Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 September 2009, 17:01   #1
chriszie1
Lid
 
Geregistreerd op: 29 September 2009
Berichten: 25
Standaard Help me alstjeblieft, echt advies nodig! =(

Hallo, mijn naam is Chris en ben 17 jaar oud

& ik zit met een ''groot'' probleem.

Zaterdag 2 weken geleden ging ik uit naar een discotheek. Ik had er erg veel zin in. Ook sprak ik een leuke meid op hyves & msn uit de buurt en die zou er ook heen gaan. Ik had haar 1x snel gezien ooit, een leuke meid om te zien. We hadden afgesproken om er gezellig 1 te gaan drinken en mooi te ouwehoeren.
Ik had er verder niet veel meer over nagedacht tot het moment dat ik haar zag. Ze zag mij eerst en tikte me aan en zei heel enthousiast, vrolijk en blij: CHRIS???!!!
Dus ik zette heel spontaan mijn glas neer en schreeuwde net als haar keihard: CINDYY!! (zo heet ze dan).
Ik was gelijk onder de indruk, ze was zo ongelovelijk hyper, gezellig, leuk, en heerlijk enthousiast.
Vanaf het moment dat we elkaar zagen tot het moment dat ik haar uitzwaaide zijn we de HELE avond bij elkaar geweest en ik heb de mooiste avond ooit gehad! Gewoon de hele avond ouwehoeren, praten, dansen, foto's gemaakt enz. Eigenlijk hb ik nog niet eens zo aan zoenen gedacht, en dus ook niet gedaan.
Ook heeft al 8 maanden een vriend.
Alleen de dag na het uitgaan was ik nog zo ongelofelijk onder de indruk van haar. Zo'n avond had ik nooit durven te verwachten! Ik was helemaal gek van haar (nog niet eens in de zin van liefde maar puur omdat ik een echte nieuwe vriendin had ontmoet waar ik mooi mee kon ouwehoeren).

Die week daarna gingen we er ook weer heen en daar keken we de hele week ook al naar uit. Telkens elkaar krabbels sturen via hyves & we hadden er weer MEGA veel zin in! De hele week zat ik vol met adrenaline van haar. Het voelde alsof zij de enige uitlaatklep was die de adrenaline eruit kon laten gaan.

Dus ik naar dijk.. zij naar dijk. en we hadden WEER de tijd van ons leven!

Alleen.. nu begin ik toch te twijfelen of ik niet meer voel...
1e x uitgaan was het heeeeeel erg veel knuffelen
2e x uitgaan was het weer knuffelen, maar ze begon ook aan m'n kont te zitten en ook kusjes uit te delen enzo.
In een gesprek zei ze ook van: Ja afgelopen x heb ik voor het eerst ruzie gehad met mijn vriend enzo. en later toen het weer gezellig was zei ze:
Chris, oppassen want anders word ik nog verliefd op je!
Toen werd ik ook helemaal warm van binnen.

En nu praten we nog heul veel enzo, alleen ik weetniet wat ik ermee moet.

Ik durf niet het risico te nemen om te zeggen: ik denk dat ik je leukvind.
Misschien zegt ze dan wel: ajuus, dat word niks meer als vrienden
en dan ben ik haar kwijt!
ik wil haar echt niet kwijt raken.

Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet. Ik denk continu aan haar maaar ben ik verliefd? en wat moet ik ermee! =O

Alstjeblieft help me!
alvast bedankt!

Groetjes Chris
chriszie1 is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.