Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 December 2003, 20:07   #1
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Overigens is het nog maar de vraag of ik wel wil. Daar zal, mits men mij als kandidaat ziet (wat mij ook sterk lijkt) over gesproken moeten worden.
dat is de grote vraag voor iedereen, want het klinkt allemaal wel leuk zo FB zijn, maar der komt meer bij kijken dan alleen maar topic's sluiten
je bent opeens een aanspreek punt voor mensen en men gaat je anders zien
je moet een voorbeeld functie waarmaken en opeens alles goed doen
en dat is nog maar het kleinste gedeelte van de dingen die gedaan moeten worden
het leven als staff member gaat niet over rozen

ik heb der dus ook geen zin in, vooral niet in grote fora, kost teveel tijd en die heb ik iig niet
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 12:33   #2
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Neej bij de meiden hebben we een heel ander systeem om vrouwen toe te laten.

Onze eis is dat meiden zowiezo een verhaaltje over zichzelf schrijven, en aan de hand van dat verhaaltje kunnen ander meidne die al in het mf kunnen hun reactie geven. Ze weten dan al wat meer over de desbetreffende persoon.

En dan hebebn we natuurlijk nog de eis van minstens een manad lid zijn, foto etc.
Op zich is dat dus stukken beter dan bij het mannenforum. Daar is het gewoon stemmen. Krijg je dus echt reacties van: Ik mag hem niet dus hij mag er niet in. Dat is dus de grootste bullshit die er is. Iemand die jij niet mag is niet automatisch iemand die niet te vertrouwens is.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 12:34   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Op zich is dat dus stukken beter dan bij het mannenforum. Daar is het gewoon stemmen. Krijg je dus echt reacties van: Ik mag hem niet dus hij mag er niet in. Dat is dus de grootste bullshit die er is. Iemand die jij niet mag is niet automatisch iemand die niet te vertrouwens is.
Ja, en dan heb je nog de sukkols die niet stemmen totdat Forza erin mag Overigens, er zijn meerdere plekken waar alleen gestemd wordt om 'mag ik hem/haar of niet'.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 13:40   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Overigens is meidenforum ook niet zo geweldig heb ik van meerdere kanten gehoord.. Dat hele systeem van kiezen deugt niet op dit forum, maar goed, de discussie gaat nu een andere kant op dan oorspronkelijk bedoeld.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 18:03   #5
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:

Overigens is meidenforum ook niet zo geweldig heb ik van meerdere kanten gehoord.. Dat hele systeem van kiezen deugt niet op dit forum, maar goed, de discussie gaat nu een andere kant op dan oorspronkelijk bedoeld.
ehm ik weet niet in hoeverre het beleid van mf in staff bekend is, maar volgens mij werkt dat prima zo, bewijs is er al
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 21:26   #6
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik wou zeggen, we hebben al een paar ledne toegelaten op deze manier, uitvoerig besproken met de meiden die er al in konden en wekrelijk NIEMAND zag tegen het idee op. Kunnen we het toch gewoon proberen? Werkt hetniet, dan gaan we gewoon terug naar het oude systeem.

Maar dat doet het wel, dus ik denk niet dat we het ouwe systeem nog nodig zullen hebben.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 15:51   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In dit topic wordt nu bekeken, wie er eventueel geschikt zouden zijn als Forumbaas. En dat wordt in het achterkamertje van dit forum beslist. Ik wil dat dat openbaar gebeurt, aangezien ik de stem redenen van sommige crewleden wel graag wil horen. Volgens mij zitten er namelijk nogal wat rotte appels tussen, die alleen maar op bepaalde personen stemmen omdat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Ook vind ik dat de huidige crew weleens mag worden bekeken, en heb het lef eens om de rotte appels eruit te gooien, want zij zijn het die de algemene sfeer verpesten, vaak personen die denken dat ze alles kunnen maken nu ze forumbaas zijn en ook weten dat ze er toch nooit worden uitgegooid.

ik noem geen namen maar de meeste weten wel over welke 2/3 dit gaat

Laatst aangepast door PFP : 27 December 2003 om 15:54
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 15:54   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
In dit topic wordt nu bekeken, wie er eventueel geschikt zouden zijn als Forumbaas. En dat wordt in het achterkamertje van dit forum beslist. Ik wil dat dat openbaar gebeurt, aangezien ik de stem redenen van sommige crewleden wel graag wil horen.
Mee eens. Ik zou het geen slecht idee vinden als achteraf een topic wordt geopend met alle argumenten van elke FB, want ik mag aannemen dat in staff wel van elk stafflid een gedegen argumentatie wordt gevraagd..

Citaat:
Originally posted by PFP

Volgens mij zitten er namelijk nogal wat rotte appels tussen, die alleen maar op bepaalde personen stemmen omdat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Ook vind ik dat de huidige crew weleens mag worden bekeken, en heb het lef eens om de rotte appels eruit te gooien, want zij zijn het die de algemene sfeer verpesten, vaak personen die denken dat ze alles kunnen maken nu ze forumbaas zijn en ook weten dat ze er toch nooit worden uitgegooid.
Zoals wie? Daar ben ik toch wel benieuwd naar..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:04   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

PFP heeft wederom gelijk. Maar het is een beetje als Pim Fortuyn. Ook die riep dingen die waar waren, maar al eens eerder geroepen werden. Toen ik ditzelfde bij de vorige verkiezing riep, werd ik afgemaakt, en door een niet nader te benoemen figuur als 'troll' bestempelt, die er enkel op uit was om de sfeer te verzieken. Hoe jammer, maargoed, het is nog niet te laat.

Ik ben het geheel met PFP eens dat sommigen naar mijn vermoeden zullen stemmen in de trant van: ik vertrouw hem niet, of blabla. Of sterk de voorkeur hebben voor mensen die ze meer mogen dan een ander. Inmiddels zal het welicht wat verder beargumenteerd worden (na alle heissa sinds de vorige keer), maar iets zeggen in de trant van: ik kan niet met die samenwerken (waar is dat voor nodig als gewone FB?), of: het heeft niets te maken met of ik hem/haar mag ofzo Ja, zo lusten we er nog wel een paar! Puur op kwaliteiten zal toch niet gestemd worden, en die mensen die dat niet kunnen, ben ik het geheel met PFP eens, die moeten eruit. En ik denk ook dat ik net als hem dezelfde namen in mijn hoofd heb, doch ik noem ze nog niet. Wie weet vergis ik me namelijk net als de vorige keer (toen ik vermoedde dat met in zake mijn onterechte ban niet objectief kon stemmen), en dan moet ik wederom mijn woorden terug nemen, vandaar Maar we zullen zien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:22   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt helemaal gelijk Bartje en daarom ben ik ook voor openlijke verkiezingen, waarbij de gewone leden iets meer macht krijgen. En waarbij een forumbaas op proef wordt aangenomen. Natuurlijk moet de eind redactie wel in handen zijn van de betrouwbare beheerders. Maar de manier hoe het nu gebeurt is nogal krom en het doet ook geen recht aan sommige mensen, die kwalitatief heel goed zijn maar toch worden beoordeeld of ze wel of niet aardig zijn tegenover de crew en wel in het clubje passen. Daarom vond ik het wel jammer dat Tyskie wegging. Ook ben ik er tegen om een nieuweling als Forumbaas aan te nemen, aangezien ze dan de kans krijgen om diegene helemaal in te pakken, waardoor hij zijn scherpte verliest. )noem geen namen) Maar het forumbaas op proef aannemen vind ik wel een goede en dan na een maand moeten de leden stemmen of ze tevreden zijn met het optreden van deze persoon.

Ik weet niet of dit allemaal valt te realiseren, maar 1 ding staat vast en dat is: de huidige manier van beleid voeren tov het benoemen van nieuwe forumbazen is krom.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:25   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik betwijfel echter of dit nut heeft, want soms lijkt hier wel een beleid te worden gevoerd van negeren en wachten tot het overwaait. Wat ik mis is dat de discussie nu eens niet op de man word gespeeld door de crew, maar dat we nu eens serieus gaan discussieren over inhoudelijke veranderingen ten aanzien van de crew en het beleid.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:31   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er moeten gewoon per beschikbaar/leeg forum polls komen met de forumbazen die de staff heeft aangewezen

dus voor leden staff zijn door de staff meneer a en b gekozen en mevrouw c en d

de leden moeten dan stemmen wie ze het liefst zien als FB van desbetreffende forum, zo geef je de leden meer macht, al moet het niet zo zijn dat er vriendjespolitiek komt, daarom moet het een lijdraad zijn voor het beheer zodat ze weten wie de leden willen als FB en dat ze dan nog altijd veto recht hebben om te zeggen dat het wel of niet door gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:34   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tja, meer invloed van de leden.. Klinkt heel aardig, maar er zitten nogal wat haken en ogen aan.
Leden zijn geen verantwoording schuldig aan iemand, staffleden wel. Staffleden moeten dus beargumenteerd en objectief stemmen, maar de vraag is in hoeverre ze dit kunnen, danwel hier op afgerekend worden.
Daar komt bij dat meer invloed van de leden ten koste gaat van de macht van de staffleden en ik durf met zekerheid te zeggen dat binnen staff een aantal mensen zitten die geen beperking van hun macht zullen tolereren en daar alles tegen in het werk zullen stellen.
Een derde probleem is de vraag wie er dan mogen stemmen? Kan Bartje518 stemmen met zijn 5 pseudoniemen (niet persoonlijk.) of krijgen alleen alle bekende actieve users stemrecht?
En op welke manier wou je dat dan in de praktijk brengen?
En hoe wou je die vriendjespolitiek dan tegengaan? De ene kliek zal stemmen op 'hun vriend', waar de andere kliek weer een hekel aan heeft. En de goede forumbaas zonder echte vrienden op dit forum? Die zal slechts van enkele leden stemmen krijgen.


Verder... FB-op-proef is op zich wel een mooi idee, maar in de praktijk dus vrij lastig. Ik zie liever een soort commissie die zich bezighoudt met beleid.. Deze commissie zal uit 6 man moeten bestaan, 3 gekozen door leden, 3 door de staff. Maar nu ga ik eten, en de taken en doelstellingen van deze commissie heb ik vaker beargumenteerd...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 16:50   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

het lijkt wel of bepaalde personen hier verwachten dat de nederlandse staat in goede orde wordt nagebootst...

jongens, het is maar een forum

en youssef, .
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 17:22   #15
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
het lijkt wel of bepaalde personen hier verwachten dat de nederlandse staat in goede orde wordt nagebootst...

jongens, het is maar een forum

en youssef, .
dat is echt een goede instelling om dingen te veranderen.

Ik ben het wel met je eens Tyskie, maar wat stapper al zei: vriendjespolitiek. Daar valt eigenlijk alles op dood.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 17:27   #16
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs down

Bgerijp nou eens, PFP en bartje, dat het helemaal niet zo makkelijk is om rotte appels uit de crew te gooien. Hoe wil je dat realiseren?

Als Nightwolf opeens besluit een rotte appel te gooien uit de crew die lijkt te bestaan uit het incest gehuchtje Urk dan heb je gewoon geen poot om op te staan. Wie is Nightwolf? Wat maakt Nightwolf zo belangerijk iemand eruit te gooien? Wat geeft hem het alleen recht? Wat zal die rotte appel dan wel niet denken? Het is toch niet Nightwolf's site? Dan mag hij toch ook niet iemand er zomaar uittrappen?

Het is wel lekker makkelijk praten als crew, maar zelfs als jij, bartje, opeens beheerder wordt, trap je er echt niet zo makkelijk iemand uit zoals je het nu zegt. Misschien wel hoor, maar dat komt omdat men je reputatie kent. Maar jah, Nightwolf... Nightwolf is maar gewoon een forummer, die het heeft weten te maken tot Beheerder.

Spill, daar ligt het hele probleem, en tot dan toe is het allemaal maar een beetje moeilijk uit te praten deze hele situatie. Doordat Spill eigenaar van dit forum is, heeft koelkast net zoveel recht op het beheerders plekje als Nightwolf. Daar heeft het 'volk' niets over te zeggen.

En het ergste is eigenlijk gewoon, wat uit dit topic blijkt, dat Spill dit forum aan zijn lot heeft overgelaten. Het lijkt wel een beetje alsof je een groep kleuters in een klas hebt gezet, 2 daarvan hebt aangesteld als leiders die het idee verder uitwerken. Vervolgens is er een hele structuur en geschiedenis van forumbazen ontstaan, maar de kleuterklas is eigenlijk van niemand. Op een gegeven moment zijn de opperkleuters uit het begin tijdperk weg en bestaat de leiding helemaal uit kleuters die ooit maar gewoon zijn aangesteld.

En nee, die kleuters kunnen niet opeens dictatortje gaan spelen en elkaar uit de groep halen. Als buitenstaander kun je dat wel makkelijk zeggen, maar als opperkleuter gaat dat veel makkelijker gezegd, dan gedaan.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 17:42   #17
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
dat is echt een goede instelling om dingen te veranderen.

Ik ben het wel met je eens Tyskie, maar wat stapper al zei: vriendjespolitiek. Daar valt eigenlijk alles op dood.
In hoeverre sta je achter vriendjespolitiek? Wat versta je onder vriendjes politiek? Begrijp me goed, ik sta niet achter het huidige beleid, ik kijk slechts vanuit een ander perspectief dan jij doet. Tot nu toe ziet het ernaar uit dat jij het allemaal maar erg gemakkelijk ziet.

Vriendjespolitiek is op zo een forum als deze eigenlijk onmogelijk te vermijden. Aangezien ik het met je eens ben dat hier geen geschikte crewleden te vinden zijn. Dan hou je dus een handjevol users die niet echt geschikt zijn, maar toch wel forumbaas kunnen worden. En die moet je nu eenmaal kennen! Je moet met ze gepraat hebben over MSN of op welke andere manier dan ook.

Anders ben je simpelweg te onbekend om een oordeel over je te kunnen maken. Op dit forum kom je nou eenmaal weinig hoogstaande discussies tegen, je kunt mensen daar bijna niet op beoordelen. Dus je moet het maar via andere wegen hebben.

Zie als voorbeeld maar Fade Of Light, die KWAM ooit goed over en die is dus zonder vriendjespolitiek in de crew gekomen. Tyskie ook. Maar wie stel je dan voor als je niemand ziet zitten? Denk je dat ze de userlist uit gaan printen en met een satéprikkertje gaan gooien?

Bekijk het eens van een andere kant... Maar wat dat betreft ben ik het wel met je eens dat mensen met gedachtengangen zoals LoeLoe, 0vera of wijlen Irene hebben niet geschikt zijn.

Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 18:40   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zie je probleem, Youssef. Maar dat komt omdat ik altijd met enkelen heb gestaan in de mening dat het probleem vroeger is ontstaan. Het is heel geleidelijk gegaan allemaal. Vroeger kende 'ons' ons nog niet, toen startte het forum pas, en had je mensen als Sgatje, Loeloe, jij, BlueWolf, Koelkast, Irene, Manderijn enzo als FB. Een bont gezelschap eigenlijk. Totdat er ooit de eerste FB's aangenomen moesten worden. Gekeken werd niet naar kwaliteiten, maar naar het karakter van iemand. Tyskie was er al veel langer, maar werd toch géén FB. Neen, men kwam liever aan met mensen als Linnea, BoP enzo. Allemaal hele aardige mensen, niets mis mee. Maar als het aankwam op een discussie met sommige leden zag je dit soort mensen eigenlijk nooit. En zo werden steeds meer mensen vervangen door mensen die prima tot 'de groep' hoorden, en zoals je al aangeeft, die er nu ineens uitmikken gaat niet, dat zou ik als beheerder ook niet kunnen doen. Zoiets moet gelijdelijk gaan. De '2 stromingen' binnen dit forum die ik al eens noemden is niet als dusdanig in de staff vertegenwoordigt, integendeel, omdat de ene stroming er al inzat, zijn er alleen van die bepaalde stroming mensen toegelaten. Ik heb dat al bij 2 verkiezingen aangekaart, maarja, tot voor kort stond ik alleen met die mening, en bereik je niet zoveel. Bovendien werd het door staffleden meestal als volslagen belachelijk bestempelt. Tyskie is toen aangenomen, tja, omdat men gezien de mening van de leden niet anders kon? Ik weet het niet anders, wie het weet mag het zeggen .
Ook nu weer denk ik dat bijvoorbeeld als het om mij gaat enkelen zullen zeggen: voldoende kwaliteiten, maar.. En dan komt er meestal denk ik iets in de trant van 'past niet binnen de groep, zal botsen met die en die'. Tja, tegen zoiets kun je niet opboksen. Het feit dat ik nog nooit iets uit mannenforum heb doorverteld e.d. telt dan ineens niet meer mee.
Om die reden zie ik ook graag Dextor beheerder worden. Iemand die mijns inziens niet zulk soort slapheid tentoonspreid, en vaak zeer objectief kan oordelen.
Het idee proef-FB van PFP vind ik voortreffelijk. Mits er gemotiveerd wordt bij een poll. En dan ook nog met bewijzen wat die proef-FB in jou ogen niet goeddeed (onterecht slotje, geen slotje, gedrag). Dit kan eenvoudig middels een simpel linkje. Op basis dáárvan diend dan gestemd te worden!



@ Tyskie, die andere nicknames zijn geloof ik allemaal gebanned gebleven, dus ik heb er nog maar eentje hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 01:02   #19
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Neen, men kwam liever aan met mensen als Linnea, BoP enzo. Allemaal hele aardige mensen, niets mis mee. Maar als het aankwam op een discussie met sommige leden zag je dit soort mensen eigenlijk nooit.
Had er in mijn geval ook wel gedeeltelijk mee te maken dat als er al discussies gaande waren, deze in zeer beperkte mate slechts golden voor de fora die ik voorheen beheerde.

Zodoende kom ik idd in weinig discussies aan bod, vooral omdat ik mij gewoon niet bemoeide met discussies die voor mij niet (geheel) van toepassing waren. Ook al geef ik wel toe dat ik als fb mijzelf wat vaker dan goed was afzijdig hield.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 01:17   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Had er in mijn geval ook wel gedeeltelijk mee te maken dat als er al discussies gaande waren, deze in zeer beperkte mate slechts golden voor de fora die ik voorheen beheerde.

Zodoende kom ik idd in weinig discussies aan bod, vooral omdat ik mij gewoon niet bemoeide met discussies die voor mij niet (geheel) van toepassing waren. Ook al geef ik wel toe dat ik als fb mijzelf wat vaker dan goed was afzijdig hield.
Was ook niet persoonlijk bedoeld, al doelde ik met name op dat laatste, wat betreft je fora heb ik inderdaad nooit iemand horen klagen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 13:59   #21
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik denk dat als we het beleid dat sommige mensne opperen gaan doorvoeren, dat fber/beheerder zijn dan een dagtaak wordt. En neej die tijd hebben we niet want iedereen zit nog op scoool,werk, vrienden, eigen leven etc.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:10   #22
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik denk dat als we het beleid dat sommige mensne opperen gaan doorvoeren, dat fber/beheerder zijn dan een dagtaak wordt. En neej die tijd hebben we niet want iedereen zit nog op scoool,werk, vrienden, eigen leven etc.
Het valt me op dat jij telkens met dit argument moet komen aankakken. Buiten het feit dat het helemaal niet zoveel tijd kost moet je je toch eens gaan afvragen hoe lang je hier nog forumbaas+ wil zijn. Ik vraag me ook af of niet gewoon forumbaas+ bent om het forumbaas zijn alleen.

Als je zo graag forumbaas wilt zijn, dan moet je je ook echt inzetten voor het forum, ideeën opperen posten, betrokken zijn met leden etc. etc. Voor jou ziet het er kennelijk naar uit dat je een paar dingen regelt voor het forum. Een paar posts doet in Staff, slotjes zet, en vervolgens je taak als fb klaar ziet voor de dag.

Tijd voor wat anders LoeLoe?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:50   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zo is het, Youssef. Bovendien, we bedoelen helemaal niet dat je dan dagelijks overal erbovenop moet zitten. Het ging nu om andere zaken, namelijk leden laten meebeslissen, en niet aan vriendjespolitiek doen. Dat laatste kost je overigens geen seconde meer dan dat het nu kost. De idee om een proef-FB aan te nemen is trouwens ook niet tijdrovend. Het enige dat tijd kan kosten is de posts doornemen van leden, en dat vind ik is sowieso een primaire taak van een FB, immers, hoe kun je nu een goed FB zijn als je niet weet wat je leden willen, nietwaar?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:54   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zo is het, Youssef. Bovendien, we bedoelen helemaal niet dat je dan dagelijks overal erbovenop moet zitten. Het ging nu om andere zaken, namelijk leden laten meebeslissen, en niet aan vriendjespolitiek doen. Dat laatste kost je overigens geen seconde meer dan dat het nu kost. De idee om een proef-FB aan te nemen is trouwens ook niet tijdrovend. Het enige dat tijd kan kosten is de posts doornemen van leden, en dat vind ik is sowieso een primaire taak van een FB, immers, hoe kun je nu een goed FB zijn als je niet weet wat je leden willen, nietwaar?
helemaal mee eens en daarom is het ook zo belangrijk dat de forumbazen hier vaak komen en niet zoals sommige om de week hun gezicht laten zien en dan denken hun taak te hebben volbracht.

En als LoeLoe het al teveel werk vind om in het belang van het forum er iets meer tijd in te steken, dan denk ik: dat is niet de goede spirit. Zoals Youssef idd al zei een forumbaas moet met nieuwe ideen komen en meedenken met problemen.

Wat ik echter wel mis in dit topic zijn de echte forumbazen en beheerders die eens het dialoog aan zouden moeten gaan over de vernieuwende ideen waarmee dit topic is doorspekt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:56   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb ze nog niet mogen ontdekken Zou het komen omdat we 'trollen' zijn misschien?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:58   #26
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb ze nog niet mogen ontdekken Zou het komen omdat we 'trollen' zijn misschien?
mja ik denk dat de meeste het kennelijk nu wel lekker vinden lopen, ze kunnen immers toch doen waar ze zin in hebben en hebben amper werk te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:13   #27
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

Wat ik echter wel mis in dit topic zijn de echte forumbazen en beheerders die eens het dialoog aan zouden moeten gaan over de vernieuwende ideen waarmee dit topic is doorspekt.
juist dit was ook mijn idee, in staff had ik eerder vandaag al het woordje gegooid dat we eens feedback moeten leveren in dit topic en wellicht onze ideeen eens naar buiten moeten dragen..


het proef FB idee vind ik ook nog zo gek niet. en het lijkt mij op zich wel iets. Een FB kan zich op die manier bewijzen. Puntje voor ons is misschien dat we om die FB te testen hem spreekwoordelijk in het diepe kunnen gooien om te zien hoe hij/zij het er vanaf brengt. Hoe onderhoudt deze proef-fb zijn of haar forum en welke extra inbreng levert deze fb?
graag zie ik meer serieuze reacties hierop

En tevens ben ik benieuwd wie er nu nog steeds echt geinteresseerd is in fbschap..

Ik zelf heb een lijstje te zien gekregen en ik heb de users kort beoordeeld.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:18   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zaak is trouwens wanneer je een FB op proef wilt laten draaien dat je zelf de zaakjes keurig op orde moet hebben om hem te kunnen beoordelen. Het kan dan niet zo zijn dat hij/zij slachtoffer wordt van de puinhopen die anderen laten slingeren.

Ik zou inderdaad graag van iedereen horen wat hij/zij nu van de in dit topic geopperde ideëen vindt, en dan graag reacties inhoudelijk houden, en niet op de personen die met dat idee kwamen, en ook geen reacties die negatief zijn omdat ze aan eigen macht kunnen tornen (soms worden ideëen aan de kant geschoven uit angst voor een deel van de eigen macht in te leveren).

Als er trouwens een fotoboek komt zou ik dat liever doen dat FB worden (het fotoboek onderhouden dus). Anders stel ik me kandidaat, doch voor een paar fora nog maar: dit forum, sport en/of Discussie. Op de rest kom ik tegenwoordig te weinig om goed werk te kunnen verrichten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 16:29   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik denk dat als we het beleid dat sommige mensne opperen gaan doorvoeren, dat fber/beheerder zijn dan een dagtaak wordt. En neej die tijd hebben we niet want iedereen zit nog op scoool,werk, vrienden, eigen leven etc.
Dat is echt bullshit LoeLoe.. In die tijd dat ik forumbaas ben geweest kostte het me echt niet meer tijd. Mijn fora waren nou ook niet echte uitdagingen, maar een forum als ADB is met z'n 3'en ook goed bij te houden. En het is ook weer niet zo druk op Staff dat je er meer dan een kwartier mee kwijt bent per dag. Het enige waar tijd in is gaan zitten voor mij is het uitwerken van regels..

Het echte probleem is denk ik het willen. Je moet wel bereid zijn om er wat energie in te steken, in positieve zaken dan.
Als er iets negatiefs gaande is zie je dat iedereen ineens alle tijd heeft om de discussie aan te gaan, maar als er iets opgebouwd moet worden geeft een deel van de staff gewoon niet thuis.
Met het gevaar weer Koelkast op de (koel)kast te jagen... Hij heeft aan gegeven geen tijd te hebben om aan iets positiefs te werken als de regels.. Maar aan de andere kant zie ik deze beheerder wel alle tijd hebben om ellenlange posts te plaatsen als het om iets negatiefs gaat.. Dat is gewoon krom en daar zit dus ook het probleem. Als je niet bereid bent om tijd te maken om te werken aan positieve dingen voor dit forum, dan blijf je met deze puinhopen zitten. Want is het zo'n moeite om even een paar gedragsregels te maken voor je subforum? Nee, is gedaan in een kwartier, zeker omdat je makkelijk van een ander forum kan kopiëren.
Nu hebben we daar dus een discussie in staff over gehad, een paar maanden terug en iedereen was het er mee eens dat ze overal moesten komen (niet reageren = eens zijn). De deadline lag op de maandag nadat ik stopte.. Zie jij ze nu overal? Nee, en waarom? Omdat in de staff gewoon een aantal te laks zijn om tijd vrij te maken om dat ff te doen. Lamheid alom. En dit is maar gewoon een voorbeeld...

Dit is natuurlijk niet het enige probleem. Een forum onderhouden is op zich niet zo moeilijk, moeilijker is voor de meerderheid om bezig te zijn met beleid, de toekomst.. Dat kun je ook niet van iedereen eisen. Eigenlijk zouden de beheerders daarin ook een sturende rol moeten hebben, maar dat gebeurt niet. Nightwolf is gewoon geen voortrekken met dat soort dingen en Koelkast heeft het te 'druk' om zich daar mee bezig te houden en is vooral actief als zijn eigen functioneren in het geding is.

En dan kom ik toch weer terug op een stokpaardje van mij: een commissie beleid laten bepalen (ik zie er dan ook het liefste bijkomen dat zij toegang tot meiden/ mannen regelen en de aanstelling van FB'en). Maar dan raken bepaalde mensen nu eenmaal macht kwijt en het zal nooit van de grond komen ben ik bang...

Zal ik terugkeren als FB?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 17:19   #30
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarom zinloos?
Heeft veranderingen doorvoeren geen zin?

Dan zal er zeker nooit iets veranderen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 17:44   #31
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Waarom zinloos?
Heeft veranderingen doorvoeren geen zin?

Dan zal er zeker nooit iets veranderen..
De uiteindelijke beslissing gebeurt toch in staff,
en dit topic heeft al niet meer het doel waarvoor het eigelijk opgestart is, lijkt me
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 17:46   #32
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Beter zou NW even de beleids-discussie splitten van de discussie over de nieuwe FB'en.
Of jij maakt een nieuw topic aan
met jou standpunten?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 17:50   #33
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Waarom zinloos?
lees je beginpost, de rest negeer ik
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 18:02   #34
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
lees je beginpost, de rest negeer ik
Citaat:
Originally posted by Tyskie
Beter zou NW even de beleids-discussie splitten van de discussie over de nieuwe FB'en.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 18:04   #35
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

daar maak je wat mij betreft maar een nieuw topic over, hier negeer ik dat omdat dit topic niet daar niet voor bedoelt is
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 18:20   #36
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Volgens mij wil hij een split threat actie zien
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 18:23   #37
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

oh op die manier? excuses voor de miscommunicatie, zal ik later vandaag doen dan
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 20:38   #38
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Iedereen moet gewoon ZIJN taak doen, punt uit.
Als iedereen zijn taken en zijn werken doet,
dan is er helemaal geen probleem, en verloopt alles vlot
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 20:44   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Iedereen moet gewoon ZIJN taak doen, punt uit.
Als iedereen zijn taken en zijn werken doet,
dan is er helemaal geen probleem, en verloopt alles vlot
Het is toch de primaire taak van NW om te luisteren naar ideëen onder de leden?! Dit forum zit tijdelijk zonder FB, en als hij het wijt aan het uit de hand lopen van het topic, is het dus zijn fout geweest als beheerder, maar dat neemt niet weg dat je dan alsnog moet luisteren naar de ideëen van de leden, en niet zeggen: daar gaat dit topic niet over, dus dat negeer ik Dat is ongehoord slecht, en dan klopt mijn vergelijking met de supermarkt dus niet eens, want de kaasafdeling is de afdeling, maar beheerder is ze allemaal
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 20:51   #40
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het is toch de primaire taak van NW om te luisteren naar ideëen onder de leden?! Dit forum zit tijdelijk zonder FB, en als hij het wijt aan het uit de hand lopen van het topic, is het dus zijn fout geweest als beheerder, maar dat neemt niet weg dat je dan alsnog moet luisteren naar de ideëen van de leden, en niet zeggen: daar gaat dit topic niet over, dus dat negeer ik Dat is ongehoord slecht, en dan klopt mijn vergelijking met de supermarkt dus niet eens, want de kaasafdeling is de afdeling, maar beheerder is ze allemaal
Ja, maar je had die discussie zowiso niet in dit topic hoeven te starten. Dit heeft nx meer te maken met het kandidaat stellen van mensen. Helemaal niet :

En idd, NW moet hem maar splitsen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 20:54   #41
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ja, maar je had die discussie zowiso niet in dit topic hoeven te starten. Dit heeft nx meer te maken met het kandidaat stellen van mensen. Helemaal niet :

En idd, NW moet hem maar splitsen
Ik heb geen idee wie hem begon, maar het is dan de taak van iemand om dat dan tegen te gaan, en er vrij snel bovenop te zitten, nietwaar?

Trouwens, topic splitsen moetie sowieso, maar hij moet niet posten dat hij het negeert, daar ging het om
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 20:57   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb geen idee wie hem begon, maar het is dan de taak van iemand om dat dan tegen te gaan, en er vrij snel bovenop te zitten, nietwaar?

Trouwens, topic splitsen moetie sowieso, maar hij moet niet posten dat hij het negeert, daar ging het om
feit
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 03:27   #43
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

gesplit plus veel blaat weggehaald
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 10:43   #44
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet wat er allemaal in staat

maar een van de dingen waar ik me het meest aan stoor aan het beleid (en wat ook wel eens de oorzaak kan zijn van meerdere problemen hiero) is dat leden en staff praktisch los staan van elkaar.... zoals in dit forum (leden-staff ) mis ik een beetje de meningen van staff / feiten uit de staffroom. de leden discussieren hier af en aan over van alles en nog wat en ik geloof best dat daar in staff weer over gepraat wordt en dat daar weer wat uit komt.. maar dat wordt hier niet vermeld :/

ik wil niet zeggen dat de hele staff naar buiten moet worden gebracht ofzo, integendeel. maar mbt tot bepaalde topics hier zou de staff wat mij betreft wat meer van zich kunnen laten horen. dat geeft imo wat meer duidelijkheid richting de leden
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 17:30   #45
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ben het met amber eens... en vind dat het beheer hier grootendeels wel een vinger in de pap mag doen.. of hoe zeg je dat

en verder lijkt wel of met het opsplitsen van dit topic ineens de discussie plat ligt? ;/
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 20:05   #46
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik vind dat de Staff (ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor!!! ) niet actief genoeg is. En dan bedoel ik vooral het echte samenwerken. Als men het forum niet ECHT serieus onder handen neemt, naar oplossingen zoekt, leuke dingen verzint, wat valt er dan nog tussen de staff en de leden te bespreken?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 23:31   #47
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik vind dat de Staff (ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor!!! ) niet actief genoeg is. En dan bedoel ik vooral het echte samenwerken. Als men het forum niet ECHT serieus onder handen neemt, naar oplossingen zoekt, leuke dingen verzint, wat valt er dan nog tussen de staff en de leden te bespreken?
dat mis ik inderdaad ook. je kunt wel doodleuk allemaal leuke nieuwe dingen gaan bedenken over wat dit forum nodig heeft, maar als het allemaal langs elkaar gaat schiet je er nix mee op
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2003, 16:05   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat Amber zegt vind ik ook; buiten Tyskie en Dextor zie/zag ik zelden iemand van de staff hier posten wat zijn/haar mening is (tenzij het gaat om de eigen positie, of wanneer er macht uit handen dreigt te worden genomen. Jammer, want daar is ledenstaff éigenlijk voor.

Verder was ik een paar dagen weg, dextor, vandaar dat de discussie dood bloede?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:44   #49
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Deze discussie lijkt mij eerder te passen in het vroeger geopende topic *BELEIDS-DISCUSSIE*

Gelieve hier effe verder te gaan
het is toch onzin om hier naar toe te linken saar

sowieso staat het heel vreemd dat ik het heb geopend, want dat heb ik niet

een nieuw topic aanmaken was beter geweest, nu haal je weer oude koeien uit de sloot
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:45   #50
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom heffen we dit forumgedeelte niet op, het is toch loos
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.