Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 23 June 2005, 12:07   #1
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Soa...

hallo, Dit klink messchien wel raar...ma ik heb nen lief in Zweden, ik zelf woon in Amsterdam...en ben 16..., dus elke vakantie kom ik haar bezoeke vo 1-2weken , en zij ook wel in den zomer..., ma mijne vraag is...ik ben al samen met haar al 2jaar... en hebben al veel onveilig sex gehad...ook heeft ze me gepijpt en ik haar gebeft (ze had wel PIL ingenomen) maar zouden we een SOA kunnen krijge? allee das toch al 1 jaar geleden dat onze eerste keer was, dus... wij zijn ook vergeten om naar docter te gaan testen, dus, zou we kunnen een SOA hebben?, waarvan we niks merken?, of hebben we juist niks?...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 12:10   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

deze gaat naar seksualiteit.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 12:14   #3
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Soa...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
hallo, Dit klink messchien wel raar...ma ik heb nen lief in Zweden, ik zelf woon in Amsterdam...en ben 16..., dus elke vakantie kom ik haar bezoeke vo 1-2weken , en zij ook wel in den zomer..., ma mijne vraag is...ik ben al samen met haar al 2jaar... en hebben al veel onveilig sex gehad...ook heeft ze me gepijpt en ik haar gebeft (ze had wel PIL ingenomen) maar zouden we een SOA kunnen krijge? allee das toch al 1 jaar geleden dat onze eerste keer was, dus... wij zijn ook vergeten om naar docter te gaan testen, dus, zou we kunnen een SOA hebben?, waarvan we niks merken?, of hebben we juist niks?...
Je kan hoogstens een SOA hebben als 1 van jullie (of allebei) onveilig sex heeft gehad met een ander.
Als dit niet het geval is heb je nix om je zorgen over te maken geloof ik, dat onveilig vrijen kan hooguit tot kinderen uitlopen als zij eens de pil vergeet te slikken ofzo
Maar niet tot SOA's als jullie alleen met mekaar sex hebben gehad.
Dus je hebt geluk
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 12:17   #4
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

P.S als jullie mijn profiel bekijken hebben jullie mis , want ik schrijf nooit waarheid op zulke dinges....dus begin nu nie te zeggen zoals andere, da op mijn porfiel staat dat je meisje bent, en staat dat 14 bent, en staat dit en dat...dus antwoord gwon op vraag
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 12:18   #5
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke dan, Bedankt voor hulp
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 21:21   #6
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

zolang jullie elkaars eerste zijn is er in principe niets aan de hand. tenzij je het op een andere manier hebt opgelopen dan via sex.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 23:53   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
zoals ouders....( SOA's zijn overdraagbaar via moeder==> kind)
noem eens een voorbeeld anders dan HIV? (en evt. herpes ... want dat was enkel in vroeger dagen nog zo dat dat van moeder > kind ging, het kind kon zelfs overlijden..tegenwoordig zijn daar remmende middelen voor die het kind beschermen..)
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 10:12   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
aids, en bij mijn weten alle andere soa's?
aids is natuurlijk een vergevorderd stadium van HIV.
bovendien kan ik me niet voorstellen, dat als jij het van je moeder hebt gekregen en je hebt de leeftijd bereikt waarin je klaar bent voor sex, je die soa nog niet lichamelijk hebt ondervonden. Of zelfs al behandeld is.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 13:31   #9
JDW
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn ook nog andere Soa's : Chlamydia, Gonorroe, Hepatitis B, Genitale wratten, Syfilis en Herpes (als je Herpes Labialis hebt, dus op je lippen, kan je die via orale seks wel overdragen op de geslachtsdelen en dan heb je Herpes Genitalis)
Opgepast : Bij Chlamydia merkt slechts 30% iets van de ziekte. Maar kan je een Soa krijgen als je het nog maar met één persoon gevreeën hebt, die het zelf ook nog nooit gedaan had maar wel orale seks heeft gehad met een vorige partner ?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 16:13   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ja dat kan, want ook de mond = slijmvliezen en kan het op overgedragen worden.

echter ik acht de kans zeer klein.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.