Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2003, 14:42   #1
San^draatje|
Guest
 
Berichten: n/a
Cool ik klaag Marlboro en het rijk aan

vanwege het bestelen & afzetten van zielige arme scholieren
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 14:57   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Marlboro light zeker?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 15:00   #3
San^draatje|
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Menthol en medium. Maar tegenwoordig meer Menthol.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:41   #4
Freedom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik klaag Marlboro en het rijk aan

Citaat:
Originally posted by San^draatje|
vanwege het bestelen & afzetten van zielige arme scholieren
Oplossing : gewoon niet roken
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:59   #5
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wacht maar,ze gaan tot 5euro gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 17:20   #6
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: Re: ik klaag Marlboro en het rijk aan

Citaat:
Originally posted by Freedom
Oplossing : gewoon niet roken
:respect:

jullie kiezen er zelf voor om te roken, dan ist gewoon terecht dat jullie naast de lusten ook met de lasten te maken moeten krijgen en hebben jullie t recht niet om te zeiken, aangezien de fout bij jullie zelf ligt

maja...da's maar mijn "bescheiden" mening...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 18:31   #7
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

weer 50 eurocent er op :S
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 18:46   #8
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

vriendin van mij rookt sinds kort, en ze heb nooit sigaretten omdat ze het zonde van der geld vind
rook dan niet :s

wat freedom dus eigenlijk al zegt
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 18:55   #9
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
weer 50 eurocent er op :S
hulde
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 20:29   #10
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

doe es effe niet alsof je sigaretten nodig hebt
stop gewoon met roken en zeiken.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 21:50   #11
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik vind het een stomme actie zo wordt roken een status simbool en zal het MEER mensen aantrekken om het te gaan doen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 22:03   #12
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat lullen de mensen toch makkelijk die niet roken he......tuurlijk is het een fout dat ''wij'' rokers zijn begonnen maar de meeste weten niet eens wanneer en hoe dat gekomen is en nu is het al zo ver gekomen dat het gewoon ontiegelijk moeilijk is om te stoppen.....oordeel niet over die mensen want bijna iedereen wilt wel stoppen maar om die stap te zetten is moeilijker dan je denkt
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 22:13   #13
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
wat lullen de mensen toch makkelijk die niet roken he......tuurlijk is het een fout dat ''wij'' rokers zijn begonnen maar de meeste weten niet eens wanneer en hoe dat gekomen is en nu is het al zo ver gekomen dat het gewoon ontiegelijk moeilijk is om te stoppen.....

ik kan niet eens vatten dat iemand wil roken
of überhaupt wil beginnen, aangezien echt bijna iedereen die rookt er wel degelijk verslaafd aan word.
Citaat:

oordeel niet over die mensen want bijna iedereen wilt wel stoppen maar om die stap te zetten is moeilijker dan je denkt
Dat zal idd wel moeilijk zijn, maar dat is het risico wat je neemt als je gaat roken.
Dan moet je eigenlijk ook niet zeuren over de gevolgen.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 22:17   #14
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je begint met roken is het meestal in de tijd dat je ergens probeert bij te horen ik begon toen ik 13 jaar was...toen dacht ik nog niet echt over de gevolgen na hoor......
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 22:25   #15
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
als je begint met roken is het meestal in de tijd dat je ergens probeert bij te horen ik begon toen ik 13 jaar was...toen dacht ik nog niet echt over de gevolgen na hoor......
tis wel de voornaamste reden jah.
maar goed, alsnog hoef je dan niet gelijk te gaan roken..
maar iedereen voor ze eigen.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 22:38   #16
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee het hoef nie nee maar bepaalde mensen komen nu eenmaal in zo'n situatie en als je 13 bent denk je nou niet bepaald logisch na
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 10:21   #17
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

roken is dom..

en ik ben net weer begonnen..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 12:45   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik vind het een stomme actie zo wordt roken een status simbool en zal het MEER mensen aantrekken om het te gaan doen.
Door de prijsverhoging?

Nee hoor, het mes snijdt aan twee kanten in mijn ogen..
Ten eerste wordt de drempel om te gaan roken hoger en worden 'nieuwe rokers' ontmoedigd.
Ten tweede genereert het rijk zo meer inkomsten, die ze hard nodig hebben...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 12:53   #19
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jammer genoeg dat je in nederland of belgie een rookwaren bedrijf niet kan aanklagen voor het gebruik van consumptie middelen
vooral omdat het toen je begon met roken al duidelijk was dat het slecht voor je was
als je in amerika zou wonen was het wat anders, daar kan je iedereen zomaar aanklagen en omdat ze in vroeger jaren niet wisten dat de kans op kanker vergroot werd door het gebruik van sigaretten kunnen de mensen die nu kanker hebben gekregen door sigaretten, de rookwaren bedrijven aanklagen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 12:56   #20
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Aanklagen kan altijd, Stapper...

Gelukkig zijn de rechts in Nederland echter wat reëler..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 13:05   #21
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Aanklagen kan altijd, Stapper...
ok, maar je wint toch niets, dus heeft het geen zin en kost een advocaat meer dan wat je kan krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 13:45   #22
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
wat lullen de mensen toch makkelijk die niet roken he......tuurlijk is het een fout dat ''wij'' rokers zijn begonnen maar de meeste weten niet eens wanneer en hoe dat gekomen is en nu is het al zo ver gekomen dat het gewoon ontiegelijk moeilijk is om te stoppen.....oordeel niet over die mensen want bijna iedereen wilt wel stoppen maar om die stap te zetten is moeilijker dan je denkt
Stoppen is vrij makkelijk, tis alleen maar een kwestie van even de stap zetten. Echter moeilijker is om er vanaf te blijven, zoals ik uit eigen ervaring weet
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 16:10   #23
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vergeleken met Amerika is de prijs hier nog niks. daar is die zo'n 3 keer hoger...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 17:43   #24
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Vergeleken met Amerika is de prijs hier nog niks. daar is die zo'n 3 keer hoger...
En toch blijven zoveel mensen roken of beginnen ze ermee..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 20:42   #25
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
Stoppen is vrij makkelijk, tis alleen maar een kwestie van even de stap zetten. Echter moeilijker is om er vanaf te blijven, zoals ik uit eigen ervaring weet
toch niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 20:44   #26
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
als je begint met roken is het meestal in de tijd dat je ergens probeert bij te horen ik begon toen ik 13 jaar was...toen dacht ik nog niet echt over de gevolgen na hoor......
nope,hier niet...ik ben heel vroeg beginnen roken (11jaar) en bij mij was het omdat ik dacht dat ik ervan ging vermageren aangezien ik mn ma altijd zie roken,en die een heel mooi lijntje heeft,en ik net begon te puberen en heel veel complexen had...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 21:34   #27
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
nee het hoef nie nee maar bepaalde mensen komen nu eenmaal in zo'n situatie en als je 13 bent denk je nou niet bepaald logisch na
De mensen die niet begonnen zijn met roken waarschijnlijk wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2003, 21:45   #28
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
De mensen die niet begonnen zijn met roken waarschijnlijk wel.
idd
ik heb ook genoeg gelegenheden gekregen en serieus te roken
(maar ik dacht wel na over de gevolgen of had er geen behoefte aan (juiste redenen weet ik niet meer precies))
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 10:11   #29
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
nope,hier niet...ik ben heel vroeg beginnen roken (11jaar) en bij mij was het omdat ik dacht dat ik ervan ging vermageren aangezien ik mn ma altijd zie roken,en die een heel mooi lijntje heeft,en ik net begon te puberen en heel veel complexen had...
dat is op zich wel waar aangezien je een sigaret ipv een reep chocola (ik noem maar wat ) neemt.

tsja, ik kan begrijpen dat je ermee begint in je jonge jaren, maar ik kan helemaal niet uit ervaring van verslaving spreken: ik heb op mn 14e ongeveer een maand non-stop 6/7 sigaretten per dag gerookt en ik had daarna echt zoiets van damn wat ben ik triest bezig. en toen heb ik mn peukies weggegooid en ik verlangde er niet meer naar, ik dacht er niet eens meer aan. raar misschien, maar waar. dus ik heb geen flauw idee hoe het is om er verslaafd aan te zijn.
ik kan dan wel zeggen: stop gewoon, maar ik weet niet hoe moelijk dat is.
wel als advies lijkt mij iets van worteltjes of iets om gewoon in je mond te hebben (kauwgom enzo) of een lolly of zelfs alleen een lolly-stokje, dat dat dus heel goed zou kunnen helpen. roken is vaak ook iets van iets tussen je vingers hebben, en iets om tussen je lippen te hebben. en daarbij zijn peentjes gezonder, lekkerder én goedkoper
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 10:55   #30
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk zou ik wel willen stoppen...maar als ik dan die verhalen hoor over dat je zo gaat stressen en dat je zowiezo 5 kilo aankomt ,of je nou meer gaat eten of hetzelfde,alleen al omdat je stofwisseling verandert.....
Vind het trouwens knap van de mensen die op hun 13de logisch konden nadenken...als er dingen in je leven nie goed gaan dan zoek je sneller je vrienden op die misschien op dat moment juist misbruik maken van de situatie.....
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 12:08   #31
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

sommigen beweren dat ze het deden om erbijte horen,want iedereen rookte, en jijzelf niet.
Dat noem ik nu eens dik gelul.
Toen ik 14 was zat ik op de scouts, en op een avond rookte IEDEREEN!En dronk iedereen.Ik heb mezelf voorgenomen nooit te roken, en zeker niet te drinken.Ik heb gezien wat drinken kan doen, en alcoliekers zijn niet echt leuk in huis...
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 15:03   #32
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik vind het een stomme actie zo wordt roken een status simbool en zal het MEER mensen aantrekken om het te gaan doen.
" Kijk mij nou! Een pakje kost 20 euro, maar dan hoor ik er helemaal bij! "

Citaat:
Originally posted by supergirl
als je begint met roken is het meestal in de tijd dat je ergens probeert bij te horen ik begon toen ik 13 jaar was...toen dacht ik nog niet echt over de gevolgen na hoor......
No offence, maar vind je jezelf nu niet tamelijk dom klinken? Je begon met roken terwijl je niet eens over de gevolgen na dacht, terwijl elke boerenlul weet dat t niet goed voor je is.

Echt...mensen die door dat soort redenen beginnen met roken heb ik alleen maar minder medelijden voor, er zijn namelijk ook zat niet-rokers die ook allemaal ooit 13 geweest zijn en in een soortgelijke situatie gezeten zullen hebben

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Vergeleken met Amerika is de prijs hier nog niks. daar is die zo'n 3 keer hoger...
En daar mag je ook nog ns haast nergens in t openbaar paffen ook, maar toch blijven mensen daar massaal aan de peuken lurken.

Citaat:
Originally posted by supergirl
Tuurlijk zou ik wel willen stoppen...maar als ik dan die verhalen hoor over dat je zo gaat stressen en dat je zowiezo 5 kilo aankomt ,of je nou meer gaat eten of hetzelfde,alleen al omdat je stofwisseling verandert.....
Tja...liever een paar kilo zwaarder dan ergens een verslaafd zijn waar je eig mee zou willen stoppen nietwaar? Dat gewicht gaat er naar verloop van tijd als je gewoon goed en gezond blijft eten vanzelf wel weer af
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 16:04   #33
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
dat is op zich wel waar aangezien je een sigaret ipv een reep chocola (ik noem maar wat ) neemt.

tsja, ik kan begrijpen dat je ermee begint in je jonge jaren, maar ik kan helemaal niet uit ervaring van verslaving spreken: ik heb op mn 14e ongeveer een maand non-stop 6/7 sigaretten per dag gerookt en ik had daarna echt zoiets van damn wat ben ik triest bezig. en toen heb ik mn peukies weggegooid en ik verlangde er niet meer naar, ik dacht er niet eens meer aan. raar misschien, maar waar. dus ik heb geen flauw idee hoe het is om er verslaafd aan te zijn.
ik kan dan wel zeggen: stop gewoon, maar ik weet niet hoe moelijk dat is.
wel als advies lijkt mij iets van worteltjes of iets om gewoon in je mond te hebben (kauwgom enzo) of een lolly of zelfs alleen een lolly-stokje, dat dat dus heel goed zou kunnen helpen. roken is vaak ook iets van iets tussen je vingers hebben, en iets om tussen je lippen te hebben. en daarbij zijn peentjes gezonder, lekkerder én goedkoper
neej hoor,je vermagerd er allesbehalve van,je blijft gewoon op gewicht
en als je maar een maandje hebt gerookt,dan ken je het gevoel van de echte verslaving nog niet hoor...

en supergirl: altijd zorgen voor kauwgom,dan verdik je niet
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 16:09   #34
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ook erg veel gelegenheid gehad om te gaan roken (dat begon op m'n 12e), maar ik heb het nooit gedaan. Ik ben regelmatig vreemd aangekeken toen ik geen vuurtje kon geven/niet het rokershok in wilde (moet ik van kotsen, letterlijk), maar ik denk maar zo: roken ik verschrikkelijk duur en het is nog ongezond ook. En die gele vingers die m'n oma had, hoef ik ook niet, dank je feestelijk.

[edit: maar ik heb ook zoiets van: als je wilt roken, prima. Maar val mij er niet mee lastig]
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 19:04   #35
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey




No offence, maar vind je jezelf nu niet tamelijk dom klinken? Je begon met roken terwijl je niet eens over de gevolgen na dacht, terwijl elke boerenlul weet dat t niet goed voor je is.

Echt...mensen die door dat soort redenen beginnen met roken heb ik alleen maar minder medelijden voor, er zijn namelijk ook zat niet-rokers die ook allemaal ooit 13 geweest zijn en in een soortgelijke situatie gezeten zullen hebben
Waarom klink ik nou weer dom...de mensen die die verleiding konden weerstaan stonden misschien weer sterker in hun schoenen....en toen ik 13 was dacht ik niet dat ik op me 19de nog zou roken hoor......
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2003, 23:46   #36
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Waarom klink ik nou weer dom...de mensen die die verleiding konden weerstaan stonden misschien weer sterker in hun schoenen....en toen ik 13 was dacht ik niet dat ik op me 19de nog zou roken hoor......
Nou...ik vind t gewoon dom dat hje uberhaupt gaat roken om ergens bij te horen. Bij mij was t altijd simpel, bij t aanbod van een peuk: het antwoord luid neen, schijt of ik ergens bij hoorde of niet... Als mensen mij niet kunnen nemen voor wie ik werkelijk ben zonder dat ik er bij rook, kunnen ze van mij de pot op. Zij hebben mij blijkbaar niet nodig (om peuken van te bietsen), ik heb hun niet nodig

En mensen die mij beter kennen kunnen hierover ook hun oordeel geven, ik ben lang niet altijd zo zeker van mezelf als ik nu waarschijnlijk doe vermoeden.

Enne...dat je op je 13e niet dacht dat je op je 19e nog zou roken, Dat kan. Maar je had er wel rekening mee kunnen houden dat dit een mogelijkheid was. Stoppen met roken is blijkbaar zo makkelijk nog niet, anders deden een hoop mensen t wel ff, daarnaast weet iedereen gewoon dat roken verslavend is

maja...zoals ik al zei, tis mij bescheiden mening maar...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 16 September 2003 om 23:48
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.