Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 April 2005, 16:09   #1
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard hoe lang verliefd?

hoe lang zijn jullie wel is verliefd geweest, zonder relatie?
Gaf je direct op toen het niet wederzijds bleek, of bleef je nog lange tijd er hopeloos achterlopen?

ik ben 1.5 jaar op iemand verliefd geweest, zonder dat ie mij zag staan. (en hij zweeft nog altijd een beetje rond in me hoofd) vind het eigenlijk veel te lang! (je wordt er behoorlijk depri van) maarja, wat doe je er aan he?!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 16:16   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

5 jaar, op m'n buurmeid
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 16:19   #3
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waw, das echt lang joh!
en ik die dacht dat 1.5 jaar al bijzonder lang was...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 16:25   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ach ja, tis heel lang geleden. toen ik net na m'n 12e verjaardag hierheen verhuisde, vond ik haar al bij de 1e ontmoeting wel een leuk en mooi meisje hoewel ze 2 jaar jonger was/is, vond ik haar bijna zo'n 5 jaar erg leuk
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 16:42   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ben nu zo'n 3 jaar en 3 maand verliefd op dezelfde man. (we zijn wel zo'n 100 dagen samen geweest in die periode)
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 16:44   #6
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

ik ben al 2 jaar en een paar maanden verliefd op een jongen.. En daarvan zijn we toch al 2 jaar bij elkaar
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 17:06   #7
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen vindt mij ongelooflijk zielig, zeker omdat ik die kerel al 5 maand niet meer heb gezein...
maar als ik jullie hoor, 5 jaar en 3 jaar... valt anderhalf nog wel net mee
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 17:23   #8
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
iedereen vindt mij ongelooflijk zielig, zeker omdat ik die kerel al 5 maand niet meer heb gezein...
Als je daar al zielig om moet zijn... hoelang ik op een jongen verliefd ben geweest, weet ik niet meer. Het enige wat ik weet is dat het alweer meer dan twee jaar geleden is dat ik het nog ben geweest .
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 17:30   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hm... 2 jaar en 7 maanden verliefd op dezelfde jongen, waarvan het 7 maanden uitwas
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 17:50   #10
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Als je daar al zielig om moet zijn... hoelang ik op een jongen verliefd ben geweest, weet ik niet meer. Het enige wat ik weet is dat het alweer meer dan twee jaar geleden is dat ik het nog ben geweest .
verliefd zijn heeft zo z'n positieve en negatieve kanten. Das zeker niet allemaal rozegeur en manenschijn! je kan er zelfs heel ongelukkig om worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 19:04   #11
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zelf ben iets van 2 a 3 jaar verliefd geweest op de zelfde meid maar nooit verteld aan haar vanwege verschillende omstandigheden al viel het bij sommige wel te merken dat ik die meid leuk vond maar die hielden het voor zich
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 19:10   #12
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ongeveer 7,5 maand verliefd en heb al 6,5 maand met amanda
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 20:08   #13
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben nu iets van laatste 3 weken beetje verliefd aant worden op een meisje
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 09:13   #14
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ik zelf ben iets van 2 a 3 jaar verliefd geweest op de zelfde meid maar nooit verteld aan haar vanwege verschillende omstandigheden al viel het bij sommige wel te merken dat ik die meid leuk vond maar die hielden het voor zich
dan wil ik wel eens weten wie



ik ben 3 jaar verliefd geweest op de zelfde meid.. maar toen had zij een vriend.. zij is tussendoor ook wel verliefd geweest op mij, maar ze had dus een vriend er wou daar bij blijven..

Toen kreeg ik een vriendin.. en ja hoor.. ze werd verliefd op mij.. maarja daar kon ik op dat moment niets mee..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 12:07   #15
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

5 Maanden ofzo, maar dan ook echt verlieft. Niet zo half..
Waarvan zij 2maanden verkering had, maar die is nu uit Ow wat ben ik gemeen
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 15:11   #16
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ongeveer 8 maand verliefd en heb al 6,5 maand met Niek
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2005, 16:34   #17
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet, ook nog nooit geweest.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 18:20   #18
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bijna 10 maanden, daarvan 2 maanden op het begin "een relatie" en nu sinds een maand weer daten enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 20:42   #19
Zer0
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2 jaar. best wel lang. Ben er toch overheen gekomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 21:08   #20
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff, naja oud verhaal.
Dag voordat ik op vakantie ging met een meid geweest, na 4 weken kwam ik terug en we waren nog wel gek van elkaar, maar ze had nog een relatie met een andere jongen die ze ook leuk vond. Heeft ze 8 maanden achter zijn rug om met mij geflirt en toen betrapte die jongen ons
Dat was één van de mooiste donderdagavonden uit me leven
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 21:23   #21
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik 1,5 jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2005, 21:50   #22
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik heb nu bijna 2 jaar met paul en was ervoor al zo'n 2 jaar verliefd op hem....erg he
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2005, 18:54   #23
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
pff, naja oud verhaal.
Dag voordat ik op vakantie ging met een meid geweest, na 4 weken kwam ik terug en we waren nog wel gek van elkaar, maar ze had nog een relatie met een andere jongen die ze ook leuk vond. Heeft ze 8 maanden achter zijn rug om met mij geflirt en toen betrapte die jongen ons
Dat was één van de mooiste donderdagavonden uit me leven
lol, voor jou waarschijnlijk wel!
voor die andere jongen daarentegen... wat was z'n reactie?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2005, 10:17   #24
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ooit verliefd geweest op ene Jonathan vanaf groep 5 tot groep 8 . En de tweede keer dat ik verliefd werd was dat op *puntjepuntje* vanaf de 1e klas tot eind 3e. En momenteel ben ik 17 maanden verliefd, langer zelfs!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2005, 17:39   #25
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2005, 17:12   #26
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Het langste dat ik echt verliefd was, dat was denk ik toch wel iets van een jaar. Dan wel met periodes van heel erg verliefd en bijna helemaal niet.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2005, 22:27   #27
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

hmm... een jaar of 2?

gelukkig heb ik van die periode geleerd dat ik het niet nog een keer moet doen
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 18:02   #28
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

kben denk ik ruim tweeënhalf jaar verliefd geweest op een goeie vriendin van me, was niet wederzijds, maar keb er nog ongelooflijk lang achteraan gelopen... kon der echt nie vergeten...
toen kreeg ze verkering met iemand anders en vergat ik der pas...

vond ik ook al best wel heel lang
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 10:29   #29
happy-meisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonder relatie 2 jaar. Hij wist het ook, maar hij ging wel heel normaal met me om. Samen veel lol gehad nog
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 17:05   #30
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mm.. ongeveer een tweetal jaar nu. Verliefd van de eerste moment dat ik hem zag, net als hij trouwens.. we zijn dan een jaar samen geweest, maar ik heb er een einde aan gemaakt (er was een andere jongen, een droom, een ideaalbeeld, maar achteraf gezien een enorme rotzak)... Nu, een jaar later, heb ik nog altijd spijt van wat ik toen gedaan heb, en heb nog steeds gevoelens... onbeantwoord, want hij heeft een nieuwe vriendin. Hij is nog steeds mijn beste vriend, waar ik zowat alles aan kwijt kan, en altijd heen kan als er iets scheelt.. hij weet wat ik voel voor hem, en ik weet dat hij ook nog iets voelt voor mij, maar ook voor zijn huidige vriendin...
ik wil hem de keuze niet laten maken, en daardoor misschien zijn vriendin gekwetst achterlaten. Ik heb destijds een onvergeeflijke fout gemaakt, en ik moet de consequenties dragen.. hoe erg het ook is
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2006, 13:07   #31
lisakeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k heb is 3 maand achter iemand gelope, tot ik mn lief leerde kenne.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2006, 13:31   #32
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beter up je geen meer dan een jaar oude topics?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2006, 15:27   #33
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2 jaar en nog steeds...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2006, 17:44   #34
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door L_angeldc
Beter up je geen meer dan een jaar oude topics?
maar het is zo'n leukeeee
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2006, 22:07   #35
francis997
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

al een paar jaar..maar ga t binnenkort duidelijk maken aan hem..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2006, 19:58   #36
Mieketjeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben tussen 7 en 10 jaar ongelooflijk verliefd geweest op een jongen... tot hij naar spanje verhuisde
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2006, 23:45   #37
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vond een jongen wel leuk ja, op de middelbare school.
Totdat hij een vriendin kreeg en ik vervolgens van een vriendin van haar kreeg te horen dat ik toch geen kans zou maken
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 11:03   #38
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik volgens mij tegen december een jaar, maarja ik heb het die meid gelukkig al wel laten weten dat ik haar ontzettend leuk vind, maar nu is het afwachten wanneer haar vriend verdwijnt want ik heb de mazzel te weten dat zij mij ook wel ziet zitten.
En stiekem scheelt dat wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 22:10   #39
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Vroeger ben ik wel vet lang verliefd geweest op jongens maar ik durfde toch niks

Maar sinds mn eerst relatie ben ik niet meer (lang) verliefd geweest op jongens zonder dat het wat werd.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2006, 16:53   #40
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, toen ik jong was heb ik een jongen zo'n 4 jaar leuk gevonden.
En daarna 2 jaar op een andere jongen, dat was best een grote crush.
En nu sinds november.. met een korte pauze.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2006, 20:47   #41
Desmond224
Lid
 
Geregistreerd op: 17 July 2006
Berichten: 28
Standaard

8 Weekjes vandaag, en nog steeds niet over
Desmond224 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2006, 20:58   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nightwolf
5 jaar, op m'n buurmeid
Leonie?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 22:50   #43
NirvanaFreaky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof ik 1.5 jaar,hij wist het helemaal niet enzo,dat ik op hem was..maar toen kreeg ik een ander vriendje,en was me verliefdheid voor de ander over gegaan.
Was wel lang hoor die 1.5 jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2006, 14:22   #44
LovexMusic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben ook een keer langer als een jaar verliefd geweest op iemand.. ik was te verlegen terwijl hij maar iets van 5 km verderop woonde. Toen had hij nog geen msn etc en toen hij dat kreeg toen pas raakten we aan de praat en is het wat geworden. Daar heb ik helaas maar 6 weken mee gehad, maar toch bleef ik wat voor hem voelen. Toen kreeg ik een nieuwe vriend en was het weg, maar toen dat uit was was ik toch weer iets van een half jaar beetje verliefd.. echt raar. Helemaal toen hij na 2 jaar bekende dat hij was vreemd gegaan in die 6 week dat we al iets hadden.. soms snap ik geen ene *** van liefde.. als je het zo kan noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2006, 18:03   #45
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door eniT
hoe lang zijn jullie wel is verliefd geweest, zonder relatie?
Gaf je direct op toen het niet wederzijds bleek, of bleef je nog lange tijd er hopeloos achterlopen?

ik ben 1.5 jaar op iemand verliefd geweest, zonder dat ie mij zag staan. (en hij zweeft nog altijd een beetje rond in me hoofd) vind het eigenlijk veel te lang! (je wordt er behoorlijk depri van) maarja, wat doe je er aan he?!
Troost je, ik heb dezelfde periode als jij op een meisje verliefd geweest. En ergens wist ik dat zij wel ja wou zeggen hoor, want ze zei altijd lieve dingen en ze zei ook dikwijls dat ze me wel graag zag... maar het is er nooit echt van gekomen. We zijn altijd vrienden gebleven en dat zal altijd zo blijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2006, 22:35   #46
_saMbo_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

..zucht.. eindelijk 'n plaats waar je zo'n dingen kwijtkunt..

vanmij zo'n .. 4 jaar? ze weet het toch al zo'n 3.5 jaar, en zag mij ook wel zitten, we wisten het van elkaar maar hebben er nooit over gesproken, goed..: één probleem: we zagen elkaar te weinig, dus aarzelden we beiden om er echt voor te gaan.. enkel in de zomervakantie, wanneer we elkaar bijna elke dag zagen (en zien), waaiden die gevoelens wel eens héél hoog op, en, zoals in de film..zucht.., kwamen we dichter bij elkaar, en toen we op het punt stonden te kussen.. kwam m'n broer binnen..ongeloofelijk.. daarna (vorig jaar dus) is het wel nog 'n paar keer totvan die cliché-romantische dingen gekomen, maar het is nooit verder gegaan. nu, een eindje geleden was het fuif van onze jeugdbeweging en hadden we beiden al redelijk veel op, 'tipsy' zoals ze zeggen (je weet nog wel wat je doet, enzo, maar je durft en doet veel meer dan anders). Na een eindje buiten gezeten te hebben, hebben we elkaar dan maar eens vastgepakt, niets meer, niets minder, gewoon in elkaars armen.. en ja hoor, 2 minuten later kwam de hoofdleider daar aan en zei: ja, tis tijd om naar huis te gaan..typisch weer..dat gebeurt nou altijd.. zucht.. enkele dagen later besluit ik dan maar een brief te schrijven waar ik, na al die jaren, zeg wat ik voelde en voel voor haar, twee dagen later krijg ik een brief terug en schrijft ze dat ze het zelf niet weet... ze zegt dat ze niet weet wat ze moet doen: ze is namelijk enkel verliefd op mij wanneer ze me dan in de vakanties ziet..maar voor de rest (int schooljaar) voelt ze dan weinig of niks meer voor me (want we zien elkaar dan toch nooit) nuja.. tis nu weer zomervakantie, en kweet zelf nie meer wat ik moet doen.. zucht.. tis hopeloos.. want ik ben nog altijd hopeloos verliefd op haar, maar vraag me af hoe het nu verder moet..

kben blij dat ik het nu eindelijk eens kan vertellen, zelf al is het op zo'n forum.. want als jongen is het, hoe cliché ook, moeilijk om dat ergens kwijt te kunnen, want tegen je vrienden kun je dat nogal moeilijk vertellen.. alvast bedankt om te luisteren (en eventueel te antwoorden) zeker?
grt,
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2006, 23:32   #47
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste Sambo,

4 jaar is al een hele poos hé man, en misschien moet je wat meer initiatief nemen in je zaak. Zij gaat daar ook niet op blijven wachten hoor ... Er zal misschien wel eens een moment komen dat ze juist niet meer die gevoelens heeft voor jou op (zomer)vakanties. En aan die cliché's moet je zelf wat aan werken ... Ookal komt een ploegleider of je broer ergens binnenwandelen .. dat mag je niet verhinderen haar te zoenen ! Maak haar eens duidelijk dat je er echt wilt voor gaan of dergelijks ... Laat je hart eens het werk doen !

En wat je doet is goed om het hier te komen vertellen ! Jongen of meisje maakt niet uit ! Je moet je gevoelens niet opkroppen.

  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2006, 23:34   #48
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Loy
dan wil ik wel eens weten wie



ik ben 3 jaar verliefd geweest op de zelfde meid.. maar toen had zij een vriend.. zij is tussendoor ook wel verliefd geweest op mij, maar ze had dus een vriend er wou daar bij blijven..

Toen kreeg ik een vriendin.. en ja hoor.. ze werd verliefd op mij.. maarja daar kon ik op dat moment niets mee..
Nee, dat hoef jij niet te weten want das voor jou tijd
Maar dat waar jij het over hebt weet ik ook gelijk wie jij bedoelt
Das het leuke aan jou al 15 jaar kennen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 10:59   #49
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

^.^ Lol
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.