Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Ban terecht?
Ja 12 42,86%
Nee, de ban is compleet onterecht en slaat nergens op 16 57,14%
Stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 March 2004, 17:45   #151
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire

en volgens mij wordt er met de poll serieus gekloot

ik kan me ook herinneren dat het eerst 13 - 10 was? en nu ineens 10-14? of ik heb het verkeerd gezien
AmbyPur is offline  
Oud 31 March 2004, 17:53   #152
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dupke
Lieve schat, JIJ moet mij niet, ik heb niks met jou te maken, ik heb alleen gezegt dat ik Chica niet moet, dat is MIJN mening! die is van mij en die mag ik uiten!
Inderdaad, dat lieverd en schat hangt me de keel uit als het toch niet gemeend word.

SCHAT, wat heb ik je gedaan?
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 17:57   #153
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Inderdaad, dat lieverd en schat hangt me de keel uit als het toch niet gemeend word.

SCHAT, wat heb ik je gedaan?
helemaal niks, jij kunt er gewoon niks aan doen.. je hbet van die mensen die moet je niet in de vorm van hun gezicht (wat je van een foto niet kunt zien) of hun manier van doen, en at was dus bij jou het geval dat laatste, kijk ik kan er niks aan doen dat ik je niet moet nietwaar? ik heb alleen mijn oordeel gevelt in dat topic, en er zijn er meer geweest met die zelfde mening.
Maar het is niet zo dat als je er wel in was gelaten dat ik je dan was gaan vertroetelen ofzo, nee ik zou gewoon blijven doen.
 
Oud 31 March 2004, 18:15   #154
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dupke
helemaal niks, jij kunt er gewoon niks aan doen.. je hbet van die mensen die moet je niet in de vorm van hun gezicht (wat je van een foto niet kunt zien) of hun manier van doen, en at was dus bij jou het geval dat laatste, kijk ik kan er niks aan doen dat ik je niet moet nietwaar? ik heb alleen mijn oordeel gevelt in dat topic, en er zijn er meer geweest met die zelfde mening.
Maar het is niet zo dat als je er wel in was gelaten dat ik je dan was gaan vertroetelen ofzo, nee ik zou gewoon blijven doen.

Nah oke..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 31 March 2004, 18:42   #155
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Waarom is PFP gebannen?

De reden is simpel, onze vriend bobba vond het nodig om met iedereen te delen wat er nu in het meiden forum stond door stukken van posts er uit te vissen en deze in aan de bar te posten. Bobba dezelfde gebruiker die mij op msn kwam smeken om weer toegelaten te worden en echt zijn leven had gebeterd en nooit meer sneu zou doen. Wel we hebben het gemerkt zullen we maar zeggen.

PFP vond het nodig om na het verwijderen / verplaatsen van het topic van bobba grappig te doen door te gaan posten waar het topic wel niet heen was. En waarom dit topic nu opeens weg was. Uiteraard werd dit topic van PFP ook verwijderd / beslot maar PFP kon sneller topics posten als zijn schaduw en gaf niet op en bleef fijn nieuwe topics maken over waar bobba en zijn vorige topics heen waren.
PFP weet natuurlijk dondersgoed dat zijn topics verwijderd / beslot /verplaatst zijn dus schijnheilig verhaal dat hij werkelijk niet wist wat er mis ging hoeft hij niet mee aan te komen.

Om PFP voor te zijn heb ik hem toen een afkoelban gegeven zodat de nieuwe topic regen stopte ik rustig Bobba kon bannen, kon kijken wat er allemaal mis was enz. Mijn plan was PFP deze avond nog een mail te zenden en hem op zijn fouten te wijzen en hem dan met een OW weer terug te laten komen en zijn ban dus omzetten in een OW.

Gelukkig had PFP een hoop vrienden die dachten laten we verhaal gaan halen waarom PFP verbannen is. En ondanks mijn reactie dat ik alles duidelijk zou maken als ik even tijd had en vroeg of mensen geduld hadden openden figuren gewoon alsnog een nieuw topic met als start post al toegevend dat ze zelf fout zaten. Hierdoor schudde men wat andere beheerders wakker die heel slim zagen dat PFP 2 waarschuwingen had staan en dit dus zijn 3e zou worden en 3 OW’s is een ban.

Met dank aan de aandacht omtrent PFP werd dus duidelijk dat mijn originele tijdelijke straf volgens de regels en policy te licht was en is deze dus nu omgezet in een ban zoals bij 3 OW’s in dit geval dus 2 weken.

Graag wil ik vragen of de mensen die hier op feedback aardig tekeer konden gaan en nieuwe topics bleven openen. Eens voortaan na te denken. Ook wij zijn mensen en hebben niet altijd de oplossing of het bewijs liggen. Als je wil dat iets goed en eerlijk moet gebeuren dan moet je de crew ook de tijd gunnen om iets uit te zoeken en met een respons te komen. Aan speculeren en spook verhalen bedenken met zijn allen en elkaar opnaaien bereik je helemaal niets. Als iemand van de crew vraagt om even te wachten en niet zo tekeer te gaan neem dat dan aan en doe een beetje chill.

Bobba,
Deze heer is ondanks zijn beloftes en praatjes dus nu bij deze permanent gebannen. Dit zal ook worden doorgegeven aan onze collega’s op scholieren indien hij daar actief was en het is verder aan hen of zij hier verder nog actie aan willen ondernemen of niet. Dit zal overlegt worden.


Meidenforum,
Hier blijft het rumoerig om, het blijft voor veel mensen moeilijk om gewoon ergens uit te blijven waar ze niet in horen te neuzen. Jammer maar helaas zijn er van die zwakke figuren zonder zelfbeheersing. Ondanks de super strenge controle en toelating eisen is het wederom mis gegaan. Hoe we verder gaan met het meidenforum zullen we onder de crew bespreken en indien nodig zullen er aanpassingen plaats vinden in het beleid omtrent privé fora. Of het bestaan van privé fora.

Indien iemand een zinnige tip heeft kan hij deze melden bij mij of een andere beheerder of anders aan 1 van de 3 forumbazinnen van het meidenforum.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 31 March 2004, 18:47   #156
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire
1- Zullen we het weer over mijn ban hebben en hoe lang die gaat duren
zie mededelingen (in 5 minuten vanaf nu)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire

2- Kan iemand mij nu eigenlijk uitleggen wat de preciese reden is van mijn ban
zie mededelingen (in 5 minuten vanaf nu)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire

3- Kan er saartje reageren op de vele emails die ik haar heb verstuurd en dan niet slechts een email met alleen leugenaar erin svp Ik eis het recht op communicatie op aangezien kk me weigerd te accepteren op msn
je liegt dat je barst, ik heb vandaag nog helemaal niemand geweigerd op msn. sterker vandaag heeft niemand me proberen toe te voegen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kire

4- Ik eis een excuus van de gehele staff
en volgens mij wordt er met de poll serieus gekloot
, en met de pol is niet gekloot heb ik net gechecked in de admin. overigens heeft de pol geen waarde op de beslissing van de staff.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 31 March 2004, 19:07   #157
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou ff een dingetje willen toevoegen: Ik begrijp dus niet waarom mensen denken dat de toelating tot het MF ooit echt objectief zou zijn?
Dit is altijd subjectief geweest: er is altijd een stemming om iemand wel of niet toe te laten. Persoonlijke meningen spelen dus altijd een grote rol.

Chica, ik vind het wel weer erg subjectief van JOU dat je enkel degenen die VOOR jouw terugkomst zijn, objectief noemt.
Er zijn zelden harde bewijzen te vinden voor het feit dat iemand een lek is, aangezien het om internet gaat ( ).

Ik ken je niet, dus dat speelt bij mij iig niet mee. Mijn mening is iig dat je best een lek kan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je t niet bent. Ik heb dan ook uiteindelijk niet gestemd in het beruchte topic .

Weet je, van mij persoonlijk mag je er in. Er blijkt dat het MF toch nooit echt waterdicht is geweest, buiten jou om, wat sowieso toch ook wel heel naief is om te denken.

Ik weet wel zeker dat er nog veel meer gezeik gaat komen als je er in word gelaten, aangezien er idd meiden zijn die kleffe () groepjes vormen. T zal de sfeer niet echt ten goede komen . Maar ach.

Beslissing aan de beheerders he .
(Ik volg trouwens weer voor geen kont wie dat topic uit t MF heeft laten lekken maarja .)
 
Oud 31 March 2004, 19:33   #158
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik ken je niet, dus dat speelt bij mij iig niet mee. Mijn mening is iig dat je best een lek kan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je t niet bent. Ik heb dan ook uiteindelijk niet gestemd in het beruchte topic .
ja, het zal altijd subjectief blijven. maar dan nog kun je je best doen om het zo objectief te maken als het kan. en bovenstaande, dát is objectief er zijn ook mensen die zouden kunnen zeggen: ik ken haar niet, DUS ik stem nee bij een poll...

daarnaast open ik, als er een nieuw lid in komt, eerst een gewoon topic om de meningen te bekijken en eventueel de discussieren. daarna de poll, in de hoop dat er op deze zo objectief mogelijk gestemd wordt

Laatst aangepast door AmbyPur : 31 March 2004 om 19:36
AmbyPur is offline  
Oud 31 March 2004, 20:14   #159
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ja, het zal altijd subjectief blijven. maar dan nog kun je je best doen om het zo objectief te maken als het kan. en bovenstaande, dát is objectief er zijn ook mensen die zouden kunnen zeggen: ik ken haar niet, DUS ik stem nee bij een poll...

daarnaast open ik, als er een nieuw lid in komt, eerst een gewoon topic om de meningen te bekijken en eventueel de discussieren. daarna de poll, in de hoop dat er op deze zo objectief mogelijk gestemd wordt
Je kan het wel proberen, maar het blijft toch subjectief. Ik persoonlijk probeer objectief te stemmen bij nieuwe mensen binnen laten en anders stem ik niet. Ik heb bij annomeisje ook niet gestemd om de simpele reden dat ik haar niet goed ken (maar dat terzijde )

Ik denk dat als chica terugkomt, de sfeer op meiden wel zal veranderen, want (net zoals bruggi zegt) zijn er eenmaal groepjes binnen MF. Ik heb echt niets tegen haar en ik denk ook niet dat zij het lek/een van de (vele?) lekken is. Maar dat men dan gaat zeggen dat ik alleen maar ja had gestemd omdat ik vriendinnen met haar ben vind ik gewoon stom. Ik ken haar niet persoonlijk, ik heb haar niet eens in mn msn. en ja ik ga met bartje om op msn, maar dat was totaal geen reden voor mij om zo te stemmen.
Maar goed, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze terug mag ook al wil Saartje haar wel terughalen en dat vind ik jammer.

@bartje, wanneer in het 'beruchte' topic word ik omgeluld? Ik was vanaf het begin af aan al van mening dat chica gewoon terug moest komen en ik ben daar niet vanaf gegaan?
 
Oud 31 March 2004, 21:05   #160
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

maja iedereen weet denk ik wel dat ik juist niet gestemd had omdat ik wist dat ik niet objectief zou kunnen oordelen wat nog geen eens met chica te maken had eigenlijk.

Verder als wordt besloten chica weer terug te laten neem ik aan dat iedereen er van uitgaat dat ze het lek dus niet is en de sfeer niet laten verpesten. De sfeer verpesten doet chica dan niet dat doen de meiden zelf op dat moment
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline  
Oud 31 March 2004, 21:50   #161
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

@ Koelkast: Is het gebanned, of gebannen?
Impressions is offline  
Oud 31 March 2004, 21:57   #162
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
@ Koelkast: Is het gebanned, of gebannen?
je maakt zelf een fout... het is ofwel gebanned (eng.) of VERbannen (nl.)
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 22:08   #163
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
je maakt zelf een fout... het is ofwel gebanned (eng.) of VERbannen (nl.)
Ja, maar dat stond bovenin zijn uitleg:

Citaat:
Waarom is PFP gebannen?
Impressions is offline  
Oud 31 March 2004, 22:10   #164
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ja, maar dat stond bovenin zijn uitleg:



Ik had het al gezien
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 22:14   #165
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

, en met de pol is niet gekloot heb ik net gechecked in de admin. overigens heeft de pol geen waarde op de beslissing van de staff.
Fucking dictatuur hier! De mening van het volk hoort gerspecteerd en uitgevoerd te worden!



 
Oud 31 March 2004, 22:30   #166
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Fucking dictatuur hier! De mening van het volk hoort gerspecteerd en uitgevoerd te worden!




schat... ga je verveling wat uiten op MSN... Maar niet hier oké
WishfulDreaming is offline  
Oud 31 March 2004, 22:47   #167
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik had het al gezien
ik dacht, ik wijs hem erop.

En ik denk dat dit topicje wel dicht kan, komt niks nuttigs meer uit *braaf doet*
Impressions is offline  
Oud 31 March 2004, 22:51   #168
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Graag wil ik vragen of de mensen die hier op feedback aardig tekeer konden gaan en nieuwe topics bleven openen. Eens voortaan na te denken.
nadenken? wat is dat?

maar ik heb me vandaag kostelijk vermaakt
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 31 March 2004, 22:57   #169
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
maar ik heb me vandaag kostelijk vermaakt
ik ook, maar dan op het terras

en waar is koelkast, dex of NW nou als je ze nodig hebt om iets te sluiten
het is net zoals de politie, als je ze nodig hebt, dan zie je ze nergens, heb je ze niet nodig, dan zitten ze je naast je een bon (OW) uit te delen
 
Oud 31 March 2004, 23:08   #170
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

oh ja..dat dit topic kan en mag nu wel dicht
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.