Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 September 2005, 09:38   #601
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Daartegenover staat dat de overige losse kaarten tegen woekerprijzen verkocht worden, net als de parkeerkaarten trouwens. Bovendien kun je dat gaatje ook dichten door geen volstrekt overbodige buitenlandse spelers als Vicelich en Bodor te halen. Daarvoor hoef je niet je beste speler te verhuren


Bodor is er toch alleen om tolk van Bodnar te zijn


Citaat:
Voetbal - Roda JC-trainer Huub Stevens noemt het onbegrijpelijk en onacceptabel dat hij vandaag nog testspelers over de vloer krijgt om te voorzien in de opvolging van de naar PSV vertrokken Arouna Koné. ,,Dat wordt dus natte-vingerwerk. Geen enkele trainer ziet in een of twee trainingen of iemand een club echt beter kan maken. Roda heeft hoognodig behoefte aan een goed functionerend scoutingapparaat, lucht Stevens zijn hart.
,,Dit frustreert enorm. Je moet weten wat je in huis haalt. Testspelers horen thuis in de categorie niet geschoten, altijd mis. Daar moet je niet mee aankomen nu het er echt op aankomt. Dat Koné zo snel zou vertrekken was natuurlijk een verrassing, maar als je beschikt over een goed scoutingapparaat zijn er lijstjes met alternatieven voorhanden. Spelers die al een tijd gevolgd zijn, niet alleen tijdens wedstrijden, maar ook tijdens trainingen bij hun club. Vastgelegd in bestanden die steeds bijgewerkt worden. Bij Roda vertrouwt men volledig op het inzicht van Arnold Hendriks, maar hij kan niet alles in zn eentje. Toen in de winterstop vorig seizoen al sprake was van PSV en Koné had meteen gezocht moeten worden naar mogelijke opvolgers.



Vandaag moet Roda JC besluiten of het in zee gaat met de Tunesische international Ali Zituni en een ook voor Stevens onbekende Braziliaan. Daarnaast draait nog de Braziliaanse verdediger Bonfim Dante, afkomstig van Lille op proef mee. De Zweed Darko Lukanovic is weer naar huis gestuurd. ,,We zitten nu in nood en moeten gokken. Dat is eigenlijk te gek voor een club als Roda. Ik heb daar ook weinig trek in. Als ik twijfel ga ik liever door met de jongens die er al waren, meent Stevens.



Hij zegt zijn voorganger Wiljan Vloet geen verwijt te willen maken. ,,Maar scouting is een onderdeel van de technische organisatie en die is volgens mij toch echt het pakkie-an van de trainer. En in die technische organisatie zit een flink hiaat.



Roda-directeur Frank Rutten vindt het te ver gaan om te stellen dat de scouting volledig heeft gefaald. ,,Het is in het verleden vaak genoeg gebleken dat Roda wel degelijk in staat was om met goede alternatieven te komen. Als het nu niet meteen zou lukken, betekent dat nog niet dat de scouting niet heeft gefunctioneerd. Zo simpel is het allemaal niet. Zo worden we bijvoorbeeld geconfronteerd met het feit dat er een heel ander prijskaartje hangt aan spelers die we volgden. Neem die Argentijn Nicholas Frutos spits van Independiente, red.. Die volgen we sinds mei. Toen leek hij betaalbaar, inmiddels moet hij miljoenen meer kosten. En het is natuurlijk toch altijd zo dat Roda transferinkomsten niet volledig kan besteden aan nieuwe spelers. Als dat zo zou zijn, zouden we ook niet hoeven te verkopen.
Ik dacht dat Wiljan de organisatie zo goed had neergezet

Laatst aangepast door Nickchange : 1 September 2005 om 11:24
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 17:34   #602
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Ik dacht dat Wiljan de organisatie zo goed had neergezet
Blijkbaar kan hij zelfs dat niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 18:46   #603
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Omdat-ie geen basisplaats meer had, aangezien Hiddink de voorkeur gaf aan Bouma..
Wel mooi dat Hofland zo af en toe nog reageert op supporterforums ook, zo gaf hij gister aan totaal geen contact te hebben gehad met PSV.
Op t netwerk ja. Had het gelezen. Echt super dat hij reageert, niet erg speciaal ofzo maar volgens mij is hij nog gewoon een speler met een PSV-hart. (Alhoewel je tegenwoordig geen hart meer heb voor voetbal ¬¬)
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2005, 09:08   #604
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

'Utrecht wil Gregoor van Dijk'

FC Utrecht heeft interesse in Gregoor van Dijk, zo meldt het AD. Beide partijen hebben dit reeds indirect bevestigd. Het contract van de 23-jarige middenvelder van Roda JC loopt aan het eind van dit seizoen af.

"Ik heb al een tijdje geleden met Roda gesproken over contractverlening, maar daar kwamen we niet uit. Het is nog te vroeg in het seizoen om beslissingen te nemen. Maar in beginsel sta ik open voor een nieuwe club. FC Utrecht? Ja, waarom niet? Ze hebben al eerder geprobeerd om me te halen", aldus van Dijk in de krant.

Ook van FC Utrecht-kant is de naam van Dijk al gevallen: "Indertijd is het niet doorgegaan, hij gaf er de voorkeur aan met zijn vader mee te gaan. Maar ik vind hem nog steeds een interessante speler. Een echte winnaar, die, denk ik, uitstekend bij de clubcultuur van FC Utrecht zou passen", aldus trainer Foeke Booy van de Domstedelingen.

Bron : voetbalprimeur

Gelukkig! Eindelijk de laatste Nederlander uit Kerkrade verdreven! Nu hier nog een Aziaat en een Noord-Amerikaan voor terughalen en dan hebben we alleen Antarctica nog niet! Een Aziaat lijkt me wel wat, maar ik hoop niet op een Japanner of Zuid-Koreaan. Dan wel iets echt exotisch dat nog niemand anders heeft...een Kirgiziër of Sri-Lankees of zo!
Wat Antarctica betreft ligt het helaas wat moeilijker, maar ik heb al m'n hoop gezet op Wiel Körver die daar een voetbalschool voor pinguins schijnt op te willen starten!

Hoezo je wordt er cynisch van
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2005, 14:52   #605
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

We moeten natuurlijk wel een beetje bij blijven..

Citaat:
Huntelaar: 'Ajax-shirt maakt verschil'

Klaas Jan Huntelaar legt in een interview met het Algemeen Dagblad uit waarom zijn keuze op Ajax is gevallen. De 22-jarige aanvaller van SC Heerenveen sprak met AZ, Feyenoord en de Amsterdammers. ”Alle plussen en minnen tegen elkaar weggestreept, is Ajax de beste keuze."

“Ajax is van het begin af aan het meest concreet geweest met de belangstelling", zegt The Hunter. "Ik heb een goed beeld en een goed gevoel gekregen bij de gesprekken met Danny Blind en Martin van Geel. Mijn keuze voor Ajax is er een op basis van meerdere aspecten. Dan moet je denken aan speelwijze, hoe de trainer over voetbal denkt, aan het shirt en de historie.”

“Ik wil in een aanvallend voetballende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien meter en het liefst met vleugelspitsen", gaat Huntelaar verder. "Natuurlijk zie ik ook dat Ajax de laatste paar wedstrijden anders speelt, maar dat heeft mijn beslissing niet beïnvloed.”

“Feyenoord voelde ook heel goed. Mark Wotte en Erwin Koeman waren heel relaxed. Maar bij Feyenoord is de situatie iets anders: daar zien ze me als de opvolger van Kuyt als die op termijn vertrekt. Maar niemand weet wanneer dat is, dus was Feyenoord op korte termijn niet aan de orde.”

De transfer is vooralsnog niet rond. De clubs zitten naar verluidt nog vrij ver van elkaar met de vraagprijs. Wanneer Huntelaar Heerenveen verruilt voor Ajax, zal men bij PSV ook mee profiteren. De Eindhovenaren hebben in het contract opgenomen dat zij een percentage van de transfersom krijgen overgemaakt.
Huntelaar dus waarschijnlijk naar Ajax..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2006, 21:41   #606
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nog enkele (mogelijke) transfers:

'Cziommer in beeld bij Roda JC'
Simon Cziommer keert mogelijk terug in de Eredivisie. De middenvelder die jarenlang uitblonk bij FC Twente, staat in de belangstelling van Roda JC. De Limburgse Eredivisionist kondigde al aan in de winterstop zich te willen versterken met twee spelers.

Cziommer komt sinds zijn overstap van FC Twente naar Schalke '04 amper aan spelen toe. De Duitse middenvelder werd daarom al een seizoen uitgeleend aan de Tukkers, maar keerde vorige zomer weer terug naar Gelsenkirchen. Daar hoopte hij op een nieuwe kans, maar ook dit seizoen kan Cziommer in de Arena auf Schalke geen potten breken.

Roda JC-trainer Huub Stevens werd vrijdag geconfronteerd met de belangstelling, maar wilde niet op het gerucht reageren.

Bron : voetbalprimeur

'Salzburg neemt Bodnar over van Roda JC'
Bodnar speelt sinds de zomer van 2004 voor Roda en scoorde met zijn machtige rechter acht keer in 39 eredivisieduels. Op dit moment is de 26-jarige voor zes duels geschorst. Tegen ADO Den Haag liet hij zich volledig gaan en scoorde zijn tweede rode kaart dit seizoen.

Roda-coach Huub Stevens liet al weten de onbeheerste actie van Bodnar absoluut niet te tolereren. Roda zou hem naast de KNVB-schorsing zelf ook nog eens aanpakken, maar op welke manier wilde Stevens niet kwijt.
Bron : VI
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 18:43   #607
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

'Gregoor van Dijk gaat van Roda naar Utrecht'

2/1/2006 13:16

Gregoor van Dijk speelt de komende drie seizoenen voor FC Utrecht, meldt De Telegraaf. De 24-jarige middenvelder is komende zomer transfervrij omdat zijn contract bij Roda JC afloopt.
Van Dijk en Utrecht werden al langer met elkaar in verband gebracht. Roda wilde zijn aanvoerder wel graag behouden, maar de salariseisen van Van Dijk zijn de Limburgers te gortig.

Van Dijk maakte zijn debuut bij FC Groningen waarvoor hij drie seizoenen speelde. Bij Roda is de middenvelder bezig aan zijn vijfde seizoen. Hij speelde inmiddels 150 competitiewedstrijden en trof daarin vijftienmaal doel.


'Salzburg neemt Bodnar over van Roda JC'

1/1/2006 16:21

László Bodnar vertrekt per direct bij Roda JC en gaat spelen voor SV Salzburg, zo meldt de Limburgse zender L1. De Hongaarse rechtsback wordt maandag gekeurd en kan vervolgens tekenen bij de nummer twee van Oostenrijk.
Bodnar speelt sinds de zomer van 2004 voor Roda en scoorde met zijn machtige rechter acht keer in 39 eredivisieduels. Op dit moment is de 26-jarige voor zes duels geschorst. Tegen ADO Den Haag liet hij zich volledig gaan en scoorde zijn tweede rode kaart dit seizoen.

Roda-coach Huub Stevens liet al weten de onbeheerste actie van Bodnar absoluut niet te tolereren. Roda zou hem naast de KNVB-schorsing zelf ook nog eens aanpakken, maar op welke manier wilde Stevens niet kwijt.


Waren dit niet 2 favorieten van jou Bartje?

Blijkbaar helpt de harde hand van Huubje en Atteveld niet echt op de goede manier

edit by Bazzemans: s.v.p. je posts in de juiste topics..

Laatst aangepast door Bazzemans : 2 January 2006 om 18:51
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 18:52   #608
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Het aantal Nederlanders wordt zo bij Roda weer verder teruggebracht. Ik neem aan dat ook de supporters hier wel iets over laten horen?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 18:54   #609
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

woops Bartje had de transfers dus al geplaatst.

Gelukkig komt volgend jaar Jean Paul Saeijs
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 00:42   #610
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het aantal Nederlanders wordt zo bij Roda weer verder teruggebracht. Ik neem aan dat ook de supporters hier wel iets over laten horen?
Dat valt wel mee. Gregoor van Dijk ontkent vandaag bij L1 überhaupt dat er ook maar iets beslist is als het gaat om FC Utrecht. Sterker nog; hij schat de kans dat hij bij Roda blijft op 50%.

Niet dat ik er wakker van zal liggen als de 'voetballer' Van Dijk weggaat. Helaas heeft hij in de 5 jaar bij Roda te weinig het karakter van zijn vader getoond. Vorig jaar heeft hij een goed jaar gehad, maar dit jaar valt hij wat tegen en zijn eerste 3 jaar waren ook niet super.

Daarentegen zal ik de mens Van Dijk wél missen. Hij was altijd bereid tot een praatje, als de fans een toernooi organiseerden dan was Van Dijk altijd de enige die ook even langskwam en bij het 2e elftal op maandagavond was Gregoor van Dijk altijd present. Kortom: een echte clubman. Hij was ook accoord met het bestuur over een nieuw contract maar de RvC heeft het tegengehouden. Daarna heeft van Dijk zelf de contractbesprekingen even stop gezet. Als hij weggaat zeg ik gevoelsmatig: jammer, maar als voetballer is hij niet onvervangbaar.

Bodnar heeft zichzelf onmogelijk gemaakt bij Stevens. Jammer, maar helaas. Ook hij had voetballend gewoon behoorlijk wat beperkingen en Bodnar drukte zwaar op de begroting. Ook voor hem is vervanging niet onmogelijk.

Cziommer is nu gehaald en Saeijs ook. In ieder geval jongens met dezelfde mentaliteit en cultuur. Stevens heeft aangegeven voortaan eerst in de jeugd te kijken, dan in de provincie, dan in Nederland, dan in België en Duitsland en dan Scandinavië. Een goed streven als je het mij vraagt!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 01:20   #611
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op zich zeer goed streven, en zo heeft elke club zo zijn goede jaren en zo zijn slechte.
Maar met Bodnar is op zich qua zijn capaciteiten als voetballer nix mis mee, nog beter zelfs die pengels die hij soms tot goals omzet zijn geweldig, alleen jammer dat hij zo'n gedragsprobleem heeft en zichzelf niet weet te beheersen.

@bazzemans:
Omdat Roda toevallig een keer met 11 buitenlanders in het veld heeft gestaan betekend dat niet, dat daar gelijk wat van gezegd gaat worden.
Tuurlijk het is een grappig feit om te weten, maar het gaat toch om het voetbal zelf niet om wat voor huidskleur of afkomst ze hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 13:19   #612
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bodnar had defensief zijn beperkingen, hoor. Daarbij kon hij niet in zijn taak spelen, vaak stondie ineens linkshalf en kregen we een tegengoal over ons rechterverdedigingsblok. Zoiets moet je niet te vaak doen bij Huubie. Zijn vrije trap/schot waren natuurlijk wel wapens, maar verdedigend was hij kwetsbaar.

Wat betreft ons vreemdelingenlegioen: ik zie natuurlijk ook liever 11 Limburgers op het veld, maar we zitten er nu eenmaal mee en moeten accepteren dat het even zal duren voordat we weer een Nederlandser gezicht krijgen. Als dat in combinatie met wat Belgen of Duitsers is heb ik daar overigens geen problemen mee
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 14:20   #613
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane

@bazzemans:
Omdat Roda toevallig een keer met 11 buitenlanders in het veld heeft gestaan betekend dat niet, dat daar gelijk wat van gezegd gaat worden.
Tuurlijk het is een grappig feit om te weten, maar het gaat toch om het voetbal zelf niet om wat voor huidskleur of afkomst ze hebben.
Daar ben ik het echt niet met je eens. Het is zeker wel belangrijk dat de Nederlandse clubs bezig blijven met het opleiden van Nederlandse spelers. Zoals Johan Cruijf het ooit zei (en laat ik mezelf niet gaan inbeelden dat ik het beter kan zeggen): "je moet pas een buitenlandse speler halen als er op de Nederlandse velden (of elders) geen Nederlander is die gelijkwaardig of zelfs beter is."
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2006, 22:29   #614
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jaap Stam volgend seizoen Ajacied

Jaap Stam keert komende zomer terug in de Nederlandse competitie. Ajax heeft de voormalige international weten te strikken.
De Amsterdammers bereikten een akkoord met AC Milan over de transfer. Stam tekent een contract dat hem vanaf 1 juli 2006 voor twee jaar aan Ajax bindt.

Stam vertrok in de zomer van 1998 van PSV naar Manchester United. Vervolgens speelde hij in Italië voor Lazio Roma en sinds medio 2004 voor AC Milan.

De 33-jarige verdediger werd al eerder in verband gebracht met een terugkeer naar de Nederlandse Eredivisie. Zijn oude club PSV en SC Heerenveen werden als nieuwe werkgever genoemd, maar de 67-voudig international kiest nu dus voor Ajax.

'Jaap Stam is een zeer ervaren verdediger die al bij diverse topclubs actief is geweest', licht technisch directeur Martin van Geel de transfer toe. 'Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn.'

vi.nl

Buitengewoon verrassend. Had zeker gedacht dat hij voor PSV zou kiezen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2006, 10:51   #615
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Hij is voor zijn kinderen terug, dus vind ik het niet raar dat ie voor Ajax kiest. Eindhoven is vanaf Kampen gewoon een rotstuk. En Amsterdam zuid-oost schijnt door de flevopolder wel te doen. Dus is hij lekker op tijd terug bij zijn vrouwtje en kids.
En Stam is niet bepaald een clubman. Ik geloof ook niet dat hij zo'n hechte band heeft gehad met PSV.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2006, 11:01   #616
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Hij is voor zijn kinderen terug, dus vind ik het niet raar dat ie voor Ajax kiest. Eindhoven is vanaf Kampen gewoon een rotstuk. En Amsterdam zuid-oost schijnt door de flevopolder wel te doen. Dus is hij lekker op tijd terug bij zijn vrouwtje en kids.
Dat is natuurlijk een zeer relatieve afstand als je dat gaat vergelijken met de afstand Milaan-Kampen. Ik denk dat als PSV hem had willen hebben onder dezelfde voorwaarden hij nooit naar Ajax was gegaan.
Op dit moment hebben ze hem bij PSV gewoon niet nodig. Ooijer blijft en zolang Alex nog geen interland heeft gespeeld voor Brazilië heeft Chelsea er ook niks aan.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2006, 12:55   #617
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Wij hebben geloof ik de beste transferperiode sinds jááááren achter de rug..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2006, 12:57   #618
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Wij hebben geloof ik de beste transferperiode sinds jááááren achter de rug..
Oftewel: alleen vertrekkende spelers?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2006, 13:30   #619
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bosz TD van Feyenoord. Benieuwd hoe lang hij dat gaat volhouden, hij lijkt me er te jong voor. Beter had hij afgewacht op een kans als trainer
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2006, 23:59   #620
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat is natuurlijk een zeer relatieve afstand als je dat gaat vergelijken met de afstand Milaan-Kampen. Ik denk dat als PSV hem had willen hebben onder dezelfde voorwaarden hij nooit naar Ajax was gegaan.
Op dit moment hebben ze hem bij PSV gewoon niet nodig. Ooijer blijft en zolang Alex nog geen interland heeft gespeeld voor Brazilië heeft Chelsea er ook niks aan.
Maar Alex is na dit seizoen geen eigendom meer van PSV en ik verwacht helaas dat Alex eerder voor een zak centen richting zuiden zal verkassen. Ik denk iig niet dat PSV hem kan betalen.

Stam had ik er natuurlijk wel bij willen hebben, maar eerlijk is eerlijk, hij kost wel erg veel voor een speler die regelmatig met blessures kampt en over zijn top lijkt te zijn... Ik ben benieuwd of Stam de grote man blijkt te zijn die Ajax van hem verwacht... als ze hem uberhaupt goed gebruiken dan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2006, 10:00   #621
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
als ze hem uberhaupt goed gebruiken dan.
Als blind een nummer 10 nodig heeft dan zal Stam daar wel in het belang van het team gaan spelen En een penalty in de Arena nemen is ook aan Stam besteed, 2x zo hoog als Galasek!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2006, 13:51   #622
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ja zoiets.. Volgend seizoen speelt Stam linksbuiten en Huntelaar rechstback.

Maar ik ben benieuwd of Sneijdertje en dergelijke tuinkaboutertjes iets gaan aannemen van Stam en Perez. Sneijder gaat dan ook zijn geliefde nr 10-positie verliezen waarschijnlijk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2006, 01:00   #623
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Maar ik ben benieuwd of Sneijdertje en dergelijke tuinkaboutertjes iets gaan aannemen van Stam en Perez. Sneijder gaat dan ook zijn geliefde nr 10-positie verliezen waarschijnlijk.
Daar gaan we al..
Citaat:
Sneijder staat beloofde plek niet af aan Perez

2/2/2006 18:05

Wesley Sneijder maakt zich geen enkele zorgen over volgend seizoen. De spelbepaler van Ajax slaapt er geen minuut minder om nu hij na de zomer in Kenneth Perez er een geduchte concurrent bij lijkt te krijgen.
Beide spelers kunnen goed uit de voeten op de nummer tien positie, als man achter de spits en ambiëren die rol ook. 'Ik speel volgend seizoen op tien. Tenzij ik slecht speel, is die plek mij beloofd', legde de 21-jarige Utrechter uit aan RTV Noord-Holland.

Sneijder verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009, mede omdat hij een leidende rol toegezegd zou hebben gekregen. Perez speelt sinds eind november op tien bij AZ. De Deen verving in eerste instantie Barry van Galen tijdens diens rustdag. Het beviel Louis van Gaal zou goed dat hij Perez niet meer als linksbuiten in een vrije rol gebruikte.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2006, 10:04   #624
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Daar zit ook precies het probleem met het halen van ervaren oudere spelers. Galasek, Lindenbergh, Perez. Dat zijn allemaal jongens die je niet moet halen als spelers die een team leiden. Ze hebben gewoon te weinig bereikt in de ogen van jonge spelers om er iets van aan te nemen. Cocu heeft bijvoorbeeld wereldtop gespeeld en dat telt voor jonge spelers (cq. alle medespelers). Daarom werkt dat bij PSV ook. Ik denk dat Stam dan ook best weleens een positieve toevoeging kan zijn bij Ajax, omdat ze het van hem wel zouden aannemen. Het blijft alleen natuurlijk altijd afwachten in hoeverre het ook daadwerkelijk zo is.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2006, 11:17   #625
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat Sneijder na dit seizoen naar Werder Bremen of HSV vertrekt....
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 17:27   #626
Sjaakderipper18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van bommel miskien naar bayern
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 22:44   #627
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

De Graafschap heeft ondertussen een viertal spelers gecontracteerd:

Lasse Schöne (Heerenveen)
Léon Hese (Helmond Sport)
Ard van Peppen (Excelsior)
Sander ter Maat (Amateurs)
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 11:11   #628
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

den bosch heeft voor volgend seizoen gecontracteerd:

koen vd biezen (jong fc utrecht)
nyron wau (helmond sport)
frank demouge (fc eindhoven)
ramon luijten (rbc roosendaal)
arturo ten heuvel (haarlem)
benjamin pinto (stormvogels/telstar)
gino coutinho (vitesse)

ik ben benieuwd...
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 11:42   #629
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Roda heeft:

De Jong (Helmond Sport)
De Fauw (Sparta)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 14:40   #630
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Meeuwis ook hoor Bert.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 15:16   #631
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Verrek, inderdaad!
Marcel Meeuwis (VVV-Venlo)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2006, 16:08   #632
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wij hebben ook weer een nieuwe voetballer En wat voor ene, Jamaïque Vandamme van Roeselare. Dat op zich niet zo schokkend, maar het schijnt dus één of andere playboy te wezen. Een beetje research leert dat meneer heeft geposeerd omdat hij in België gekozen was tot 'stud van het jaar' of iets dergelijks..
Dit komt dus bij ons spelen -->



__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2006, 17:13   #633
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Maar dit soort types zitten we als mijnwerkersclub niet echt op te wachten

Edit: hoewel enige spiermassa's hem dan weer niet te ontzeggen zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2006, 11:29   #634
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wieder ein Niederländer für Alemannia
Linksverteidiger Jeffrey Leiwakabessy kommt aus Nijmegen



Auch der zweite Neuzugang der Alemannia für die kommende Saison ist ein Abwehrspieler. Nach Nico Herzig von Wacker Burghausen kommt mit Jeffrey Leiwakabessy von NEC Nijmegen ein Mann für die linke Seite ablösefrei an den Tivoli.

Der holländische Linksverteidiger mit dem ungewöhnlichen Namen unterschrieb am Freitag nach bestandenem medizinischem Check einen Dreijahresvertrag bei der Alemannia. Der 25-Jährige fiel den Alemannia-Scouts bei den regelmäßigen Besuchen in Nijmegen auf. „Die Verpflichtung ist das Resultat unseres systematischen Scoutings in der Ehrendivision“, sagt Sportdirektor Jörg Schmadtke.

Leiwakabessy selbst bezeichnet sich als „aggressiven, schnellen Verteidiger, der immer die fußballerische Lösung sucht“. Der 1,73 Meter große Linksfuß spielt seit der Jugend in Nijmegen und gab 1999 sein Profi-Debüt. Seitdem hat er 121 Einsätze in der ersten niederländischen Liga zu verzeichnen. Er durchlief ab der U15 alle Jugend-Nationalmannschaften einschließlich der U21. „Nach 13 Jahren bei NEC habe ich einfach nach einer neuen Herausforderung gesucht, da kam das Angebot der Alemannia für die Bundesliga gerade recht“, erzählt der Neuzugang. Jeffreys Name hat übrigens keine besondere Bedeutung, sondern wurde von seinen Vorfahren mit in die Niederlande gebracht.

Steckbrief Jeffrey Leiwakabessy

Geburtsdatum: 23. Februar 1981
Geburtsort: Arnheim
Größe: 1,73 m
Gewicht: 62 kg
Position: Linksverteidiger

121 Einsätze in der niederländischen Eredivisie
4 Einsätze in der niederländischen U21


Hmm, lijkt me nu niet echt direct het ideale type voor in de Bundesliga Maargoed, zal wel een breedte-versterking zijn aangezien hij ook transfervrij is, we hebben al 2 goede linksbacks..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2006, 12:10   #635
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik kan me niet voorstellen dat Leiwa voor de breedte naar Aachen gehaald wordt, aangezien hij ook in de belangstelling stond van vrij veel behoorlijke eredivisieclubs.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2006, 12:32   #636
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hij zou voor de linksbackpositie gehaald zijn. Daar heeft Aachen momenteel jeugdinternational Sacha Dum, en verder nog Emil Noll en Mirko Casper, die dit seizoen wordt gezien als revelatie in de 2e Bundesliga. Ik weet niet of Leiwa ook linkshalf kan spelen, maargoed. Ik vind hem sowieso niet echt een type voor Duitsland..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2006, 19:58   #637
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Lukas Podolski kiest voor beste club van Duitsland

Bayern München heeft de slag om Duits international Lukas Podolski gewonnen. De twintigjarige spits bevestigde tegenover Der Kicker voor de kampioen te hebben gekozen.
'Mijn volgende club zal Bayern zijn. Dat is nu eenmaal de beste club van Duitsland. Als je deze kans krijgt moet je hem pakken, want je weet nooit of je die kans nog eens krijgt.'



Podolski geldt als een van de grootste talenten van Duitsland. Ondanks de bescheiden prestaties van zijn club 1. FC Köln speelde hij zich in de nationale ploeg. De jonge aanvaller kwam inmiddels al 22 keer uit voor Die Mannschaft en trof daarin tien keer doel.

Het tijdstip waarop Bayern over Podolski kan beschikken blijft voorlopig nog even ongewis. Köln heeft de touwtjes in handen, omdat de aanvaller nog een doorlopend contract heeft.

Bayern en Köln gaan de komende dagen onderhandelen over de afkoopsom. Komen beide clubs er niet uit dan kan Podolski een jaar later voor een miljoen euro alsnog de overstap maken, omdat er een clausule van die strekking in zijn contract is opgenomen.

Vi.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 10:11   #638
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Maar dit soort types zitten we als mijnwerkersclub niet echt op te wachten

Edit: hoewel enige spiermassa's hem dan weer niet te ontzeggen zijn

hahahaha mijnwerkersclub, denk je echt dat jullie zo een reputatie hebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 10:20   #639
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Forza
hahahaha mijnwerkersclub, denk je echt dat jullie zo een reputatie hebben?
Of we die reputatie in Arnhem hebben interesseert me niet, maar we zijn het wel. En dus zit het publiek daar niet op te wachten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 10:29   #640
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Of we die reputatie in Arnhem hebben interesseert me niet, maar we zijn het wel. En dus zit het publiek daar niet op te wachten.

hahaha oow wat leuk dit

mijnwerkersclub

met die zachte G van jullie zijn jullie meer een homofiele voetbal vereniging, dus die foto komt goed van pas
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 10:58   #641
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jezus Chris, waar heb jij het nu over? Wat heeft dat allemaal ermee te maken dat 30 jaar geleden 80% van de bevolking in de mijnen werkte? Volgens mij heb je geen idee van de streek waar Roda vandaan komt. Maarja, wat was het bij jullie nog eens? Cricket-historie toch? Ja, dan ben je ook weinig gewend..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 21:21   #642
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Red face

Offtopic

Edit by bert.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2006, 18:16   #643
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tomás Galásek vervolgt carrière in Bundesliga

18/5/2006 11:39

De Bundesliga is het nieuwe werkterrein van Tomás Galásek. De Tsjechische Ajax-middenvelder tekent bij de traditierijke middenmoter 1. FC Nürnberg.
Nog voor het WK wilde Galásek een nieuwe club gevonden hebben. De international had drie mogelijke competities voor ogen. Naast de Eredivisie zag hij het Premiership en de Bundesliga als optie. Het werd het laatste, met een contract voor twee jaar bij 1. FC Nürnberg.

'Nürnberg voldeed aan het toekomstplaatje van Tomás', zegt zaakwaarnemer Arnold Oosterveer tegen VI.nl. 'De club gaf hem een goed gevoel. Trainer Hans Meyer sprak veel waardering uit. Bovendien is de Bundesliga een interessante competitie en is Nürnberg een traditierijke club in opbouw.'

Na een prima tweede seizoenshelft eindigde Nürnberg als achtste. Dat mag de verdienste heten van Meyer, die het in november overnam van de opgestapte Wolfgang Wolf. De oud-trainer van FC Twente verlengde zijn contract met een jaar.

Galásek (33) maakte in 2000 in het kielzog van Co Adriaanse zijn opwachting bij Ajax. Na zes jaar leek hij zijn verblijf in Amsterdam te verlengen, maar hij zag daar vanaf omdat de aanbieding hem te weinig aansprak.

vi.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 19:46   #644
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van Nistelrooy naar Real Madrid

Uitgegeven: 27 juli 2006 19:39
Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 20:11

MADRID - Ruud van Nistelrooij heeft een nieuwe club. De aanvaller van het Nederlands elftal verruilt Manchester United voor Real Madrid.

Van Nistelrooij tekent in de Spaanse hoofdstad een contract voor drie seizoenen. Real betaalt ongeveer 15 miljoen euro voor de 30-jarige spits. Dat heeft de club donderdag bekendgemaakt.


Van Nistelrooij is de derde aankoop van Real Madrid. Eerder legde 'de Koninklijke' al Fabio Cannavaro en Emerson vast. De Nederlander komt in Bernabeu ook zijn oude ploeggenoot David Beckham tegen, met wie hij jaren samenspeelde bij Manchester United.

Speculaties

Met de mededeling van Real Madrid komt er een einde aan twee weken van speculaties. Naast Real Madrid wilde ook Bayern München dolgraag in zee met de ervaren spits, die in Engeland 150 doelpunten maakte in 219 wedstrijden voor ManUnited. Bayern claimde enkele malen een akkoord te hebben met de Nederlander, maar moest uiteindelijk toch het hoofd buigen voor Real Madrid.

Voor Van Nistelrooij komt er met de transfer een einde aan een succesvolle periode in Engeland. De spits verbrak op Old Trafford record op record, maar botste uiteindelijk met trainer Alex Ferguson. Hij begon deze week wel aan zijn eerste training in Manchester, maar een vertrek leek onafwendbaar.

nu.nl

Lijkt me een goede move. De Bundesliga is niks voor Van Nistelrooij, Spanje daarentegen wel denk ik.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 20:34   #645
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

ik denk dat Ruud al enige tijd over zijn top heen is...

(stiekem denk ik zelfs dat hij bij PSV op z'n allerbest was)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 22:36   #646
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, hij heeft toch zeker na zijn blessures in Manchester enkele tropenjaren beleefd? 219 wedstrijden, 150 goals. Denk dat dus maar echt in het geheim.

(Trouwens: Ik had laatst een krat van je winkel in mijn handen Zo'n blauwe limonade krat. Er stond een sticker op van de Jumbo uit Den Dungen ).
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2006, 03:28   #647
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

(Potverdikkeme, dat maak je ook niet vaak mee.)

Over Nistel; natuurlijk heeft hij het qua cijfers fenomenaal gedaan in Manchester, maar als je puur naar het voetbal kijkt vond ik hem bij PSV completer en beter. Bij PSV was hij weergaloos en scoorde hij regelmatig van buiten de 16. Dat heb ik hem bij Manchester nauwelijks meer zien doen. Hij is meer een intikkoning geworden.
Daarom vond ik hem bij PSV op z'n best, wat uiteraard helemaal niets zegt over de grote klasse van zijn prestaties bij Manchester.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 00:58   #648
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

kiran bechan naar den bosch en hoogstwaarschijnlijk peter van den berg ook
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2006, 15:27   #649
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

van bommel naar bayern dus, toch wel redelijk verrassend vind ik
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2006, 19:24   #650
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vind ik niet.. Van Bommel viel buiten de boot bij Barca en Bayern had in het voorjaar al zeer vergaande interesse laten blijken.

Verder.. Koeman polst Kluivert voor overgang naar PSV..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.