Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 May 2007, 10:16   #51
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Nee, natuurlijk niet
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2007, 22:28   #52
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur Bekijk Bericht
Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen.

1. grappig dat je ze gasten noemt.

2. Het is niet geheel waar dat ze "in de Belgische Samenleving" zijn opgegroeit. echter is het zeer waarschijnlijk wel zo dat ze in Belgie zijn opgegroeid.
Vaak gebeurd het, dat minderheden, bij elkaar komen, en met elkaar opgroeien. zo komen ze in een bepaald milieu terecht. Dat zie je bij zo genoemde "Kampers"
en een persoon die opgroeid in een "Probleem wijk" heeft nou eenmaal minder kans dan iemand die opgroeid in een villa wijk.
tuurlijk moet je kansen creeeren, maar als je ziet dat al je vrienden veel geld verdienen door criminaliteit in wat voor vorm dan ook, dan rol je daar al gauw ook in. face it, we zijn kudde dieren., En tuurlijk is niet iedereen zo, ik zeg alleen dat de kansen vergroot zijn in.
Ik vermoedt, ik ken de details natuurlijk ook niet, dat deze 3 jongens van marokaanse afkomst, opgegroeid zijn in een marrokaans milieu. dat kan een goed milieu zijn, maar ook een slechte. uit hun actie, maak IK op, dat ze een slechte jeugd hebben genoten, en dat hoeft niet door hun ouders te komen, maar dat kan ook komen door vrienden.

en het zijn geen geboren belgen. het is behoorlijk strafbaar voor een Marrokaan, om zijn nationaliteit op te geven. dus hebben ze, waarschijnlijk, een dubbele nationaliteit, en zijn het geboren marrokanen, die mogelijk ook de Belgische nationaliteit bezitten.
maargoed, ik ben het wel met je eens, dat Belgie zelf dit probleem moet oplossen. en Belgen en Nederlanders, mogen hun kennis in de marrokaanse cultuur wel eens opkrikken, feit is, dat Marrokanen heel gastvrij zijn, ondanks het taaldillema wat oudere marrokanen hebben, zijn ze best wel lache!, net als Polen trouwens.
maar ik ben weer mieren aan het neuken..
Leh

Ps. sorry voor spelfouten, ik heb dislectie

Laatst aangepast door Leh : 10 May 2007 om 22:42
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2007, 22:26   #53
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap zoiezo al niet wat er zo lekker is aan dat verkrachten :S

Een natte gewillige vrouw is toch veel lekkerder..
Dan een huilende kurkdroge peuter.

Maar ja, het zal wel een kwestie van smaak verschil zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2007, 09:21   #54
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

200% mee eens
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.