Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 January 2004, 21:21   #51
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard



Dus de ledenstaff (Staff-forum =ledenstaff, staff-room ) is ook een private forum? Als iedere user er gewoon op mag en er ook op kàn is het dus ook geen priveforum he?

punt F vind ik ook maar iets vaags .. moet iedereen van tevoren een PB naar NW sturen om te vragen of ze er in mogen ofzo?
Headliner is offline  
Oud 2 January 2004, 21:33   #52
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner


Dus de ledenstaff (Staff-forum =ledenstaff, staff-room ) is ook een private forum? Als iedere user er gewoon op mag en er ook op kàn is het dus ook geen priveforum he?

punt F vind ik ook maar iets vaags .. moet iedereen van tevoren een PB naar NW sturen om te vragen of ze er in mogen ofzo?
Ja, buiten het selecte groepje dat er altijd al op mocht wel ja.. Eens kijken wat mensen antwoorden op mannen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 21:46   #53
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Unhappy

Even over Headliner wel of niet:

Citaat:
Originally posted by Youssef
De enige die een spermban moet krijgen van privéforums is het meisje die der pas heeft weggegeven. Headliner doet dit niet, dus dat vind ik geen goede reden om hem hierbuiten te houden. Hij kan immers, tot nu toe, wel zijn smoeltje houden.
Youssef is offline  
Oud 2 January 2004, 21:51   #54
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner


Dus de ledenstaff (Staff-forum =ledenstaff, staff-room ) is ook een private forum? Als iedere user er gewoon op mag en er ook op kàn is het dus ook geen priveforum he?

punt F vind ik ook maar iets vaags .. moet iedereen van tevoren een PB naar NW sturen om te vragen of ze er in mogen ofzo?
Met ledenstaff als privéforum word er bedoeld dat dit forum enkel toegankelijk is voor mensen die LID zijn. Dus wanneer gasten hier langskomen die niet geregistreerd zijn, is dit forum niet zichtbaar.


Of heb ik het nu fout?
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 21:55   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Met ledenstaff als privéforum word er bedoeld dat dit forum enkel toegankelijk is voor mensen die LID zijn. Dus wanneer gasten hier langskomen die niet geregistreerd zijn, is dit forum niet zichtbaar.


Of heb ik het nu fout?
Jah, log maar eens uit Of ga op school eens kijken, je kunt zo ledenstaff zien Tis alleen voor Marco niet zichtbaar geloof ik
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 21:57   #56
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Neen, toen waren die regels er nog niet. Sterker nog; toen waren er helemaal geen regels .
Idd, de enige reden waarom LoeLoe er zo 'makkelijk' vanaf komt, is omdat er in die tijd gewoon nog geen regels waren.

MAAR, men is slimmer geworden op staff, en headliner en spider hebben blijkbaar dat ondervonden.

Het spijt me zeer... maar ik vind nog steeds dat het je eigen fout is.
Overigens vind ik de theorie van 'ZIJ heeft haar paswoord afgegeven dus das veel erger' ook helemaal op niets slaan. HIJ had het maar niet moeten gebruiken dan, vind ik
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 21:57   #57
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik ben m inderdaad nog niet tegengekomen Ik zal es ff het balletje opgooien op mannen Over waarom je op ledenstaff niet mag komen weet ik niet Wist niet eens dat je daarvan verbannen kunt worden, maar dat horen we wel wanneer NW bereid is hier es te reageren
Er was een nog véél groter verschil tussen de zaak-LoeLoe en de zaak-Spiderr. Loeloe was een Forumbaas+!!! Spiderr en Headliner zijn toch gewoon doorsnee leden? Loeloe is een forumbaas en die moet haar verantwoordelijkheden inzien. En dan kan ze nog zo vaak beweren dat het er daar niet goed aan toeging, dat ze alle vrouwen een dienst heeft bewezen enzovoort. Maar dat staat er toch los van dat zij gewoon de regels heeft overtreden? Ik vind dat Loeloe gewoon nog een zwaardere straf verdiend dat Spiderr. Maar helaas waren er toen nog geen regels
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 2 January 2004, 22:00   #58
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Jah, log maar eens uit Of ga op school eens kijken, je kunt zo ledenstaff zien Tis alleen voor Marco niet zichtbaar geloof ik
Oké, de theorie klopt dus niet.

Ik heb mezelf uitgelogt en alle cookies gewist,
en ik blijf dus Ledenstaff zien...

Effe ter informatie

Wel raar dat Ledenstaff wel als privé-forum gezien word.
Als het voor iedereen toegankelijk is, moet het van die naam ook maar vanaf
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:03   #59
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Er was een nog véél groter verschil tussen de zaak-LoeLoe en de zaak-Spiderr. Loeloe was een Forumbaas+!!! Spiderr en Headliner zijn toch gewoon doorsnee leden? Loeloe is een forumbaas en die moet haar verantwoordelijkheden inzien. En dan kan ze nog zo vaak beweren dat het er daar niet goed aan toeging, dat ze alle vrouwen een dienst heeft bewezen enzovoort. Maar dat staat er toch los van dat zij gewoon de regels heeft overtreden? Ik vind dat Loeloe gewoon nog een zwaardere straf verdiend dat Spiderr. Maar helaas waren er toen nog geen regels
Inderdaad, je zegt het zelf.
Er waren toen nog geen regels. Is wel lullig dat we mensen een jaar later voor iets gaan straffen terwijl er toen 'geen probleem' van gemaakt werd, relatief gezien dan.

Ik ben er zeker van dat LoeLoe ondertussen haar lesje wel geleerd heeft, en dat zij weet welke straffen er op staan. Verder zal zij indien zij wéér betrapt word, veel strenger beoordeeld worden. Het zal geen grapje blijven, en ze zal waarschijnlijk een veel zwaardere straf krijgen dan vorige keer, dus maak je zo niet druk

Idd, Spider en Headliner zijn gewone leden, maar gewone leden moeten zich ook aan de regels houden. Laten we het zo stellen, dat wanneer er een regel is, IEDEREEN zich daaraan moet houden, of je nu beheerder, fb+, fb of user bent. Regels zijn er voor iedereen lijkt me
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:09   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Stevie, niet blijven doorzeuren over Loeloe. Je kunt wel blijven herhalen hoe erg t wel niet is, maar daar schieten we niets mee op, zoals Saartje al treffend zegt. Ik heb inmiddels een topic op mannenforum staan over Marco, eens kijken hoe daarop gereageert wordt. Laten we m in ieder geval toegang tot Ledenstaff geven trouwens, ken iemand dat ff doen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 22:17   #61
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Stevie, niet blijven doorzeuren over Loeloe. Je kunt wel blijven herhalen hoe erg t wel niet is, maar daar schieten we niets mee op, zoals Saartje al treffend zegt. Ik heb inmiddels een topic op mannenforum staan over Marco, eens kijken hoe daarop gereageert wordt. Laten we m in ieder geval toegang tot Ledenstaff geven trouwens, ken iemand dat ff doen?
Najaaa, jullie doen op mannenforumgedoe natuurlijk wat jullie willen hé, maar eigelijk vind ik die privéfora een soort van extra dat je krijgt. Het is geen recht, het is iets wat je moet verdienen. Beide personen hebben in mijn ogen al goed bewezen dat ze met die 'extra' informatie niet mee kom kunnen gaan, en verdienen dan ook geen discussie.

Ze hebben de kans gekregen, ze hadden de tijd en het doen om zich te bewijzen, maar ze verknallen het. Is het dan de taak van de rest om liefdadigheidsinstelling te gaan spelen? Ik denk persoonlijk van niet
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:18   #62
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Ja ja ja, ik liet me even meeslepen..

Ik ben het eigenlijk in this case gewoon met Youssef eens (zoals hij het op het mannenforum zei): degene die zijn/haar pass geeft mag de private fora niet meer in. Degene die in een verboden private forum is geweest, mag dat wel, omdat diegene in deze niet als 'lek' beschouwd kan worden. Dus in de praktijk: Spiderr mag het meidenforum niet meer in, Headliner mag het mannenforum wèl weer in.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 2 January 2004, 22:24   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Najaaa, jullie doen op mannenforumgedoe natuurlijk wat jullie willen hé, maar eigelijk vind ik die privéfora een soort van extra dat je krijgt. Het is geen recht, het is iets wat je moet verdienen. Beide personen hebben in mijn ogen al goed bewezen dat ze met die 'extra' informatie niet mee kom kunnen gaan, en verdienen dan ook geen discussie.

Ze hebben de kans gekregen, ze hadden de tijd en het doen om zich te bewijzen, maar ze verknallen het. Is het dan de taak van de rest om liefdadigheidsinstelling te gaan spelen? Ik denk persoonlijk van niet
Ik zei 'ik gooi t balletje ff op', kijken wat de rest ervan vind Voor mij magie een 2e kans, volgens de regels in feite niet. Maar meningen inwinnen kan natuurlijk altijd In feite heeft Marco zoals Yous al zegt zélf geen info doorgelult (voor zover wij weten huh ). We zien wel, en anders kan NW altijd nog zeggen: wat jullie ook vinden, hij komt er niet in.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 22:27   #64
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik zei 'ik gooi t balletje ff op', kijken wat de rest ervan vind Voor mij magie een 2e kans, volgens de regels in feite niet. Maar meningen inwinnen kan natuurlijk altijd In feite heeft Marco zoals Yous al zegt zélf geen info doorgelult (voor zover wij weten huh ). We zien wel, en anders kan NW altijd nog zeggen: wat jullie ook vinden, hij komt er niet in.
Dus we mogen overal komen, zolang we onze mond maar dicht houden er over... Nee... Foute redenering
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:41   #65
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Dus we mogen overal komen, zolang we onze mond maar dicht houden er over... Nee... Foute redenering
Staat dat er dan We hebben het niet aan kunnen tonen, en bovendien heb ik geen enkele reden om dat aan te nemen. Ik heb nog nooit geluiden gehoord in de richting van Marco
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 22:48   #66
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Even iets opmerkelijks.. In de tijd dat Headliner, Spider, Queenie, lizz etc ivm dat meidenforum-gedoe van meiden afgegooid werden waren die regels er dus nog niet...
Pas bij de eerste in dat rijtje heeft BW toen besloten om ze te bannen voor een maand en ze nooit meer toegang te geven voor de prive-fora, hoewel dat pas later bekend was.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 2 January 2004, 22:49   #67
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Ja ja ja, ik liet me even meeslepen..

Ik ben het eigenlijk in this case gewoon met Youssef eens (zoals hij het op het mannenforum zei): degene die zijn/haar pass geeft mag de private fora niet meer in. Degene die in een verboden private forum is geweest, mag dat wel, omdat diegene in deze niet als 'lek' beschouwd kan worden. Dus in de praktijk: Spiderr mag het meidenforum niet meer in, Headliner mag het mannenforum wèl weer in.
GEK

Dus, wij mogen met z'n allen op paswoordsprokkeljacht gaan, want WIJ zijn het lek niet? Wij gaan er alleen maar in. Dus practisch gezien is het onze schuld niet hé...

Wow... dit gaat echt de verkeerde kant op

Beiden zijn in fout?
Zowel diegene die het paswoord af gaf, om de andere verder te helpen àls diegene die het paswoord gebruikt heeft.
Kijk, ik heb helemaal geen problemen met Marco, en dat weet ie best ook wel, maar hij is gewoon fout geweest, en moet net zoals queenie en x-lizz-x de gevolgen er van dragen
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:52   #68
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Even iets opmerkelijks.. In de tijd dat Headliner, Spider, Queenie, lizz etc ivm dat meidenforum-gedoe van meiden afgegooid werden waren die regels er dus nog niet...
Pas bij de eerste in dat rijtje heeft BW toen besloten om ze te bannen voor een maand en ze nooit meer toegang te geven voor de prive-fora, hoewel dat pas later bekend was.
Over lizz en spider ga ik me niet uitspreken. Die dingen zijn gebeurt nog voor mijn tijd. Toen was ik hier nog niet actief... Dus jah.

Maar Headliner is toch nog vrij recent gebeurt? September? Niet? Volgens mij waren die regels toen al wel van toepassing hoor...
WishfulDreaming is offline  
Oud 2 January 2004, 22:55   #69
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Lizz en spiderr waren in augustus, toen was je er al heur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 23:10   #70
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Lizz en spiderr waren in augustus, toen was je er al heur
juh... 3 maanden al ;p

Bestonden die regels toen ook al?
Geen idee van eigelijk... Maar bij Headliner al wel...
WishfulDreaming is offline  
Oud 3 January 2004, 00:27   #71
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Even iets opmerkelijks.. In de tijd dat Headliner, Spider, Queenie, lizz etc ivm dat meidenforum-gedoe van meiden afgegooid werden waren die regels er dus nog niet...
Pas bij de eerste in dat rijtje heeft BW toen besloten om ze te bannen voor een maand en ze nooit meer toegang te geven voor de prive-fora, hoewel dat pas later bekend was.
Die regel heb ik 'uitgevonden' op de eerste dag dat het mannenforum bestond dus is makkelijk om na te checken maar die personen waren allemaal na die regel
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 3 January 2004, 09:27   #72
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik (en antikezman, gaat hij vrijuitofzo hierdoor )
Antikezman is erger gestraft dan jij, hij mag niet op mannen komen. Magoe, deze discussie gaat over of spider er weer in meiden mag, ik zou zeggen: maak daar zo'n topic als we altijd bij mannen doen en dan gaan de meisjes lekker stemmen. Door dat kansloze gedoe komt er ook nooit meer een nieuwe in mannen.
 
Oud 3 January 2004, 13:15   #73
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
GEK

Dus, wij mogen met z'n allen op paswoordsprokkeljacht gaan, want WIJ zijn het lek niet? Wij gaan er alleen maar in. Dus practisch gezien is het onze schuld niet hé...

Wow... dit gaat echt de verkeerde kant op

Beiden zijn in fout?
Zowel diegene die het paswoord af gaf, om de andere verder te helpen àls diegene die het paswoord gebruikt heeft.
Kijk, ik heb helemaal geen problemen met Marco, en dat weet ie best ook wel, maar hij is gewoon fout geweest, en moet net zoals queenie en x-lizz-x de gevolgen er van dragen
Ik zeg toch ook niet dat degene die om een password vraagt een een verboden forum ingaat niet fout zit!! Ik vind zeker wel dat zij ook gestraft moeten worden, maar op een andere manier!

Ik vind dat degene die in een verboden forum is geweest, niet gestraft moet worden dmv hem de toegang te ontzeggen tot zijn/haar forum, omdat hij/zij in feite niet heeft aangetoond niet heeft om te kunnen gaan met het voorrecht dat ze hebben gekregen. Alleen diegene die hun pass weggeven moet de toegang tot de privéfora ontzegd worden.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 3 January 2004, 14:04   #74
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom is ledenstaff een verboden forum?
 
Oud 3 January 2004, 16:12   #75
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Antikezman is erger gestraft dan jij, hij mag niet op mannen komen. Magoe, deze discussie gaat over of spider er weer in meiden mag, ik zou zeggen: maak daar zo'n topic als we altijd bij mannen doen en dan gaan de meisjes lekker stemmen. Door dat kansloze gedoe komt er ook nooit meer een nieuwe in mannen.
Wel, daarom is die regel van het stemmen ook een beetje omgevormd. Wij beginnen niet direct met een poll.
Wanneer je gewoon ineens een poll op het mannen/meidenforum gooit, gaan ze die persoon beoordelen op hoe goed ze hem kunnen uitstaan, zonder ze ook maar iets over hem weten.
Beetje oppervlakkig, vind je niet?

Daarom hebben wij de methode gevonden om die persoon zich eerst te laten voorstellen. Zo hebben wij ook een beetje een idee wie die persoon juist is, en waar hij zich mee bezig houd, en soms ook een foto. Vaak veranderen mensen dan van mening, omdat ze ook eens de àndere kant van die persoon ziet.

Waarom doe je zoiets niet? Maak ipv direct een poll, eerst een topic, en laat die persoon zich eerst voorstellen (in PM naar Nightwolf ofzo bijv) Ga dan die persoon beoordelen hoe je hem vind, en niet op de manier hoe ie post, of hoe ie zich gedraagd. Zo leer je ook eens de andere kant kennen.

Ik ben ook tegen zo'n poll. Stiekem vind ik zoiets gewoon om vriendjespolitiek draaien. Als je genoeg mensen kent die vóór willen stemmen voor jou, ben je zo binnen, maar als je bijvoorbeeld met een kliekje minder goed om kan, kan je het al direct vergeten. Niet eerlijk vind ik

Het is niet de bedoeling dat het een vriendjes- en vriendinnetjesforum word hé
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 January 2004, 19:36   #76
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
waarom is ledenstaff een verboden forum?
ik snap het ook niet, en vind het derhalve ook klinkklare onzin.
ik heb het er daarom nu dan ook even over met NW.
mijn inziens ben ik voor directe aanpassing van dit stuk onzin.
ik ben van mening dat headliner gewoon leden-staff behoort te kunnen zien en er hoort te kunnen reageren.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 January 2004, 20:01   #77
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Daarom hebben wij de methode gevonden om die persoon zich eerst te laten voorstellen. Zo hebben wij ook een beetje een idee wie die persoon juist is, en waar hij zich mee bezig houd, en soms ook een foto. Vaak veranderen mensen dan van mening, omdat ze ook eens de àndere kant van die persoon ziet.
ook een soort van vriendjespolitiek als je t mij vraagt
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 20:12   #78
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Vaak veranderen mensen dan van mening, omdat ze ook eens de àndere kant van die persoon ziet.
de andere kant?
gepresenteerd door die persoon zelf ja

denkt dus dat dat maar een minimaal verschil maakt
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 4 January 2004, 20:18   #79
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
de andere kant?
gepresenteerd door die persoon zelf ja

denkt dus dat dat maar een minimaal verschil maakt
Najaaaa... neee... kweet niet echt.

Op wat denk jij dat die polls draaien denk je? ;p
Da's dan geen vriendjespolitiek zeker?

Da's dus de grootste vriendjespolitiek die er bestaat in mijn ogen
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 January 2004, 20:38   #80
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat jij zegt, dat ze een verhaal over hun zelf typen, dat is ongeveer tzelfde als dat je gewoon de posts leest, door hun verhaal te lezen wordt t persoonlijker en is t in mijn ogen meer vriendjespolitiek
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 20:42   #81
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
Bij de weg: Ik heb NW al tig keer gevraagd of hij een poll wil openen op mannenforum maar er is nooit iets van terecht gekomen
bullshit, ik heb nog nooit van jou een pm hierover gekregen en t zou idd niets hebben uitgemaakt want je mag er ook niet meer in, dat is al maanden de regel zo binnen de privéfora
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 20:43   #82
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wat jij zegt, dat ze een verhaal over hun zelf typen, dat is ongeveer tzelfde als dat je gewoon de posts leest, door hun verhaal te lezen wordt t persoonlijker en is t in mijn ogen meer vriendjespolitiek
door iemands posts te lezen kan er een heel verkeerd beeld ontstaan. en als je iets meer over je achtergrond vertelt en dus opener bent, dan ben je geen "vreemde" meer. en zullen er minder bezwaren zijn.
(neemt voorbeeld aan zichzelf).

en het is wel goed dat er toch gestemd ofzo moet worden, want als een grote meerderheid de persoon niet aardig vind, betekend dat diegene iets moet veranderen om wel positief over te komen. want aan iemand die telkens loop te zieken heb je niks in een prive forum.
 
Oud 4 January 2004, 20:54   #83
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wat jij zegt, dat ze een verhaal over hun zelf typen, dat is ongeveer tzelfde als dat je gewoon de posts leest, door hun verhaal te lezen wordt t persoonlijker en is t in mijn ogen meer vriendjespolitiek
Ja en wat is een poll dan?

Als je kijkt naar de posts die op het forum geplaatst worden, krijg je vaak een verkeerd beeld van iemand. Niet alleen zijn posts spelen een rol vind ik.
Verder kan je nooit weten of iemand 100% te vertrouwen is. Dus...

Een poll is gewoon 100% vriendjespolitiek
Je moet gewoon een bolletje aanklikken,
nog niet eens vermelden WAAROM... Lijkt me stom...
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 January 2004, 20:54   #84
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

als iemand zijn verhaal typt, kan die ook een heel ander beeld geven

enfin, ik kom er achter dat ik dit hele topic gewoon gemist heb dus ik zal ff op een aantal punten gaan van iedereen

ten eerste een antwoord voor de topicstarter, nee jij komt er niet meer in. de regelgeving sinds vorig jaar (wat voor t meidenforum gold maar ook voor t vorige mannenforum) was dat als iemand zijn pass weggaf aan iemand anders, diegene gewoon uit het privéforum werd weggehaald maar ook als iemand onder t account van t ander geslacht ging, dat die ook uit zijn/haar eigen privéforum werd gestoten. Headliner is destijds betrapt onder spider's naam. vorig jaar is t zo besloten en ik zie ook geen enkele reden om dat nu te veranderen
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 20:55   #85
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
bullshit, ik heb nog nooit van jou een pm hierover gekregen
ik heb het vaak genoeg op feedback gevraagd

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
en t zou idd niets hebben uitgemaakt want je mag er ook niet meer in, dat is al maanden de regel zo binnen de privéfora
binnen de privéfora ja.. maar ledenstaff is geen priveforum
Headliner is offline  
Oud 4 January 2004, 20:58   #86
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ja en wat is een poll dan?

Als je kijkt naar de posts die op het forum geplaatst worden, krijg je vaak een verkeerd beeld van iemand. Niet alleen zijn posts spelen een rol vind ik.
Verder kan je nooit weten of iemand 100% te vertrouwen is. Dus...

Een poll is gewoon 100% vriendjespolitiek
Je moet gewoon een bolletje aanklikken,
nog niet eens vermelden WAAROM... Lijkt me stom...
nee het is juist de bedoeling dat iemand argumenten geeft, de poll is niets meer dan een stand, als mensen alleen ja of nee zeggen, ben je net zo ver
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 20:59   #87
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
binnen de privéfora ja.. maar ledenstaff is geen priveforum
je moet mij niet erop gaan wijzen dat je t over Leden-Staff hebt want je begint duidelijk over Mannenforum.....en wat dat betreft, dat moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, even overleggen
Nightwolf is offline  
Oud 4 January 2004, 21:02   #88
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
je moet mij niet erop gaan wijzen dat je t over Leden-Staff hebt want je begint duidelijk over Mannenforum
ik had het eigenlijk al een hele tijd over Leden-staff hoor.. de zaak mannenforum beschouw ik toch al als verloren
Headliner is offline  
Oud 4 January 2004, 21:30   #89
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
je moet mij niet erop gaan wijzen dat je t over Leden-Staff hebt want je begint duidelijk over Mannenforum.....en wat dat betreft, dat moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, even overleggen
Najaaa, eigelijk vind ik het ook wel loos, dat niet-geregistreerden ledenstaff op kunnen, en Headliner dan niet ;p

Ofwel zet je het voor headliner weer aan,
ofwel zet je het voor gasten uit...

maar dit slaat echt op nx
WishfulDreaming is offline  
Oud 4 January 2004, 22:44   #90
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Gasten snappen Leden-staff toch niet

Verder hoop ik dan dat je in het geval van Nickchange ook even naar de argumenten kijkt, en niet alleen naar de uitslag, NW..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 4 January 2004, 23:57   #91
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Gasten snappen Leden-staff toch niet

Verder hoop ik dan dat je in het geval van Nickchange ook even naar de argumenten kijkt, en niet alleen naar de uitslag, NW..
als de uitslag van de stemming je niet uitkomt ga je liever naar de argumenten gegeven kijken en dan de uitslag alsnog anders laten uitkomen dan

Lijkt me niet dat dat een goede manier van werken is
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 4 January 2004, 23:59   #92
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
als de uitslag van de stemming je niet uitkomt ga je liever naar de argumenten gegeven kijken en dan de uitslag alsnog anders laten uitkomen dan

Lijkt me niet dat dat een goede manier van werken is
NW zegt het toch zelf hierboven

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
nee het is juist de bedoeling dat iemand argumenten geeft, de poll is niets meer dan een stand, als mensen alleen ja of nee zeggen, ben je net zo ver
Ik vraag dus of het bij twijfelgeval Nickchange dan net zo is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 January 2004, 00:07   #93
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Lijkt mij dat de uitslag van de poll gewoon bindend is... Anders is het helemaal onwerkbaar...

En dat de argumenten die achter de poll zitten niet helemaal kloppen is te wijten aan een falend systeem...
Maar dat zal wel bij het oude blijven allemaal..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 January 2004, 00:12   #94
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Lijkt mij dat de uitslag van de poll gewoon bindend is... Anders is het helemaal onwerkbaar...

En dat de argumenten die achter de poll zitten niet helemaal kloppen is te wijten aan een falend systeem...
Maar dat zal wel bij het oude blijven allemaal..
Ik zou graag is zien wie dan allemaal tegen hebben gestemd, en wie er daadwerkelijk gereageert hebben..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 January 2004, 00:16   #95
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zou graag een heel ander systeem zien.
Maar helaas...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 January 2004, 17:07   #96
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bluewolf had mijn wachtwoord veranderd,daarna heb ik het NOOIT aan headliner gegeven.het was best een makkelijk wachtwoord maarja ik had geen zin om het te veranderen..niemand gelooft dat uiteraard maarja okee..mag er dus niet meer in
 
Oud 5 January 2004, 17:33   #97
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

niet goed als je pass te makkelijk is en al helemaal stom dat je er geen moeilijkere van maakt

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik zou graag een heel ander systeem zien.
Maar helaas...
maar of die zou werken...
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.