Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 December 2003, 10:45   #51
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
bekijk het zo, over een paar weken kan je hem weer openen
Maar ik had zo gepland dat ik er dan 2000 had...

Slowchat wissen is hetzelfde als Foto-topic wissen...
Impressions is offline  
Oud 31 December 2003, 11:24   #52
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
:kwaaist: Welke Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker heeft dit gewist dan? :kwaaist: Kut, nu is mijn topic van : "ik heb 1000 posts" ook waardeloos... :kwaaist: Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker :kwaaist:
Jij bent echt kansloos.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 31 December 2003, 11:29   #53
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ach, stiekem snap ik niet waarom jullie je zo druk er over maken.

Je wordt toch bekend door het soort posts dat je doet? Je naam gaat toch opvallen door het soort reacties dat je plaatst? Toch niet door het aantal.

Het gaat om de populariteit die je krijgt door het soort van posts, niet door het aantal, dunkt me
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 December 2003, 12:12   #54
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Geniaal


Mijn posts mogen jullie ook wel hebben, mijne zijn alleens terug gezet naar 0 door Youssef of Bluewolf ik heb er nachten van wakker gelegen

Laatst aangepast door Nickchange : 31 December 2003 om 12:30
Nickchange is offline  
Oud 31 December 2003, 12:21   #55
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik heb al gevraagt of NW me post aantal op 0 wilt zetten
Banaan is offline  
Oud 31 December 2003, 12:47   #56
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ohja, daar nog over, als je dat echt wilt, sta je ook echt op 0 en ga ik ze niet terug zetten
Nightwolf is offline  
Oud 31 December 2003, 13:10   #57
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ohja, daar nog over, als je dat echt wilt, sta je ook echt op 0 en ga ik ze niet terug zetten
kan je die van mij op 0 zetten
 
Oud 31 December 2003, 13:25   #58
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
ohja, daar nog over, als je dat echt wilt, sta je ook echt op 0 en ga ik ze niet terug zetten
ik meen et
Banaan is offline  
Oud 31 December 2003, 14:18   #59
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik wil wel wat van mijn posts delen hoor aan die arme kinders...

AmbyPur is offline  
Oud 31 December 2003, 16:14   #60
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
:kwaaist: Welke Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker heeft dit gewist dan? :kwaaist: Kut, nu is mijn topic van : "ik heb 1000 posts" ook waardeloos... :kwaaist: Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker :kwaaist:
Wat een troll die LoeLoe..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 31 December 2003, 16:22   #61
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Wat een troll die LoeLoe..
Die zogenaamde trollen kom ik de laatste dagen genoeg tegen op het forum. Ik hoop dat ze allemaal gebanned worden. OW's zijn niet zo nodig denk ik.
 
Oud 31 December 2003, 16:34   #62
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Die zogenaamde trollen kom ik de laatste dagen genoeg tegen op het forum. Ik hoop dat ze allemaal gebanned worden. OW's zijn niet zo nodig denk ik.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 13:19   #63
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben dr ook best veel kwijt wat ik tog wel kut vind maar verder boeit het me niet echt
 
Oud 2 January 2004, 17:13   #64
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

 
Oud 2 January 2004, 17:27   #65
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Misschien ben ik ook wel wat kwijt, geloof t niet, mis niks
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 2 January 2004, 18:50   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jullie mogen mijn posts wel hebben heur. Ik wil er eigk juist zo min mogelijk, maargoed
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 3 January 2004, 11:05   #67
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Leuk ook dat de situatie even wordt uitgelegd. Geweldig, degene die het verwijderd heeft komt ook even vertellen hoe en waarom. Toppie.
Youssef is offline  
Oud 3 January 2004, 11:26   #68
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

die heeft ze al in het nieuwe deel van Slowchat-topic gegeven

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Bij deze een nieuw slowchattopic. Andere had een beetje erg veel post. De laatste posts zal ik hier nog even bij zetten zodat jullie nog een beetje weten waarover het ging. Maar die andere wordt per direct gedeleted.
Nightwolf is offline  
Oud 3 January 2004, 11:51   #69
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

is de eerste fototopic weg ofzo? :s
 
Oud 3 January 2004, 12:10   #70
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
is de eerste fototopic weg ofzo? :s
jah die is ook al weg, is al wel weer ene neiuwe voor, randy vond het blijkbaar nodig ofzow
Riddler is offline  
Oud 3 January 2004, 12:15   #71
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Staat er toch gewoon alleen op slot :

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...337#post770337

Ik snap het probleem niet zo, wil iedereen een heel groot topic ofzo ?
Nickchange is offline  
Oud 3 January 2004, 12:28   #72
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Staat er toch gewoon alleen op slot :

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...337#post770337

Ik snap het probleem niet zo, wil iedereen een heel groot topic ofzo ?
hmm, dacht dat hij hem ook gelijk verwijderd had, niet verder gekeken
Riddler is offline  
Oud 3 January 2004, 13:20   #73
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
die heeft ze al in het nieuwe deel van Slowchat-topic gegeven
Mag ze zich ook wel hier even laten zien.
Youssef is offline  
Oud 3 January 2004, 14:39   #74
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

daar zit wat in

beleg
Nightwolf is offline  
Oud 8 January 2004, 20:10   #75
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je aantal posts is een getal... mensen.. EEN GETAL

waar de neuk maken jullie je druk om...
 
Oud 8 January 2004, 20:57   #76
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Mag ze zich ook wel hier even laten zien.
Halloooo
Overigens heb ik dit topic tot op de voet gevolgd dus ik ben wel op de hoogte van de info die in dit topic staat.

Nah ik wist niet dat mensen zich ZO erg druk konden maken om een paar posts meer of minder. Daarbij DACHT ik altijd dat het zo was dat als topics verwijderd werden, dat posts dan gewoon bleven staan. Tenmisnte, bij kleinere topics was dat wel altijd zo. Snap dus niet echt dat een topic als slowchat ineens zoveel posts heeft doen kelderen maar goed.

Voor de mensen die er toch zoveel ophef over maken: Okay jullie willen graag dat hij blijft staan. Als er ooit weer een derde slowchattopic geopend zal worden, gaat hier alleen een slot op en meer niet.

Die andere is nu echt weg en die kan ik echt niet meer terug toveren ofzo. Maar in het vervolg gebeurt dat dus niet meer op deze manier.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 January 2004, 08:43   #77
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Halloooo
Overigens heb ik dit topic tot op de voet gevolgd dus ik ben wel op de hoogte van de info die in dit topic staat.

Nah ik wist niet dat mensen zich ZO erg druk konden maken om een paar posts meer of minder. Daarbij DACHT ik altijd dat het zo was dat als topics verwijderd werden, dat posts dan gewoon bleven staan. Tenmisnte, bij kleinere topics was dat wel altijd zo. Snap dus niet echt dat een topic als slowchat ineens zoveel posts heeft doen kelderen maar goed.
Volgens mij is dat altijd zo als je een topic verwijderd, alleen bij kleinere topics merk je het niet zo op je postaantal

Verder vind ik het ook gewoon onzin om hierover verder te gaan. Leer eens niet te zeiken over je postaantal, en er is nu toch niets meer aan te doen. Lijkt me daarom ook nutteloos om hier nog over door te 'discussieren'.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 9 January 2004, 11:42   #78
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nou in het verleden zijn er weleens topics gedeleted waar duidelijk uit bleek dat het post aantal niet omlaag ging.

Verder kreeg ik ook klachten van postaantallen die omlaag gingen van mensen die absoluut NIET in dat eerste chattopic hadden gereageerd

Een bug misschien? Wie zal het weten. Anyway...ik zal het eens een keer uittesten op staff ofzo. Even nakijken of het aantal posts wel weer omlaag gaat wanneer je iets deleted. Doe'k van middag even, zit nu op school en moet zo weer naar de les
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 January 2004, 11:48   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nou in het verleden zijn er weleens topics gedeleted waar duidelijk uit bleek dat het post aantal niet omlaag ging.

Verder kreeg ik ook klachten van postaantallen die omlaag gingen van mensen die absoluut NIET in dat eerste chattopic hadden gereageerd

Een bug misschien? Wie zal het weten. Anyway...ik zal het eens een keer uittesten op staff ofzo. Even nakijken of het aantal posts wel weer omlaag gaat wanneer je iets deleted. Doe'k van middag even, zit nu op school en moet zo weer naar de les
Werden die topics dan echt verwijdert of verplaatst destijds Volgens mij is het niet meer dan logisch dat dan je postaantal omlaag gaat.
Overigens mist GregoorvanDijk ook ineens 2000 posts, en die heb echt niet in die slowchat gereageert Ik snap in het geheel niet waarom mensen zich druk maken om dat postaantal, voor mijn part schaffen we ze af, maar ik begrijp dat sommigen zich dan een n00b voelen Maar 5000 of 3000 zie je echt geen verschil tussen Om daar nu zo lang over door te gaan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 January 2004, 11:50   #80
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik zat nu ook allang op de 40 duizend ofzo en hoeveel ik der nu heb ik weet ik niet en interesseert me ook niet echt.

Maar goed dus hier zie je weer een voorbeeld van een persoon die weet ik hoeveel posts minder heeft maar niet doro het toedoen van het verwijderen van slowchattopic

Dus mensen kunnen wel kwaad worden op me maar het heeft niet alleen daarmee te maken
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 January 2004, 11:53   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik zat nu ook allang op de 40 duizend ofzo en hoeveel ik der nu heb ik weet ik niet en interesseert me ook niet echt.

Maar goed dus hier zie je weer een voorbeeld van een persoon die weet ik hoeveel posts minder heeft maar niet doro het toedoen van het verwijderen van slowchattopic

Dus mensen kunnen wel kwaad worden op me maar het heeft niet alleen daarmee te maken
Ik snap sowieso niet dat iemand daar kwaad om kan worden Waar blijf je wanneer je elk slotje of verwijderde topic uitgebreid moet gaan verantwoorden of overleggen Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 January 2004, 13:19   #82
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik snap sowieso niet dat iemand daar kwaad om kan worden Waar blijf je wanneer je elk slotje of verwijderde topic uitgebreid moet gaan verantwoorden of overleggen Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen..
hoor wie het zegt
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 9 January 2004, 13:52   #83
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
hoor wie het zegt
Dit soort opmerkingen dragen echt bij aan een goede verstandhouding. Wat een troll he, die Bart
 
Oud 9 January 2004, 14:14   #84
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Dit soort opmerkingen dragen echt bij aan een goede verstandhouding. Wat een troll he, die Bart
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 9 January 2004, 14:18   #85
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Dit soort opmerkingen dragen echt bij aan een goede verstandhouding. Wat een troll he, die Bart
NW, reactie graag op de post van KK
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 January 2004, 15:10   #86
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Bart doet juist veroordelen over ieder slotje of actie die ik doe daarmee verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet en daarmee is dit schijnheilig trol gedrag.

__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 9 January 2004, 15:30   #87
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen..
ben ik t mee eens, t was niet slim van haar om dat topic te verwijderen maar t heeft vrij weinig zin om daar nog langer kwaad ove te spreken, iedereen maakt fouten en van fouten leren we, althans dat zou de bedoeling moeten zijn

en ja Bart, die post droeg vrij weinig bij idd. t heeft geen zin meer om hier verder nog over te discusseren aangezien ik geen nut hiervan in zie, ik merk dat dit alweer richting persoonlijke aanvallen gaat
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.