we weten ook nog niet wanneer. Hopen dat ze niet van gedachten veranderd
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 11:22   #8
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedoeling is dat we dinsdag gaan naar My Little Eye
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 11:55   #9
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We zijn gister al gegaan Was wel een mooie film
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 11:59   #10
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

khad dat int begin ook ma nu ga ik er altijd gewoon op af...


ik geef meestal zelf toe dat ik iets begin te voelen voor haar wanneer dat zelf nog niet 100% is dan weet ik direct waar ik sta en vermijd ik later hard gekwetst te worden...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 17:12   #11
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lars17
We zijn gister al gegaan Was wel een mooie film
hmmm alleen een mooie film?
we willen geen filmoordeel, hoest nu tussen jullie?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 17:42   #12
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tussen ons zit het wel goed hoor, nog geen relatie, maar het moet vind ik gek lopen, wil het dat niet worden.


Ohja en zoals ik al eerder zei, als ik dat zeg lukt het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 17:51   #13
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lars17
Tussen ons zit het wel goed hoor, nog geen relatie, maar het moet vind ik gek lopen, wil het dat niet worden.

Ohja en zoals ik al eerder zei, als ik dat zeg lukt het niet
just relax en overhaast niets komt vanzelf
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2003, 14:02   #14
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
just relax en overhaast niets komt vanzelf
ik zal het onthouden
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 17:12   #15
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Please help me!!!

ik ben vandaag bij dat meisje geweest en het was heel gezellig, en ze zei dat ze ook wel gevoelens voor mij had, maar ze wilde geen verkering met me, omdat het net uit was met haar ex en ze wilde tijd voor leuke dingen. Ik heb ook gezegd wat ik van haar vond:

*Mooi en leuk meisje om te zien, ook dat ik haar leuk vind en dat ik het leuk zou vinden als ze mijn vriendin zou zijn.*

Nou vraag ik me af, of ik nog mogelijkheden heb om haar voor me te winnen zodat het toch nog op een relatie uitdraait. Ik ben echt zo verliefd!!

please kunnen jullie me helpen??
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.