Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 March 2007, 02:48   #1
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 02:50   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Angry

alsof het minder erg is. Ik kan me zo ergeren aan die uitspraken.

Netzo als die turken en naar een meisje in de stad fluiten, maar als wij dat doen naar een turk ofzo dan heb je de poppen weer aan het dansen.

ik wordt hier zo moe van
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 11:46   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

terug naar hun eigen land!
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 14:05   #4
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
terug naar hun eigen land!
het klinkt fout, maar ik denk dat voor sommige van dat tuig dat de enige oplossing is.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 14:17   #5
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zouden ze dr van te voren hebben gevraagd of ze islamitisch was?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 15:46   #6
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

dat ze zulke shit ginder gaan doen.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2007, 17:27   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

hoe triest kan je zijn, stelletje mogolen
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2007, 02:38   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
het klinkt fout, maar ik denk dat voor sommige van dat tuig dat de enige oplossing is.
Ja! Laat Marokko maar de Belgische problemen oplossen! Dat is een oplossing met visie.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2007, 10:03   #9
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Ja! Laat Marokko maar de Belgische problemen oplossen! Dat is een oplossing met visie.
Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.

Laatst aangepast door insanity : 27 March 2007 om 10:06
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2007, 18:23   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2007, 19:54   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.

Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2007, 11:40   #12
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.
Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.
Dat dus.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2007, 11:44   #13
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.
Het konden net zo goed 2 rasechte belgen zijn..
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2007, 11:55   #14
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Dat kan, al is die kans minder groot.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2007, 20:39   #15
Höse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door hegje Bekijk Bericht
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.
hoezo in een gevangenis schoppen, aan heel België laten weten, dat ze op een bepaalde plaats worden neergezet, en op een bepaalde datum/tijd, en dan loslaten.

Wedden dat ze geen 5 minuten meer leven


zo, dat moest er ff uit.

maar zoiets doen ze in hun eigen land niet, en in België/Nederland zit alleen maar het uitschot, komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 07:58   #16
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Höse Bekijk Bericht
komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo
grapje zeker
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 08:35   #17
SimonComfort
Lid
 
SimonComfort's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2007
Berichten: 5
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door hegje Bekijk Bericht
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.


Dat is dus triest. Geert Wilders?


Simon.
SimonComfort is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 08:47   #18
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SimonComfort Bekijk Bericht
Dat is dus triest. Geert Wilders?


Simon.
Knap dat mensen in dit soort gevallen meteen Wilders er bij roepen.
Wat doet die man verkeerd?

Maar goed, zo ging het met Fortuyn, zo ging het met van Gogh en zo zal het altijd gaan.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 09:19   #19
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Höse Bekijk Bericht
maar zoiets doen ze in hun eigen land niet, en in België/Nederland zit alleen maar het uitschot, komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo
Dus ik ben uitschot?
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 19:05   #20
Höse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door CharmedOne Bekijk Bericht
Dus ik ben uitschot?
dat nog niet hoor, maar er zijn goeie tusse, maar ze zijn zeldzaam

maar geef toe, in hun eigen land gedrage ze zich eigen, waarom hier dan niet??

en ik kom daar regelmatig, door o.a. me werk en k reis nogal graag
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 19:41   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.
Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 19:57   #22
Höse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.
neej, de kern van het probleem is:

ze weigeren zich aan te passen aan de nederlandse/belgische wet e.d.

daar zit het probleem
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2007, 08:00   #23
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.
Ik vind het wel relevant.
Als ze een dubbele nationaliteit hebben, is de marokaanse regering medeverantwoordelijk voor hun, omdat het dan marokaans staatsburgers zijn. Een marokaan kan niet van zijn nationaliteit af, ok. maar dan moet maroko ook de verantwoordelijkheid deels nemen voor haar burgers
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 18:09   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik vind het wel relevant.
Als ze een dubbele nationaliteit hebben, is de marokaanse regering medeverantwoordelijk voor hun, omdat het dan marokaans staatsburgers zijn. Een marokaan kan niet van zijn nationaliteit af, ok. maar dan moet maroko ook de verantwoordelijkheid deels nemen voor haar burgers
Waarom neemt België geen verantwoordelijkheid voor eigen criminaliteit en eigen sociaal-economische problemen?
Is de Marokkaanse overheid verantwoordelijkheid voor alle mensen met Marokkaanse roots in België? Zijn wij verantwoordelijk voor de Nederlande emigranten in Austalië die wellicht ook nog een Nederlands paspoort bezitten? Vreemd.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 18:10   #25
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Höse Bekijk Bericht
neej, de kern van het probleem is:

ze weigeren zich aan te passen aan de nederlandse/belgische wet e.d.

daar zit het probleem
Daarom moeten ze ook gestraft worden. Maar door ze zomaar het land uit te zetten ontloop je je eigen verantwoordelijkheid en zadel je andere landen op met onze criminaliteit.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 21:15   #26
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Waarom neemt België geen verantwoordelijkheid voor eigen criminaliteit en eigen sociaal-economische problemen?
Is de Marokkaanse overheid verantwoordelijkheid voor alle mensen met Marokkaanse roots in België? Zijn wij verantwoordelijk voor de Nederlande emigranten in Austalië die wellicht ook nog een Nederlands paspoort bezitten? Vreemd.
Wat ik persoonlijk vind is dat als maroko haar burgers niet van haar nationaliteit af wil helpen
moeten ze ook de verantwoordelijkheid nemen voor haar burgers.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2007, 21:03   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Wat ik persoonlijk vind is dat als maroko haar burgers niet van haar nationaliteit af wil helpen
moeten ze ook de verantwoordelijkheid nemen voor haar burgers.
Je blijft de boel omdraaien en een land verantwoordelijk houden voor zaken waar ze geen invloed op hebben. 'Van een nationaliteit afhelpen'? Waar heb je het over? Op welke gronden moet Marokko burgers die oorspronkelijk uit dat land komen verbieden hun nationaliteit aan te houden? Wat een onzin zeg. Moet Nederland ook alle geemigreerde en in het buitenland wonende/werkende Nederlanders 'van hun nationaliteit afhelpen'?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 08:59   #28
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Je blijft de boel omdraaien en een land verantwoordelijk houden voor zaken waar ze geen invloed op hebben. 'Van een nationaliteit afhelpen'? Waar heb je het over? Op welke gronden moet Marokko burgers die oorspronkelijk uit dat land komen verbieden hun nationaliteit aan te houden? Wat een onzin zeg. Moet Nederland ook alle geemigreerde en in het buitenland wonende/werkende Nederlanders 'van hun nationaliteit afhelpen'?
Waar ik op doel is dat maroko niet de mogelijkheid geeft haar burgers om afstand te doen. Dat kan, maar ik ben van mening dat je verantwoordelijk bent voor je staatsburgers. dat geldt voor marroko en dat geldt voor nederland. dus vind ik dat dat soort "mensen" terug moeten naar het land dat verantwoordlijk is voor hun (in ditgeval dus maroko,maar dat had ook nederland kunnen zijn).
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 03:32   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar wat maakt Marokko in dit geval meer verantwoordelijk dan Nederland/België? Moeten die Marokkanen wel bij ons belasting betalen, maar als ze veroordeeld zijn dan moeten ze naar een land waar ze alleen qua paspoort iets te maken hebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 08:25   #30
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard


ze verdienen daar (belgie) toch ook hun geld? dan betaal je daar dus belasting volgens mij staat dat los van deze discussie.
Als je iets doet waar je gerechtelijk voor word veroordeelt vind ik dat marokko ook verantwoordelijk is dat de straf uitgezeten word.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 22:00   #31
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog steeds heb je niet de vraag beantwoord waarom Marokko alleen verantwoordelijkheid draagt voor dit soort criminele activiteiten. Leg me nou eens uit waarom een land dat helemaal geen invloed heeft op deze mensen (omdat ze er alleen af en toe op vakantie gaan) toch de schuld krijgt van dit soort ontsporing? Het is nog steeds erg krom in mijn ogen. Het feit dat deze mensen 'homegrown' criminelen zijn (geboren, getogen in ons land) is niet relevant en zorgt er niet voor dat we het zelf moeten oplossen?

En 'verantwoordelijk zijn dat de straf uitgezeten wordt' zoals jij dat zegt is wat anders dan uitgezet worden naar dat land en de regering daar de boel laten uitzoeken..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 08:14   #32
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Marokko is in mijn ogen mede-verantwoordelijk omdat het deels ook Marokanen zijn. En belgie moet ook zeker straffen. Maar dat zouden ze al doen door het uitzetten van deze "mensen". Laat Marokko dan maar uitzoeken hoe ze ze verder wil straffen, zijn hun staatsburgers. Nederlanders die drugssmokkelen zitten toch ook hun straf (9 vande 10 keer) uit in Nederland? En je hebt wel gelijk, dat het 'homegrown' criminelen zijn, maar zolang Marokko de dubbele nationaliteit handhaaft is zij ook verantwoordelijk.

Ik geef je deels wel gelijk, maar we denken er gewoon verschillend over. Jij jou mening, ik de mijne.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 22:40   #33
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar de drugssmokkelaars waar jij het over hebt zijn Nederlanders die op reis zijn of tijdelijk in het buitenland verblijven, meer niet. En de Marokkanen waar we het nu over hebben zijn mensen die hun leven lang elders wonen en daar amok maken. Zie je mijn punt?

En natuurlijk, we hebben een verschillende mening, daar hou ik van. Daarom is dit het discussie forum
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 19:31   #34
hannetjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.
precies alsof het alleen marokanen zijn waren zij het nie dan had wel een of andere idiote belg het in zijn kop gehaalt
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 16:31   #35
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door hegje Bekijk Bericht
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.
en dan maar roepen he dat ze niet gediscrimineerd willen worden?! nou blijkbaar doen ze het zelf ook... gewoon die 3 jongens ergens met een blok beton aan het been in de zee dumpen ofzo opgeruimd staat netjes
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 22:36   #36
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het grappig met verkrachters... nah jah grappig het is vreselijk wat ze doen.

Laatst was er een Nederlandse jongen (van nederlandse komaf) die een x aantal meisjes/vrouwen had verkracht.
Hij werd in het buitenland een of ander tropisch land, ook opgepakt voor verkrachting. Na een tijd daar in de bak te hebben gezeten, begon hij bij de Nederlands overheid te piepen dat hij uitgeleverd wilde worden aan nederland, omdat hij in die gevangenis zo vaak werd verkracht... als het aan mij ligt is, zou ik alle verkrachters van welke komaf dan ook, naar dit soort gevangenissen te sturen.

maar DAT vind ik dan wel weer terecht!

Leh
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2007, 23:08   #37
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Marokko is in mijn ogen mede-verantwoordelijk omdat het deels ook Marokanen zijn. En belgie moet ook zeker straffen. Maar dat zouden ze al doen door het uitzetten van deze "mensen". Laat Marokko dan maar uitzoeken hoe ze ze verder wil straffen, zijn hun staatsburgers. Nederlanders die drugssmokkelen zitten toch ook hun straf (9 vande 10 keer) uit in Nederland? En je hebt wel gelijk, dat het 'homegrown' criminelen zijn, maar zolang Marokko de dubbele nationaliteit handhaaft is zij ook verantwoordelijk.

Ik geef je deels wel gelijk, maar we denken er gewoon verschillend over. Jij jou mening, ik de mijne.
Hitler wou ook geen joden in duitsland
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 02:52   #38
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

22 maart had ik um gepost.... ofzoiets. beetje late reactie...
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 08:20   #39
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door N3RD Bekijk Bericht
Hitler wou ook geen joden in duitsland
Wel knap dat er mensen zijn die contstant de joden erbij halen...
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:05   #40
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was maar een voorbeeld
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:11   #41
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Vind ik een vrij misplaats voorbeeld dan
wat hebben 6miljoen joden te maken met een groepsverkrachting van marrokanen?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:21   #42
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

deze discusie had allang niets meer met de groepsverkrachting te maken maar over alochtoonse criminelen in het algemeen. Met mijn antwoord maakte ik een vergelijking tussen de haat niet de daad
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:28   #43
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Nee knul jij quote mij terwijl ik het over dubbele paspoorten heb van de daders
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:36   #44
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik pakte gewoon 1 van jou berichten maar het ging om jou mening die jij hebt over dit onderwerp
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 10:40   #45
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Over dit onderwerp ja.
Jij zet mij meteen neer als een nazi in de oorlog.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 11:13   #46
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet ook niet alles letterlijk opvatten
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 12:31   #47
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

volgens mij kan je dit maar op 1 manier intepreteren.

Citaat:
Origineel gepost door N3RD Bekijk Bericht
Hitler wou ook geen joden in duitsland
Het is OF offtopic en kansloos
Of je noemt mij gewoon nazi, kies maar.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2007, 15:38   #48
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
volgens mij kan je dit maar op 1 manier intepreteren.



Het is OF offtopic en kansloos
Of je noemt mij gewoon nazi, kies maar.
het is offtopic en kansloos
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 09:58   #49
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Post het dan niet ofzo?
ga ps spelen als een volwassen kleuter
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 10:01   #50
N3RD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Post het dan niet ofzo?
ga ps spelen als een volwassen kleuter
oke sorry insanity vergeef je me?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.