Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2007, 18:14   #1
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Question wat bedoelt hij daarmee?

hallo iedereen

ik heb een vriend die ik al heel lang ken en vroeger waren we samen maar daarna niet meer en we bleven al bij al goede vrienden.

maar dan ben ik op kamp geweest en heb een tijdje niet meer van hem gehoord.daar op kamp voelde ik me eenzaam en heb dan maar sms gestuurd naar hem dat ik hem miste en me alleen voelde, zonder bijbedoelingen hoor.
hij antwoordde redelijk vlug en begon na zijn bericht steeds meer en meer kusjes te schrijven en zei op het einde toen ik ging slapn "slaapgoed prinses"
nog nooit had hij me zo genoemd maar ja hij zal wel niets meer bedoelen zeker dacht ik...

ik kom dan terug en hij vroeg zich of in mijn nick soulmaatj voor hem bedoeld was, niet dus en dan vroeg ik aan hem hoe ik hem moest heten ipv zijn naam. hij zei dat het tezien was hoe leuk ik hem vond en of het leuk was of leuk leuk.
eerst verstond ik het niet maar daarna dacht ik na en merkte ik op dat hij vroeg of ik een oogje op hem had

dat had ik niet maar als hij het aan mij vraagt dan zal het wel zijn omdat hij het wel is

ik vertelde het mijn vriendinnen en zeidn allemaal dat het zeker was dat hij op mij was doordat hij verschillende signalen toonde en ik er telkens op antwoorde en deze keer wou hij het misschien zeker weten.

ik zei dat het niet zo was en hij zei dat hij me ook alleen maar leuk vond maar leuker dan de rest

maar als dat zo is waarom zit hij er al op te denken sinds 20 juli en waarom opeens die 32 kusjes in een bericht en prinses?

andere zeggen dat hij bang is gewordn om zijn gevoelens toe te geven.
en ik weet het niet en dan nog ik weet nu niet hoe ik moet reageren op alles wat hij zegt want nu ga ik moeten opletten met wat ik vertel zeker als het over jongens gaat

hij is op zich al mijn beste vriend en nooit meer dan dat hoor
ik wil de vriendschap zelf houden na al die jaren

wat denken jullie?
loopt hij echt achter mij?
little_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2007, 17:53   #2
neversaynever
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey,
ik denk wel dat hij op Jou is .. maar als jij niet op hem bent en alleen egt vrienden wilt zijn moet je hem dat duidelijk maken .. want nu heeft hij denk ik ng te veel hoop.. dus miss is het beste gewoon zegge.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2007, 19:16   #3
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is hij wel op jou jah.. maar wilde hij het niet vertellen.. en toen hij vond dat jij ook "gevoelens" toonde.. dacht hij.. dit is me kans.. om het zo ff te zeggen..

maar je kan het beste ff met hem gaan praten jah.. en misschien kan je dan zeggen dat hij erg veel voor je betekent.. maar als vriend.. en dat je het zonde zou vinde van die goeie vriendschap ALS jullie miss iets zoude krijgen..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.