Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 April 2003, 14:10   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Kut-knvb!!!!! :@:@:@:@:@:@:@:@

Tja, streep Roda maar weg als het gaat om kandidaten om Uefa-cupvoetbal. Bleef het eerst bij arbiters die Roda naaiden waar we bijstonden (2 onterechte goals Boereveen, 90 minuten anti-roda tegen PSV, en geen pingel in de 4e minuut tegen de joden), nu de KNVB inziet dat Roda nog steeds volop meestrijdt gaat men ons wel naaien met het programma. En niet zo zuinig ook!!!!!

NAC heeft een griepje in de selectie. Pech gehad, zou je denken! Gewoon, hup, spelen. Maar neen! Ten Cate weigert, en de Knvb geeft toe. Groningen-NAC wordt uitgesteld. Nou, dat is dan tot daar aan toe, zou je denken. Die halen ze wel ergens in, om een dinsdagmiddag ofzo.
Niets van dat alles. Wallage van Groningen beweert dat NAC een risicoduel is, en dus in het weekend gespeelt dient te worden. Hoe tikt die vent?! Maargoed dan plak je hem er maar aan het einde aan vast, er is geen andere mogelijkheid! Maar wacht, we zaten nog met Roda in onze maag.. Hmm, weet je wat? We verplaatsen Roda-Groningen, en Zwolle-NAC dan wel ergens naar een dinsdag. Lekker weinig publiek, minder inkomsten voor die club, ze zitten al met de cathering enzo in hun maag gesplitst (die is al besteld), en dan nog een dinsdag erbij ook! Mwahaha, wat zal men gelachen hebben in Zeist.

Er bleek verder niets aan te doen vanuit Roda-kringen. De knvb stelt dit vast, dus moet er gespeeld worden. Wacht eens even, dacht men toen. Als dit zo makkelijk gaat, dan kan het nog veel beter natuurlijk! Weet je wat? We verplaatsen aan het eind van de competitie nóg 2 wedstrijden van Roda! Zo werd dus ook Zwolle-Roda (stond op zaterdag 3 mei, nu verplaatst naar vrijdag 2 mei) en Roda JC-RBC (stond op zaterdag 10 mei, verplaatst naar vrijdag 9 mei) voor het gemak even naar een ongunstiger datum verzet.
Ga me nu niet vertellen dat ik het allemaal verkeerd zie, en dat dit allemaal berust op 'louter toeval', want dit is toch écht te gek voor woorden. Reken er maar op, mocht dit nog niet afdoende zijn, dan komen er nog wel andere maatregelen. OM DOOD EN DOODZIEK VAN TE WORDEN!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:33   #2
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alles in groningen is een risicoduel

BART JE ZIET HET VERKEERD
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:41   #3
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Ik vind het eigenlijk wel terecht Groningen-NAC werd uitgesteld, want met veel zieke spelers kun je niet voetballen, of nog erger de spelers van Groningen aansteken.

Dat een aantal andere wedstrijden (en clubs) daarvoor moeten wijken is natuurlijk belachelijk

Dat had makkelijk anders gekunt.

Maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van al die supporters die maar denken dat de KNVB tegen hun club is. Zo'n beetje elke supporter van elke club denkt dat. Ook in dat Van Hooijdonk topic, en dat KNJB enzo terwijl ik me kan herinneren dat Zlatan al een keer geschorst is na tv beelde is dat eigenlijk ook al eens gebeurd met iemand van Feyenoord vraag ik me af? En ik ga er van uit dat Zlatan ook nu weer geschorst gaat worden maar dat is offtopic.


beetje calimero's
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:41   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
alles in groningen is een risicoduel

BART JE ZIET HET VERKEERD
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:42   #5
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

NAC neemt de laatste tijd nog geen twee bussen aan uitsupporters mee...
Die burgervaders moeten eens kappen met dat eeuwige gezeik over risicoduel dit, risicoduel dat. We zijn met z'n alle zo bezig om het voetbal te 'zuiveren' maar we kunnen godverredomme de winkeldieven geen twee uur vast houden!


Maar welke reden wordt er aangevoerd voor het verplaatsen van die andere twee wedstrijden??
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:44   #6
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Ik vind het eigenlijk wel terecht Groningen-NAC werd uitgesteld, want met veel zieke spelers kun je niet voetballen, of nog erger de spelers van Groningen aansteken.

Dat een aantal andere wedstrijden (en clubs) daarvoor moeten wijken is natuurlijk belachelijk

Dat had makkelijk anders gekunt.

Maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van al die supporters die maar denken dat de KNVB tegen hun club is. Ook in dat Van Hooijdonk topic, en dat KNJB enzo terwijl ik me kan herinneren dat Zlatan al een keer geschorst is na tv beelde is dat eigenlijk ook al eens gebeurd met iemand van Feyenoord vraag ik me af? En ik ga er van uit dat Zlatan ook nu weer geschorst gaat worden maar dat is offtopic.


beetje calimero's
Feyenoord zeurt ook zowat bij alles tegen hun club. (denk aan van Marwijk tegen Graafschap, of Hiddink tegen Willem II.. Nu PSV 2x achter elkaar een onterechte strafschop kreeg hoor ik Hiddink ineens niet meer ?) En dat terwijl een topclub in de regel júist bevoordeeld wordt, maargoed. Bij Roda is het helaas terminaal, dit begint pure waanzin te worden. Er staat een mooie actie op stapel, om net als Vitesse een tijdje terug bij hun pro-aalbers-actie massaal een roda kaart ter hand te nemen, en gedurende 90 minuten anti-knvb-spreekkoren ten gehore te brengen tegen FCG.

Bovendien, Ajax had tegen Roda óók zat geblesseerde spelers. Wedstrijd uitstellen? Ben je gek, gewoon ballen, en zo hóórt het. Het is het probleem van NAC, en niet van anderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:48   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Ik vind het eigenlijk wel terecht Groningen-NAC werd uitgesteld, want met veel zieke spelers kun je niet voetballen, of nog erger de spelers van Groningen aansteken.

Dat een aantal andere wedstrijden (en clubs) daarvoor moeten wijken is natuurlijk belachelijk

Dat had makkelijk anders gekunt.

Maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van al die supporters die maar denken dat de KNVB tegen hun club is. Zo'n beetje elke supporter van elke club denkt dat. Ook in dat Van Hooijdonk topic, en dat KNJB enzo terwijl ik me kan herinneren dat Zlatan al een keer geschorst is na tv beelde is dat eigenlijk ook al eens gebeurd met iemand van Feyenoord vraag ik me af? En ik ga er van uit dat Zlatan ook nu weer geschorst gaat worden maar dat is offtopic.


beetje calimero's
Cruz werd telkens aan de schandpaal genageld op basis van tv beelden. Ik heb er ook niks op tegen om mensen te schorsen op tv beelden maar dan met er toch wel wat te zien zijn of niet dan!?!

Ik geef bart gewoon groot gelijk de KNVB staat altijd met dat heilige smoeltje van hun te vertellen dat alles en iedereen het voetbal kapot maakt, en schade toebrengt aan de sport. Maar zelf zullen zij zich ook niet eens 1 keer positief inzetten voor de mensen die de sport groot hebben gebracht (DE FANS).
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 23 April 2003 om 15:51
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:55   #8
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Feyenoord zeurt ook zowat bij alles tegen hun club. (denk aan van Marwijk tegen Graafschap, of Hiddink tegen Willem II.. Nu PSV 2x achter elkaar een onterechte strafschop kreeg hoor ik Hiddink ineens niet meer ?)
Wil beweren dat het consequent is om de een die een doorgebroken speler neer trapt eruit te sturen, maar als de andere het doet, dan mag hij blijven staan??
Ik snap niet echt wat dit eigenlijk met dit topic te maken heeft, iedereen 'zeurt' toch als je voelt dat je club genaaid wordt (denk aan Roda die zeuren vanwege een omstreden pingels die ze tegenkrijgen of juist niet mee )
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:55   #9
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Cruz werd telkens aan de schandpaal genageld op basis van tv beelden. Ik heb er ook niks op tegen om mensen te schorsen op tv beelden maar dan met er toch wel wat te zien zijn of niet dan!?!

Ik moet toegeven dat van Hooijdonk geen schorsing hoort te krijgen, maar het staat helemaal nog niet vast dat hij dat gaat krijgen dus de ophef is voorlopig nog niet nodig, de streek van Van Damme is wel belachelijk
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 15:58   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Wil beweren dat het consequent is om de een die een doorgebroken speler neer trapt eruit te sturen, maar als de andere het doet, dan mag hij blijven staan??
Ik snap niet echt wat dit eigenlijk met dit topic te maken heeft, iedereen 'zeurt' toch als je voelt dat je club genaaid wordt (denk aan Roda die zeuren vanwege een omstreden pingels die ze tegenkrijgen of juist niet mee )
Nee, voor mij mag iedereen zeuren, alleen hoor ik Wiljan Vloet bijvoorbeeld na de duels tegen Boereveen en WIllem II-thuis, en ook Twente, ronduit toegeven hoeveel mazzel we wel niet gehad hebben, terwijl ik dhr. Van Marwijk, die toch in de regel niet te klagen heeft over arbiters, noooit eens een vent zijn en toegeven dat de scheids ernaast zat en feyenoord weer geluk heeft gehad..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 17:25   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kut-knvb!!!!! :@:@:@:@:@:@:@:@

Citaat:
Originally posted by bartje518
NAC heeft een griepje in de selectie. Pech gehad, zou je denken! Gewoon, hup, spelen. Maar neen! Ten Cate weigert, en de Knvb geeft toe. Groningen-NAC wordt uitgesteld. Nou, dat is dan tot daar aan toe, zou je denken. Die halen ze wel ergens in, om een dinsdagmiddag ofzo.
Maar dat die wedstrijd werd afgelast is op zich geheel terecht hoor. Niet alleen is het anders ongunstig voor NAC, maar oneerlijk voor de concurrenten van Groningen (waaronder de Graafschap ). Als NAC met de A1 speelt, of met amateurs, in elk geval met een veel minder sterk elftal, dan haalt Groningen de punten.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 18:44   #12
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

KEREL... WAAROM HEB Ik GEENNnnN ZIN OM DIT TE LEZEN!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 20:51   #13
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
KEREL... WAAROM HEB Ik GEENNnnN ZIN OM DIT TE LEZEN!?!
a) te veel tekst
B) onnuttig onderwerp
C) lenzen niet in
D) het boeit me geen flikker

ik denk dat ik hetzelfde kies als jij Joyke
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 23:01   #14
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.