Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 23 April 2002, 15:13   #1
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Question Heeft iemand je wel eens naakt gezien, terwijl dat niet je bedoeling was?

Hebbie dat nou ook wellus, dat je te kijk staat in (een deel van) je eva/adamskostuum op een plaats en een tijdstip dat dit niet echt de bedoeling was? Ofwel per ongeluk dus. Ik kan zelf wel een paar voorbeelden opnoemen en sommige vriendinnen ook wel, maar ik krijg commentaar dat het mij wat te vaak overkomt...

Voorbeeldjuh:
Ik loop in de bijkeuken en mu moeder vraagt of ik nog witte was heb, niet echt antwoord ik, maar als je ondergoed wast kun je mun string ook wel meewassen en ik trek um vanonder mun jurkje en gooi hem in de machine. Op weg naar de trap om boven een schone te pakken kom ik bij de voordeur twee vriendinnen tegen die net aanbellen. Afijn, ik laat ze binnen, we drinken en ouwehoeren wat en een uurtje later besluiten we wat te gaan winkelen. Ergens besef ik nog wel dat ik geen onderbroek aan heb, but who cares, niet echt de eerste keer en geen hond die het ziet Tot ik dus samen met een van mun vriendinnen in een pashokje sta om een jurkje te passen en ik mun eigen jurk al over mun hoofd heb voor ik er erg in had dat ik verder dus niks aan had...
 
Oud 23 April 2002, 17:00   #2
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, wish I saw that

Maar k heb dat zelf nog nooit gehad (gelukkig )
 
Oud 23 April 2002, 17:32   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahaha ik zou me echt kapot schamen...
 
Oud 23 April 2002, 17:34   #4
SliMtm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neu niemand heeft mij ooit naakt gezien wanneer ik dat niet wou...
 
Oud 23 April 2002, 17:42   #5
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mij wel, ik stond in de bosjes langs de weg , met al1 mn regenjas aan, toen ik iets uit de binnenzak ervan wilde halen merkte ik dat ik er niets onder aan had , en het probleem was, er fietste net een heeeeeele groep kleine kinderen langs
 
Oud 23 April 2002, 18:33   #6
secretmeid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja kheb et ook een x gehad kwas de badkamerdeur vergeten op slot te draaien nou ja toen stapte mn broer dus de badkamer binnen foutje
 
Oud 23 April 2002, 19:06   #7
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

toen we met school wegwaren in tjechië hadden we dus douches buiten de kamers...
je moest dan dus de gang over...
ik was niet helemaal naakt, ik had een klein handdoekje om, maar toen ik op de gang liep kwamen er dus twee meiden uit me klas voorbij

die konden nix zeggen en konden niet bewegen haha, die schrokken dus behoorlijk ervan, en ik vroeg nog droog: "hey alles nog goed?"
 
Oud 24 April 2002, 16:07   #8
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

toen ik na de wedstijd naakt de verkeerde douches in liep, stond een meiden elftal te douchen
 
Oud 24 April 2002, 16:16   #9
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by boertje
toen ik na de wedstijd naakt de verkeerde douches in liep, stond een meiden elftal te douchen
zal jij vast niet erg gevonden hebben?!

oke btw, ik heb het nooit meegemaakt
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 24 April 2002, 16:46   #10
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Mij wel, ik stond in de bosjes langs de weg , met al1 mn regenjas aan, toen ik iets uit de binnenzak ervan wilde halen merkte ik dat ik er niets onder aan had , en het probleem was, er fietste net een heeeeeele groep kleine kinderen langs
Dude, wat doe jij met alleen een regenjas aan langs de weg POTLOODVENTER
 
Oud 24 April 2002, 18:24   #11
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ik kleiner was, mijn eerste schaamhaar kreeg.. toen rende ik naar beneden om het mijn moeder te laten zien.. niet wetende dat de hele kaartclub van mijn vader ook beneden zat..

Meer recent: Ik had een tijdje geleden net gedouched, handdoekje om, ik naar beneden om een borstel te zoeken.. zit er een of andere belasting-meneer beneden.. "Eeh.. hoi.."
 
Oud 24 April 2002, 18:26   #12
Miss_Sweatgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloempjuh
Toen ik kleiner was, mijn eerste schaamhaar kreeg.. toen rende ik naar beneden om het mijn moeder te laten zien.. niet wetende dat de hele kaartclub van mijn vader ook beneden zat..
Die behoefte heb ik nou nooit gehad.....
 
Oud 24 April 2002, 20:40   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloempjuh
Toen ik kleiner was, mijn eerste schaamhaar kreeg.. toen rende ik naar beneden om het mijn moeder te laten zien.. niet wetende dat de hele kaartclub van mijn vader ook beneden zat..

Meer recent: Ik had een tijdje geleden net gedouched, handdoekje om, ik naar beneden om een borstel te zoeken.. zit er een of andere belasting-meneer beneden.. "Eeh.. hoi.."
Echt iets voor jou he.... Naar beneden rennen... tjongejonge zeg
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 24 April 2002, 21:46   #14
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

hmmm onverwachts, kweet niet. Zal heust wel eens gebeurt zijn. Niet dat ik me ervoor schaam. Ik bedoel idereen heeft wel eens een leuter of kutje gezien en ik schaam me echt niet voor mijn kleine lekkere boomstammetje die daar beneden hangt.
Ja op sommige momenten is het wel es genant maarja ff een rooie boei + opmerking en dan weer doen waarmee ik bezig was.
ps als er iets in me opkomt laat ik het wel horen.
TheGroovMaster is offline  
Oud 24 April 2002, 21:59   #15
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by boertje
toen ik na de wedstijd naakt de verkeerde douches in liep, stond een meiden elftal te douchen
ik ook zoiets... nouja, ik was niet naakt, had een handdoek om want ik had net gedouched.
maar na de training van de selectie van het noord-hollands team waren we dus de kleedkamer in gegaan, gingen we douchen, en toen kwam dus het meiden team onze kleedkamer binnen lopen...
haha die waren dus de verkeerde kant op gegaan ik had dus wel me handdoekkie om
 
Oud 24 April 2002, 23:29   #16
skatjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zovaak...

de grappigste keer was toen m'n vriend en ik bezig waren in het bos en er een man voorbij kwam... die was daar om 2 uur 's nachts z'n honden aan het uitlaten?!?!?!? ikke snel kleren zoeken, maar helaas...

maar effe tussendoor wie laat er dan ook om twee uur snachts z'n honden uit?
 
Oud 24 April 2002, 23:32   #17
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by skatjuh
zovaak...

de grappigste keer was toen m'n vriend en ik bezig waren in het bos en er een man voorbij kwam... die was daar om 2 uur 's nachts z'n honden aan het uitlaten?!?!?!? ikke snel kleren zoeken, maar helaas...

maar effe tussendoor wie laat er dan ook om twee uur snachts z'n honden uit?
die was gewoon een leuk plekje aan het zoeken voor hem en zijn hond
The6thgate is offline  
Oud 24 April 2002, 23:40   #18
skatjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the6thgate

die was gewoon een leuk plekje aan het zoeken voor hem en zijn hond
ja... of hij kreeg juist wattie zocht...
hoe dan ook was l l
 
Oud 25 April 2002, 16:42   #19
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah een keertje toen had ik net gedouched en had niet echt kleren meegenomen in de douche, dus ik wou weer terug lopen naar me kamer, staan daar ineens me broer en een vriend van hem...nou fijjjnnn, toen was ik btw wel een paar jaar jonger hoor, dus zoveel was der niet te zien
 
Oud 26 April 2002, 09:30   #20
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah een keer toen ik nog jonger was ik stond bij mij toenmalige beste vriendin onder de douche en de deur kon niet op slot . En hij wilde ook niet helemaal dicht, haar broertje liep op het moment langs dat ik ik me aan het afdrogen was, dat jochie was toen 10 ofzow, whahaha achteraf wel grappig.
 
Oud 26 April 2002, 11:37   #21
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
Jah een keer toen ik nog jonger was ik stond bij mij toenmalige beste vriendin onder de douche en de deur kon niet op slot . En hij wilde ook niet helemaal dicht, haar broertje liep op het moment langs dat ik ik me aan het afdrogen was, dat jochie was toen 10 ofzow, whahaha achteraf wel grappig.
Jah ik was uhm 13 ofzo en we hadden net een paar dagen een nieuwe badkamer en ik kwam net uit de douche. Trekt me pa ineens de deur open om de buurjongen de nieuwe badkamer te laten zien..nou jah veel meer dan me kont zag ie niet maar toch..
LoeLoe is offline  
Oud 26 April 2002, 12:25   #22
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Jah ik was uhm 13 ofzo en we hadden net een paar dagen een nieuwe badkamer en ik kwam net uit de douche. Trekt me pa ineens de deur open om de buurjongen de nieuwe badkamer te laten zien..nou jah veel meer dan me kont zag ie niet maar toch..
hehe is al meer dan genoeg
TheGroovMaster is offline  
Oud 26 April 2002, 15:09   #23
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Jah ik was uhm 13 ofzo en we hadden net een paar dagen een nieuwe badkamer en ik kwam net uit de douche. Trekt me pa ineens de deur open om de buurjongen de nieuwe badkamer te laten zien..nou jah veel meer dan me kont zag ie niet maar toch..
Nou neem nou maar van mij aan, dat dat zeker genoeg is
 
Oud 26 April 2002, 16:05   #24
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniacs


Nou neem nou maar van mij aan, dat dat zeker genoeg is
Zal hij een leuk kwartiertje hebben gehad, 's avonds in zijn bedje
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 26 April 2002, 16:10   #25
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jongens ..ik was 13. Dan heb je toch nog niks.
LoeLoe is offline  
Oud 26 April 2002, 16:16   #26
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Jongens ..ik was 13. Dan heb je toch nog niks.
nou ik kom weleens meiden tegen die je zo voor 16/17 zou aanzien... die hebben eg wel wat hoor! das best balen als je er later achter komt dat ze 13/14 zijn
 
Oud 26 April 2002, 16:17   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Jongens ..ik was 13. Dan heb je toch nog niks.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de... laat trouwens maar zitten, ik ben geen WH he...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 26 April 2002, 16:18   #28
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Jongens ..ik was 13. Dan heb je toch nog niks.
*** ik ken zat meiden van 13 die al wat hebben hoor
 
Oud 26 April 2002, 17:27   #29
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah ook dat jurkje...

was op de camping maar dan heb je van die douches (openbare) en ik leuk mn spulletjes gepakt en gaan douchen. toen ik duz klaar was kwam ik d r achter dat ik muh string vergeten was. dus deed mn jurkje aan om bij de caravan er 1 aan te trekken. naja je word afgeleid en dus compleet vergeten. had je daar zon jeugd honk enum wij daar zo zitten enum rokje ging iets wta omhoog gelukkig kreeg ik een visioen en rende snel naar de caravan of iemand het gezien heb...kweej ni
 
Oud 26 April 2002, 17:46   #30
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie


Zal hij een leuk kwartiertje hebben gehad, 's avonds in zijn bedje
Een kwartier ?? Nou dan doe jij er ook lang over
 
Oud 29 April 2002, 20:29   #31
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

jaaaaaa ik heb gister wat mee gemaakt joh... haha was eht lagge!!!! stond ik met me vriendin onder de douch... jaja das al heel wat he en ze zei al dat ze was verget5en de deur opslot te doen... ik zo... boeie stel je voor er komt iemand binnen. staan we daar dus komt der zusje opeens binnen. dat was dan nou niet zo erg want er hing een douch gordijn. waren ze met elkaar aan het lullen en me vriendin wilde der haren zie dus der zus rukt dat douch gordijn weg (niet wetend dat ik ook onder de douch stond, of misschien ook wel) en wie stond daar... ja ikke met me geile boomstam
ze begon te gillen joh sodiju zeg en ze rende weg... IK HEB NIX GEZIEN HOOR!!! haha yeah sure

maarja het was wel lagge en ik wilde ff dat jullie het weten.
TheGroovMaster is offline  
Oud 29 April 2002, 21:42   #32
secretmeid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahahahahha...............dies leuk!!!!!!
 
Oud 29 April 2002, 23:16   #33
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

LOL
The6thgate is offline  
Oud 2 May 2002, 18:47   #34
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Citaat:
Originally posted by manderijn
jah ook dat jurkje...

was op de camping maar dan heb je van die douches (openbare) en ik leuk mn spulletjes gepakt en gaan douchen. toen ik duz klaar was kwam ik d r achter dat ik muh string vergeten was. dus deed mn jurkje aan om bij de caravan er 1 aan te trekken. naja je word afgeleid en dus compleet vergeten. had je daar zon jeugd honk enum wij daar zo zitten enum rokje ging iets wta omhoog gelukkig kreeg ik een visioen en rende snel naar de caravan of iemand het gezien heb...kweej ni
Gelukkig, ik kreeg al de indruk dat ik de enige was die wel eens vergeet dat ze geen ondergoed aan heeft. Vind het trouwens wel leuk om te lezen dat je niet weet of iemand het gezien heeft, dan blijft het spannend...
 
Oud 2 May 2002, 19:33   #35
youriw
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het zusje van mijn vriendin heeft mij eens in mijn nakie mijn zaakje zien legen in de mond van mijn vriendin ... ik zag haar wel maar was te ver heen om iets te doen, mijn vriendin had niets in de gaten, die zag niks

ze heeft me er nooooit over aangesproken ...
 
Oud 5 May 2002, 16:42   #36
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das op zich wel zielig voor dat zusje hoe oud was ze ??
 
Oud 5 May 2002, 16:46   #37
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84


ik ook zoiets... nouja, ik was niet naakt, had een handdoek om want ik had net gedouched.
maar na de training van de selectie van het noord-hollands team waren we dus de kleedkamer in gegaan, gingen we douchen, en toen kwam dus het meiden team onze kleedkamer binnen lopen...
haha die waren dus de verkeerde kant op gegaan ik had dus wel me handdoekkie om
wij hadden in onze oude kleedkamers van die leuke luchtroostertjes het leuke was dat de jongens bij ons niet naar binnen konden kijken en wij wel bij hun als we op de verwarming gingen staan
 
Oud 5 May 2002, 18:16   #38
youriw
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
das op zich wel zielig voor dat zusje hoe oud was ze ??
16 ... mooie leeftijd om te zien hoe het moet, dacht ik zo
ze vond het niet erg, ze kreeg een rood hoofd en moest er later om lachen.
 
Oud 5 May 2002, 20:18   #39
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by youriw


16 ... mooie leeftijd om te zien hoe het moet, dacht ik zo
ze vond het niet erg, ze kreeg een rood hoofd en moest er later om lachen.
Om te zien hoe het moet? Als je 16 bent weet je dat allang hoor!!!

Kheb wel eens zoiets meegemaakt, een paar jaar geleden, niet echt errug, kwou net onder de douche stappen, komt mijn broer in eens de badkamer binen om wat in de was te gooien. Schrok me wel te pletter!! Nouja, dat was 3 jaar geleden ofzow, toen was ik 12 of 13.......
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 6 May 2002, 16:21   #40
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by bloempjuh
[B]Toen ik kleiner was, mijn eerste schaamhaar kreeg.. toen rende ik naar beneden om het mijn moeder te laten zien.. niet wetende dat de hele kaartclub van mijn vader ook beneden zat..

Ik weet niet hoor, maar ik vond dat schaamhaar krijgen niet zo boeiend hoor, en zekrs niet om het dan vervolgens aan mn moeder te laten zien, lullig,
 
Oud 7 May 2002, 12:32   #41
youriw
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Om te zien hoe het moet? Als je 16 bent weet je dat allang hoor!!!

Kheb wel eens zoiets meegemaakt, een paar jaar geleden, niet echt errug, kwou net onder de douche stappen, komt mijn broer in eens de badkamer binen om wat in de was te gooien. Schrok me wel te pletter!! Nouja, dat was 3 jaar geleden ofzow, toen was ik 12 of 13.......
haha, zij was er niet zo snel mee volgens mij, maar misschien vergis ik me daar wel in ...

en jullie lopen niet naakt door het huis rond? ik bedoel, jullie zien elkaar niet naakt in de badkamer ofzo? bij mij is daar dus nooit een probleem van gemaakt ... hoeft ook niet bij je familie vind ik
 
Oud 7 May 2002, 15:34   #42
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Jij mijn ouders wel, maar mijn broers toch echt niet!!!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 7 May 2002, 16:58   #43
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by youriw


haha, zij was er niet zo snel mee volgens mij, maar misschien vergis ik me daar wel in ...

en jullie lopen niet naakt door het huis rond? ik bedoel, jullie zien elkaar niet naakt in de badkamer ofzo? bij mij is daar dus nooit een probleem van gemaakt ... hoeft ook niet bij je familie vind ik
nou mijn ouders hoefen mij dus echt niet naakt te zien he echt niet now way!!!!
 
Oud 7 May 2002, 20:05   #44
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee bij mij heeft nog nooit iemand me naakt gezien, terwijl dat niet de bedoeling was.
Wij maken daar thuis trouwens ook helemaal geen probleem van. Zien elkaar gewoon naakt hoor, hebben ook een eigen sauna.
Naja we gaan ook weleens naar het naakstrand zal vast ook wel een rol spelen dan.

Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ouders hun kind niet naakt zien en dat dat zo erg is. Naja weer iets geleerd he!!
 
Oud 7 May 2002, 20:19   #45
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn ouders hebben me niet naakt gezien sinds ze me niet meer in bad doen... :S
 
Oud 8 May 2002, 12:18   #46
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
mijn ouders hebben me niet naakt gezien sinds ze me niet meer in bad doen... :S
haha mijn moeder en zus zien me nooit helemaal naakt, maar wel als ik me aant omkleden ben staat me deur altijd open en sta ik om het hoekje soms komen ze gewoon binnen sta ik alleen met een onderbroek aan, boeit me niks
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 8 May 2002, 13:09   #47
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee kweet nie ik hou er niet van als mn ouders mij naaktzien hou ik echt niet van!!!
 
Oud 8 May 2002, 15:09   #48
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica


haha mijn moeder en zus zien me nooit helemaal naakt, maar wel als ik me aant omkleden ben staat me deur altijd open en sta ik om het hoekje soms komen ze gewoon binnen sta ik alleen met een onderbroek aan, boeit me niks
Doos!!Das toch niet naakt!!!!!

Overigens is mijn moeder de enige die mij naakt ziet, mijn vader en broers->No way!!! Alleen dus per ongeluk.......
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 8 May 2002, 16:26   #49
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel


Doos!!Das toch niet naakt!!!!!

Overigens is mijn moeder de enige die mij naakt ziet, mijn vader en broers->No way!!! Alleen dus per ongeluk.......
Doos??? dank je, nee maar tis wel halfnaakt btw als ik onder de douche sta komt me ma ook weleens wat weggooien...boeiuh
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 8 May 2002, 16:39   #50
Femz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop het niet..... voor het geval dat ik gluuders heb
maar ik doe toch wel iets onder mn kleren dus zal et me ook op deze manier ni overkomen
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.