Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 January 2003, 13:09   #1
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Weer toekomst voor Vitesse????

Vitesse heeft het weer eens geweldig voor elkaar... waar ze eerst zonder sponsor zitten, kruipen ze nu weer naar boven door er een paar te vinden(wie maar lang zielig blijft doen, wint)
Bavaria is de hoofdsponsor(Mjah, dat drinken we dus ook niet meer)
SBS 6 heeft aangeboden(Toto divisie? )
En ook 'De Lotto' wil zich graag bij het zooitje daar voegen(Jah Remco, dat wordt geeen tototjes meer invullen... )

Dan is dit dus het aller einde van de financiele problemen van Vitesse????
Ik hoop het niet....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 13:33   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop het wel. vind vites wel een mooi cluppie. een van de weinige clubs in nederland met een goede jeugdopleiding. verder hebben ze mooie ambities. dat kan van de rest van nederland niet gezegd worden. en na jarenlange financieele nood, hoop ik dat het ze nu wat beter gaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 13:40   #3
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ik hoop het wel. vind vites wel een mooi cluppie. een van de weinige clubs in nederland met een goede jeugdopleiding. verder hebben ze mooie ambities. dat kan van de rest van nederland niet gezegd worden. en na jarenlange financieele nood, hoop ik dat het ze nu wat beter gaat.

wil je me pesten ofzo?!?!?!

Enige positieve/nuttige aan die hele club is
de jeugdopleiding en de grasmat

(tjah en dat iss die jeugdopleinding gewoon echt goed, maar er zijn meer clubs die een toekomstige goede jeugdopleinding hebben, maar oke en de grasmat tjah... ik pest je een beetje terug )
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 13:48   #4
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Lopen toch allemaal pinda-rapers daar in die jeugd?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 13:55   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Lopen toch allemaal pinda-rapers daar in die jeugd?
bij ajax gebruiken we die ook als ballenjongens
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 13:58   #6
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Lopen toch allemaal pinda-rapers daar in die jeugd?
uhm, mjah volges mij wel... naja zal je aan de echte kenners moeten vragen (Joy ''Mark'' ) ik intresseer me eigelijk neit zo in hun
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:06   #7
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bon`s sign:
Alweer Gelders Beste!


Die komt me ergens bekend van voor. verder vind ik vitesse een erg originele club. kijk naar de liedjes. dit komt ook wel overeen met ajax. al kijk je naar die andere gelders club, tsja die jat alles maar van iedereen. spelers van ajax, sign`s. tsja daar houd ik persoonlijk niet van.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:16   #8
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
Bon`s sign:
Alweer Gelders Beste!


Die komt me ergens bekend van voor. verder vind ik vitesse een erg originele club. kijk naar de liedjes. dit komt ook wel overeen met ajax. al kijk je naar die andere gelders club, tsja die jat alles maar van iedereen. spelers van ajax, sign`s. tsja daar houd ik persoonlijk niet van.
pffff *nem me niet kwalijk*
Naja die sign daar gelaten... Vitesse origineel? T enigste wat daar eruit komt ik ''En wie nie springt is voor Nek'' (Nek?!?! Wasda?), ''Forza Vites'' naja... de rest weet ik ook niet
Misschien liggen jullie eelkaar daarom wel ja!
wat hebben jullie allemaal gemeen:
-originele liedjes *proest*
-arrogantie
-lelijk stadion
-dak op het hoofd
-half buitenland in de selectie
-kut supporters
-onoriginele liedjes die oook nog 30x per wedstrijd t zelfde blijven
-...
Koeman stapte vast niet voor niks van Vitesse naar Ajax, heeft hij over nagedacht... de toekomst ligt niet in Arnhem, nee in Amsterdam!
Daarom ligt Feyenoord mij ook jah daarom vin ik Feyenoord ook gewoonweg de mooiste club van Nederland, dat heb ik je net wel uitgelegd, toekomst, vechten/strijd, anti-arrogantie, wij Vitesse, hun Ajax, samen allebei...
pff, ik wil zoveel hier typen... maar ik ben t allemaal vergeten
kom maar op Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

Laatst aangepast door Bon : 8 January 2003 om 14:20
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:18   #9
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

owjah, en die sign... om daarop terug te komen

Die had je leuk verzonnen jah
Daarom jatte ik m ook
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:22   #10
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

zozo je hebt de smaak te pakke. we moeten nu oppassen dat we dit topic niet alleen aan ons twee gaan wijden. anders kunnen we natuurlijk net zo makkelijk even via de chat van gedachten wisselen. en verder begint dit weer een beetje op een wellis nietes discussie te lijken, dus zal er niet veel woorden aan vuil maken. maareh heb nu ook een dak boven mijn hoofd. best aangenaam, anders is het zo koud. en die buitenlanders, das goed voor de integratie. we leven in een muliticulturele samenleving. kutsupporters. waren het maar KUT supporters
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:24   #11
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eigenlijk is dit geen wjd. maar wjd het humorgehalte nu wel flink omhoog gehaald wordt op dit forum. en wjd er serieuze gesprekken zijn over een nijmeegse/l`dorpse cabaretvoorstelling
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:27   #12
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Bon
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:28   #13
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

via msn wisselden we al van gedachten, maar ik dacht laten we ook maar ff hier bezig zijn, want ik heb toch t halve forum achter me staan ?
waar ging t ook alweer over?! Owjah, de financiele nood van Vitesse... hoor ik nu net dat dat bij jullie ''at the moment'' ook niet helemaal cool zit(mjah NEC buiten gelaten )
Ennuh ik wil mn sign best veranderen als je er zo mee zit
naja markje, laat ik het hier dan maar op houden...
T zijn beide kutclubs met kutsupporters
en nu hou je je mond maar oke
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:30   #14
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
zozo je hebt de smaak te pakke. we moeten nu oppassen dat we dit topic niet alleen aan ons twee gaan wijden. anders kunnen we natuurlijk net zo makkelijk even via de chat van gedachten wisselen. en verder begint dit weer een beetje op een wellis nietes discussie te lijken, dus zal er niet veel woorden aan vuil maken. maareh heb nu ook een dak boven mijn hoofd. best aangenaam, anders is het zo koud. en die buitenlanders, das goed voor de integratie. we leven in een muliticulturele samenleving. kutsupporters. waren het maar KUT supporters
en ook hier straaaaalt de arrogantie weer vanaf....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:34   #15
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
en ook hier straaaaalt de arrogantie weer vanaf....
soms is het moeilijk bescheiden te blijven.
AJAX : 2e ronde cl. vorig jaar dubbel. fnoord-ajax 1-2
Vites : europa en mmm liverpool uit

tsja en die andere 2

nec: geen info over successen beschikbaar
fnoord: winnaar veredellt cupje
scoren een keer tegen ajax thuis
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:36   #16
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


soms is het moeilijk bescheiden te blijven.
AJAX : 2e ronde cl. vorig jaar dubbel. fnoord-ajax 1-2
Vites : europa en mmm liverpool uit

tsja en die andere 2

nec: geen info over successen beschikbaar
fnoord: winnaar veredellt cupje
scoren een keer tegen ajax thuis
Haha noemen ze Feyenoord/Rotterdamers weleens gefrustreerd
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:39   #17
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Haha noemen ze Feyenoord/Rotterdamers weleens gefrustreerd
thea volgt het niet helemaal
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:41   #18
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

thea volgt het niet helemaal

Ik ga er ook absoluut geen moeite voor doen om het uit te leggen
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:43   #19
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


soms is het moeilijk bescheiden te blijven.
AJAX : 2e ronde cl. vorig jaar dubbel. fnoord-ajax 1-2
Vites : europa en mmm liverpool uit

tsja en die andere 2

nec: geen info over successen beschikbaar
fnoord: winnaar veredellt cupje
scoren een keer tegen ajax thuis
nah wees er maar trots op jah, leuk joh Ajax-NEC voor jullie...
wat ik net ook al zei is dat IK daar niet mee zit, ik hou van onze situatie... de toekomst, daar moeten we naar toe leven, en dies altijd leuker als die van vitesse, want voor ons is er meer denk ik dan...
Ondanks jullie prestaties blijft het geen mooie club... mjah en Vitesse ook niet, geweldig Europa! En Liverpool, jaja... ik heb ook nooit gezegd dat dat iet goed is
Neej wees er maar trots op die arrogantie, zo maak je vrienden!
Feyenoord(wordt ook al betrokken in deze topic) heeft misschien minder dingen behaald als Ajax, maar ik zit liever in de Kuip als in de Arena... als ik Feyenoord op tv zie krijgt ik kippevel van de sfeer, het publiek, de spelers, gewoon het geheel(Uefa cup)
Bij Ajax ook, maar dan omdat de verwarming hier thuis hoger moet ofzo...

Laatst aangepast door Bon : 8 January 2003 om 15:05
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:44   #20
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank



Ik ga er ook absoluut geen moeite voor doen om het uit te leggen
hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:45   #21
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon

als ik Feyenoord op tv zie krijgt ik kippevel van de sfeer, het publiek, de spelers, gewoon het geheel
als ik fnerd zie op tv val ik meestal in slaap. maar bon je typt veel maar je zegt zo weinig.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:46   #22
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon

nah wees er maar trots op jah, leuk joh Ajax-NEC voor jullie...
wat ik net ook al zei is dat IK daar niet mee zit, ik hou van onze situatie... de toekomst, daar moeten we naar toe leven, en dies altijd leuker als die van vitesse, want voor ons is er meer denk ik dan...
Ondanks jullie prestaties blijft het geen mooie club... mjah en Vitesse ook niet, geweldig Europa! En Liverpool, jaja... ik heb ook nooit gezegd dat dat iet goed is
Neej wees er maar trots op die arrogantie, zo maak je vrienden!
Feyenoord(wordt ook al betrokken in deze topic) heeft misschien minder dingen behaald als Ajax, maar ik zit liever in de Kuip als in de Arena... als ik Feyenoord op tv zie krijgt ik kippevel van de sfeer, het publiek, de spelers, gewoon het geheel
Bij Ajax ook, maar dan omdat de verwarming hier thuis hoger moet ofzo...
Bon wil je met me trouwen hehe
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:49   #23
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Bon wil je met me trouwen hehe
polygamie? bah
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:49   #24
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


als ik fnerd zie op tv val ik meestal in slaap. maar bon je typt veel maar je zegt zo weinig.
nee, ik typ veel en zeg zo nu en dan ook ertussendoor wat nuttigs, maar voor jou is het niet echt veel
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:51   #25
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon

nee, ik typ veel en zeg zo nu en dan ook ertussendoor wat nuttigs, maar voor jou is het niet echt veel
nee ik kan niet zoveel typen. er zit een kat op me schoot. typt nogal lastig
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:55   #26
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


polygamie? bah
ben ik al getrouwd dan?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:57   #27
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


ben ik al getrouwd dan?
blijkbaar wel. want polygamie betekent dat een man trouwt met meedere vrouwen. dus dat moet dan wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 14:57   #28
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


nee ik kan niet zoveel typen. er zit een kat op me schoot. typt nogal lastig
mjah, niks te zeggen dus
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:00   #29
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

blijkbaar wel. want polygamie betekent dat een man trouwt met meedere vrouwen. dus dat moet dan wel.
Blijkbaar wel??
Heb ik nu al meerdere vrouwen waar ik mee getrouwd ben?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:25   #30
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

is altijd wel weer mooi om te zien hoe die kakkerlakken opeens met een heel ander onderwerp gaan beginnen, als ze niks meer te zeggen hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:32   #31
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tjah bon.. wat wil je nou? moet er weer een nieuwe topic worden gemaakt? Respect voor Superjood overigens... t gaat al 3 jaar slecht met ons... financieel dan... qua voetbal is het nog re-de-lijk... behalve dit seizoen dan.. maar ik ga er van uit dat we de punten binnekort binnekort wel gaan pakken.. europees word moeilijk.. maar ik denk van niet. We hebben iig geval wel 3 sponsors erbij, dat is een goed teken... komt door een nieuwe kerel in ons bestuur.. die iser net een paar maanden en fixt 3 sponsors. Hopelijk volgen er meer want dit is wel een goed teken. Het zal nog wel wat jaren duren voordat alles weer een beetje normaal is maarja dat komt wel goed.

En t word eens tijd dat de NEC'ers eens gaan bezig houden met hun eigen club. Op het forum van nec op http://www.nec-nijmegen.nl staat een topic over "fietstas, arneppers en gelresyndroom" met maar liefst 57 pagina's.
http://212.204.226.63/forum/viewtopi...er=asc&start=0

De pakjes sportlife met "nec-vites 2-0" en anti arnhem sjaals zijn ook te koop in Nijmegen. Te zielig voor woorden. Hou je eens bezig met je eigen club, ipv al je energie te steken in dat anti-vites en arnhem gedoe...

Laatst aangepast door JoY_RFJK : 8 January 2003 om 15:43
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:35   #32
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
is altijd wel weer mooi om te zien hoe die kakkerlakken opeens met een heel ander onderwerp gaan beginnen, als ze niks meer te zeggen hebben
...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:47   #33
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Tjah bon.. wat wil je nou? moet er weer een nieuwe topic worden gemaakt? Respect voor Superjood overigens... t gaat al 3 jaar slecht met ons... financieel dan... qua voetbal is het nog re-de-lijk... behalve dit seizoen dan.. maar ik ga er van uit dat we de punten binnekort binnekort wel gaan pakken.. europees word moeilijk.. maar ik denk van niet. We hebben iig geval wel 3 sponsors erbij, dat is een goed teken... komt door een nieuwe kerel in ons bestuur.. die iser net een paar maanden en fixt 3 sponsors. Hopelijk volgen er meer want dit is wel een goed teken. Het zal nog wel wat jaren duren voordat alles weer een beetje normaal is maarja dat komt wel goed.

En t word eens tijd dat de NEC'ers eens gaan bezig houden met hun eigen club. Op het forum van nec op http://www.nec-nijmegen.nl staat een topic over "fietstas, arneppers en gelresyndroom" met maar liefst 57 pagina's.
http://212.204.226.63/forum/viewtopi...er=asc&start=0

De pakjes sportlife met "nec-vites 2-0" en anti arnhem sjaals zijn ook te koop in Nijmegen. Te zielig voor woorden. Hou je eens bezig met je eigen club, ipv al je energie te steken in dat anti-vites en arnhem gedoe...
eerst ga ik werken, dan denk ik goed na over wat ik allemaal ga replyen, met veel geluk onthoud ik t allemaal... vanavond is t online
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 15:59   #34
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat valt hier over te zeggen. Ik ga enkel Superjood super ongelijk geven. En bonnie op enkele punten ook, want F-nerd is egnie de mooiste club van nederland.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 17:05   #35
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
De pakjes sportlife met "nec-vites 2-0" en anti arnhem sjaals zijn ook te koop in Nijmegen. Te zielig voor woorden. Hou je eens bezig met je eigen club, ipv al je energie te steken in dat anti-vites en arnhem gedoe...
Ik meen me te herinneren dat ene "Jointje uit Arnhem" als avatar ook een tijd lang een plaatje met heel groot "2-1" op dit forum had? Want volgens mij is er pas rivaliteit tussen twee clubs als dat van twee kanten komt, en dat is tussen NEC Nijmegen en Vitesse Arnhem wel zo geloof ik. Als Vitesse eens van NEC wint is er toch net zo'n "zielige" , vrolijke overwinningssfeer als nu in Nijmegen?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 17:08   #36
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
dat heb ik je net wel uitgelegd, toekomst, vechten/strijd, anti-arrogantie, wij Vitesse, hun Ajax, samen allebei...
pff
Wat betreft toekomst, als ik het goed begrijp tenminste als je dat bedoelt in de zin van de selectie van Feyenoord heeft de toekomst, kan ik het er moeilijk mee eens zijn. De selectie van Ajax heeft veruit een jongere gemiddelde leeftijd en heeft meer jonge talenten dan die van Feyenoord. Zonder daarbij partij te kiezen voor één van de twee clubs
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 18:35   #37
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Wat betreft toekomst, als ik het goed begrijp tenminste als je dat bedoelt in de zin van de selectie van Feyenoord heeft de toekomst, kan ik het er moeilijk mee eens zijn. De selectie van Ajax heeft veruit een jongere gemiddelde leeftijd en heeft meer jonge talenten dan die van Feyenoord. Zonder daarbij partij te kiezen voor één van de twee clubs
ja zeker, qua toekomst hebben Ajax(en ook Vitesse) het in de jeugd zeer goed... mjah, ik denk dat Feyenoord nu op zn slechts van zn kunnen zit, Vitesse trouwens ook... oke, toekomst was niet helemaal goed genoemd you're right
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 18:52   #38
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Tjah bon.. wat wil je nou? moet er weer een nieuwe topic worden gemaakt? Respect voor Superjood overigens... t gaat al 3 jaar slecht met ons... financieel dan... qua voetbal is het nog re-de-lijk... behalve dit seizoen dan.. maar ik ga er van uit dat we de punten binnekort binnekort wel gaan pakken.. europees word moeilijk.. maar ik denk van niet. We hebben iig geval wel 3 sponsors erbij, dat is een goed teken... komt door een nieuwe kerel in ons bestuur.. die iser net een paar maanden en fixt 3 sponsors. Hopelijk volgen er meer want dit is wel een goed teken. Het zal nog wel wat jaren duren voordat alles weer een beetje normaal is maarja dat komt wel goed.

En t word eens tijd dat de NEC'ers eens gaan bezig houden met hun eigen club. Op het forum van nec op http://www.nec-nijmegen.nl staat een topic over "fietstas, arneppers en gelresyndroom" met maar liefst 57 pagina's.
http://212.204.226.63/forum/viewtopi...er=asc&start=0

De pakjes sportlife met "nec-vites 2-0" en anti arnhem sjaals zijn ook te koop in Nijmegen. Te zielig voor woorden. Hou je eens bezig met je eigen club, ipv al je energie te steken in dat anti-vites en arnhem gedoe...
respect voor superjood, mjah omdat hij voor Vitesse opkomt?! Naja oke.. Ik weet niet waar jij precies heen wilt, maar heb je mij OOIT ioets anders horen zeggen dan dat jullie een kutclub, falliet, 14e staand blablabla zijn???(verrotte zin maar ok) nee, en anders is dat misschien een fout... als ik zeg dat jullie nacompetitie gaan spelen weet jij net zo goed als ik dat ik gewoon een grapje maak, ook ik denk dat jullie wel weer omhoog komen, en tuurlijk eindigen jullie boven ons, das al jaren zo.... en daar maakt zo'n dipje als dat jullie nu hebben echt niet veel verschil mee... ik weet niet hoe het met Vitesse zit, maar op een of andere reden vind ik jullie niet beter spelen als NEC, maar toch gaat het in Arnhem altijd hoger in de ranglijst, naja t zij zo. Ik heb niks vervelends gezegd over jullie sponsoren, ik weet nog wel dat ik op MSN iets zei van ''jammer maar toch netjes voor jullie'' ... al met al hebben jullie sponsoren en toch vind ik jullie geen club voor de toekomst, das mijn mening. Misschien die van meer, maar ik kan wel uitleggen waarom ik dat vind maar daar heb ik nu niet zo'n zin in

Over je 2e stukje:
Wees jij maar niet zo bang dat wij ons niet met onze eigen club bezig houden, dat doen we genoeg... maar over jullie valt nu eenmaal meer te lachen als over ons zelf, en telkens is er weer iets wat het leedvermaak weer up't, misschien helpt dat je de brand uit...
Die pakjes kaugom is iets van ''vroeger'' toen was dat een keertje een grapje van ene knakker, en sinds die tijd hebben we die er wel ingehouden, dat is leuk... dat jij dat zielig vindt, snap ik wel ofzo, maar hier in Nijmegen zijn we trots op die overwinningen op jullie, en laat ons... maak jij je daar maar niet te druk over want dat is onze lol... Die sjaals vind ik zelf al helemaal niks mis mee... dat is gewoon iemand die dat wilt, daar een leuke handel in wil beginnen en het draait ook nog, who cares?? Ik vind dat Arthur het goed heeft gezegd jah, rivaliteit komt van 2 kanten, winnen jullie dan vieren jullie dat op jullie manier, wij doen dat op onze, en ik vind het mooi, ben trots op mijn club, jullie situatie , onze overwinningen, onze supporters, onze spelers(naja niet altijd), daarom hou ik van mijn club, en eigelijk boeit t me geen ene flikker wat jullie ervan vinden. Jij bent dan een uitzondering, want je bent een vriend van me en ik geef om je, maar je bent wel de enigste Steuntrekker...

Hier in Nijmegen houden we ons zeker wel bezig met onze eigen club, maar jullie blijven een leuk lachertje voor erbij...

(gaat eigelijk ook weer nergens over dit verhaal )
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 20:19   #39
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon



(gaat eigelijk ook weer nergens over dit verhaal )
het is dat je het zelf zegt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 21:14   #40
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kerl wat een groot lulverhaal zeg.. ik neem eigelijk niet eens de moeite om het te lezen of om het te snappen... een serieuze reply zie je ooit nog wel een keer...pfff
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:08   #41
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Lopen toch allemaal pinda-rapers daar in die jeugd?
Kerel.. ik ben zelf indo... bek houden dus dildo...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:42   #42
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
maar heb je mij OOIT ioets anders horen zeggen dan dat jullie een kutclub, falliet, 14e staand blablabla zijn??? Nee.. en anders is dat misschien een fout"
Kerl... er klopt geen kont van die zin...

Citaat:
Originally posted by Bon
als ik zeg dat jullie nacompetitie gaan spelen weet jij net zo goed als ik dat ik gewoon een grapje maak, ook ik denk dat jullie wel weer omhoog komen, en tuurlijk eindigen jullie boven ons, das al jaren zo.... en daar maakt zo'n dipje als dat jullie nu hebben echt niet veel verschil mee..
Zeg dat dan voortaan niet.. en nu denk je weer dat wij toch wee rhoger dan jullie eindigen... had jij niet 120x gezegd dat jullie wel europees zouden halen? en nu loop je weer te slijmen...

Citaat:
Originally posted by Bon
ik weet niet hoe het met Vitesse zit, maar op een of andere reden vind ik jullie niet beter spelen als NEC, maar toch gaat het in Arnhem altijd hoger in de ranglijst, naja t zij zo.
wie zei ook al weer dat haar club dit jaar maarliefst 4 goede wedstrijden had gespeeld?

Citaat:
Originally posted by Bon
Ik heb niks vervelends gezegd over jullie sponsoren, ik weet nog wel dat ik op MSN iets zei van ''jammer maar toch netjes voor jullie'' ... al met al hebben jullie sponsoren en toch vind ik jullie geen club voor de toekomst, das mijn mening.
oja joh...

Citaat:
Originally posted by Bon
maar ik kan wel uitleggen waarom ik dat vind maar daar heb ik nu niet zo'n zin in .
goed bezig...

Citaat:
Originally posted by Bon
Wees jij maar niet zo bang dat wij ons niet met onze eigen club bezig houden, dat doen we genoeg... maar over jullie valt nu eenmaal meer te lachen als over ons zelf, en telkens is er weer iets wat het leedvermaak weer up't, misschien helpt dat je de brand uit...
ja vast.. ik spreek dagelijks nec'ers(meestal wijven)... op mijn school.. ik hoor zat van vrienden die uitgaan in nijmegen en weet genoeg over je club... 2-0 op de pakjes kauwgom die ze me laten zien gvd trieste sjaals, zingende lui in nijmegen over Aalbers, "kut Vitesse" op een muur bij het station in Nijmegen, op fora alleen lullen over Fietstas en Arneppers.. ga maar door.. rivaliteit ok.. maar wat jullie doen is gewoon kinderachtig. Ik en een paar gozers en systeembeheerders hebben dubbel gelegen van de trieste reacties op t nec forum.

Citaat:
Originally posted by Bon
Die pakjes kaugom is iets van ''vroeger'' toen was dat een keertje een grapje van ene knakker, en sinds die tijd hebben we die er wel ingehouden, dat is leuk... ...
*dolletjes*

Citaat:
Originally posted by Bon
dat jij dat zielig vindt, snap ik wel ofzo, maar hier in Nijmegen zijn we trots op die overwinningen op jullie, en laat ons... maak jij je daar maar niet te druk over want dat is onze lol...
ik lach mee...

Citaat:
Originally posted by Bon
Die sjaals vind ik zelf al helemaal niks mis mee... dat is gewoon iemand die dat wilt, daar een leuke handel in wil beginnen en het draait ook nog, who cares??
ik?

Citaat:
Originally posted by Bon
Ik vind dat Arthur het goed heeft gezegd jah, rivaliteit komt van 2 kanten, winnen jullie dan vieren jullie dat op jullie manier, wij doen dat op onze, en ik vind het mooi, ben trots op mijn club, jullie situatie , onze overwinningen, onze supporters, onze spelers(naja niet altijd), daarom hou ik van mijn club, en eigelijk boeit t me geen ene flikker wat jullie ervan vinden.
als ik niet kan slapen s'avonds dan zal ik dit stukje gaan lezen...

Citaat:
Originally posted by Bon
Jij bent dan een uitzondering, want je bent een vriend van me en ik geef om je, maar je bent wel de enigste Steuntrekker...
Steuntrekker...

Citaat:
Originally posted by Bon
Hier in Nijmegen houden we ons zeker wel bezig met onze eigen club, maar jullie blijven een leuk lachertje voor erbij...
wij lachen nog meer om jullie dan dat jullie om ons lachen...


Tjah mensen.. met veel tegenzin heb ik een zeer nuttige reply gemaakt...

conclusie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:43   #43
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tering, ben je daar nou zo lang mee bezig geweest?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:49   #44
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
en systeembeheerders hebben dubbel gelegen van de trieste reacties op t nec forum.
Kunnen die mensen die zo saaai (meestal geen opleiding en gamesverslaafd) zijn dan ook dubbel liggen?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 08:58   #45
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


Kerel.. ik ben zelf indo... bek houden dus dildo...
brrr.....
Pinda's en pinda-rapers is toch wel verschil
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 12:24   #46
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit

Kunnen die mensen die zo saaai (meestal geen opleiding en gamesverslaafd) zijn dan ook dubbel liggen?

Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 14:42   #47
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


brrr.....
Pinda's en pinda-rapers is toch wel verschil
en als je pinda-rapers in het engels leest heb je alweer iets anders
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 14:52   #48
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x


en als je pinda-rapers in het engels leest heb je alweer iets anders
hehe
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 18:42   #49
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weetje joy, wat ik ook zeg of typ t zal ook nooit goed zijn... zo zullen we wel een hekel aan erlkaar
naja boeiend dan
neem jij ook maar niet de moeite ofzo(niet dat je dat al deed) om iets te begrijpen...val dood ofzo?
kanker vitesse, je spreekt jezelf beetje tegen..maja ik ben wel weer de enigste die dat ziet dan
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 19:09   #50
Dimitri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
en die buitenlanders, das goed voor de integratie. we leven in een muliticulturele samenleving.
Gaan die niet na ee ntijdje weg naar een of andere topclub of terug naar Ajax Capetown dan? Achja, hopelijk met het nieuwe kabinet...

Ik had een grote hekel aan Ajax tot het moment dat iedereen in Amsterdam meesprong op "En wie niet springt is voor Vites" tijdens de studentenstaking in November (huh? student? wasda?, hoor ik 'superjood' al denken). Ik heb een tip voor je: bel Willibrord eens op, misschien mag je zijn Israelische vlag over het huis van Gretta Duisenberg wel eens lenen om in de Arena te hangen.

Want jij brengt je club ten schande manneke. Als jij Vitesse zo hoog hebt zitten dan moet je eens een Vitesse shirt kopen en op de F-side gaan zitten. Wedden dat jij dat niet doet?

Achja, net toen ik Ajax een beetje leerde te respecteren help jij dat om zeep. Jammer is dat, want de rest van Nederland is het allemaal met ons eens: N.E.C. is de nummer 1 van Gelderland! Maarja, joden en arneppers... het blijven etnische minderheden he?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.