Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 September 2003, 21:53   #1
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Question contact houden met je ex?

hoe zit het met jullie conthouden met je ex? (mijn verhaal is te lezen bij 'het is uit, maar'..... je hoort meestal de verhalen dat het niet lukt, geen goed idee is...., maar wat zijn jullie ervaringen?
 
Oud 11 September 2003, 07:26   #2
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het ligt er natuurlijk aan hoe je uit elkaar bent gegaan. Maar meestal is dat zonder dat een persoon het er mee eens is. Mijn advies is laat elkaar zeker ff een tijdje met rust dan kun je daarna altijd nog zien of je weer contact op neemt.

Ik heb toen het uit was..(mijn vriendin had het uitgemaakt na 1.5 jaar) haar 3 maanden niet gesproken. Nu hebben we regelmatig contact. Maar gewoon als vrienden. Ik heb nu een nieuwe vriendin enzo maar het contact met haar is gewoon goed. Je hebt tenslotte wel zo'n lange tijd alles in je leven met haar gedeeld. Wij hadden ook nooit ruzie ofzo waren echt elkaars maatje en nu nog.
 
Oud 11 September 2003, 16:40   #3
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

degene die mij hebben gedumpt,hmz,daar heb ik geen contact meer mee ik is een psychokonijn voor iets... maar degene die ik heb gedumpt kom ik meestal nog goed mee overeen,alleen stalken die me dan
 
Oud 11 September 2003, 19:28   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

kheb 2 ex-en en met beide nog wel goed contact...

waren ook vriendleijk uit elkaar gegaan however... geen ruzie ofzo
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 12 September 2003, 15:18   #5
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je wordt wel op de proef gesteld, maar kvind ut wel goed gaan
Kvind dat het wel mogelijk is
Hangt er ook eiglijk van af HOE het is uitgegaan he
 
Oud 12 September 2003, 16:03   #6
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

met m'n 1e ex heb ik geen contact meer. Met mijn 2e wel goed contact
 
Oud 13 September 2003, 10:02   #7
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het ligt er ook aan of je met elkaar had omdat je alleen helemaal gek op die persoon was, of dat je ook nog echt goed kon praten met diegene en hem/haar ook als beste vriend/in zag. Als jullie ook vrienden waren dan gaat het normaal gesproken ook op een gezonde manier uit en kan je ook gewoon goed met elkaar omgaan als na de break-up...

Zo zie ik het...
x
 
Oud 13 September 2003, 14:33   #8
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

ik heb met mijn ex, nadat ik 1,5 jaar iets met hem had, wel contact gehouden, heel goed contact zelfs, we zijn altijd supergoede vrienden geweest, kon alles bij hem kwijt en hij bij mij enzo (net na 't uit was hebben we elkaar wel ff minder gezien/gesproken, daarna ging 't weer steeds beter) uiteindelijk kwam er weer 'spanning' tussen ons (positief) en ongeveer euh 2 jaar later (nu 5 maanden geleden) kregen we weer iets. Ik heb er dus wel n positieve ervaring mee
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline  
Oud 13 September 2003, 15:40   #9
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Ik heb vier exvriendjes waarbij ik nog met twee goed contact heb. Zowel Marcel als Dimas is gewoon een goeie vriend
Beide relaties zijn gewoon met een goed gesprek uitgegaan. Met Marcel heb ik et nog wel een tijd moeilijk gehad, hij is nogal bezitterig, en hij dacht dat ik hem terugwilde omdat ik nog gewoon met em wilde omgaan Maar nu gaat het heel goed
Wel vervelend dat t pas echt goed gaat als ik geen andere relatie heb, dat valt me iig op

Eentje (mn eerste van een maand ) spreek ik nog sporadisch op msn maar no hard feelings gewoon een leuke jongen om mee te praten.

Eentje heeft me gruwelijk gekwetst, er is ook vanalles misgelopen tussen ons, ik heb em nog op msn maar ik spreek em nooit. Er is gewoon ooit iets foutgegaan en dat heeft ons allebei veel leed berokkend, sjah, jammer maar helaas
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 13 September 2003, 16:13   #10
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Originally posted by Splash85
kan echt heeeel verschillend zijn... Want aan mijn ene ex heb ik een onwijze hekel.... en met een ander kan ik echt goed opschieten.. praten veel...
Helemaal mee eens
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline  
Oud 15 September 2003, 00:42   #11
pompom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zeker nog contact
ben ook best wel blij om...
is altijd gezellig...

tralalaa
 
Oud 15 September 2003, 13:04   #12
RedBull
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel mensen hebben nog sexueel contact met hun ex...
Daar kan ik dus echt niet inkomen hé
 
Oud 15 September 2003, 13:40   #13
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

nee eigenlijk niet, ik hou contact met me vrienden, die vind ik belangrijker dan me exen. Als ik ze tegen kom ofzo dan maak ik graag een praatje jah!!
TheGroovMaster is offline  
Oud 10 October 2003, 20:56   #14
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach ja, ik heb ondertussen ondervonden dat contact houden toch wel erg moeilijk is! Ook omdat het regelmatiger werd..., we zijn nog uit eten geweest (op de terugweg pakte ze ook nog gewoon mijn hand vast....), en in het begin was zij ook degene die het contact zocht... dat vond ik best moeilijk...

ik heb haar gebeld en ze kon het helaas niet eens begrijpen.., waardoor we een heel ongezellig gesprek hadden, terwijl mijn bedoeling enkel was om te zeggen voorlopig geen contact meer te hebben omdat ik haar nog teveel mis! Ze voelde zich aangevallen.... omdat ik ook zei dat het wel een beetje inconsequent leek... en ging zich dus verdedigen.... helaas....
 
Oud 10 October 2003, 21:48   #15
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij is het in elk geval nog nooit gelukt...ik heb ze dan gewoon niks meer te melden daarna....
 
Oud 10 October 2003, 22:05   #16
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by the_Dude
Ach ja, ik heb ondertussen ondervonden dat contact houden toch wel erg moeilijk is! Ook omdat het regelmatiger werd..., we zijn nog uit eten geweest (op de terugweg pakte ze ook nog gewoon mijn hand vast....), en in het begin was zij ook degene die het contact zocht... dat vond ik best moeilijk...

ik heb haar gebeld en ze kon het helaas niet eens begrijpen.., waardoor we een heel ongezellig gesprek hadden, terwijl mijn bedoeling enkel was om te zeggen voorlopig geen contact meer te hebben omdat ik haar nog teveel mis! Ze voelde zich aangevallen.... omdat ik ook zei dat het wel een beetje inconsequent leek... en ging zich dus verdedigen.... helaas....
Ik spreek mijn ex-vriendje ook (bijna) niet meer... Af en toe nog... Na alles wat er gebeurt is hoeft het eigelijk niet meer. Ik weet helemaal niet meer wat waar is en wat niet, dus vriendschap is voor mij ook moeilijk...

... ik weet dat hij me nu na 5 maanden nog steeds terug wil, maar ik hou 'm vrij goed op afstand Das't beste voor mezelf, én voor hem... Hij vind dat natuurlijk minder (zacht uitgedrukt) maar da's nu eenmaal pech voor hem

Gedaan = gedaan
WishfulDreaming is offline  
Oud 10 November 2003, 14:41   #17
SweetEighteen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja dat contact houden is een leuk idee....
vrienden blijven ook.....

maarja.... dat verwatert 9 van de 10 keer al heel snel (bij mij iig wel)
 
Oud 10 November 2003, 20:46   #18
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Idd... en vaak is t moeilijk voor de een.... blijft dubbel gevoel... van de andere kant is het heel raar... iemand waar je alles van weet, waar je dagelijks contact mee had...

Nu tijdje bijna geen contact meer.... opzich wel beter! We zullen zien of het heeft geholpen over een maandje ga ik haar weer voor t eerst zien sinds een tijd......
 
Oud 10 November 2003, 21:01   #19
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik merk wel dat het contact verslechterd is tussen ons en we kunnen ook lang niet altijd nog goed met elkaar praten, maar er zitten weleens goeie gesprekken tussen en daar ben ik blij om
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 10 November 2003, 21:24   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee, vind ik ook een beetje loos aangezien ik haar dan toch niet wil zien
 
Oud 10 November 2003, 22:55   #21
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De meeste exen spreek ik niet meer, maar dat waren dan ook niet meer dan kinder verkeringkjes, met een serieuze ex heb ik bewust geen contact meer omdat het voornamelijk op ruzie uitdraait en het voor beidden pijnlijk is hem te spreken, met mijn andere serieuze ex waarmee het nu een jaar uit is, gaat het momenteel prima. De eerste maanden waren moeilijk maar we hebben dezelfde vriendenkring en als je elkaar beidden kunt accepteren en respecteren moet er geen probleem zijn. Ik merk wel een beetje dat ik hem het aanblik van mij en mijn niewue vriend probeer te onthouden...Ik denk niet dat je nadat je wat met elkaar hebt gehad meteen terugkunt naar het vriendschapsstadium of meteen beste vriendjes kunt worden maar met een langzame opbouw kun je er dichtbij komen..
 
Oud 11 November 2003, 11:58   #22
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

SweetEighteen geen oude topics uppen ajb
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.