Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Ban terecht?
Ja 12 42,86%
Nee, de ban is compleet onterecht en slaat nergens op 16 57,14%
Stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 March 2004, 15:28   #101
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Pas maar op dat Psychobunny jou er zo niet aan herinnert dat een forum het echte leven niet is...
Was ook zinloos van FF om die vergelijking te maken...
 
Oud 31 March 2004, 15:32   #102
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Welles Zij zei dat omdat zij mij niet vertrouwden de sfeer ook verziekt werd, en dat ik bepaalde opmerkingen had gezegd
naja ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik neem aan dat je dat topic gelezen hebt.. Ik ben voor jou terugkomst.. en wat ik van dat topic vind heb ik er ook gezegd.. ik denk zeker dat er meiden door dat topic op een verkeerd been zijn gezet, ik twijfelde ook opeens toen ik het las.. maar ik denk dat je er niet in was gekomen, ook al was dat topic objectief.

Maar ja ik denk zo, je bent niet zo dom om jezelf aan de hoogste boom te hangen, en ik zet sommige dingen ook niet op het Meidenforum omdat ik geen behoefte heb dat het hele forum het ziet, ik ben ook geen lek.. dus ik zou je wel heel erg dom vinden als jij het lek was en je ging dat ook nog eens lopen zeggen (in wjd)

daarbij komt.. ze kunnen er zonder jou blijkbaar ook in, dus als jij het lek zou zijn, zou het nog geen reet uitmaken
(ik zeg niet dat je het lek bent)

maar dan nog zie ik niet waarom PFP zich er mee bemoeid

Laatst aangepast door lieve colafles : 31 March 2004 om 15:36
 
Oud 31 March 2004, 15:37   #103
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik zei,wanneer iemand er in gelaten werd waar het grootste deel geen vertrouwen in had, de sfeer verziekt zou zijn, niet dat je de sfeer dan verziekte op mf
En bart zal wel goed genoeg weten welke opmerkingen je hebt gemaakt hé
Leg uit..?! Overigens is het niet zo moeilijk om 3/4 van het meiden forum tegen iemand te laten zijn met zulke manipulerende mensen als jij en Saartje. Om te kotsen werkelijk
Bovendien ben jíj in die case degene die de sfeer verziekt. Bekijk jezelf nu eens, wat waren de 3 steek-argumenten?
- Ze kan goed overweg met mij
- Een of andere opmerking in het WJD-topic
- De kleur van het forum (in 1 seconde aan te passen).

Wat een bagger-gedoe. En dan in de openingszin zetten dat mensen objectief moeten zijn.

Dupke begint met een onnozele mening:
Ik mag bartje niet, en chica ook niet, dus ik stem tegen..

L_angeldc komt vervolgens aan met een goed onderbouwde mening, waarin zij de hierboven genoemde flut-argumenten in twijfel brengt. Meteen wordt haar een argument-loze mening verweten. Laura is niet iemand die heel sterk achter haar mening blijft staan, en is dus makkelijk om te lullen, wat ook verderop in dat topic (helaas) gebeurt. Op die manier lust ik er ook nog wel een paar, en heb ik snel 3/4 achter me staan. Hoe triest, maar ik neem ook aan dat een verstandig beheerder als Dextor, die hierboven ook al aangeeft het er niet mee eens te zijn zijn macht gebruikt om in dit soort gevallen boven jullie meidenforum staat, en Chica er gewoon weer in laat.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 31 March 2004, 15:37   #104
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
maar dan nog zie ik niet waarom PFP zich er mee bemoeid
Ben je in dat opzicht niet de enige. Hij neemt het op voor Bobba geloof ik, maar waarom hij dat doet weet ik dan weer niet...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 31 March 2004, 15:39   #105
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
*knippertje*
Ik kom de laatste tijd nog weinig op het forum, wel lezen, maar niet posten, dus lijkt het mij straf dat twee personen gans het mf meekrijgen
Zoals cola zegt,al was alles objectief, was ze er waarschijnlijk nog niet ingelaten. En de kans dat dit nu nog gaat gebeuren, lijkt mij klein?
 
Oud 31 March 2004, 15:40   #106
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
naja ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik neem aan dat je dat topic gelezen hebt.. Ik ben voor jou terugkomst.. en wat ik van dat topic vind heb ik er ook gezegd.. ik denk zeker dat er meiden door dat topic op een verkeerd been zijn gezet, ik twijfelde ook opeens toen ik het las.. maar ik denk dat je er niet in was gekomen, ook al was dat topic objectief.

maar dan nog zie ik niet waarom PFP zich er mee bemoeid
Ik moet inderdaad toegeven dat jij de zaak zeer objectief probeerde te bekijken. Hulde !

PFP bemoeide zich er dus mee, aangezien de discussie al eens eerder op mannenforum gevoert was (op aandringen van ondergetekende). Chica was er zonder reden uitgezet, omdat ze mij kende, vandaar dat ik mij aangesproken voelde. PFP wist er dus van, en las nu een topic waarin dat nogmaals aangehaald werd, en wilde er dus aandacht aan schenken. Een natuurlijke reactie, toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 31 March 2004, 15:42   #107
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
PFP bemoeide zich er dus mee, aangezien de discussie al eens eerder op mannenforum gevoert was (op aandringen van ondergetekende).
we moeten haar toevoegen bij het mannen forum
 
Oud 31 March 2004, 15:43   #108
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik kom de laatste tijd nog weinig op het forum, wel lezen, maar niet posten, dus lijkt het mij straf dat twee personen gans het mf meekrijgen
Zoals cola zegt,al was alles objectief, was ze er waarschijnlijk nog niet ingelaten. En de kans dat dit nu nog gaat gebeuren, lijkt mij klein?
Dextor gaat er in ieder geval alles aan doen. Meid, ik weet niet of het je is opgevallen, maar inmiddels heeft het hele forum dat topic al gekregen via PFP en FunFair, dus we kunnen allemaal lezen hoe genant jij je gedraagt in die case met chica.

Als het recht zegeviert zal zij dan ook niet door jullie toegelaten worden, maar door de beheerders, aangezien zij boven de FB's op het meidenforum staan. Ook daar is (voor zover bekend) in ieder geval Amber voor toelating van Chica, Vera weet ik niet, Loeloe is geen FB meer aldaar.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 31 March 2004, 15:43   #109
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
we moeten haar toevoegen bij het mannen forum

Ik stem voor
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 31 March 2004, 15:43   #110
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik kom de laatste tijd nog weinig op het forum, wel lezen, maar niet posten, dus lijkt het mij straf dat twee personen gans het mf meekrijgen
Zoals cola zegt,al was alles objectief, was ze er waarschijnlijk nog niet ingelaten. En de kans dat dit nu nog gaat gebeuren, lijkt mij klein?
lachwekkend dat je die opmerking als verdediging gebruikt.
ik wilde er namelijk mee aangeven, dat sommige mensen nog al de vinger in de pap hebben op het meidenforum en ook met een geheel objectief topic alsnog mensen mee krijgen..

Als het hele meidenforum objectief was geweest, dan was ze er wel ingekomen.. Want de redenen waarom ze niet toegelaten word, zijn subjectief . Ik wacht op de eerste die mij een objectieve reden geeft..

Dat bedoelde ik, sorry voor mijn onduidelijkheid
 
Oud 31 March 2004, 15:46   #111
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dextor gaat er in ieder geval alles aan doen. Meid, ik weet niet of het je is opgevallen, maar inmiddels heeft het hele forum dat topic al gekregen via PFP en FunFair, dus we kunnen allemaal lezen hoe genant jij je gedraagt in die case met chica.

Als het recht zegeviert zal zij dan ook niet door jullie toegelaten worden, maar door de beheerders, aangezien zij boven de FB's op het meidenforum staan. Ook daar is (voor zover bekend) in ieder geval Amber voor toelating van Chica, Vera weet ik niet, Loeloe is geen FB meer aldaar.
Schat, kijk goed, dan zie je dat ik maar een drietal keer heb gereageerd in het twee-bladzijden tellende topic, dus wat jij denkt van genant zijn enzo, *censureert*

Ooit al eens aan gedacht hoe zeer de sfeer zal verneukt zijn als chica terug in mf komt? Vera was btw er ook tegen dat Chica terug kwam, en wat Saar daarover denkt,is niet moeilijk...
 
Oud 31 March 2004, 15:46   #112
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles

Als het hele meidenforum objectief was geweest, dan was ze er wel ingekomen.. Want de redenen waarom ze niet toegelaten word, zijn subjectief . Ik wacht op de eerste die mij een objectieve reden geeft..

Dat bedoelde ik, sorry voor mijn onduidelijkheid
Ik blijf bij mn idee dat ze er hoe dan ook niet meer was ingekomen... Daarvoor was het merendeel die op 'nee' stemde me iets te groot
 
Oud 31 March 2004, 15:47   #113
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

je kunt beter de topic titel veraderen: In de ban van pfp
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 31 March 2004, 15:48   #114
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat heerlijk, zoveel verstandige dingen te horen

Citaat:
bunnySchat, kijk goed, dan zie je dat ik maar een drietal keer heb gereageerd in het twee-bladzijden tellende topic, dus wat jij denkt van genant zijn enzo, *censureert*
Ooit al eens aan gedacht hoe zeer de sfeer zal verneukt zijn als chica terug in mf komt? Vera was btw er ook tegen dat Chica terug kwam, en wat Saar daarover denkt,is niet moeilijk...
Dan lees nog eens terug, en zie hoe je reageert. Dat zijn 3 reacties teveel. Wat Saartje ervan denkt interesseert me geen zier en neem ik ook niet serieus. Heeft niets met andermans mening respecteren te maken, en voor de rest sluit ik me aan bij Colefles.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 31 March 2004, 15:48   #115
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik blijf bij mn idee dat ze er hoe dan ook niet meer was ingekomen... Daarvoor was het merendeel die op 'nee' stemde me iets te groot
ja en ik blijf bij mijn idee, dat de reden dat ze op nee stemmen geen OBJECTIEVE reden was, dus dat het een zwaar gefaalt topic is omdat de eerste regel alleen al was: blijf objectief
en dat in de eerste post al niet gebeurde.

maar ja deze discussie hebben we al gevoerd in dat topic
 
Oud 31 March 2004, 15:50   #116
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


Dan lees nog eens terug, en zie hoe je reageert. Dat zijn 3 reacties teveel. Wat Saartje ervan denkt interesseert me geen zier en neem ik ook niet serieus. Heeft niets met andermans mening respecteren te maken, en voor de rest sluit ik me aan bij Colefles.
Ondertussen zou je al moeten weten dat wat jij vindt, me evenveel kan schelen als wat jij van Saartje's mening denkt
Die 3 opmerkingen waren terecht
 
Oud 31 March 2004, 15:53   #117
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
daarbij komt.. ze kunnen er zonder jou blijkbaar ook in, dus als jij het lek zou zijn, zou het nog geen reet uitmaken
(ik zeg niet dat je het lek bent)
laten we voor de 'verandering' er eens vanuit gaan dat zij het lek nooit geweest is. en dat dit huidige lek.. een niet recent lek is , maar er wellicht altijd al geweest is..

pfuu, wat zou dat een opschudding veroorzaken he?

ps: waarom ben jij hier geen fb
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 31 March 2004, 15:55   #118
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
laten we voor de 'verandering' er eens vanuit gaan dat zij het lek nooit geweest is. en dat dit huidige lek.. een niet recent lek is , maar er wellicht altijd al geweest is..

pfuu, wat zou dat een opschudding veroorzaken he?
jongen totale chaos.. ik denk dat de wereld dan helemaal doordraait.

ik denk dat ze het nooit is geweest eigenlijk
 
Oud 31 March 2004, 15:56   #119
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
laten we voor de 'verandering' er eens vanuit gaan dat zij het lek nooit geweest is. en dat dit huidige lek.. een niet recent lek is , maar er wellicht altijd al geweest is..

pfuu, wat zou dat een opschudding veroorzaken he?
Laat ze er dan terug in
Op jou verantwoordelijkheid?


*serieus is*
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:03   #120
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik kom wel op mannen dan

Serieus:

Ik las dat topic, en colafles viel mij ook op.. En ik vind dat Amber ook objectief kijkt en l_angeldc(hoe je het schrijft) Misschien wel meer, maar zo uit het hoofd weet ik dat dan niet meer.



Citaat:
Ik zei,wanneer iemand er in gelaten werd waar het grootste deel geen vertrouwen in had, de sfeer verziekt zou zijn, niet dat je de sfeer dan verziekte op mf
Weet je waarom de sfeer dan verziekt wordt? Omdat een paar van jullie ineens fél tegen mij zijn, en ik daardoor nu ook fél tegen jullie.

Citaat:
En bart zal wel goed genoeg weten welke opmerkingen je hebt gemaakt hé
Perfect gebruik van die smilie, dat weet ie dus niet.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 16:04   #121
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik kom wel op mannen dan

Serieus:

Ik las dat topic, en colafles viel mij ook op.. En ik vind dat Amber ook objectief kijkt en l_angeldc(hoe je het schrijft) Misschien wel meer, maar zo uit het hoofd weet ik dat dan niet meer.





Weet je waarom de sfeer dan verziekt wordt? Omdat een paar van jullie ineens fél tegen mij zijn, en ik daardoor nu ook fél tegen jullie.



Perfect gebruik van die smilie, dat weet ie dus niet.

Reageer dan tenminste eens op mijn reactie

Ik stem voor... Als het niet mijn verantwoordelijkheid is
Als de rest die wil nemen... Maakt het mij niets uit
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:06   #122
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Reageer dan tenminste eens op mijn reactie

Ik stem voor... Als het niet mijn verantwoordelijkheid is
Als de rest die wil nemen... Maakt het mij niets uit
Die las ik na mijn post pas.. was wat langer aan het typen omdat ik ondertussen alle reacties leesde...

Wat moet ik zeggen dan: ja?
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 16:07   #123
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Die las ik na mijn post pas.. was wat langer aan het typen omdat ik ondertussen alle reacties leesde...

Wat moet ik zeggen dan: ja?
Dat het niet de leden zijn die beslissen, maar uiteindelijk de FB's...

En dat ik dit wat ik hierboven zei, al in staff geplaatst had ook enkele dagen geleden...

Van mij mag je er in... maar niet op MIJN verantwoordelijkheid, want ik weet serieus niet of jij het meent of niet...
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:09   #124
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

onterecht
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 31 March 2004, 16:10   #125
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Dat het niet de leden zijn die beslissen, maar uiteindelijk de FB's...

En dat ik dit wat ik hierboven zei, al in staff geplaatst had ook enkele dagen geleden...

Van mij mag je er in... maar niet op MIJN verantwoordelijkheid, want ik weet serieus niet of jij het meent of niet...
Wat moet ik menen
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 16:11   #126
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Wat moet ik menen
Het feit dat je toegelaten wil worden om een serieuze bijdrage te zijn, of het feit dat je toegelaten wil worden omdat je dan info zou kunnen doorspelen...

... spijt me...
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:17   #127
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Het feit dat je toegelaten wil worden om een serieuze bijdrage te zijn, of het feit dat je toegelaten wil worden omdat je dan info zou kunnen doorspelen...

... spijt me...
Nou, je ziet t, nu is er ook nog een lek, net zoals colafles zegt

Ik mocht sommige meiden wel, daarom vond ik het soms best gezellig...
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 16:18   #128
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Nou, je ziet t, nu is er ook nog een lek, net zoals colafles zegt

Ik mocht sommige meiden wel, daarom vond ik het soms best gezellig...
En ik zeg... Je mag van me... Ik stem voor...


... maar niet op mijn verantwoordelijkheid... Ik weet het gewoon niet... Sorry
En alvoor je er uit gekicked werd, vond ik je ook topmeid... Dus...
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:18   #129
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

laat PFP vrij
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 31 March 2004, 16:19   #130
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

De vrouwtjes zijn gewoon TE naief om een lek buiten te houden
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 31 March 2004, 16:21   #131
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
De vrouwtjes zijn gewoon TE naief om een lek buiten te houden
Kan je nog sexistischer?

Ik heb al maanden geleden tegen verschillende Fb's gezegd wie ik verdacht vond (en nee,dat was chica niet, met chica had ik geen probleem tot die bep. opmerking denk'k), de persoon in kwestie zit nog altijd in MF,en er blijft een lek.
Maar er wordt niets gedaan om het te controleren...
 
Oud 31 March 2004, 16:24   #132
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

als ik chica was zou ik er al niet eens meer in hoeven
AmbyPur is offline  
Oud 31 March 2004, 16:24   #133
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Kan je nog sexistischer?

Ik heb al maanden geleden tegen verschillende Fb's gezegd wie ik verdacht vond (en nee,dat was chica niet, met chica had ik geen probleem tot die bep. opmerking denk'k), de persoon in kwestie zit nog altijd in MF,en er blijft een lek.
Maar er wordt niets gedaan om het te controleren...


1. Ik weet het
2. Ik zou niet weten hoe forumbazen zoiets kunnen controleren...Dus daar zit je vast. Moet je aan beheerders eens vragen hé
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:25   #134
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
1. Ik weet het
2. Ik zou niet weten hoe forumbazen zoiets kunnen controleren...Dus daar zit je vast. Moet je aan beheerders eens vragen hé
been there,done that...

Extra oogje in't zeil houden kan toch ook al helpen?
Wie kijkt er continue maar post er zelden tot nooit?
 
Oud 31 March 2004, 16:26   #135
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
been there,done that...

Extra oogje in't zeil houden kan toch ook al helpen?
Wie kijkt er continue maar post er zelden tot nooit?
Daarom hoeft ie toch niet weinig te posten
Ik zit daar ook vaak gewoon te koekeloeren hoor
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:26   #136
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
als ik chica was zou ik er al niet eens meer in hoeven
Mja.. Ik weet t niet..
Ik vind het zo ook niet echt leuk, straks mag ik er in, kijkt iedereen me met de nek aan Ik heb van sommige nu ook gelezen hoe ze over me denken, verbetert de sfeer ook niet echt.

Maar toch, het was altijd wel leuk..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 16:27   #137
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
been there,done that...

Extra oogje in't zeil houden kan toch ook al helpen?
Wie kijkt er continue maar post er zelden tot nooit?
asje blieft
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 31 March 2004, 16:28   #138
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Daarom hoeft ie toch niet weinig te posten
Ik zit daar ook vaak gewoon te koekeloeren hoor
Nah, i know, maar maakt 't wel iets verdachter als je dr 4u zit maar nix post hé
 
Oud 31 March 2004, 16:29   #139
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Kan je nog sexistischer?

Ik heb al maanden geleden tegen verschillende Fb's gezegd wie ik verdacht vond (en nee,dat was chica niet, met chica had ik geen probleem tot die bep. opmerking denk'k), de persoon in kwestie zit nog altijd in MF,en er blijft een lek.
Maar er wordt niets gedaan om het te controleren...
misschien omdat ondergetekende er niets van af weet?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 31 March 2004, 16:30   #140
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Nah, i know, maar maakt 't wel iets verdachter als je dr 4u zit maar nix post hé
Ik denk zelfs dat mensen die er dingen afhalen, max 2min zich daar bevinden
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 16:32   #141
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
misschien omdat ondergetekende er niets van af weet?
Fb's,geen beheerders,sorry Alhoewel, van Dex weet'k niet, hij weet 't nu alleszins
 
Oud 31 March 2004, 16:32   #142
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik denk zelfs dat mensen die er dingen afhalen, max 2min zich daar bevinden
Aangezien ze daar mogen zitten zou dat geen nut hebben heej
 
Oud 31 March 2004, 16:52   #143
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


Dupke begint met een onnozele mening:
Ik mag bartje niet, en chica ook niet, dus ik stem tegen..

Lieve schat, JIJ moet mij niet, ik heb niks met jou te maken, ik heb alleen gezegt dat ik Chica niet moet, dat is MIJN mening! die is van mij en die mag ik uiten!
 
Oud 31 March 2004, 16:58   #144
Misette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom zeggen sommigen van jullie tegen iedereen die je eigenlijk niet mag lieve schat..
 
Oud 31 March 2004, 17:00   #145
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misette
Waarom zeggen sommigen van jullie tegen iedereen die je eigenlijk niet mag lieve schat..
welkom in de wondere wereld van het sarcasme.
net zoals het gebruik van " en " terwijl het een smerige opmerking is bijvoorbeeld
The6thgate is offline  
Oud 31 March 2004, 17:02   #146
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misette
Waarom zeggen sommigen van jullie tegen iedereen die je eigenlijk niet mag lieve schat..
sarcasm

maar blijf ontopic aub (wat dat ook mag zijn )
AmbyPur is offline  
Oud 31 March 2004, 17:23   #147
Kire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1- Zullen we het weer over mijn ban hebben en hoe lang die gaat duren
2- Kan iemand mij nu eigenlijk uitleggen wat de preciese reden is van mijn ban
3- Kan er saartje reageren op de vele emails die ik haar heb verstuurd en dan niet slechts een email met alleen leugenaar erin svp Ik eis het recht op communicatie op aangezien kk me weigerd te accepteren op msn
4- Ik eis een excuus van de gehele staff

en volgens mij wordt er met de poll serieus gekloot

 
Oud 31 March 2004, 17:29   #148
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

blijf weg, PFP.....je bent niet voor niets gebanned
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 31 March 2004, 17:42   #149
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire
3- Kan er saartje reageren op de vele emails die ik haar heb verstuurd en dan niet slechts een email met alleen leugenaar erin svp Ik eis het recht op communicatie op aangezien kk me weigerd
Ik heb je nooit gemailt met het woord leugenaar in?

Ik heb dat op msn gezegd toen je loog daar over.
Verder heb ik je niet meer gemaild omdat ik mijn mail nog niet gechecked had...

Zal dat zo doen...
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 17:44   #150
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire
3- Kan er saartje reageren op de vele emails die ik haar heb verstuurd
Ik heb er hier maar 1 staan.
En ik zou niet weten wat ik daar moet op antwoorden.

Als jij lullig gaat doen op msn, en mij dan blokkeerd, hoef ik daarom staff er niet bij te betrekken

Dus bij deze heb je je antwoord
WishfulDreaming is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.