Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 September 2003, 22:00   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

1 ding kun je van zeggen wat ze wil. Ze is geen huichelaar, ze zegt het gewoon, eerlijk. Dat het fout is, dat is zo. Maar er zijn een héleboel mensen die precies hetzelfde doen en de vermoorde onschuld spelen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 22:03   #52
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
1 ding kun je van zeggen wat ze wil. Ze is geen huichelaar, ze zegt het gewoon, eerlijk. Dat het fout is, dat is zo. Maar er zijn een héleboel mensen die precies hetzelfde doen en de vermoorde onschuld spelen!
deze zaak gaat tog nie over andere lui, maar over haar. Tis wel makkelijk door te zeggen ja maar zij doen het ook. Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat erover dat zíj het doet
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 22:09   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
deze zaak gaat tog nie over andere lui, maar over haar. Tis wel makkelijk door te zeggen ja maar zij doen het ook. Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat erover dat zíj het doet
Zeg ik dat dan? Ik wilde niet uitwijken, maar ik weet niet of ze dit uit eerlijkheid zegt, of omdat ze naïef is en niet weet dat ze alles aan t opbiechten is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2003, 22:19   #54
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik zou eerder zeggen dat ze nog iets verbergt waar de meesten niks van af weten maar als ze t echt allemaal eerlijk zegt en niks achter houdt, des te beter maar ik vraag me nog af waar ze nou de lol in zag
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 11:41   #55
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
1 ding kun je van zeggen wat ze wil. Ze is geen huichelaar, ze zegt het gewoon, eerlijk.
je kan moeilijk gaan ontkennen wanneer al het bewijs tegen je keert
bekennen zou hooguit strafvermindering betekenen..mits ze berouw heeft van haar slechte daden...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 14:30   #56
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik zeg we bannen het klein kind met geen respect voor iedereen die hier rondloopt
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 15:21   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ik zeg we bannen het klein kind met geen respect voor iedereen die hier rondloopt
En dat is inmiddels gebeurt of is dat jou mening in deze zaak? En wat is de tijdsduur in geval van ja?

@ dextor: Er was net zo weinig bewijs als tegen de dames uit het meidenforum hoor, ze heeft zichzelf hier met domme, of eerlijke opmerkingen 'erbij gelult'.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 17:03   #58
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
kan ik me niet herinneren
ik wel

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ik zeg we bannen het klein kind met geen respect voor iedereen die hier rondloopt
Ik vind het eigenlijk een beetje spijtig dat je zo reageert..

Mijn instelling toen ik mijn pass doorgaf was niet "yes! nou gaat iedereen zich aan me ergeren en zijn alle polls vernield en worden er topics verplaatst!" dat moet je niet denken.. want zo ben ik niet.. Het plezante er aan was dat ik es iets anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen. Nog een rede waarom ik het deed, het forum heeft vernieuwing nodig. Totale vernieuwing. En je kan niet iets totaal vernieuwen zonder dat het gewoon brak is.. Dit heeft ook wel een centje meegeholpen maar we zijn d'r nog nie.

Maarja Blue, ik vond je altijd wel een goede fb alleen de laatste tijd ging je wat achteruit, als fb, niet persoonlijk. Laten we zeggen dat je je beste tijd heb gehad.. En dit zeg ik niet omdat je wil dat ik geband wordt want ik denk niet dat ik de enige ben? :s

Anyway, ban me maar, succes met het opnieuw opbouwen als het zo ver is
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 17:41   #59
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je had dan je mond moeten open trekken ipv je pass doorgeven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 20:49   #60
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

irene,wat voor een zielig kind ben jij?! god,dat dr nog zo'n mensen worden aangesteld als FB...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 20:58   #61
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

bartje, ik doelde op bewijs (screenshots) waarin joey duidelijk vermeld dat hij in de weer is met irene haar password... en niet op bewijs van andere meiden die passworden zouden doorgeven of iets dergelijks.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 21:01   #62
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

irene... om eerlijk te zijn denk ik dat jij de spil van de achteruitgang van dit forum bent... jij hebt er je steentje aan toe bij gedragen dat de sfeer verziekt werd (min of meer met hulp van enige anderen die je password maar al te graag wilden gebruiken...)

:kwaaist:

voor NW e.a

spil2 (de ~, ~len)
1 pen, as waar iets om draait
2 centraal element of persoon => middelpunt
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl

Laatst aangepast door dext0r : 16 September 2003 om 21:53
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 21:11   #63
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Ik vind het eigenlijk een beetje spijtig dat je zo reageert..
En ik ben teleurgesteld in jou, dat je zoiets nog maar kan doen...

Citaat:
Mijn instelling toen ik mijn pass doorgaf was niet "yes! nou gaat iedereen zich aan me ergeren en zijn alle polls vernield en worden er topics verplaatst!" dat moet je niet denken.. want zo ben ik niet..
Nee, zo ben je niet... blijkbaar ben je nog erger dan dat...

Citaat:
Het plezante er aan was dat ik es iets anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen. Nog een rede waarom ik het deed, het forum heeft vernieuwing nodig. Totale vernieuwing. En je kan niet iets totaal vernieuwen zonder dat het gewoon brak is.. Dit heeft ook wel een centje meegeholpen maar we zijn d'r nog nie.
Mag ik eens iets vragen? Wie heeft die vier laatste zinnen in je oor gefluisterd? Je gaat toch niet beweren dat jij dat vond Dit bewijst ook hoeveel jij gaf, om toch wel één van de belangrijkste taken van dit forum...
Ik hoop in ieder geval dat je genoten hebt van je aandacht die je kreeg, andere mensen zouden trots zijn op een voorbeeldfunctie, jij jij jij... Je hoeft niet het brave forumbaasje te zijn? Je kan ook gewoon cool overkomen zonder dat je je paswoord moet rondgeven veronderstel ik...
Ach, in ieder geval... Dat komt er van als je 14-jarigen fb+ maakt... Ik weet niet van wie de uitspraak hier kwam, maar Irene is zelfs nog om te kopen met MINDER dan een lolly...

Citaat:
Maarja Blue, ik vond je altijd wel een goede fb alleen de laatste tijd ging je wat achteruit, als fb, niet persoonlijk. Laten we zeggen dat je je beste tijd heb gehad.. En dit zeg ik niet omdat je wil dat ik geband wordt want ik denk niet dat ik de enige ben? :s
Je maakt me misselijk kind. BW heeft gewoon gedaan wat ie moest doen, en stiekem in mijn ogen, ben je nog niet hard genoeg gestraft...

Citaat:
Anyway, ban me maar, succes met het opnieuw opbouwen als het zo ver is

Trouwens, volgens mij zit jij met een totaal verkeerde mentaliteit. Als je iets niet goed vind, dan is het de bedoeling dat je iets VERBETERT, en niet verder stuk maakt... Of het nog een handje gaat helpen... Vind ik echt laag van je
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 21:43   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb eerlijk gezegt ook geen flauw idee hoe ze aan deze verklaring komt Zeg dan gewoon dat je zin had in een geintje Daar valt nog iets voor te zeggen, maar deze reden slaat eigenlijk nergens op

@ Dextor: ik wist dus niet wat je bedoelde..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 21:46   #65
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Mijn instelling toen ik mijn pass doorgaf was niet "yes! nou gaat iedereen zich aan me ergeren en zijn alle polls vernield en worden er topics verplaatst!" dat moet je niet denken.. want zo ben ik niet.. Het plezante er aan was dat ik es iets anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen. Nog een rede waarom ik het deed, het forum heeft vernieuwing nodig. Totale vernieuwing. En je kan niet iets totaal vernieuwen zonder dat het gewoon brak is.. Dit heeft ook wel een centje meegeholpen maar we zijn d'r nog nie.
hetzelfde als Saartje over die laatste 4 zinnen. Alsof JIJ ooit betrokken bent geweest bij het forum... alsof JIJ verder kwam dan onnozel gepraat in Aan de Bar... alsof JIJ vaak reageerde en meedeed met de topics. NEE! Je lult maar wat. Je hebt eerlijk gezegd nooit echte inbreng gehad binnen het forum, dus kom niet lullen.

Bovendien dacht Bluewolf inderdaad niet [denk ik] dat je het als 'yes-gedachte' bedoelde... Je maakt je fout alleen maar erger door het uit te leggen... 'anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen' Hoe dom kun je zijn.

Als je wat leuks van plan was doe dan ook iets volwassens (like verzin wat met bluewolf ofzow), je maakt jezelf wel erg doorzichtig nu.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.