Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 February 2003, 19:28   #1
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zelda GBA

Voor de Zelda fans ( stapper )

Assen, 24 februari 2003 - Recentelijk hadden de Nederlandse videogamejournalisten Jurjen Tiersma en Niels ’t Hooft een één-uur-durend exclusief interview met Shigeru Miyamoto en Eiji Aonuma.[...] Op een zijspoor van het interview meldde Miyamoto dat Capcom in samenwerking met Nintendo reeds lange tijd werkte aan een geheel nieuwe Zelda-game voor de Game Boy Advance. De ontwikkeling van dit nieuwe avontuur was reeds in 2001 begonnen, maar werd tijdelijk opgeschort om mankracht vrij te maken voor de ontwikkeling van Four Swords, de multiplayer game die als bonus is toegevoegd aan de GBA-titel The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Een geheel nieuwe Zelda op Nintendo’s 32-bit handheld betekent goed nieuws voor mobiele gamers die hunkeren naar originele content. Het is waarschijnlijk dat deze game op de E3 in mei 2003 voor het eerst aan het publiek gepresenteerd gaat worden




Een nieuwe Zelda op de GBA dus , YaY . Maarja , hopelijk blijft hetzelfde link als in the four swords four player game , Die is zo cute
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 19:20   #2
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard Re: Zelda GBA

Citaat:
Originally posted by lou
Voor de Zelda fans ( stapper )

Assen, 24 februari 2003 - Recentelijk hadden de Nederlandse videogamejournalisten Jurjen Tiersma en Niels ’t Hooft een één-uur-durend exclusief interview met Shigeru Miyamoto en Eiji Aonuma.[...] Op een zijspoor van het interview meldde Miyamoto dat Capcom in samenwerking met Nintendo reeds lange tijd werkte aan een geheel nieuwe Zelda-game voor de Game Boy Advance. De ontwikkeling van dit nieuwe avontuur was reeds in 2001 begonnen, maar werd tijdelijk opgeschort om mankracht vrij te maken voor de ontwikkeling van Four Swords, de multiplayer game die als bonus is toegevoegd aan de GBA-titel The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Een geheel nieuwe Zelda op Nintendo’s 32-bit handheld betekent goed nieuws voor mobiele gamers die hunkeren naar originele content. Het is waarschijnlijk dat deze game op de E3 in mei 2003 voor het eerst aan het publiek gepresenteerd gaat worden




Een nieuwe Zelda op de GBA dus , YaY . Maarja , hopelijk blijft hetzelfde link als in the four swords four player game , Die is zo cute

wiiiieeee!!!...een nieuwe zelda game voor de GBA
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 22:31   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zelda GBA

Citaat:
Originally posted by lou
Voor de Zelda fans ( stapper )
that's great
trouwens, ik ben al begonnen met a link to a past (rom) maar die is zeker het kopen waard, super spel, maarja het is zelda en dan word het al snel goed

maar nu heb ik weer een spel om op te wachten, het word druk in mijn verlanglijstje
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 22:34   #4
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhhm, ze werken hier al 3 jaar aan ofzo , alleen hebben ze het even in de koelkast gezet om the four swors four player game temaken .Ik heb trouwens vanmiddag die 2 player gespeeld, en het is echt super. JE kan elkaar beet pakken het in het ravij gooien en potten op elkaars kop gooien zodat je niks kan zien
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2003, 22:47   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Uhhm, ze werken hier al 3 jaar aan ofzo , alleen hebben ze het even in de koelkast gezet om the four swors four player game temaken .Ik heb trouwens vanmiddag die 2 player gespeeld, en het is echt super. JE kan elkaar beet pakken het in het ravij gooien en potten op elkaars kop gooien zodat je niks kan zien
ik heb jammer genoeg niemand in de buurt die zelda ook gaat kopen, dus ik denk niet dat ik ooit the four swords ga spelen, of ik moet eens op een meeting dat ding meenemen en dan ff tijdens een rustig stukkie ff spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 21:55   #6
Soundwave
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zelda GBA

Citaat:
Originally posted by lou
Voor de Zelda fans ( stapper )

Assen, 24 februari 2003 - Recentelijk hadden de Nederlandse videogamejournalisten Jurjen Tiersma en Niels ’t Hooft een één-uur-durend exclusief interview met Shigeru Miyamoto en Eiji Aonuma.[...] Op een zijspoor van het interview meldde Miyamoto dat Capcom in samenwerking met Nintendo reeds lange tijd werkte aan een geheel nieuwe Zelda-game voor de Game Boy Advance. De ontwikkeling van dit nieuwe avontuur was reeds in 2001 begonnen, maar werd tijdelijk opgeschort om mankracht vrij te maken voor de ontwikkeling van Four Swords, de multiplayer game die als bonus is toegevoegd aan de GBA-titel The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Een geheel nieuwe Zelda op Nintendo’s 32-bit handheld betekent goed nieuws voor mobiele gamers die hunkeren naar originele content. Het is waarschijnlijk dat deze game op de E3 in mei 2003 voor het eerst aan het publiek gepresenteerd gaat worden




Een nieuwe Zelda op de GBA dus , YaY . Maarja , hopelijk blijft hetzelfde link als in the four swords four player game , Die is zo cute
YES. Eindelijk geen poort. Nu gaat THE BIG N eindelijk de GBA nuttig gebruiken.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 09:59   #7
Sjarkie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

A link to the past is (muv) een paar kleine veranderingetjes gewoon de oude Zelda van de snes... maar wel mega vet
Heb um al thuisliggen speel dagelijks..
Alleen moet ik nu w88 totdat een van mun vrienden die shit ook koopt zodat we the four swords.. het echte nieuwe spel voor de GBA, kunnen spelen
okey Zelda roelt als de tering.... kga maar weer ff verder spelen ..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 10:02   #8
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje late reactie

ik heb het spel trouwens nog niet, ik ben eerst nog bezig met metroid prime, dat wil ik eerst uit spelen voordat ik een nieuw spel koop
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 20:16   #9
Sjarkie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, jah ben vaker een maandje te laa tmet dingen... rekeingen etc.. fok die van Zelda ligt dr nog...

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.