Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 January 2012, 17:06   #1
check
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 6
Standaard franse taak

goeiedag,

Ik weet dat dit meschien fout is maar kan iemand me helpen de taak maken van frans? Ik moet zo'n brief schrijven (een vervolg van de vorige) naar iemand in waals-brabant, ik ben begonnen met het nederlandse versie hiervan maar nu heb ik echt geen flauw idee hoe ik eraan moet beginne, de vorige keer was ik gebuist voor die taak, dit trimister wil ik echt zorgen dat ik goede punten krijg voor frans dus met een goed dagelijkswerk

Ik zou aan iemand wille vragen als het geen moeite kost om de tekst te vertalen. Hopelijk wil iemand dit doen :c.

Dit is mijn nederlandse tekst :


Dag, Romain
Met mij gaat alles wel goed soms niet maar ik geraak er wel bovenop.
Ik zit in het vierde jaar, in techniek wetenschappen.
Mijn hobby’s zijn sporten in het algemeen en weg gaan met vrienden.
Ik vindt het spijtig dat de vakantie voorbij is, maar het deed wel deugd om eens goed uit te slapen na de examens. Tijdens de examens heb ik heel weinig geslapen want ik moest veel studeren en ik ben iemand die traag studeert dus had wat tijd nodig. Mijn examens zijn wel goed geslaagd behalve Frans niet. Ik kan niet goed Frans maar ik probeer mijn best te doen, ook al geef ik toe dat ik deze trimester weinig gestudeerd had, door dit behaalde ik voor Frans maar 46 procent.
Nu moet ik een herexamen maken voor Frans tegen volgende week 18 januari maar dat is niet zo erg, maar wel een inspanning om de toetsen van andere vakken bij te houden.
Mijn beste vak was en is altijd zo geweest is geschiedenis. Ik vindt geschiedenis een leuk vak. Ik wil altijd wel iets bijleren over onze geschiedenis, want dat interesseert me heel veel ook al vinden sommige het saai. De vakantie vond ik wel leuk, ik ben vaak weg geweest met vrienden naar de stad en ik heb ook nieuwe kleren gekocht tijdens de solden. Anders dan dat heb ik niet veel gedaan behalve nog eens naar de cinema gaan met vrienden en gewoon thuis gezeten. Mijn moeder bezit een restaurant dus hebben we op kerstmis niets gedaan, want het restaurant was open. Ik vond het wel spijtig want dit is de eerste keer dat we niets gedaan hebben voor kerstmis, maar voor Nieuwjaar eigenlijk ook maar dat viel wel mee. We hebben het samen gevierd met veel plezier met de klanten erbij maar ik mis wel de momenten waar we samen waren met de familie. Voor de volgende vakanties ben ik van plan om te gaan werken en wat extra geld te verdienen maar in de zomervakantie ga ik wel 1 maand op reis naar de Filippijnen. Ik kan niet wachten want mijn vader woont daar all 2 jaar nu en om gewoon naar die foto’s te kijken verlang ik ernaar. Hoe was jouw vakantie en je examen? Vielen ze wat mee of niet?

Groetjes


de opgave is:

ecrivez une lettre au dos de cette page.
sujets obligatoires:
vos examens se sont passés comment (passé compose)
quelles étaient vos disciplines faibles/fortes?
qu'est-ce que vous avez fait pendant les vacances de noel? (passé compose)
comment avez-vous feté noel et le nouvel an? (passé compose)
avez-vous déjà fait des projects pour les vacances de carnaval ou les vacances d'été?

complétez toutes les lignes prevues.
ajoutez la lettre de votre correspondant et indiquez les questions qu'il vous a posées.
mettez votre devoir + la lettre de votre correspondant dans une petite farde pour les remettre à votre prof.


dus zoals je ziet moet je met een paar dingen rekening houden zoals passé composé gebruiken in sommige stukken wat het wat extra lastig maakt maar voor een goeie frans man niet natuurlijk .


hopelijk wil er iemand me helpen alvast bedankt!
check is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2012, 17:11   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Jij moet er rekening mee gaan houden dat je voortaan je eigen huiswerk maakt en dit soort shit niet op een forum post.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2012, 17:14   #3
check
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 6
Standaard

Dit is de eerste keer dat ik dit doe, dat is toch niet zo erg zeg, ik will eens een voldoende hale voor frans dus ik doe r alles aan dat ik goeie punte heb.
check is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2012, 17:32   #4
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Jamaar kijk, phisto heeft nog steeds gelijk.

Stel wij maken nu die brief voor je, en je haalt een goed cijfer.
Dan ben je bij volgende toetsen of examens zwaar de sjaak omdat je dan er geen flikker van snapt omdat je deze shit zelf niet gedaan hebt.

In short: Phisto bewijst je een dienst door je aan te sporen het zelf te gaan doen omdat je je anders op de lange termijn gigantisch in je vingers snijdt.



[/trollmode off]
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2012, 22:54   #5
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Juist.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.