Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 November 2003, 14:27   #1
Nine
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Verjaardagskaarten voor een kennis

Hallo allemaal,

De beste manier om veel verjaardagskaarten te verzamelen is een oproep plaatsen op het internet zeker, vandaar deze oproep :
Ik zou aan iedereen willen vragen om tegen donderdag 4 december een verjaardagskaartje te sturen naar een kennis van ons, Claude.
Hij ligt momenteel in het ziekenhuis omdat hij kanker heeft en ook zijn verjaardag zal hij daar aanstaande donderdag moeten doorbrengen.
Zijn vrouw en kinderen willen hem echter toch een leuke verjaardag geven en vragen aan zoveel mogelijk mensen om een kaartje te sturen.

Dit kan op dit adres :
Claude Walschaerts
Kamer 376 Imeldaziekenhuis Bonheiden
Imaldalaan 9
2820 Bonheiden

Belgie

Of eventueel kan je ook op dit mailadres een e-card sturen, dan print ik ze af en kan ik ze donderdag zelf naar het ziekenhuis brengen
vanillepuddingske@yahoo.com

In ieder geval al bedankt!!

Nine
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2003, 18:20   #2
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Verjaardagskaarten voor een kennis

Citaat:
Originally posted by Nine
Hallo allemaal,

De beste manier om veel verjaardagskaarten te verzamelen is een oproep plaatsen op het internet zeker, vandaar deze oproep :
Ik zou aan iedereen willen vragen om tegen donderdag 4 december een verjaardagskaartje te sturen naar een kennis van ons, Claude.
Hij ligt momenteel in het ziekenhuis omdat hij kanker heeft en ook zijn verjaardag zal hij daar aanstaande donderdag moeten doorbrengen.
Zijn vrouw en kinderen willen hem echter toch een leuke verjaardag geven en vragen aan zoveel mogelijk mensen om een kaartje te sturen.

Dit kan op dit adres :
Claude Walschaerts
Kamer 376 Imeldaziekenhuis Bonheiden
Imaldalaan 9
2820 Bonheiden

Belgie

Of eventueel kan je ook op dit mailadres een e-card sturen, dan print ik ze af en kan ik ze donderdag zelf naar het ziekenhuis brengen
vanillepuddingske@yahoo.com

In ieder geval al bedankt!!

Nine
kan je geen mailtjes sturen ?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.