Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2005, 13:19   #51
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ja sorry è Headliner ,
ik wou nog op dat van jou antwoorden , maar Isalieke werd thoen kei lastig dusjah echt sorry hoor
en jah we gebruikten ALTIJD een condoom , maar hoe zou jij zijn , je vriend/vriendin maakt je kei opgewonden , en dan zeht hij/zij dat die niets mee hebt , dan is het toch normaal dat je dan zonder doet , ale jah als je nu 'neen ' gaat zeggen , dan ben je echt supper aan het liegen .
maar ale , kgon es door si , kga wat gaan wandelen met Isalieke en haar fruitpapje geven
saluutjes iedreen
tot vanavond ofzow
bubaaiii
xxxxxxdikke swoen voor de mensen die mij verstaan
en de mensen die mij niet verstaan FUCK YOU:@ :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
nou dan...ik ben het totaal niet mee eens met jouw verhaal, omwille van dat het niet op zijn beentjes houdt....
( wat dat 'fuck you' betreft , dat heb je al gespeeld met je vriend, en je ziet wat de gevolgen zijn..indien het waar zou zijn ..uiteraard niet)...hoe oud was jij weer ? 11 ? 12? 14? je bent dus duidelijk niet minderjarig, en het zou me sterk verwonderen dat je op deze leeftijd wettelijk de toestemming hebt om dit kind bij jouw te houden...vermits je op 14 nog als een kind wordt beschouwd...heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 13:21   #52
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De leeftijden bij dat kind verspringen ook snel zeg... maar goed wie ben ik?

Zo heftig als jij op alles reageerd wil ik niet geloven dat je gelukkig bent met die situatie. En als je echt gelukkig was ermee liep je het niet zo te benadrukken en dan noemde je jezelf niet bij alles tienermama.
 
Oud 5 March 2005, 13:28   #53
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
De leeftijden bij dat kind verspringen ook snel zeg... maar goed wie ben ik?

Zo heftig als jij op alles reageerd wil ik niet geloven dat je gelukkig bent met die situatie. En als je echt gelukkig was ermee liep je het niet zo te benadrukken en dan noemde je jezelf niet bij alles tienermama.
mjah kijk, ik wist niet juist meer hoe oud ze was...(precies)
t'is denk ik wel een feit dat ze anders niet zo ne show zou verkopen....toch ? is het mogelijk om zo een topic te sluiten op een of ander manier ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 13:30   #54
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
nou dan...ik ben het totaal niet mee eens met jouw verhaal, omwille van dat het niet op zijn beentjes houdt....
( wat dat 'fuck you' betreft , dat heb je al gespeeld met je vriend, en je ziet wat de gevolgen zijn..indien het waar zou zijn ..uiteraard niet)...hoe oud was jij weer ? 11 ? 12? 14? je bent dus duidelijk niet minderjarig, en het zou me sterk verwonderen dat je op deze leeftijd wettelijk de toestemming hebt om dit kind bij jouw te houden...vermits je op 14 nog als een kind wordt beschouwd...heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
dat zei ik ook al, maarja.. dat leest ze dan net weer niet
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 13:30   #55
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
en jah we gebruikten ALTIJD een condoom , maar hoe zou jij zijn , je vriend/vriendin maakt je kei opgewonden , en dan zeht hij/zij dat die niets mee hebt , dan is het toch normaal dat je dan zonder doet
uhh nee? tis dom om te neuken zonder voorbehoedsmiddel vooral omdat het overgrote deel van alle tienermeiden niet zwanger wilt worden, laat staan op zo'n jonge leeftijd als die van jou

maar zoals vaker gezegd, als jij er blij van wordt dat je niet zoiets als de pil slikt en zwanger wilt blijven worden, dan moet je gewoon je gang blijven gaan

wat je ook doet, iig succes met t opvoeden van je kind want op jouw leeftijd heb je dat nodig
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 March 2005, 13:39   #56
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
mjah kijk, ik wist niet juist meer hoe oud ze was...(precies)
t'is denk ik wel een feit dat ze anders niet zo ne show zou verkopen....toch ? is het mogelijk om zo een topic te sluiten op een of ander manier ?

Nou haar vriend was eerst 18 en toen was hij 18 in wording, en met haar eigen leeftijd is ze ook vaag... Maar goed, het mierengeneuk van een autist

Geen flauw idee, ik heb geen verstand van het sluiten van topics..
 
Oud 5 March 2005, 13:42   #57
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik zie vooralsnog geen reden om dit topic te sluiten.
AmbyPur is offline  
Oud 5 March 2005, 14:09   #58
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik zie vooralsnog geen reden om dit topic te sluiten.
infeite kan dit best blijven staan, en genieten van de mitomanie van mensen...is het dat ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 15:05   #59
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

IK ZAL HET NOG EENS ZEGGEN
IK WORD 28MAART 14
MIJN DOCHTER IS ER 4MAAND EN 13DAGEN
MIJN VRIEND WORD 18 OP 21JUNIE!!!!!!!!!
En isalieke die eet al fruitpap op haar 4maand , now en ? ze weegt al 7,500 dus ze heeft een goed gewicht de kinderarts zegt zelf dat ik al met fruitpap mag beginnen
ik verkoop geen show !!!
ik wil alleen vrienden zoeken dat is al
en dus vind ik het hier niet
now oke dan
 
Oud 5 March 2005, 15:14   #60
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
IK ZAL HET NOG EENS ZEGGEN
IK WORD 28MAART 14
MIJN DOCHTER IS ER 4MAAND EN 13DAGEN
MIJN VRIEND WORD 18 OP 21JUNIE!!!!!!!!!
En isalieke die eet al fruitpap op haar 4maand , now en ? ze weegt al 7,500 dus ze heeft een goed gewicht de kinderarts zegt zelf dat ik al met fruitpap mag beginnen
ik verkoop geen show !!!
ik wil alleen vrienden zoeken dat is al
en dus vind ik het hier niet
now oke dan
Wwat een verantwoordelijke vriend heb je zeg
18 jaar en dan een meiske van nog geen 14 al bezwangeren nee dat is een slimme zet hoor.
Je kan wel zeggen dat je al erg volwassen bent, maar zoals je op mij overkomt ben je alles behalve dat.
Wat vinden jouw ouders, en zijn ouders er eigenlijk van?

(het is trouwens juni en niet junie )
 
Oud 5 March 2005, 15:26   #61
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Wwat een verantwoordelijke vriend heb je zeg
18 jaar en dan een meiske van nog geen 14 al bezwangeren nee dat is een slimme zet hoor.
Je kan wel zeggen dat je al erg volwassen bent, maar zoals je op mij overkomt ben je alles behalve dat.
Wat vinden jouw ouders, en zijn ouders er eigenlijk van?

(het is trouwens juni en niet junie )
Ik was 2jaar met hem dusjah we kenden mekaar al kei lang we hadden en kei lange relatie en dan , mijn ouders die waren geschrokken natuurlijk maar wel dolblij dat ze zow vroeg al oma en opa mogen worden , en zijn ouders die waren kei kwaad dusjah , die moeder dies kei vriendlijk , maar telkens als ik met isalieke naar daar ga , zegt dinne zijn vader NIETS , maar die moeder das echt een kweet ni oen toffe oma !!! echt
juist de opa niet maar jah , daar trek ik mij niets van aan
 
Oud 5 March 2005, 15:30   #62
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
IK ZAL HET NOG EENS ZEGGEN
IK WORD 28MAART 14
MIJN DOCHTER IS ER 4MAAND EN 13DAGEN
MIJN VRIEND WORD 18 OP 21JUNIE!!!!!!!!!
En isalieke die eet al fruitpap op haar 4maand , now en ? ze weegt al 7,500 dus ze heeft een goed gewicht de kinderarts zegt zelf dat ik al met fruitpap mag beginnen
ik verkoop geen show !!!
ik wil alleen vrienden zoeken dat is al
en dus vind ik het hier niet
now oke dan
7,500? KG?
praat gewoon ABN

en zoals ik al zei; vrienden zoek je niet op een forum
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 15:38   #63
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
IK ZAL HET NOG EENS ZEGGEN
IK WORD 28MAART 14
MIJN DOCHTER IS ER 4MAAND EN 13DAGEN
MIJN VRIEND WORD 18 OP 21JUNIE!!!!!!!!!
En isalieke die eet al fruitpap op haar 4maand , now en ? ze weegt al 7,500 dus ze heeft een goed gewicht de kinderarts zegt zelf dat ik al met fruitpap mag beginnen
ik verkoop geen show !!!
ik wil alleen vrienden zoeken dat is al
en dus vind ik het hier niet
now oke dan


... je valt dik in herhaling meisje...dit heb je nu ondertussen al 4/5 x gezegd... wat zit jij hier dan nog te zoeken ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 15:43   #64
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

als je zonodig "vrienden" op een forum wilt zoeken zul je veelal moeten communiceren... zoek de fout eens bij jezelf, je zit je overal druk om te maken, je negeert adviezen... en dan maar blijven zeiken?

wat boeit het ons nou dat je haar fruitpap geeft, voor mijn part geef je haar shoarma
we geven je alleen maar tips, maar als je niet luistert.. dan houdt het op
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 15:44   #65
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoewel je zelf beweert volwassen te zijn, maak je die indruk niet echt op de manier waarop je nu hier om je heen slaat en zo uit het niets dit ter sprake brengt. Je zegt dat je leven zo zwaar is en je zelf zoveel leed hebt gekend, maar je leven is er vast niet gemakkelijker op geworden sinds je besluit om het kind te houden? Daarnaast denk ik dat je het meest gelukkig wordt als je je kind en jezelf een goede toekomst kunt bieden. Verstandiger zou dus naar mijn idee geweest zijn om op een later moment te kiezen voor kind(eren) en dan werkelijk in staat te zijn ze in een betere situatie op te voeden.
 
Oud 5 March 2005, 16:12   #66
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

*geew* ik trek me niets meer aan van jullie zu
als jullie mij niet aanvaarden met mijn dochter weet ik genoeg !!het kan mij allemaal niet meer schelen , jullie verpesten toch alleen maar mijn dag !!!!
 
Oud 5 March 2005, 16:21   #67
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

doei
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 16:43   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Wwat een verantwoordelijke vriend heb je zeg
18 jaar en dan een meiske van nog geen 14 al bezwangeren nee dat is een slimme zet hoor.
Je kan wel zeggen dat je al erg volwassen bent, maar zoals je op mij overkomt ben je alles behalve dat.
Wat vinden jouw ouders, en zijn ouders er eigenlijk van?

(het is trouwens juni en niet junie )
Als ik goed reken dan was zij 12 op het moment dat ze zwanger werd (ze wordt 14, is dus nog 13 en haar kind zou 4 maanden wezen )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 16:43   #69
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er bestaan toch ook andere voorbehoedsmiddelen? Als je regelmatig sex hebt lijkt de pil me toch wel verstandig.. En als ik geen pil zou slikken zou ik het nevernooit zonder condoom doen..
 
Oud 5 March 2005, 16:44   #70
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een gedoe allemaal...
je wil er precies echt dik opleggen dat je een tienermama bent... tegen iedereen en overal. En dan heb ik nog de indruk dat je er bijna mee stoeft en stoer loopt te doen. Ik ben alvast NIET jaloers!!
 
Oud 5 March 2005, 16:54   #71
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

de vraag is; jaloers op wat ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 16:56   #72
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jaloers op het tienermama zijn en heel dat gedoe er rond...
ABSOLUUT NIET!!
 
Oud 5 March 2005, 17:02   #73
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

het is best wel stoer ja, om een kind te hebben terwijl je nog niet in staat bent om ervoor te zorgen...

maargoed, daar komt ze later wel achter
laat haar trots wezen, het is haar enige trots
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 17:03   #74
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Wat een verhaal..

Op je 12e seks met iemand hebben is zowiezo niet helemaal mijn ding.. En dan OOK nog eens ZONDER condoom.. Hoe dom kan je zijn?

Tuurlijk, je vriend kan je onwijs opwinden, maar wees dan zo slim om nee te zeggen, of om te wachten tot jullie condooms hebben.. Van wachten kun je trouwens zelfs nog meer opgewonden raken

Dat jouw ouders het goed vonden zeg, je vergooit je hele leven. En jij had het over dat je nu niet meer uitgaat. Je bent 13? Shit hé, kom je überhaupt wel ergens in?

Ik snap wel dat je geen abortus wilde plegen, maar je bent wel superdom bezig geweest en volgens mij weten jij en je vriend dat maar al te goed.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 5 March 2005, 17:24   #75
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

en wie betaalt alles voor het kindje?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 5 March 2005, 18:27   #76
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
en wie betaalt alles voor het kindje?
Die 18-jarige supervriend natuurlijk, die heeft klauwen geld..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 18:30   #77
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Wat een verhaal..

Op je 12e seks met iemand hebben is zowiezo niet helemaal mijn ding.. En dan OOK nog eens ZONDER condoom.. Hoe dom kan je zijn?

Tuurlijk, je vriend kan je onwijs opwinden, maar wees dan zo slim om nee te zeggen, of om te wachten tot jullie condooms hebben.. Van wachten kun je trouwens zelfs nog meer opgewonden raken

Dat jouw ouders het goed vonden zeg, je vergooit je hele leven. En jij had het over dat je nu niet meer uitgaat. Je bent 13? Shit hé, kom je überhaupt wel ergens in?

Ik snap wel dat je geen abortus wilde plegen, maar je bent wel superdom bezig geweest en volgens mij weten jij en je vriend dat maar al te goed.
denk dat niet alleen zei eenbeetje dom is...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 18:52   #78
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Die 18-jarige supervriend natuurlijk, die heeft klauwen geld..
Van die 3 dagen in de week die hij moet werken maar niet werkt?
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 5 March 2005, 18:58   #79
Lampie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoog Jambers gehalte he!!

Ik snap wel dat je contacten wilt leggen enzo.
Maar dit is niet echt een hele goeie manier zeg maar... (je komt zo vijandig over, niet iedereen hier is gelijk tegen je!!)


13 is echt jong hoor om zwanger te raken, je moet nog puberen etc.
Je bent dan (in tegenstelling van wat jij zegt) nog niet volwassen.
Het feit dat je sex hebt gehad, een kind hebt gebaard, maakt je nog niet volwassen, je bent bijna 14 komop he!!

Je hebt wel een plaatje van een kind. Ik hoop dat je je school afmaakt ( erg belangrijk !!) en dat je alles voor je kindje goed regelt. (er komt nog veel op je pad)

Veel suc6 in de toekomst!! En doe de groeten aan Jambers!!

Bye bye!!
 
Oud 5 March 2005, 19:28   #80
TeS$.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weetje Tienermamma, je lult hele verhalen over je kind en vraagt vervlgens meningen en als die je niet bevallen dan wordt je boos. Vind je t logisch dat je geen vrienden hebt, als je niet tegen kritiek kunt moet je ook geen mening van mensen vragen, want het is gewoon een feit dat je als 13 jarige een kind bent. En Dat het een fout is dat je een kind op de 13 jarige leeftijd hebt gekregen, zeg nou zelf het zou voor jou en je vriend veel beter zijn om een kind veeeel later te nemem. Bovendien vraag ik me af voor hoelang die relatie nog stand houd
 
Oud 5 March 2005, 19:34   #81
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik goed reken dan was zij 12 op het moment dat ze zwanger werd (ze wordt 14, is dus nog 13 en haar kind zou 4 maanden wezen )
wilt dit nu niet alles zeggen ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 19:41   #82
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeS$.
Weetje Tienermamma, je lult hele verhalen over je kind en vraagt vervlgens meningen en als die je niet bevallen dan wordt je boos. Vind je t logisch dat je geen vrienden hebt, als je niet tegen kritiek kunt moet je ook geen mening van mensen vragen, want het is gewoon een feit dat je als 13 jarige een kind bent. En Dat het een fout is dat je een kind op de 13 jarige leeftijd hebt gekregen, zeg nou zelf het zou voor jou en je vriend veel beter zijn om een kind veeeel later te nemem. Bovendien vraag ik me af voor hoelang die relatie nog stand houd
IK VRAAG GEEN MENINGEN !!!!!!!!Ik laat jullie gewoon zeggen wat jullie vinden van mij , geen probleem ik ga e rniet op in , jullie zijn gewoon jaloers , als jullie niet jaloers zijn dan stopte je direcht dus jullie doen dat niet dus jullie zijn gewoon stik jaloers , dat je mss zelf GEEN kinderen kind krijgen !!!!!!!!!!!
waar wij het geld halen , door te werken ja :@
Ik werk bij mijn vader iedere woensdag ga ik dara kuisen , 40€ op nen dag dan normaal iedere zondag is ook nog eens 40€ mijn zakgeld is 50€ kom ik zeker op een week 100€ en dan kindergeld is 300€ in een maand zijn er 4weken dus 4keer 100 is nog eens 400€ dat is dus 700€ op een maand , kom ik reaal me toe , en dan Davy die binnekort mag gaan werken ook bij zijne papa , dusjah
geld genoeg hebben wij !!!!!!!!!!!!
Jullie zijn gewoon stik jaloers anders hadden jullie al lang gestopt met ulle gezever
ik ga gewoon verder met mijn leven , met mijn dochter en vent !!!!!! en ik laat er niemand tussen komen !!!!!!!!
 
Oud 5 March 2005, 19:43   #83
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
wilt dit nu niet alles zeggen ?
ik was 12 voor ik het eerst deed !!!!!!!!!!! leest eerst alles goed en lult dan è !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik was juist 13 geworden thoen een maand der na wier ik zwanger !!!!!!!!!!!! dusss ennu word ik bijna 14 !!!!!!!!!!!!! eerst alles lezen en dan LULLEN !!!!!!!!!!!!!!!
aub zeg
 
Oud 5 March 2005, 19:45   #84
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
IK VRAAG GEEN MENINGEN !!!!!!!!Ik laat jullie gewoon zeggen wat jullie vinden van mij , geen probleem ik ga e rniet op in , jullie zijn gewoon jaloers , als jullie niet jaloers zijn dan stopte je direcht dus jullie doen dat niet dus jullie zijn gewoon stik jaloers , dat je mss zelf GEEN kinderen kind krijgen !!!!!!!!!!!
waar wij het geld halen , door te werken ja :@
Ik werk bij mijn vader iedere woensdag ga ik dara kuisen , 40€ op nen dag dan normaal iedere zondag is ook nog eens 40€ mijn zakgeld is 50€ kom ik zeker op een week 100€ en dan kindergeld is 300€ in een maand zijn er 4weken dus 4keer 100 is nog eens 400€ dat is dus 700€ op een maand , kom ik reaal me toe , en dan Davy die binnekort mag gaan werken ook bij zijne papa , dusjah
geld genoeg hebben wij !!!!!!!!!!!!
Jullie zijn gewoon stik jaloers anders hadden jullie al lang gestopt met ulle gezever
ik ga gewoon verder met mijn leven , met mijn dochter en vent !!!!!! en ik laat er niemand tussen komen !!!!!!!!
m.a.w : mama en papa


en leer aub nederlands op de avondschool
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 5 March 2005, 19:52   #85
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
m.a.w : mama en papa


en leer aub nederlands op de avondschool
zaagt es ni
met ulle domme gelul van under
 
Oud 5 March 2005, 20:17   #86
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik denk niet dat er iemand jaloers is op t feit dat iemand op z'n 13e al een kind heeft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 March 2005, 20:19   #87
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
zaagt es ni
met ulle domme gelul van under
nee "zaag" jij niet
je moet gewoon nederlands leren

en als je zo irritant blijft reageren neemt niemand je serieus..

je ging toch weg?
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 20:20   #88
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik roep dan ook iedereen op om verder geen aandacht meer aan dit geval te schenken, we zijn toch allemaal jaloers...
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 20:25   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zal wel niet de enige zijn, maar mijn bescheiden indruk is dat we te maken hebben met iemand die vooral aandacht wil hebben. In dat kader bezien zou de leeftijd wel kunnen kloppen dus

Iemand die in de steek gelaten is, die moeite heeft met sociale contacten, die slecht gaat op school ik weet het niet. We hebben nu allemaal ons zegje gedaan dus ik vind het wel best zo, 2 pagina's aandachts is meer dan genoeg dacht ik zo.

En hup, nu weer aan je huiswerk!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 20:32   #90
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zal wel niet de enige zijn, maar mijn bescheiden indruk is dat we te maken hebben met iemand die vooral aandacht wil hebben. In dat kader bezien zou de leeftijd wel kunnen kloppen dus

Iemand die in de steek gelaten is, die moeite heeft met sociale contacten, die slecht gaat op school ik weet het niet. We hebben nu allemaal ons zegje gedaan dus ik vind het wel best zo, 2 pagina's aandachts is meer dan genoeg dacht ik zo.

En hup, nu weer aan je huiswerk!
mannekes zaagt nu is ni , ik heb een pracht van een dochter en als ge bewijzen moet zien kom maar tienermama_isalieke_en_kimtju@msn.com
voila voeg me toe heb bewijzen genoeg
of
www.high.be/tienermama
a voila
en ik wil geen aandacht ik wou alleen maar wat vrienden dat is al !!!!! maar blijkbaar zit ik op de verkeerde site !!!!!
 
Oud 5 March 2005, 20:46   #91
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en ook nog BrEeZaH
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 21:16   #92
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We hadden 't een tijdje geleden op school over tienermammies

En we waren 't er met zn alle mee eens, dat je voor je 16é echt niet voor 'n kindje kan zorgen.. [qua geld, en alles..] Want 'k zou echt niet op mn ouders willen teren
 
Oud 5 March 2005, 21:17   #93
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Btw; zit je op school? werk je?
 
Oud 5 March 2005, 21:23   #94
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
IK VRAAG GEEN MENINGEN !!!!!!!!Ik laat jullie gewoon zeggen wat jullie vinden van mij , geen probleem ik ga e rniet op in , jullie zijn gewoon jaloers , als jullie niet jaloers zijn dan stopte je direcht dus jullie doen dat niet dus jullie zijn gewoon stik jaloers , dat je mss zelf GEEN kinderen kind krijgen !!!!!!!!!!!
waar wij het geld halen , door te werken ja :@
Ik werk bij mijn vader iedere woensdag ga ik dara kuisen , 40€ op nen dag dan normaal iedere zondag is ook nog eens 40€ mijn zakgeld is 50€ kom ik zeker op een week 100€ en dan kindergeld is 300€ in een maand zijn er 4weken dus 4keer 100 is nog eens 400€ dat is dus 700€ op een maand , kom ik reaal me toe , en dan Davy die binnekort mag gaan werken ook bij zijne papa , dusjah
geld genoeg hebben wij !!!!!!!!!!!!
Jullie zijn gewoon stik jaloers anders hadden jullie al lang gestopt met ulle gezever
ik ga gewoon verder met mijn leven , met mijn dochter en vent !!!!!! en ik laat er niemand tussen komen !!!!!!!!

zoek de 10 fouten. Wie ze allen gevonden heeft, is gewonnen...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 21:37   #95
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
Btw; zit je op school? werk je?
damn, je bent net zo erg als haar.. LEES gewoon even het topic door
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 21:39   #96
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
zoek de 10 fouten. Wie ze allen gevonden heeft, is gewonnen...
Pffsj
'k zag dat van dat werken pas ERNA

maar school?!.. Bedoel ze kan toch niet dr helé leven voor dr papz gaan werken? En werk zonder diploma?!
 
Oud 5 March 2005, 21:45   #97
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
damn, je bent net zo erg als haar.. LEES gewoon even het topic door
wat zit jij nu te lulle ? dit was maar een ' bij wijze van '...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 5 March 2005, 22:00   #98
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik goed reken dan was zij 12 op het moment dat ze zwanger werd (ze wordt 14, is dus nog 13 en haar kind zou 4 maanden wezen )
Volgens mij las ik ook dat ze al 2 jaar met die dude was toen.. Dus toen was die vriend 15-16 en zij 10? (zit wss fout maar tis laat )
Impressions is offline  
Oud 5 March 2005, 22:40   #99
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mn ouders zouden echt wel gaan flippen
 
Oud 6 March 2005, 00:35   #100
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
, jullie zijn gewoon jaloers , als jullie niet jaloers zijn dan stopte je direcht dus jullie doen dat niet dus jullie zijn gewoon stik jaloers , dat je mss zelf GEEN kinderen kind krijgen !!!!!!!!!!!
ik, jaloers op wat.... ik heb 2 lieve zusjes en heb goeie sex zonder kinderen te verwekken. en op deze leeftijd (bijna 18 ) ben ik echt niet toe aan een kind en lig ik dus ook niet wakker als ik geen kind zou kunnen krijgen
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.