Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 May 2003, 15:45   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Europaaaa,,, en hoe. :) !!!

time = 16.19
Jarda Simr scoort

16.20. tutu tutu tutu tuuuu tutu tutu tuuuu (deuntje mobiel)
stef says: eeeeej Remmmie
remmie says: hey kerel, bij bartjes vak zongen ze dat ze in europa zitten.
stef says: hehehehehe Simr 90+2
remmie says: haha, iedereen hier juichen zonet bij het horen van de 0-1
stef says: ahhhh

echt wel beterts
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 18:06   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

NAC heeft gewonnen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 18:17   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gefeliciteerd Stef en Bon, het is jullie en de club gegund
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 19:06   #4
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bartje mag dus gezellig intertoto wedstrijden gaan kijken? of doet Roda daar niet aan?


Natuurlijk wint Utreg de Amstel Cup!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 19:30   #5
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kanker toeterende auto's hier
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 21:41   #6
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben erg blij voor Bonnie..

Laat Remco in godsnaam echter zijn grote mond dichthouden, aangezien die in het stadion ook niet te horen was. Mijn heer, wat een AJAX-PUBLIEK DAAR!!!! Ongelofelijk, dit ging helemaal nergens over. Daar waar ik wederom geen stem meer heb van het continue met ons veel te kleine legioen (Feyenoord en Rotterdam, DANK HIERVOOR!! In het stadion bleek namelijk niet dat het alleen aan Rotterdam lag, maar Feyenoord had voor het gemak onze kaarten al aan de eigen aanhang verkocht!! ), doch remco was niet te horen. Roda speelde een bagger-eerste helft, maar de hele 2e helft was men volop in de aanval. Soetaers wist echter de mooiste kansen wederom niet te verzilveren (zet in godsnaam Cristiano er 90 minuten op ), en dus moet je in de wachtkamer. En stel malloten die niet in het bezit waren van een radio, en dus niet wisten dat RKC-NEC nog niet was afgelopen, begonnen ineens te juichen. Ik wist echter al lang dat het nog niet afgelopen had, en beperkte me tot het uitzwaaien van de Feyenoorders, en zong hen toe met de teksten 'helemaal niets voor Feyenoord!!'. Zo is het namelijk ook. Helaas is mijn club nu wel veroordeeld tot deze club, met een aanhang die het presteerd nóg minder lawaai te maken dan PSV. Triest maar waar, met zijn allen in het stadion op het scherm Utreg-Feyenoord kijken dan maar!! Als Feyenoord echter zo waardeloos speelt als vandaag heb ik er echter een hard hoofd in Bon in ieder geval veel plezier alvast!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 21:51   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


dit ging helemaal nergens over.
Spijker op de kop!
Het ging voor Feyenoord vandaag idd nergens over, twas dertig graden en de nieuwe Lunatic News werd weer verkocht. Als jij dan serieus verwacht, dat het nog een hartstochtelijke ambiance wordt

Tjah dat het Feyenoord publiek al "helemaal niets" zingt naar het Roda publiek is al triest, maar als je het dan gaat terugzingen, terwijl van Feyenoord afhankelijk bent omdat zij nog een FINALE (helemaal niets?) moeten spelen, omdat je op eigen kracht clubs als NEC en NAC moest voorbij laten gaan whehe die Bart!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 21:58   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Spijker op de kop!
Het ging voor Feyenoord vandaag idd nergens over, twas dertig graden en de nieuwe Lunatic News werd weer verkocht. Als jij dan serieus verwacht, dat het nog een hartstochtelijke ambiance wordt

Tjah dat het Feyenoord publiek al "helemaal niets" zingt naar het Roda publiek is al triest, maar als je het dan gaat terugzingen, terwijl van Feyenoord afhankelijk bent omdat zij nog een FINALE (helemaal niets?) moeten spelen, omdat je op eigen kracht clubs als NEC en NAC moest voorbij laten gaan whehe die Bart!
Jah, dat laatste wist ik toen nog niet hoor, Remko Het stond toen nog 0-0

Hoe dan ook, waarom maak je er geen feest van, bij je laatste thuiswedstrijd, kerel? Mag je mij één goede reden noemen . Bij ons is het altijd een feest, omdat we nog één keertje naar onze club kunnen. Ik zie geen enkele reden om dan maar als een stel dooien wat voor je uit te zitten staren. Dat zelfs 'I will survive' het enige lawaai was bij de 3-1 is in en in triest
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:04   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gefelciteerd

btw, goal kwam wel een beetje uit de lucht vallen....
maarja, ze hebben het verdient
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:06   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
gefelciteerd

btw, goal kwam wel een beetje uit de lucht vallen....
maarja, ze hebben het verdient
Met dat laatste ben ik het niet geheel eens.. Ondanks het feit dat ik oprecht erg blij ven voor Bon, vind ik dat RKC dit jaar veel beter voetbal heeft laten zien, maarja, who cares..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:12   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Jah, dat laatste wist ik toen nog niet hoor, Remko Het stond toen nog 0-0

Hoe dan ook, waarom maak je er geen feest van, bij je laatste thuiswedstrijd, kerel? Mag je mij één goede reden noemen . Bij ons is het altijd een feest, omdat we nog één keertje naar onze club kunnen. Ik zie geen enkele reden om dan maar als een stel dooien wat voor je uit te zitten staren. Dat zelfs 'I will survive' het enige lawaai was bij de 3-1 is in en in triest
Wij mogen zondag nog naar onze club (de gelukkige dan)

Het was dit jaar van onze seizoen een best slecht seizoen, en als je dan ook het idee had de spelers zich het snot voor ogen rennen, maar de meeste zijn te beroerd om een stappie extra te doen, en zodra ze geinterveiwd worden beginnen ze te zeiken over geld, andere posities, of over hun ambities in het buitenland die toch maar eens werkelijkheid moeten worden.
En het speelt natuurlijk ook mee dat de 'strijd' om de tweede plaats toch in een anti-climax is geeindigd aan onze kant, de competitie was voor de meeste tegen W2 al afgelopen. De Amstel cup leeft veel meer op het moment.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:17   #12
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


De Amstel cup leeft veel meer op het moment.

Maar of dat ook zo bij de spelers is

Ik zie iedere week maar een stelletje zoutzakken op dat veld staan die eruitzien alsof ze helemaal geen zin erin hebben en ook helemaal niet willen(buiten Bosvelt en Waterreus dan, Loovens speelde gelukkig vandaag ook weer eens mee!)

Dus ik vrees het ergste zondag voor je Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:18   #13
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Wij mogen zondag nog naar onze club (de gelukkige dan)

Het was dit jaar van onze seizoen een best slecht seizoen, en als je dan ook het idee had de spelers zich het snot voor ogen rennen, maar de meeste zijn te beroerd om een stappie extra te doen, en zodra ze geinterveiwd worden beginnen ze te zeiken over geld, andere posities, of over hun ambities in het buitenland die toch maar eens werkelijkheid moeten worden.
En het speelt natuurlijk ook mee dat de 'strijd' om de tweede plaats toch in een anti-climax is geeindigd aan onze kant, de competitie was voor de meeste tegen W2 al afgelopen. De Amstel cup leeft veel meer op het moment.
Vind ik vrij kortzichtig, Theo Pierre heeft mijns inziens het volste recht van spreken, zonder hem was je al láng uitgespeeld. Bovendien kan het nu eenmaal gebeuren dat je gelijkspeeld tegen clubs als Willem II, RKC, Heerenveen of Roda. Dat zit er nu eenmaal in, je kunt niet alles winnen. Ik heb zelf ook vaak dat ik me kapot erger aan jongens als Sergio, Anastasiou, of Soetaers. Maar ik ben ervan overtuigt dat ook díe jongens hard werken. Al ziet het er bij hun niet altijd zo uit als bij Senden, Van Dijk, of bij jullie Bosvelt of van Wonderen. Die jongens zijn sierlijker, hebben meer voetballend vermogen. Dat ben ik steeds meer gaan inzien. Ook moet je erbij stilstaan dat voetballers óók broodvoetballers zijn. Zij moeten zich nu binnenvoetballen, de tijden zijn immers verandert dat ze er een baan naasthadden. Echte clubliefde bestaat niet meer, dat zul je moeten accepteren. Ik ben me gaan instellen als 'schreeuw mijn club gewoon naar voren, naar weer een goal. En zanik daarna maar op ze, daar heb je het recht toe als je er zelf alles aan gedaan hebt. Maar als je als een zoutzak blijft zitten heb je ook niet het recht om daarna tezeuren over hen. De smoes van 'ik betaal voor mijn kaartje' vind ik niet opgaan!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:20   #14
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Pierre heeft mijns inziens het volste recht van spreken, zonder hem was je al láng uitgespeeld.

Rot toch eens op met je Pierre

Zonder hem scoorde we 2 doelpunten in de eerste helft
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:23   #15
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie



Rot toch eens op met je Pierre

Zonder hem scoorde we 2 doelpunten in de eerste helft
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:24   #16
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zwaaien?
dat zou je bij de 0-4 toch doen?

die neger met nummer 4 was wel de beste man van de hele "Recht Op Doel Af Juliana Combinatie"
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:31   #17
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Maar anderzijds zet Pierre ook gewoon de club (die ook hinder ondervindt van de totale financiele malaise) tegen de muur. Uiteraard heb je gelijk dat zijn waarde voor Feyenoord onschatbaar. Maar ik had het ook over andere voetballers, Paauwe, Emerton, Kalou bijvoorbeeld, als ze net zogoed konden klagen als voetballen hadden ze nu wel een miljoenen contract in Spanje gehad.

Het heeft ook niet alleen met de spelers te maken, het publiek veranderd ook maar ja wat wil je. De top drie staat met een straatlengte voor op de rest van de clubs, er totaal geen spake van enige spanning. En spanning brengt bij mij juist de meeste sfeer, samen met een goede portie adrealine (wedstrijd thuis tegen Ajax bijvoorbeeld). Maar die elementen ontbreken simpelweg gewoon, en dat dan nog eens gevoed met een strakke regelgeving, 30 graden zon en alcoholvrij, tjah dan hoeft het van mij allemaal eens keertje niet zo en kijk ik gewoon rustig voetbal.

Emotie komt bij mij vooral naar boven bij rivaliteit, en tegenstand. Dus daarom ben ik ook voor grotere uitvakken, meer vrij vervoer, echt bier en minder fair play, dan is de kasplantjes mentaliteit snel verdwenen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 22:31   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bartje is niet blij voor mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 23:19   #19
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Maar anderzijds zet Pierre ook gewoon de club (die ook hinder ondervindt van de totale financiele malaise) tegen de muur. Uiteraard heb je gelijk dat zijn waarde voor Feyenoord onschatbaar. Maar ik had het ook over andere voetballers, Paauwe, Emerton, Kalou bijvoorbeeld, als ze net zogoed konden klagen als voetballen hadden ze nu wel een miljoenen contract in Spanje gehad.

Het heeft ook niet alleen met de spelers te maken, het publiek veranderd ook maar ja wat wil je. De top drie staat met een straatlengte voor op de rest van de clubs, er totaal geen spake van enige spanning. En spanning brengt bij mij juist de meeste sfeer, samen met een goede portie adrealine (wedstrijd thuis tegen Ajax bijvoorbeeld). Maar die elementen ontbreken simpelweg gewoon, en dat dan nog eens gevoed met een strakke regelgeving, 30 graden zon en alcoholvrij, tjah dan hoeft het van mij allemaal eens keertje niet zo en kijk ik gewoon rustig voetbal.

Emotie komt bij mij vooral naar boven bij rivaliteit, en tegenstand. Dus daarom ben ik ook voor grotere uitvakken, meer vrij vervoer, echt bier en minder fair play, dan is de kasplantjes mentaliteit snel verdwenen.
Hmmm.. En jij verwijt je spelers bezieling? In punten mag je dan wel ver voorstaan, overtuigent was geen geen moment!! Tegen NAC speel je 1-1 en 2-1 (hands in laatste minuut), tegen RKC verlies je 1-0, en win je met zeer veel geluk met 2-1, tegen NEC win je 2x heel magertjes, 2-0, en 2-1 (waar NEC een punt had verdient!) Roda, zelfde verhaals als NAC.. Tegen Utreg ben je zelfs 2x de mindere!! Hoezo rustig voetbal kijken!! Feyenoord mag al lang blij zijn dat ze zover voorstaan, het had met iets minder geluk veel beroerder uit kunnen zien. Dan had je nu vanmiddag niet alleen naar jou zeggen 'relaxed voetbal kunnen kijken'. Dan kon je zowat vanaf eind maar al relaxed je gaan concentreren op dat verneukte bekertoernooi!! Wees er vooral blij mee straks, je hebt er wel 4 thuiswedstrijden voor moeten winnen

Maargoed, iedereen beleefd het voetbal anders Ik kijk week in week uit uit naar de komende wedstrijd. Het liefst lekker ver weg, ouwehoeren met droogkloten in de bus, veel bier om een wedstrijd drinken, en 90 minuten sfeer bouwen, en elke wedstrijd is daarin voor mij hetzelfde. Wat voor belang er ook is. Ik ben daarnaast ook voetballiefhebber, maar sfeer staat daar nog bóven (anders was ik wel voor PSV geweest). Maarja, je hebt ook mensen waar alleen het beste naar boven komt als je tegen Ajax of PSV speelt.. Leuk joh, 4 wedstrijden per jaar!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 23:23   #20
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
bartje is niet blij voor mij.
Ga jij straks mee dan? Nou dan, Bon kan zometeen naar één of ander ver oort, en dat vind ik kicks voor haar

Overigens zal ook dat wel een verschil zijn tussen mij en de rest hier Als ik een europese reis maak, dan is het voetbal van secundair belang. Voor mij staat voorop dat je daar een ongelofelijke tijd hebt, met herinneringen die je de rest van je leven bij blijven . Het is leuk als je naar Milan kunt, of naar Madrid, of waar dan ook.. Maar in Milaan is bijvoorbeeld niet zoveel te doen verder. Kom je echter in Praag uit, in Bratislava, Donetsk, Ijsland of waar dan ook, dan beleef je dáár veel meer. Bovendien heb je tegen die ploegen kans dat je doorkomt, wat bij Milaan meestal toch anders ligt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 23:59   #21
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor de liefhebbers om bertjes domme mede-supporters nog eens goed uit te lachen.. Astublieft, luister, kijk en lach je het apelazerus (op dit moment stond ik stijf van de zenuwen radio te luisteren). Hier zie je ook de vlag die Alwin volges mij bedoelde

edit: vergeert ik me daar de link toe te voegen

Lachuh..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 00:03   #22
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Gefeliciteerd Stef en Bon, het is jullie en de club gegund
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 02:38   #23
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

EEUURROOPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAA

:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 09:38   #24
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Hmmm.. En jij verwijt je spelers bezieling? In punten mag je dan wel ver voorstaan, overtuigent was geen geen moment!! Tegen NAC speel je 1-1 en 2-1 (hands in laatste minuut), tegen RKC verlies je 1-0, en win je met zeer veel geluk met 2-1, tegen NEC win je 2x heel magertjes, 2-0, en 2-1 (waar NEC een punt had verdient!) Roda, zelfde verhaals als NAC.. Tegen Utreg ben je zelfs 2x de mindere!! Hoezo rustig voetbal kijken!! Feyenoord mag al lang blij zijn dat ze zover voorstaan, het had met iets minder geluk veel beroerder uit kunnen zien. Dan had je nu vanmiddag niet alleen naar jou zeggen 'relaxed voetbal kunnen kijken'. Dan kon je zowat vanaf eind maar al relaxed je gaan concentreren op dat verneukte bekertoernooi!! Wees er vooral blij mee straks, je hebt er wel 4 thuiswedstrijden voor moeten winnen

Maargoed, iedereen beleefd het voetbal anders Ik kijk week in week uit uit naar de komende wedstrijd. Het liefst lekker ver weg, ouwehoeren met droogkloten in de bus, veel bier om een wedstrijd drinken, en 90 minuten sfeer bouwen, en elke wedstrijd is daarin voor mij hetzelfde. Wat voor belang er ook is. Ik ben daarnaast ook voetballiefhebber, maar sfeer staat daar nog bóven (anders was ik wel voor PSV geweest). Maarja, je hebt ook mensen waar alleen het beste naar boven komt als je tegen Ajax of PSV speelt.. Leuk joh, 4 wedstrijden per jaar!!
Met minder geluk hadden we inderdaad lager kunnen staan, maar hoewel had van Feyenoord zijde niet altijd even goed was, werd het ook absoluut niet afgestraft door de tegenstanders. En als Feyenoord dan aanzette dan hadden ze binnen een kort tijdbestek de wedstrijd al weer naar hun handen gezet. Hoe je ook wendt of keert, dat Feyenoord als nummer 3 nu 7(!) punten meer heeft dan de kampioen van vorig seizoen is toch erg tekenend voor de tegenstand van dit seizoen.

En inderdaad iedereen beleefd voetbal anders, sommige vinden het schitterend om 90 minuten lang op een trommel te rammen "HEEEEEYYY HOOOOO!" te zingen, of ze nu 3-0 achterstaan of niet, andere laten zich veel meer meeslepen met wat er op het veld gebeurt. Ik hou ook altijd wel van een mooie sfeer, dat zijn toch de wedstrijden waar je het om doet. Als ik primaire voor het voetbal was gekomen had ik wel een andere plek, hehe (ik zie maar slechts 1 helft echt wat er gebeurt) Maar als je voor spek en bonen aan het ballen bent dan ben ik gewoon een stuk rustiger, zeker als het dan ook nog eens dertig graden is en het boekje van LN zelfs aan me fikken blijft kleven.

Overigens zijn uitsupporters vaak toch luidruchtiger dan het thuispubliek, omdat zij veel meer dat "wij tegen de rest" gevoel hebben en met veel fanatieke gasten bij elkaar in een vak zitten...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 09:46   #25
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En overigens elke prijs waarvoor je Amsterdam heb moeten verslaan is een mooie!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:07   #26
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie



Maar of dat ook zo bij de spelers is

Ik zie iedere week maar een stelletje zoutzakken op dat veld staan die eruitzien alsof ze helemaal geen zin erin hebben en ook helemaal niet willen(buiten Bosvelt en Waterreus dan, Loovens speelde gelukkig vandaag ook weer eens mee!)

Dus ik vrees het ergste zondag voor je Bart
doet waterreus bij jullie ook mee
je ben een beetje in de war arie
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:09   #27
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daarom heb ik het tot kunst verheven om in ons eigen stadion ervoor te zorgen dat ze dus níet hoorbaar zijn. En buiten NAC en Willem II (jaja, dat was echt een baggersfeer bij ons ) is dat best aardig gelukt vind ikzelf Maarem, Theo, is het geen idee je dan ook in te schrijven voor het door Mark en DJ tot topprijs bestempelde amsterdam-tournament?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:20   #28
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Daarom heb ik het tot kunst verheven om in ons eigen stadion ervoor te zorgen dat ze dus níet hoorbaar zijn. En buiten NAC en Willem II (jaja, dat was echt een baggersfeer bij ons ) is dat best aardig gelukt vind ikzelf Maarem, Theo, is het geen idee je dan ook in te schrijven voor het door Mark en DJ tot topprijs bestempelde amsterdam-tournament?
Het amsterdam tournament, dat toernooi van internationale allure? Zou natuurlijk schitterend zijn om die op onze prijzenlijst te kunnen bijschrijven!
Mogen wij dan ook een feestje vieren op P2?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:36   #29
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik ben erg blij voor Bonnie..

Laat Remco in godsnaam echter zijn grote mond dichthouden, aangezien die in het stadion ook niet te horen was.


heb je me niet gehoord bij het afscheid van onze Poolse held??
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 15:11   #30
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het was gisteren overigens zéér gezellig in de stad
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 19:43   #31
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi


doet waterreus bij jullie ook mee
je ben een beetje in de war arie


Euuh ja....
't komt door die warmte moeten we maar denken, anders weet ik het ook niet
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.