Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 September 2002, 14:37   #1
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Herdenking WTC

Ik hoor, zie en lees de hele week niets anders dan de WTC-ramp van vorig jaar. Ja, het was erg en ja, het had niet mogen gebeuren, maar waarom moet nu per se de hele wereld een week lang doodgegooid worden met dezelfde beelden van twee instortende torens?!? Ik heb er toch weinig mee te maken gehad. Ik snap best dat sommige mensen behoefte hebben aan het zien van beelden, maar waarom moet dat dan op praktisch elke zender en in elk blad?!? Ik moet nu eerlijk gezegd :r van die hele heisa rond die ramp.

(dit heb ik met elke ramp hoor. Na de vuurwerkramp heb ik gewoon die avond het songfestival gekeken terwijl ik toch uit Enschede kom...)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 15:05   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

tja t was te verwachten he...
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 15:54   #3
Luigi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Herdenking WTC

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Ik hoor, zie en lees de hele week niets anders dan de WTC-ramp van vorig jaar. Ja, het was erg en ja, het had niet mogen gebeuren, maar waarom moet nu per se de hele wereld een week lang doodgegooid worden met dezelfde beelden van twee instortende torens?!? Ik heb er toch weinig mee te maken gehad. Ik snap best dat sommige mensen behoefte hebben aan het zien van beelden, maar waarom moet dat dan op praktisch elke zender en in elk blad?!? Ik moet nu eerlijk gezegd :r van die hele heisa rond die ramp.

(dit heb ik met elke ramp hoor. Na de vuurwerkramp heb ik gewoon die avond het songfestival gekeken terwijl ik toch uit Enschede kom...)
respectloos...:r
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 16:20   #4
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zeur niet zo..
Zo erg is het allemaal niet..

Brr..Het beeld van mensen die uit de toren springen en naar beneden vallen vergeet ik nooit meer..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 16:35   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ben blij dat je zelf niet in die toren zat..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 17:39   #6
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

die americanen zijn hypocriet als dit in ons land was gebeurd stond de hele wereld niet een minuut stil
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 18:28   #7
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsja...

en dat noemen ze dan NIEUWs...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 18:48   #8
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja.. heel de wereld stilstaan voor die ramp, terwijl een overstroming of een aardbeving of de vuurwerkramp ook zijn slchtofffers eisten....

staat amerika dan voor hun stil? nee
waarom staan hun dan wel voor amerika stil? omdat de wereld fout in elkaar zit
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 20:13   #9
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac
Ja.. heel de wereld stilstaan voor die ramp, terwijl een overstroming of een aardbeving of de vuurwerkramp ook zijn slchtofffers eisten....

staat amerika dan voor hun stil? nee
waarom staan hun dan wel voor amerika stil? omdat de wereld fout in elkaar zit
idd en staan we ooit een minuut stil voor al die mensen in het midden oosten?
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 10:07   #10
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by QQQ


idd en staan we ooit een minuut stil voor al die mensen in het midden oosten?
Nope...maar dat schijnt dan weer anders te zijn he...dat is niet zo'n grote ramp als wat er in amerika gebeurde :r
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 10:55   #11
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze vorig jaar die wolkenkrabbers daar in Azie (Thailand ofzo) hadden geraakt dan had nu niemand er meer bij stilgestaan.

Inderdaad zijn de VS een beetje een hypocriet land. Als er iets bij hen gebeurd is het meteen een wereldramp en als het ergens anders gebeurd staan ze er niet eens bij stil.


Het word tijd dat de VS weer op hun plaats gezet worden
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 13:09   #12
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Witkop
Als ze vorig jaar die wolkenkrabbers daar in Azie (Thailand ofzo) hadden geraakt dan had nu niemand er meer bij stilgestaan.

Inderdaad zijn de VS een beetje een hypocriet land. Als er iets bij hen gebeurd is het meteen een wereldramp en als het ergens anders gebeurd staan ze er niet eens bij stil.


Het word tijd dat de VS weer op hun plaats gezet worden
helemaal mee eens
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 13:13   #13
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar aan de andere kant...amerika is gewoon machtig en groot en tjah...overheersend?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 13:20   #14
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
Maar aan de andere kant...amerika is gewoon machtig en groot en tjah...overheersend?
mja maar ze mogen toch wel n toontje lager zingen
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 20:28   #15
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

prima hoor dat het na een jaar even herdacht wordt, maar laten we dan ook effe denken aan al die mensend die door die stomme amerikaanse president de pijp uit zijn gegaan. Deze mensen hebben er net zo min om gevraagd om dood te gaan als al de amerikanen in die wtc-torens.

En daarnaast, het is amerika he, dus het moet zoals gewoonlijk allemaal weer lekker aangedikt worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 21:35   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Herdenking WTC

Citaat:
Originally posted by Luigi
respectloos...:r
Nee, als je gewoon geen zin hebt in steeds dezelfde beelden en patroitistische Amerikanen zoals de topicstarter en je kijkt er niet naar, ben je niet automatisch respectloos
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2002, 07:30   #17
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Herdenking WTC

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Ik hoor, zie en lees de hele week niets anders dan de WTC-ramp van vorig jaar. Ja, het was erg en ja, het had niet mogen gebeuren, maar waarom moet nu per se de hele wereld een week lang doodgegooid worden met dezelfde beelden van twee instortende torens?!? Ik heb er toch weinig mee te maken gehad. Ik snap best dat sommige mensen behoefte hebben aan het zien van beelden, maar waarom moet dat dan op praktisch elke zender en in elk blad?!? Ik moet nu eerlijk gezegd :r van die hele heisa rond die ramp.

(dit heb ik met elke ramp hoor. Na de vuurwerkramp heb ik gewoon die avond het songfestival gekeken terwijl ik toch uit Enschede kom...)

jah, je krijgt he zoveel te zien omdat al die zenders hun zendtyijd willlen vullen end it is wel een hele makkelijke manier om f " goedkoop en snel" aan beeld te komen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2002, 15:59   #18
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1: ik ben niet respectloos! Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar ik word (werd) gestoord van het zien en horen van dezelfde fragmenten telkens weer op praktisch alle zenders.
2: ja, ik ben dolblij dat ik niet in die torens zat, maar moet ik daarom herdenken? Omdat ik er NIET in zat?
3: ik vind Amerika inderdaad hypocriet, maar dat is weer een heel andere discussie, net als die discussie dat ik Bush 3x niks vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2002, 17:27   #19
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Amerikanen staan dus wel degelijk stil voor de mensen in het midden oosten! dat is wel zo, bush zei ook vanaf het begin dat er waarschijnlijk wat onschuldige mensen zouden omkomen, niet dat ik zo'n grote bush fan ben maar tis wel zo... op school hebben we ook allemaal dingen voor de kinderen, in de krant staan oproepen voor mensen van mn leeftijd om die kinderen kleren, dingen enzow te sturen...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2002, 12:58   #20
NOW
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Amerikanen staan dus wel degelijk stil voor de mensen in het midden oosten! dat is wel zo, bush zei ook vanaf het begin dat er waarschijnlijk wat onschuldige mensen zouden omkomen, niet dat ik zo'n grote bush fan ben maar tis wel zo... op school hebben we ook allemaal dingen voor de kinderen, in de krant staan oproepen voor mensen van mn leeftijd om die kinderen kleren, dingen enzow te sturen...
He! Nog een mede-USA'er. kben het trouwens wel met je eens. Kben ook geen grote Bush-fan, maar iedereen in NL denkt dat alle amerikanen denken zoals Bush
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2002, 17:20   #21
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We zijn weer een jaartje van die herdenkingen af...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2002, 23:52   #22
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by NOW

He! Nog een mede-USA'er. kben het trouwens wel met je eens. Kben ook geen grote Bush-fan, maar iedereen in NL denkt dat alle amerikanen denken zoals Bush
idd..
You think you know, but you have no idea...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2002, 06:40   #23
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by NOW

He! Nog een mede-USA'er. kben het trouwens wel met je eens. Kben ook geen grote Bush-fan, maar iedereen in NL denkt dat alle amerikanen denken zoals Bush
bush is ego is wil alleen mar oorlog...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2002, 10:21   #24
Gabsta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meot je eens gaan kijken als die et over irak het.. dan zen ogen hij iz echt creepy.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2002, 01:10   #25
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bush wil gewoon nie zien dat ie bin laden niet kan pakken dus nu richt ie zn aandacht op saddam hussein, die ie ook niet kan vangen..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.