Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 April 2004, 19:43   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard echt wat een beleid hiero

Krijg ik nu gewoon weer een OW voor dat ene topic wat hieronder staat.

Aan de lopende band worden er mensen gebanned en worden er topics gesloten. Ik weet niet wat er nu allemaal in staff wordt besproken, maar het zijn niet de forza's of de aries die hier systematisch de sfeer lopen te verneuken, maar het is de staff zelf.

Discussies worden afgekapt met slotjes en dan nog een bevredigend laatste woord van een beheerder. Terwijl het met verschillende maten meten hoog tij viert.

Ik weet niet wat jullie bedoeling is geworden, een zogenaamd zero tolerance beleid, maar het is ook nog eens zo corrupt en onrechtvaardig als de pest.

Dit topic zal ook wel meteen weer dichtgesmeten worden en misschien zal ik nu wel weer een ow krijgen voor het "beledigen" van de staff, maar ik geef jullie een dikke pluim voor zweerverknallerij


proficiat

nu wil ik geen discussie starten wil gewoon weten wat opeens de ommezwaai heeft gemaakt in het beleid. Van uitermate soft tot binnen een paar maanden een saddam regime.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 19:51   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard Re: echt wat een beleid hiero

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
nu wil ik geen discussie starten wil gewoon weten wat opeens de ommezwaai heeft gemaakt in het beleid. Van uitermate soft tot binnen een paar maanden een saddam regime.
ik denk dat je jezelf gelukkig kunt prijzen dat jij een van de oorzaken bent.

wij zijn genoodzaakt tot een strak beleid omdat steeds meer brutale kleine jongentjes de staff negeren en hier enkel komen om de sfeer te verzieken.

en ja, er wordt in staff over gepraat hoe we het beleid nu zo kunnen maken dat ettertjes permanent geweerd kunnen worden en de sfeer gezellig blijft.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 19:54   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

leuk een topic over mij op staff
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 19:58   #4
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik vind het beleid ook te streng.
De fbs & beheerders luisteren (meestal) niet naar hun leden.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 20:03   #5
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

voor en door leerlingen
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 20:23   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Ik vind het beleid ook te streng.
De fbs & beheerders luisteren (meestal) niet naar hun leden.
vind ik ook eigenlijk. valt me ook op wat pfp al zegt dat er erg veel wordt afgekapt de laatste tijd, maar goed
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 20:36   #7
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het beleid eigenlijk niet te streng? Wanneer er mensen de boel verkloten,worden die aangepakt... Nu valt het gewoon op omdat de staff vroeger veel te soft was...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 20:37   #8
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

kunnen jullie met specifieke topics komen? Loos geblaat hebben we niets aan.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 20:38   #9
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

En je hebt mensen die maar blijven miereneuken.. wat we willen stoppen.

Dit is een manier.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:01   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik vind het beleid eigenlijk niet te streng? Wanneer er mensen de boel verkloten,worden die aangepakt... Nu valt het gewoon op omdat de staff vroeger veel te soft was...
Aanpak had vroeger moeten komen,
dan was het nu zo erg niet geweest.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:01   #11
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

- wederom geen concrete voorbeelden.

- het topic hieronder is zo kansloos dat het echt nergens over gaat de agrgumentatie is kul gezien je wil dat de beheerders iets gaan bewijzen wat altijd onbewijsbaar zal blijven.

- door in je openings post te beginnen met harde woorden, geflame richting de staff en gemierenneuk over werkenlijk helemaal niets. bereik je alles behalve een serieuse discussie.

Hoe kunnen mensen je serieus nemen als je een dergelijke openings post maakt als je hier hebt gedaan.

als je het niet bevalt hier ga je lekker buiten spelen. niemand verplicht je hier op dit forum te blijven en te posten.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:02   #12
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: Re: echt wat een beleid hiero

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik denk dat je jezelf gelukkig kunt prijzen dat jij een van de oorzaken bent.

wij zijn genoodzaakt tot een strak beleid omdat steeds meer brutale kleine jongentjes de staff negeren en hier enkel komen om de sfeer te verzieken.

en ja, er wordt in staff over gepraat hoe we het beleid nu zo kunnen maken dat ettertjes permanent geweerd kunnen worden en de sfeer gezellig blijft.
Amen.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:26   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
- wederom geen concrete voorbeelden.

- het topic hieronder is zo kansloos dat het echt nergens over gaat de agrgumentatie is kul gezien je wil dat de beheerders iets gaan bewijzen wat altijd onbewijsbaar zal blijven.

- door in je openings post te beginnen met harde woorden, geflame richting de staff en gemierenneuk over werkenlijk helemaal niets. bereik je alles behalve een serieuse discussie.

Hoe kunnen mensen je serieus nemen als je een dergelijke openings post maakt als je hier hebt gedaan.

als je het niet bevalt hier ga je lekker buiten spelen. niemand verplicht je hier op dit forum te blijven en te posten.
Ik weet niet waar jij de groffe beledigingen ziet staan, ik constateer alleen maar feiten. Er zal wel iets van waarheid in zitten als ik zie dat andere leden het met me eens zijn, ook via msn. De openingspost moet fel zijn om de aandacht van sommige vast te houden. (niet wetende dat je voor het woord ongewenst meteen een ow krijgt) De laatste opmerkingen van jou of loeloe zijn net zulke harde flames Ik vind het zeer kinderachtig om dan meteen met een ow te gaan smijten en vervolgens geen goede reden te vermelden. Maar ik wil dit topic niet alleen op mezelf gaan focussen.

Concrete voorbeelden van recente discussies die worden afgekapt of waar sprake is van ongepast gedrag:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45538

een nutiige discussie en als je hem dan al sluit ga je niet zelf nog even op de man spelen alvoorens er een slot op te gooien

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45528

straf voor kampie?

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45541

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=44839
en dan nog de reden waarom ik was gebanned dat aan alle kanten schort, maar daar wil ik verder niet op ingaan

en je laatste opmerking is lekker flauw, maar ik zal hier veel minder actief gaan zijn, aangezien het beleid en de arrogantie die daarmee gaat gepaard me idd mateloos irriteerd, sfeer is in mijn ogen compleet verpest...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:30   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en tuurlijk zal het standaard door sommige mensen worden afgeschreven als mierenneukerij, maar goed langzaam maar zeker vormt zich een eengezinde kliek in staff. Vol ja-knikkers.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:53   #15
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45528

straf voor kampie?
Lijkt mij niet.. omdat ik em niet gesloten had.. en omdat het reeds opgelost was..

Daarnaast:

Lees je die topics wel door? Ok sommigen hadden wel open kunnen blijven maar de meesten niet..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 21:56   #16
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Concrete voorbeelden van recente discussies die worden afgekapt of waar sprake is van ongepast gedrag:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45538
Lees het forum vooralleer je begint te lullen.
Die discussie was afgerond. Meer info over LoeLoe en Meidenforum kan je lezen op MEDEDELINGEN

[edit] HIER dus voor de blondjes onder ons
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 22:10   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
en tuurlijk zal het standaard door sommige mensen worden afgeschreven als mierenneukerij, maar goed langzaam maar zeker vormt zich een eengezinde kliek in staff. Vol ja-knikkers.
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat kaarte ik een half jaar geleden ook al aan, maar toen ging niemand er ooit enigzins op in. Inmiddels heb ik me erbij neergelegd en post ik gewoon een stuk minder. Voor mij is de lol er ook grotendeels af, maar bepaalde discussies zijn wel boeiend..

Ik denk dat men ernaartoe wil wat ik aankaarte in dat topic toen ik gebanned was. Men wil weg van die 2 groepen; 1 kritische, 1 'lieve' groep, die vooral graag praat over problemen, en een beetje wat minder 'verheffende' mening heeft. Als je goed kijkt zie je ook dat bijna iedereen in staff ook net zo is. Mijns inziens geen goede zaak, maar daar is het nu al te laat voor. Ik denk ook niet dat mensen snel hun macht afstaan. De tijd dat ik me daar nog druk over kon maken licht inmiddels achter ons. Als je je niet teveel wilt ergeren kun je dat beter ook doen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 23:22   #18
-trixz-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind eigenlijk dat t niet te streng is,
als sommige topics niet gesloten zouden worden denk ik dat er aardig wat crap op t forum zou komen te staan..

mischien mogen er wat meer topics open blijven..
maar zodra ze afgerond zijn vind ik dat er een slot op mag, en densnoods verwijderd.

ik heb zelf ook een tijdje een forum gerund,
en heb zelf ok de nodige slotjes gezet..

voor niemand als flame bedoeld, dit is mijn mening, en ervaring.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 23:32   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -trixz-
ik vind eigenlijk dat t niet te streng is,
als sommige topics niet gesloten zouden worden denk ik dat er aardig wat crap op t forum zou komen te staan..

mischien mogen er wat meer topics open blijven..
maar zodra ze afgerond zijn vind ik dat er een slot op mag, en densnoods verwijderd.

ik heb zelf ook een tijdje een forum gerund,
en heb zelf ok de nodige slotjes gezet..

voor niemand als flame bedoeld, dit is mijn mening, en ervaring.
Je bent dan ook al gauw zo'n 19 dagen hier, terwijl de topicstarter doelt op een periode van bijna een jaar zowat..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 23:35   #20
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je bent dan ook al gauw zo'n 19 dagen hier, terwijl de topicstarter doelt op een periode van bijna een jaar zowat..
waardoor trixz juist de huidige zaken objectief kan bekijken .. !
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 23:43   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ben het er mee eens..

Ga je een normale discussie aan op ledenstaff, krijg je van Koelkast te horen dat je hem maar wakker moet maken als je een serieuze vraag hebt...

Als je constructief iets bij wilt dragen wordt je als een troll beschouwd...

Hij forumt nauwelijks tot nooit op een normale manier, maar zijn er alleen als er een discussie gaande is.. Die in 90% van de gevallen het middelpunt is van rellen... Die geen tot nauwelijks positieve inbreng hebben in het forum..

Zo kan een BEHEERDER nooit goed functioneren...

Met de rest van de Staff heb ik persoonlijk niet zo veel problemen, hoewel ik het tragisch vind hoe het Meidenforum gemanipuleerd wordt door met name Saartje...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 23:50   #22
-trixz-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je bent dan ook al gauw zo'n 19 dagen hier, terwijl de topicstarter doelt op een periode van bijna een jaar zowat..

er wordt hier om een feedback gevraagd...

en die geef ik.



:edit:

Thank you amber
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 00:37   #23
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

*topic op verzoek geschoond*
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 11:53   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je bent dan ook al gauw zo'n 19 dagen hier, terwijl de topicstarter doelt op een periode van bijna een jaar zowat..
Het is toch net goed dat NIEUWE mensen het hier goed vinden?

Dat jullie er niet mee eens zouden zijn is al langer duidelijk. Je geeft jullie een vinger en jullie nemen een hele arm. Ergens moet er een lijn komen van tot hier,... en niet verder.

Trix laat hiermee duidelijk weten dat we niet te streng zijn... Ga hem dan ook niet beoordelen op het feit dat ie nog maar 19 dagen hier is
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 11:56   #25
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Met de rest van de Staff heb ik persoonlijk niet zo veel problemen, hoewel ik het tragisch vind hoe het Meidenforum gemanipuleerd wordt door met name Saartje...
Wil jij dit soort idiote speculaties eens voor jezelf houden?

Jij weet helemaal niets af van het meidenforum, jij kan ook helemaal niet in het meidenforum (hoop ik) en jij weet ook niet hoe de sfeer er is.

Hou dan ook je mond over zaken waar je niets van weet.

Als je doelt op het topic over chica, wil ik je via PM altijd beantwoorden
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:00   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het topic over Chica dat openbaar werd gemaakt is alles wat ik ken uit het MF en dat was zo enorm triest en manipulatief dat ik hoop dat je dat zelf ook inziet..
Ik weet niet wat je daarover per PM zou willen vertellen...

En de rest van het MF kan me geen bom schelen eigenlijk...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:11   #27
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
En je hebt mensen die maar blijven miereneuken.. wat we willen stoppen.

Dit is een manier.
ik vind dat forumbazen tenminste mogen antwoorden op pm's wanneer een lid om uitleg vraagt!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:16   #28
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Het topic over Chica dat openbaar werd gemaakt is alles wat ik ken uit het MF en dat was zo enorm triest en manipulatief dat ik hoop dat je dat zelf ook inziet..
Ik weet niet wat je daarover per PM zou willen vertellen...

En de rest van het MF kan me geen bom schelen eigenlijk...
Grappig, dus jij gaat over iemand een oordeel vellen adhv 1 topic? Das toch redelijk bekrompen denken....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:37   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Het is toch net goed dat NIEUWE mensen het hier goed vinden?

Dat jullie er niet mee eens zouden zijn is al langer duidelijk. Je geeft jullie een vinger en jullie nemen een hele arm. Ergens moet er een lijn komen van tot hier,... en niet verder.

Trix laat hiermee duidelijk weten dat we niet te streng zijn... Ga hem dan ook niet beoordelen op het feit dat ie nog maar 19 dagen hier is
Lees dan ook het laatste deel van het zinnetje dat ik postte; De topicstarter had het over het beleid van het laatste pak 'm beet half jaar. Wanneer iemand die net 19 dagen lid is en 2x per dag iets post daarover wil oordelen lijkt me dat moeilijk. Verder mag hij van mij best zijn mening posten, het liefst overal, maar níet over een zaar waar hij/zij? toch niks vanaf kan weten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:39   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Grappig, dus jij gaat over iemand een oordeel vellen adhv 1 topic? Das toch redelijk bekrompen denken....
Waarschijnlijk heb je dat topic dus niet gelezen.. Een forumbaas dient objectief te zijn in zijn/haar handelingen, en dat was Saartje op 'zijn zachtst gezegt' niet daar..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:41   #31
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Het topic over Chica dat openbaar werd gemaakt is alles wat ik ken uit het MF en dat was zo enorm triest en manipulatief dat ik hoop dat je dat zelf ook inziet..
Ik weet niet wat je daarover per PM zou willen vertellen...

En de rest van het MF kan me geen bom schelen eigenlijk...

Dat is dan JOU mening.

Als ik jou moet gaan beoordelen over het topic van "Tyskie/arthuur of koelkast" kan ik ook een heel ander beeld over jou krijgen. Wat een geluk dat ik verder kijk dan dat dan...

Verder heb ik geen zin om hierover te gaan mierenneuken

Laatst aangepast door WishfulDreaming : 21 April 2004 om 12:50
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:41   #32
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik vind dat forumbazen tenminste mogen antwoorden op pm's wanneer een lid om uitleg vraagt!
Heb ik dat dan niet gedaan?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:42   #33
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waarschijnlijk heb je dat topic dus niet gelezen.. Een forumbaas dient objectief te zijn in zijn/haar handelingen, en dat was Saartje op 'zijn zachtst gezegt' niet daar..
Dit zeg jij enkel omdat het in jou voordeel is
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:44   #34
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Heb ik dat dan niet gedaan?
ik heb jou toch niet gequote
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:44   #35
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Dat is dan JOU bekrompen mening.

Als ik jou moet gaan beoordelen over het topic van "Tyskie/arthuur of koelkast" kan ik ook een heel ander beeld over jou krijgen. Wat een geluk dat ik verder kijk dan dat dan...

Verder heb ik geen zin om hierover te gaan mierenneuken
Dat is nou niet zo verstandig Saartje, om er nou bekrompen bij te zetten

Zo ga je zelf onaardige reacties uit zitten lokken, al hoop ik dat Bart zo slim is er niet op in te gaan.

Als forumbaas zou je toch beter moeten weten.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:46   #36
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Dat is nou niet zo verstandig Saartje, om er nou bekrompen bij te zetten

Zo ga je zelf onaardige reacties uit zitten lokken, al hoop ik dat Bart zo slim is er niet op in te gaan.

Als forumbaas zou je toch beter moeten weten.

Een oordeel vellen over één topic?
Hoe noem jij dat dan?

IK ZAL HET WOORD WEGHALEN, maar je mag van mij gerust zeggen dat ik dat gefuck hier meer dan beu ben.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:46   #37
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit soort arrogantie bedoel ik dus precies.

Ik dacht dat beheerders en forumbazen er waren om het forum voor leden leuk te houden, maar het lijkt wel of ze alleen maar opereren op persoonlijke titel.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:47   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Dit zeg jij enkel omdat het in jou voordeel is
Neen, dat zeg ik omdat zonder uitzondering iedereen die het gelezen heeft dat net zo vond. Het zou verstandiger zijn dat eens toe te geven in plaats van continue mensen voor gek te verklaren die dat beweren. Fouten maken is 1, maar ze toegeven is iets heel anders.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:48   #39
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Een oordeel vellen over één topic?
Hoe noem jij dat dan?

IK ZAL HET WOORD WEGHALEN, maar je mag van mij gerust zeggen dat ik dat gefuck hier meer dan beu ben.
Sorry Saar, ik heb geen problemen met jou, net zo min als met Bart of Tyske, maar ik vind inderdaad wel dat je je wel moet gedragen naar je functie.

Daar valt dus ook onder dat je een voorbeeld moet geven aan de rest van het forum.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:48   #40
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dit soort arrogantie bedoel ik dus precies.

Ik dacht dat beheerders en forumbazen er waren om het forum voor leden leuk te houden, maar het lijkt wel of ze alleen maar opereren op persoonlijke titel.
Voor enkelen geldt dat, maar niet iedereen over één kam scheren, erik.. Noem eens namen dan, op wie doel je wel en op wie niet?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 13:04   #41
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Dat is dan JOU mening.

Als ik jou moet gaan beoordelen over het topic van "Tyskie/arthuur of koelkast" kan ik ook een heel ander beeld over jou krijgen. Wat een geluk dat ik verder kijk dan dat dan...

Verder heb ik geen zin om hierover te gaan mierenneuken
Als stafflid kun je dan ook mooi de topics van je lieve koelkast lezen waarin hij eenzelfde stelling voorlegde, maar dan met een serieuze grondslag.

En ik beoordeel overigens alleen dat ene topic, lieve Saar.. Als je niet zo snel op je teentjes getrapt zou zijn en wat beter zou lezen dan zou het je jezelf een stuk makkelijker maken..

Overigens... als je weer woorden met hoofdletters gaan schrijven, zorg dan wel dat je correct Nederlands gebruikt...
En verder komt iets als 'bekrompen mening' ook erg slecht over in een discussie..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 14:52   #42
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dit soort arrogantie bedoel ik dus precies.

Ik dacht dat beheerders en forumbazen er waren om het forum voor leden leuk te houden, maar het lijkt wel of ze alleen maar opereren op persoonlijke titel.
Gek he als je mensen persoonlijk aanvalt
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 23:13   #43
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij is iedereen gewoon jalours op koelkast omdat iedereen saartje voor zichzelf wilt houden/hebben!

Ja. Dat zal het wel zijn

Onzinnig geblaat hiero.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 08:03   #44
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Volgens mij is iedereen gewoon jalours op koelkast omdat iedereen saartje voor zichzelf wilt houden/hebben!

Ja. Dat zal het wel zijn

Onzinnig geblaat hiero.


Ja, inderdaad.

Ik stel voor dat KK Saartje aan mij afstaat, en dan hebben we het er niet meer over


Maar ff serieus, mensen zouden wat meer respect moeten hebben voor de staff. Die mensen doen enorm hun best om het hier zo prettig mogenlijk te houden, en wat doen wij ? Zeuren.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 08:29   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Volgens mij is iedereen gewoon jalours op koelkast omdat iedereen saartje voor zichzelf wilt houden/hebben!

Ja. Dat zal het wel zijn

Onzinnig geblaat hiero.








Als je niks serieus te melden hebt, zeg dan ook niks
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 11:31   #46
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


Als je niks serieus te melden hebt, zeg dan ook niks
Dude! Ga met je pik spelen ofzo. Het enige wat ik van jou hoor is gezeik op alles en iedereen en een beetje de sfeer verneuken.

Of doe normaal, of rot op en laat de staff de staff zijn en probeer jezelf niet omhoog te lullen met die bullshit van je. Laat alles gewoon lekker en als het je niet zint ga je maar weer aan je pik trekken ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 11:34   #47
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Dude! Ga met je pik spelen ofzo. Het enige wat ik van jou hoor is gezeik op alles en iedereen en een beetje de sfeer verneuken.

Of doe normaal, of rot op en laat de staff de staff zijn en probeer jezelf niet omhoog te lullen met die bullshit van je. Laat alles gewoon lekker en als het je niet zint ga je maar weer aan je pik trekken ofzo.
"Voor mij is de lol er ook grotendeels af, maar bepaalde discussies zijn wel boeiend.."

het boeit hem ook helemaal niks, maar probeert toch iets goeds te maken wat kennelijk hier een probleem is
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 12:11   #48
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Volgens mij is iedereen gewoon jalours op koelkast omdat iedereen saartje voor zichzelf wilt houden/hebben!

Ja. Dat zal het wel zijn

Onzinnig geblaat hiero.
De discussie zelf is wel interessant... het is hier alleen schijnbaar normaal om constant op de man te spelen zonder fatsoenlijke argumenten te geven. Dát is mateloos irritant. Constructief compleet 0 inmiddels
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 13:52   #49
ThE ViRuS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Dude! Ga met je pik spelen ofzo. Het enige wat ik van jou hoor is gezeik op alles en iedereen en een beetje de sfeer verneuken.

Of doe normaal, of rot op en laat de staff de staff zijn en probeer jezelf niet omhoog te lullen met die bullshit van je. Laat alles gewoon lekker en als het je niet zint ga je maar weer aan je pik trekken ofzo.
Je hoeft niet te denken dat als je je populair voelt dat je dan ook met je slijmerige praatjes een discussie kunt stilleggen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 13:58   #50
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThE ViRuS
..
wauw jij hebt écht een vette naam ey
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.